Novinky
Nová Alfa Romeo Tonale je ještě hezčí a s luxusním interiérem. Ten nejlepší motor vám ale nedá
14 komentářů
Tonale som chvalil ( tusim ako prvu alfu od cias 159tky ) a pisal uz viackrat ze ano.. tato alfa sa mi paci... a teraz po fl ked spztka je konecne v strede dole ( a nie ohnuta kdesi na okraji naraznika ) chvalim tonale dvojnasobne... a snad uz bude mat aj vacsi predajny uspech pretoze za mna zreje ako vino a pritom je to stale uplne nove auto ... za mna jedina alfa ktoru by som dnes chcel ( aj velkostne idealne posadena ) .... a ma bozi face... konecne alfacky face ktory mozem a nie ako ta zabacka giulia
nákupní taška na chůdách, byť je od alfy, nepotřebuje 200kW motor. Stačí normálně silný 4válec v naftě, a zejména rozumný plug in.
Přitom ten dvoulitr by byl do toho úplně skvělý.
Tak ta "americká" motorizace je cajk, tu Tonale potřebuje jako koza drbání i v Evropě! Alfa je přece značka hlavně o motoru!!!
P.S. Rozšířený rozchod kol a kratší zadní převis autu velice prospěl a nové řízení bude jistě lepší. Tak snad už teď přestane kritika italských carabiniérů, že má Tonale neuspokojivé jízdní vlastnosti při ostré jízdě...
Hodnotnější interiér je taky fajn. Vlastnit současné provedení, upadl bych do hluboké deprese...😧😢
P.S. Rozšířený rozchod kol a kratší zadní převis autu velice prospěl a nové řízení bude jistě lepší. Tak snad už teď přestane kritika italských carabiniérů, že má Tonale neuspokojivé jízdní vlastnosti při ostré jízdě...
Hodnotnější interiér je taky fajn. Vlastnit současné provedení, upadl bych do hluboké deprese...😧😢
@Arese Tonale si soudný člověk pořídit nemohl.
@KANKUNEN V tom původním provedení určitě ne, souhlas. Já bych si ovšem od Alfy nikdy nekoupil žádné vysoké auto. Pro mě je Alfa synonymem špičkového sportovního sedanu, popř. hatchbacku, kupé či roadsteru.
Pěkný facelift, ovšem při pohledu na cenovky mi najedou ty elektroauta nepřipadají tak drahá.... V Tonale je poměrně málo místa, je to fakt malé auto. Neříkám že to něčemu vadí, pokud cena odpovídá. Tady ani náhodou.
Podladěný PHEV může být fajn, nevím co posílený hybrid 1.5 - v nějaké verzi jsem kdysi jezdil a celkem to cukalo při přechodu z hybridu na benzín.... Diesel za milión je už úplný vtip.
Podladěný PHEV může být fajn, nevím co posílený hybrid 1.5 - v nějaké verzi jsem kdysi jezdil a celkem to cukalo při přechodu z hybridu na benzín.... Diesel za milión je už úplný vtip.
The entry-level turbocharged 1.5-litre petrol engine is boosted by 15bhp to 173bhp, thanks to an updated mild-hybrid system.
The four-wheel-drive plug-in hybrid, meanwhile, is now offered with two different power outputs: 187bhp and 266bhp. The latter represents a slight downgrade from the current PHEV’s 276bhp. Alfa has yet to disclose whether the set-up’s electric range has improved from the current 38 miles. It does, however, get a new computer that is claimed to provide a smoother transition between petrol and electric power.