Testy
        @xxc netahejme do toho politku ale prostě co věta to nějaký zásadní ergonomický přešlap... To abys měl na každou funkci auta nějaký grif jak u veterána.... Naprosto nesmyslné....
        @Lubo jj žere to benzínu a elektriky jak kdybys sečetl běžný EV a nějakou 1.5 TSI 😄 To je snad překlep a ani to není možné... ačkoliv jak čtu o zbytku auta tak je možné asi všechno 😄
        Spotreba na úrovni 2 áut, zlá ergonómia, ešte horší asistenti  a cena fakt nie je ani relatívne priaznivá.
        @xxc má to nabíjecí baterku + spalovák. Takže vlastně je to PHEV a žere to benzín a nabitou elektriku ze zásvuky současně. Nebo to žere elektriku kterou to rovnou vyrábí a pak by to mělo počítat jen spotřebu benzínu....
        Pekná recenzia, chválim, ze sa konecne niekto zacal venovat aplikáciam v mobile.
NFC prístup je samozrejme super - a super ho má Tesla.
Pouzitie kluca je stredovek - v tomto vynika Renolt, ktory pouziva obludnu a nespratnu kartu.
Takze toto je urcite vyrazny fail C10.
Dalsi fail je spotreba
Dalsi fail je absencia Carplay, ked auto nema pouzitelny infotaiment - co zase je pripad kazdeho okrem Tesla.
Dalsi fail su zle nastaveni asistenti - dalsia, dnes velmi dolezita vec.
Uvidime, ci sa s tymito problemami dokazu cinania vysporiadat, v aktualnom stave je to auto nekupitelne.
NFC prístup je samozrejme super - a super ho má Tesla.
Pouzitie kluca je stredovek - v tomto vynika Renolt, ktory pouziva obludnu a nespratnu kartu.
Takze toto je urcite vyrazny fail C10.
Dalsi fail je spotreba
Dalsi fail je absencia Carplay, ked auto nema pouzitelny infotaiment - co zase je pripad kazdeho okrem Tesla.
Dalsi fail su zle nastaveni asistenti - dalsia, dnes velmi dolezita vec.
Uvidime, ci sa s tymito problemami dokazu cinania vysporiadat, v aktualnom stave je to auto nekupitelne.
        @kesumb jj podle mě už teď některé továrny Stellantisu a VW odpojují od elektriky poté to si přečetli tento test.... 😄
        @kesumb  Nemusia, EÚ sa valcuje aj sama. A ani teba valcovať netreba, ty už si, možno dokonca viackrát.
        Ďalší čínsky šrot, ktorý snáď ani nemal dostať homologizáciu. To ani nie je auto, to je čistá tragédia na kolesách. Stavali to asi podobne, ako "pejsek s kočičkou pekli dort"...
        @Mr.Murphy co je na tom politicke? ked neznasas vlastnu krajinu a obcanov, tak namiesto toho, aby im clovek poslal peniaze rovno, moze otravovat vlastnych ludi 😄
        @Mr.Murphy Co je na tom sialene? Kto miluje nepriatelske velmoci a ta hnusna eu mu nariadi elektricke auto, bude rad aj za tych 6,6l. Aj ked mazda to vedela lepsie, nie?
        @kesumb 
Máš na víc než na tyhle nesmysly.
Čína je tenhle krám. Čína je i jinej krám Leapmotor, který je lepsi než cokoliv ze Stellantisu.
Jenže Čína je i Nio, Xpeng, Zeekr, SAIC, BYD a další.
Máš na víc než na tyhle nesmysly.
Čína je tenhle krám. Čína je i jinej krám Leapmotor, který je lepsi než cokoliv ze Stellantisu.
Jenže Čína je i Nio, Xpeng, Zeekr, SAIC, BYD a další.
        @xxc 
Nepřatelské velmocí zjevně podporovala Fialova vláda s Hladíkem. Dotace na domácí FVE z 99% z Číny byla hezkým příkladem.
Nepřatelské velmocí zjevně podporovala Fialova vláda s Hladíkem. Dotace na domácí FVE z 99% z Číny byla hezkým příkladem.
        Cerveni sudruhovia si v EU vyberaju spriaznenu krajinu vyhovujuci ich rezimu, v ktorej tie ich sroty budu vyrabat. 
Uvedomeli Europania si tiez budu vyberat, ci takym komunistickym sudruhom, nepriatelom EU, budu davat zarabat a kupovat predrazene nefunkcne polotovary
Uvedomeli Europania si tiez budu vyberat, ci takym komunistickym sudruhom, nepriatelom EU, budu davat zarabat a kupovat predrazene nefunkcne polotovary
        @sarusian už jen to jméno musí evropského zákazníka odradit... a když to zkousne, tak samotný produkt ho odradí zcela určitě jak designem, tak technikou... 🤢




a spotřeba 6,6 litru + 17,4 kWh/100 km je šílená....
Tak nějak mi připadá, že to je fakt krám 😄