Testy
sarusian
4
zvnutra strasne...
traveldrive
4
@sarusian Všade strašné.
Nevím.... těžko se mi i ten test čte, tolik budů a ergonomických failů.... Nedovedu si ani představit v tom jezdit....
a spotřeba 6,6 litru + 17,4 kWh/100 km je šílená....
Tak nějak mi připadá, že to je fakt krám 😄
a spotřeba 6,6 litru + 17,4 kWh/100 km je šílená....
Tak nějak mi připadá, že to je fakt krám 😄
@Mr.Murphy Co je na tom sialene? Kto miluje nepriatelske velmoci a ta hnusna eu mu nariadi elektricke auto, bude rad aj za tych 6,6l. Aj ked mazda to vedela lepsie, nie?
@xxc Co to zase placas
@ptr078 ze existuju tisice ludi, ktori radi podporuju nepriatelske velmoci a toto je pre nich
@xxc netahejme do toho politku ale prostě co věta to nějaký zásadní ergonomický přešlap... To abys měl na každou funkci auta nějaký grif jak u veterána.... Naprosto nesmyslné....
@Mr.Murphy
Pletes se, Panadol s mokrousem jasne rikal, ze takovydle klenoty valcujou eu!
Pletes se, Panadol s mokrousem jasne rikal, ze takovydle klenoty valcujou eu!
@kesumb Nemusia, EÚ sa valcuje aj sama. A ani teba valcovať netreba, ty už si, možno dokonca viackrát.
@kesumb jj podle mě už teď některé továrny Stellantisu a VW odpojují od elektriky poté to si přečetli tento test.... 😄
Pekná recenzia, chválim, ze sa konecne niekto zacal venovat aplikáciam v mobile.
NFC prístup je samozrejme super - a super ho má Tesla.
Pouzitie kluca je stredovek - v tomto vynika Renolt, ktory pouziva obludnu a nespratnu kartu.
Takze toto je urcite vyrazny fail C10.
Dalsi fail je spotreba
Dalsi fail je absencia Carplay, ked auto nema pouzitelny infotaiment - co zase je pripad kazdeho okrem Tesla.
Dalsi fail su zle nastaveni asistenti - dalsia, dnes velmi dolezita vec.
Uvidime, ci sa s tymito problemami dokazu cinania vysporiadat, v aktualnom stave je to auto nekupitelne.
NFC prístup je samozrejme super - a super ho má Tesla.
Pouzitie kluca je stredovek - v tomto vynika Renolt, ktory pouziva obludnu a nespratnu kartu.
Takze toto je urcite vyrazny fail C10.
Dalsi fail je spotreba
Dalsi fail je absencia Carplay, ked auto nema pouzitelny infotaiment - co zase je pripad kazdeho okrem Tesla.
Dalsi fail su zle nastaveni asistenti - dalsia, dnes velmi dolezita vec.
Uvidime, ci sa s tymito problemami dokazu cinania vysporiadat, v aktualnom stave je to auto nekupitelne.
Spotreba na úrovni 2 áut, zlá ergonómia, ešte horší asistenti a cena fakt nie je ani relatívne priaznivá.
Chápu správně že spotřeba elektřiny skoro nezávisí na činnosti spalováku ?
Samotná elektřina 16,5 až 21 kWh,
elektřina + benzín 17,4 kWh a k tomu ještě 6,6 ltr.
???
Samotná elektřina 16,5 až 21 kWh,
elektřina + benzín 17,4 kWh a k tomu ještě 6,6 ltr.
???
@Othello ved tu elektrinu vyraba z benzinu
@xxc má to nabíjecí baterku + spalovák. Takže vlastně je to PHEV a žere to benzín a nabitou elektriku ze zásvuky současně. Nebo to žere elektriku kterou to rovnou vyrábí a pak by to mělo počítat jen spotřebu benzínu....
Ďalší čínsky šrot, ktorý snáď ani nemal dostať homologizáciu. To ani nie je auto, to je čistá tragédia na kolesách. Stavali to asi podobne, ako "pejsek s kočičkou pekli dort"...
Cerveni sudruhovia si v EU vyberaju spriaznenu krajinu vyhovujuci ich rezimu, v ktorej tie ich sroty budu vyrabat.
Uvedomeli Europania si tiez budu vyberat, ci takym komunistickym sudruhom, nepriatelom EU, budu davat zarabat a kupovat predrazene nefunkcne polotovary
Uvedomeli Europania si tiez budu vyberat, ci takym komunistickym sudruhom, nepriatelom EU, budu davat zarabat a kupovat predrazene nefunkcne polotovary