Novinky
Nová Alfa Romeo Tonale je ještě hezčí a s luxusním interiérem. Ten nejlepší motor vám ale nedá
23 komentářů
@KANKUNEN V tom původním provedení určitě ne, souhlas. Já bych si ovšem od Alfy nikdy nekoupil žádné vysoké auto. Pro mě je Alfa synonymem špičkového sportovního sedanu, popř. hatchbacku, kupé či roadsteru.
@Arese
"Pro mě je Alfa synonymem..." ok, asi nebudeš jediný...
Ovšem to samé v bleděmodrém se říkalo před víc jak 20 lety, když Porsche poprvé představilo Cayenne.
"Pro mě je Alfa synonymem..." ok, asi nebudeš jediný...
Ovšem to samé v bleděmodrém se říkalo před víc jak 20 lety, když Porsche poprvé představilo Cayenne.
Tak ta "americká" motorizace je cajk, tu Tonale potřebuje jako koza drbání i v Evropě! Alfa je přece značka hlavně o motoru!!!
P.S. Rozšířený rozchod kol a kratší zadní převis autu velice prospěl a nové řízení bude jistě lepší. Tak snad už teď přestane kritika italských carabiniérů, že má Tonale neuspokojivé jízdní vlastnosti při ostré jízdě...
Hodnotnější interiér je taky fajn. Vlastnit současné provedení, upadl bych do hluboké deprese...😧😢
P.S. Rozšířený rozchod kol a kratší zadní převis autu velice prospěl a nové řízení bude jistě lepší. Tak snad už teď přestane kritika italských carabiniérů, že má Tonale neuspokojivé jízdní vlastnosti při ostré jízdě...
Hodnotnější interiér je taky fajn. Vlastnit současné provedení, upadl bych do hluboké deprese...😧😢
nákupní taška na chůdách, byť je od alfy, nepotřebuje 200kW motor. Stačí normálně silný 4válec v naftě, a zejména rozumný plug in.
Hm, takže v USA konečně dostala stejný motor, jaký má bráška Dodge Hornet. Který je ovšem výrazně levnější a přitom designově také velmi povedený - viděl jsem naživo v DE.
A v Evropě nic.
Ceny, jak je v posledních letech u Alfy v Evropě obvyklé, jsou úlet. Bohužel.
A v Evropě nic.
Ceny, jak je v posledních letech u Alfy v Evropě obvyklé, jsou úlet. Bohužel.
@Pepa_007
a...?
No, že zrovna ty bys Cayenne nekupoval není až tak úplně podstatné, tvoje věc. Daleko důležitější byla skutečnost, že právě uvedení prvního Cayenna na trh a jeho okamžité a mimořádně dobré prodejní úspěchy tehdy zachránilo silně ohrožené Porsche a dostalo ho konečně z výrazně červených čísel.
a...?
No, že zrovna ty bys Cayenne nekupoval není až tak úplně podstatné, tvoje věc. Daleko důležitější byla skutečnost, že právě uvedení prvního Cayenna na trh a jeho okamžité a mimořádně dobré prodejní úspěchy tehdy zachránilo silně ohrožené Porsche a dostalo ho konečně z výrazně červených čísel.
@3_diamanty za mne od Alfy Giulia. S nějakým benzinem. Ty SUV jsou spíše pro důchodce a tam ještě nepatřím.
Tonale som chvalil ( tusim ako prvu alfu od cias 159tky ) a pisal uz viackrat ze ano.. tato alfa sa mi paci... a teraz po fl ked spztka je konecne v strede dole ( a nie ohnuta kdesi na okraji naraznika ) chvalim tonale dvojnasobne... a snad uz bude mat aj vacsi predajny uspech pretoze za mna zreje ako vino a pritom je to stale uplne nove auto ... za mna jedina alfa ktoru by som dnes chcel ( aj velkostne idealne posadena ) .... a ma bozi face... konecne alfacky face ktory mozem a nie ako ta zabacka giulia
@lukas13 aj tak to AR v USA nepomôže.V Europe to chvíľu išlo,no rýchlo prestalo.Podvozkovo tiež nič moc.Chvíľku som uvažoval ,no išiel som inam.
@lukas13 v Evropě jediný motor, který dává smysl je ten posíleny mild hybrid se 130kW, ostaní motory jsou nesmysl, obzvláště ty PHEV verze nedávají smysl a diesel je slabý....
//www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/alfa-romeo-tonale-facelift-brings-new-187bhp-phev
The entry-level turbocharged 1.5-litre petrol engine is boosted by 15bhp to 173bhp, thanks to an updated mild-hybrid system.
The four-wheel-drive plug-in hybrid, meanwhile, is now offered with two different power outputs: 187bhp and 266bhp. The latter represents a slight downgrade from the current PHEV’s 276bhp. Alfa has yet to disclose whether the set-up’s electric range has improved from the current 38 miles. It does, however, get a new computer that is claimed to provide a smoother transition between petrol and electric power.
The entry-level turbocharged 1.5-litre petrol engine is boosted by 15bhp to 173bhp, thanks to an updated mild-hybrid system.
The four-wheel-drive plug-in hybrid, meanwhile, is now offered with two different power outputs: 187bhp and 266bhp. The latter represents a slight downgrade from the current PHEV’s 276bhp. Alfa has yet to disclose whether the set-up’s electric range has improved from the current 38 miles. It does, however, get a new computer that is claimed to provide a smoother transition between petrol and electric power.
Podladěný PHEV může být fajn, nevím co posílený hybrid 1.5 - v nějaké verzi jsem kdysi jezdil a celkem to cukalo při přechodu z hybridu na benzín.... Diesel za milión je už úplný vtip.