Novinky
KANKUNEN
23
@del42sa To je moje hláška, já to už řekl, když přehodili interiér naruby.
Přejít do diskuze
Nechapu.
V titulku 208.
A hned pod tim 2008.
Muze mi nekdo vysvetlit, o jakem aute je rec?
PS O uspechu EV nerozhoduje minulost (a neuspechy dosavadnich elektrickych aut Stellantisu), ale parametry a hlavne cenovka aut o kterych je rec...
V titulku 208.
A hned pod tim 2008.
Muze mi nekdo vysvetlit, o jakem aute je rec?
PS O uspechu EV nerozhoduje minulost (a neuspechy dosavadnich elektrickych aut Stellantisu), ale parametry a hlavne cenovka aut o kterych je rec...
chmmmm.... 21" display, čistě EV a hranatý volant.... cítím velký, velký úspěch 😉
tak snad ve Stellantisu ještě někdo podumá.... 😉
Jinak samozřejmě EV malá auta dávají smysl a jejích podíl na celkových prodejích by klidně mohl být 80% vůči ICE, chce to jen maličkost - aby to malé EV s použitelným dojezdem stálo třeba 550 tisíc.... Pokud vidím P208 v EV základu za 680, tak je to prostě pořád sakra moc.
Zvlášť když třeba elektrická Frontera, což je o třídu větší auto, je na Sauto s 0km jako skladovka za 630.
tak snad ve Stellantisu ještě někdo podumá.... 😉
Jinak samozřejmě EV malá auta dávají smysl a jejích podíl na celkových prodejích by klidně mohl být 80% vůči ICE, chce to jen maličkost - aby to malé EV s použitelným dojezdem stálo třeba 550 tisíc.... Pokud vidím P208 v EV základu za 680, tak je to prostě pořád sakra moc.
Zvlášť když třeba elektrická Frontera, což je o třídu větší auto, je na Sauto s 0km jako skladovka za 630.
@Mr.Murphy
👍
electrek.c👋2025/10/12/renault-says-a-desirable-20000-ev-is-coming-and-its-not-made-in-china/
Renault says a desirable $20,000 EV is coming – and it’s NOT made in China
👍
electrek.c👋2025/10/12/renault-says-a-desirable-20000-ev-is-coming-and-its-not-made-in-china/
Renault says a desirable $20,000 EV is coming – and it’s NOT made in China
@Ja Prvni a Posledni to už mu zatrhl. já doufám, že se někdo ze STANu rozhodne, že se nějak dohodne a pošlou je úplně do zadnice. protože ty dvě strany, to je sbírka pitomců...
@DonVito momentálně další EV nesháním a dobře mi slouží to Niro co jsem koupil s dotací.... uvidíme během příštích pár let, kam se to posune. Věřím že jen k lepšímu.
Jinak pro sebe bych teď bral elektrické MB CLA.... tam už defacto nevidím žádný problém. Nejel jsem v tom, ale testy jsou hodně jednoznačné.
Jinak pro sebe bych teď bral elektrické MB CLA.... tam už defacto nevidím žádný problém. Nejel jsem v tom, ale testy jsou hodně jednoznačné.
Já vůbec nechápu čemu se divíte, stačí se podívat na Top Gear Peugeot Meeting. V konečném výsledku tu budeme rádi za tu Čínu. Francouzi by měli dělat jenom gumy Michelin a bagety.
Na porade vedenia Stellantisu:
"V prevej päťke napredávanejších áut v Európe máme jeden model"
"Čože!??? (Zdesenie) Ktorý to je?"
"Peugeot 208."
"Musíme s tým niečo urobiť. Okamžite!"
"V prevej päťke napredávanejších áut v Európe máme jeden model"
"Čože!??? (Zdesenie) Ktorý to je?"
"Peugeot 208."
"Musíme s tým niečo urobiť. Okamžite!"
@KANKUNEN Brát Top Gear jako relevantní hodnocení není určitě na místě. Protože není nad vlastní zkušenost. A já ji mám třeba dobrou.
Tak to jsou mi ale silnà slova. Jediný pohon, elektrický, znamená konec masových prodejů tohoto modelu. Dost pochybuju, źe tak hloupě zařîznou evropský bestseller…
Ked stari Summeri vynasli koleso, bol to prelomovy objav. A to este nevedeli a ani netusili, ze kruhovy tvar je vlastne idealny a ze po dalsie tisicrocia sa tvar kolesa nezmeni.
Pri volante je dolezite, aby mal vodic v akomkolvek mieste uchopu rovnaku vzdialenost od stredu, t. j. od bodu otacania, a tym aj rovnaky cit v rukach a rovnaku silu potrebnu na jeho pootocenie. Dolezite z hladiska bezpecnosti najma v krizovej situacii.
Dnes, v obdobi technologii a umelej inteligencie sa niekomu moze zdat pokrokova myslienka pokusu vylepsenia idealneho tvaru kolesa. Ale to este nevedia a ani netusia, ze sa jedna o krok spat. Hranate kolesa uz voziky pred Summermi mali, ale moc sa neosvedcili.
Pri volante je dolezite, aby mal vodic v akomkolvek mieste uchopu rovnaku vzdialenost od stredu, t. j. od bodu otacania, a tym aj rovnaky cit v rukach a rovnaku silu potrebnu na jeho pootocenie. Dolezite z hladiska bezpecnosti najma v krizovej situacii.
Dnes, v obdobi technologii a umelej inteligencie sa niekomu moze zdat pokrokova myslienka pokusu vylepsenia idealneho tvaru kolesa. Ale to este nevedia a ani netusia, ze sa jedna o krok spat. Hranate kolesa uz voziky pred Summermi mali, ale moc sa neosvedcili.
@DonVito Tam je jeden podstatný rozdíl. Kolik otáček volantu má formule mezi krajníma polohama a kolik normální auto?
@Pepa_007 tak z nejhoršího jsme venku, ministrem zahraničí nebude. teď se mu hledá nějaký flek, kde by mohl působit a nenadělal škodu. napadá mě kantýnská😊
Pro dokonalý jízdní konfort radím jíti ještě dále.
Je naprosto nezbytně nutné použít čtvercová kola. Všechna! Včetně rezervy, kdyby náhodou někoho napadlo brzdit ten progresivismus 😊.
Když si představím oku lahodící interiér třebas 406 po FL, kde bylo vše naprosto estetické a funkční, tak se v Sochaux evidentně ujmuli vlády emigranti z Bohnic či Dobřan.
Je naprosto nezbytně nutné použít čtvercová kola. Všechna! Včetně rezervy, kdyby náhodou někoho napadlo brzdit ten progresivismus 😊.
Když si představím oku lahodící interiér třebas 406 po FL, kde bylo vše naprosto estetické a funkční, tak se v Sochaux evidentně ujmuli vlády emigranti z Bohnic či Dobřan.
@Jon Bon Novy Přesně tak, jediný spravný volant pro normální produkční auto je samozřejmě kulatý a přiměřené velikosti. A přístrojový štít má být za ním, nikoliv nad ním!!!
Boze jak sa mi tie leviky uz zhnusily a pritom za najvzrusujucejsie obdobie kedy som auta snad najviac zral povazujem koniec 90 rokov a obzvlast som vtedy obdivoval prave peugeoty... 306 cabrio aj 406 coupe obe od pininfariny , 206... aj 306 kombik bol fajn... ci taxi taxi klasicka 406tka... kto tie auta vtedy nezral? Veru snad vsetci sme ich milovali ... Dnes? Mam to uz presne opacne ... Snad posledna znacka ktoru by som zobral je prave levik od stellantisu.. este aj ta cinska omoda bez historie mi dnes pride kupitelnejsia a to nie som ziadny fanda ciny ani nekvality ...
Ehm a co kolesa? Ostanu nadalej okruhle alebo ich peugeot podobne ako volant nejako "vylepsi" ?.. navrhujem aj stvorcove kolesa... a neverim ze peugeot by to nezvladol... taka super znacka akou je dnes peugeot to musi dat v pohode
Ehm a co kolesa? Ostanu nadalej okruhle alebo ich peugeot podobne ako volant nejako "vylepsi" ?.. navrhujem aj stvorcove kolesa... a neverim ze peugeot by to nezvladol... taka super znacka akou je dnes peugeot to musi dat v pohode
@Stejsn
Asi neni podstatnej pocet otacek normalniho auta.
😉
Dulezitej bude pocet otacek auta s obdelnikovym volantem (kterej ja dnes neznam).
Viz video Lexus nize...
Asi neni podstatnej pocet otacek normalniho auta.
😉
Dulezitej bude pocet otacek auta s obdelnikovym volantem (kterej ja dnes neznam).
Viz video Lexus nize...
@vencelín Ano. Měl jsem jí 12 let. Se slzou v oku na ní vzpomínám. Krásné, funkční a POHODLNÉ auto. Ostatně mám o ní článek tady ma moje.auto.cz. Už jich je ale málo v dobrém stavu, dnes jsou to dožívající popelnice.
@Jon Bon Novy
Jeste jeden odkaz pro neznale steer-by-wire(nemusis brat osobne).
youtube.com/…orts/lNCpVa_AMjw?…
Jeste jeden odkaz pro neznale steer-by-wire(nemusis brat osobne).
youtube.com/…orts/lNCpVa_AMjw?…
@Jon Bon Novy
w t f
Nez zacnes psat svy "moudra" o kolech, zjisti si neco k tematu o volantech.
Ju?
Treba tady.
www.thedrive.com/…ering-wheel-work
F1 Steering Wheels: Every Button, Paddle, and Knob E😜lained
Myslis si vazne, ze se volantem F1 ridi spatne???
w t f
Nez zacnes psat svy "moudra" o kolech, zjisti si neco k tematu o volantech.
Ju?
Treba tady.
www.thedrive.com/…ering-wheel-work
F1 Steering Wheels: Every Button, Paddle, and Knob E😜lained
Myslis si vazne, ze se volantem F1 ridi spatne???
@3_diamanty
Jo 406 Break po FL je fešná i dnes jak po stránce exteriéru tak i interiéru. A ten design byl navíc i funkční.
Jo 406 Break po FL je fešná i dnes jak po stránce exteriéru tak i interiéru. A ten design byl navíc i funkční.
No konečně, to je ta trefa, a tolik promrhaného času, kolika lidským generacím nebylo dopřáno! To bude přelom, no čekali jsme dlouho. Čtvercový volant! Po 405 T16 zase jednou genialita od Peugeotu. A třeba by to šlo časem i skloubit pro nějaký restomod.
@3_diamanty Stvorcove kolesa? V pohode..... A Michelin k tomu vyrobi stvorcove pneumatiky
@Stejsn
Za nějakou pěknou se rád otočím i dnes. To auto vzhledově nestárne. V určité době to byl jeden z možných kandidátů na pořízení, nakonec jsem skončil u její větší setry 807.
Za nějakou pěknou se rád otočím i dnes. To auto vzhledově nestárne. V určité době to byl jeden z možných kandidátů na pořízení, nakonec jsem skončil u její větší setry 807.
@Frfla Bude to kvoli plne autonomnej jazde, vtedy je zbytocne, aby sa volant tocilo. Konecne mestske auto ako ma byt.
Nevíte, co vznikne, když čtvercovým volantem s příčným ramenem pro airbag otočím o 45 stupňů?
@3_diamanty Lenže to sa greendeal ešte tlačil naplno. Teda nie že by sa dnes netlačil, ale dnes už má kopu odporcov a hlasy proti greendealu silnejú. Automobilky začínajú prehodnocovať svoje plány, ale vlak len tak neotočíš, dobeh je dlhý.
Ten hranatý volant se dostane nejdál do toho konceptu. Uvedli to někdy začátkem 2024 a prd z toho. Je to snad ještě větší nesmysl než nabídka jejich motorizací 😂
Tak z tohoto "steer-by-wire" mám tedy strach. Chápu, že v leteckém průmyslu už nějakou dobu funguje podobný fly-by-wire, kde se dělají pravidelné povinné prohlídky téměř před každým letem, ale u aut a ještě u Stellantisu - bojím, bojím. Když si jen vzpomenu na zádrhele u sw infotainmentu a různých moderních asistentů, tak mám strach být jen účastníkem silničního provozu, kdy se první auto tohoto typu dostane na silnice.
@ericn
Ked vidim ako dopadla fiesta ci punto... tak by som si nebol taky isty ze sa to nemoze prihodit aj peugeotu ... dokonca zacina to byt akasi nova manicka nicit si svoje uspesne modely ( akoby automobilkam uspech uz robil viac starosti ako radosti .. akoby sa im uz nechcelo vyrabat co frci ) ... a mozno to ma nejaky hlbsi zmysel len ja konzerva tomu proste nerozumiem ...
Ked vidim ako dopadla fiesta ci punto... tak by som si nebol taky isty ze sa to nemoze prihodit aj peugeotu ... dokonca zacina to byt akasi nova manicka nicit si svoje uspesne modely ( akoby automobilkam uspech uz robil viac starosti ako radosti .. akoby sa im uz nechcelo vyrabat co frci ) ... a mozno to ma nejaky hlbsi zmysel len ja konzerva tomu proste nerozumiem ...