Novinky
Nové BMW iX3 poprvé v Česku a naživo: Možná nejlepší elektromobil světa vyvíjeli v Sokolově!
103 komentářů
        @traveldrive synku, to fakt napíšeš příspěvek kvůli překlepu? nebo aby sis zanadával? není tě škoda? nedokázal bys něco lepšího, než si léčit frustraci z po..ného života? společně s RVHP tady tvoříte nerozlučnou dvojici úplně zbytečných existencí😞
        @Horký Hrom elektromobil neni jen o baterce, i kdyz je to podstatná věc. Stejně tak jako spalovak neni jen o nadrzi nebo pneumatika neni jen o kaučuku
        @vecernicek2 
pockej bavime se o treba macanu, kterej ma mensi baterku a i pres to neni lehci, ma vetsi spotrebu a pomalejc se nabiji?
To bude asi naskok diky technice...
pockej bavime se o treba macanu, kterej ma mensi baterku a i pres to neni lehci, ma vetsi spotrebu a pomalejc se nabiji?
To bude asi naskok diky technice...
        @Jon Bon Novy zatim jsou, treba tenhle to konečně změní a nebude už evropský automotive zaostalý. Ale ty to jistě víš, na vývoji ses podilel a s daným autem uz jezdil. Takze je smutné, ze stále evropská technika bude zaostalá.
        @traveldrive vstal jsi špatnou nohou? do deseti minut napsat deset příspěvků, ve kterých někoho "smázneš" a bude to lepší? Možná je ten časový zámek nakonec dobře😊
        Nechápu redakci ACZ, že už dávno nemoderuje diskuzi a nadále umožňuje její plevelení naprostými nesmysly a urážkami od několika málo nemocných nebožáků, jako je třeba traveldrive, kteří si zde udělali soukromou nástěnku pro zabití času při čekání na dávky a nenávidění světa kolem sebe. Opravdu je takový problém těch pár individuí vykopat a pozvednout zdejší úroveň nad čtvrtou cenovou?
        @Horký Hrom  no a ja myslel, ze se bavíme o technice, kdyz jsi zminil vyvoj. No kdyz dojdou argumenty, začínáme s whataboutismem. Jak typické. Dezolati to radi vyuzivaji.
        @traveldrive já přirozeně rozumím tomu, že tě česká politická scéna nezajímá. ale mě třeba ano a jsem proti tomu, aby nám Turek dělal ostudu. a protože kandiduje za stranu zašťiťující se láskou k motorových vozidlům, dám to i sem. zvolil jsem článek, u kterého se přepokládá návštěvnost a dal jsem to hned na první místo. účel světí prostředky😊
za trollení to nepovažuju. nicméně tvoje hrdinské výpady vůči každému druhému, po kterých by tě v reálu rychle bolela huba, ty jsou vážně obtěžující. a když to napíše tolik lidí, každý den, pochybuju, že by to nemělo reálný základ.
za trollení to nepovažuju. nicméně tvoje hrdinské výpady vůči každému druhému, po kterých by tě v reálu rychle bolela huba, ty jsou vážně obtěžující. a když to napíše tolik lidí, každý den, pochybuju, že by to nemělo reálný základ.
        Turek poprvé připustil, že by nemusel být ministrem.
"Poslušně hlásím, že ten pán je hotovej nezmar. Jako nějakej Bouška z Libně. Vosumnáctkrát za večer ho vyhodili vod Exnerů a dycky se jim tam vrátil, že si zapomněl. Takovej byl vytrvalej, že se moh stát ministrem."
"Poslušně hlásím, že ten pán je hotovej nezmar. Jako nějakej Bouška z Libně. Vosumnáctkrát za večer ho vyhodili vod Exnerů a dycky se jim tam vrátil, že si zapomněl. Takovej byl vytrvalej, že se moh stát ministrem."
        @rohYpnol 
jasny, chapu, neni to 180kwh co jsem tu pred lety psal ze je treba na plnohodnotnou nahradu spalovaku u velkyho suv, ale 95 nebo 108 vyuzitelnejch je sakra rozdil. Vyvoj jde uz pomalu, navic 150kwh solid state byla klasicka cinska lez a kde nic tu nic. A pak efektivita, vetsi ix jezdi i za 15-16kwh, 20 je normalni cislo.
jasny, chapu, neni to 180kwh co jsem tu pred lety psal ze je treba na plnohodnotnou nahradu spalovaku u velkyho suv, ale 95 nebo 108 vyuzitelnejch je sakra rozdil. Vyvoj jde uz pomalu, navic 150kwh solid state byla klasicka cinska lez a kde nic tu nic. A pak efektivita, vetsi ix jezdi i za 15-16kwh, 20 je normalni cislo.
        @Horký Hrom A koukal jsi do jejich pilotní výroby článků, kterou má BMW aby mohl své specifikace předávat dál subdodavatelům. BMW si je vyrábí v malém množství pro vývoj, verifikaci a náhled pro cenotvorbu.
Wait... Apple, hmmm, kdo mu to peče čipy do IPhonů, hmm, TSMC, podle zadání Apple.
Tohle bude spíš Hromová myšlenková chyba.
Wait... Apple, hmmm, kdo mu to peče čipy do IPhonů, hmm, TSMC, podle zadání Apple.
Tohle bude spíš Hromová myšlenková chyba.
        @fOE protože svítící ledviny, po tom touží každý náctiletý jinoch😊
když to potkám po setmění v provozu, evokuje mi to vánoční stromečky, co mají kamioňáci v kabině a potkávám je v protisměru na dálnici. vskutku nevkusné.
když to potkám po setmění v provozu, evokuje mi to vánoční stromečky, co mají kamioňáci v kabině a potkávám je v protisměru na dálnici. vskutku nevkusné.
        BMW iX3 bohužel neni pokrokové vůbec ničím. 
Všechno s čím prochází Čína už má dávno.
A že baterky jsou jak tužkové baterky do hraček? No ne, a jak to asi je u Tesly už asi tak 10 let?!?
Mimochodem, čínský BYD dávno přišel s pokrokovějším řešením v podobě blade battery...
A 800V má například Hyundai už asi tak 3 roky, možná i déle...
V článku je pak rozpor v motoru, kdy se píše že jde o výrobce Aisin a níže že jse o vlastní motor... tak jak??
Jinak MB GLC je za mě mnohem vydařenější...
A ještě poznámka k integraci baterie. Jsem zvědavý, jaká bude opravitelnost v podobě výměny baterky, která bude znamenat logicky výměnu částí skelet, což vyvolá demontáž půlky auta... Baterie může zlevňovat jak chce, ale cena opravy tímhle letí do nebeských výšin 😆
Všechno s čím prochází Čína už má dávno.
A že baterky jsou jak tužkové baterky do hraček? No ne, a jak to asi je u Tesly už asi tak 10 let?!?
Mimochodem, čínský BYD dávno přišel s pokrokovějším řešením v podobě blade battery...
A 800V má například Hyundai už asi tak 3 roky, možná i déle...
V článku je pak rozpor v motoru, kdy se píše že jde o výrobce Aisin a níže že jse o vlastní motor... tak jak??
Jinak MB GLC je za mě mnohem vydařenější...
A ještě poznámka k integraci baterie. Jsem zvědavý, jaká bude opravitelnost v podobě výměny baterky, která bude znamenat logicky výměnu částí skelet, což vyvolá demontáž půlky auta... Baterie může zlevňovat jak chce, ale cena opravy tímhle letí do nebeských výšin 😆
        @fOE ti náctiletí jinoši mají většinou zálibu v jízdě v kšiltovce a různé barvičky a světýlka se jim tuze líbí. nevím, jestli někdo dospělý sdílí jejich nadšení. nicméně, třeba na pětkovém sedanu je to jak pěst na voko.
        @Mokrous 
Přesně tak. Vryl ses mi do paměti všemi těmi svými brusnými a obalovými materiály - gratuluji, dokonalá práce.
Přesně tak. Vryl ses mi do paměti všemi těmi svými brusnými a obalovými materiály - gratuluji, dokonalá práce.
        Fantazie, nejlepší elektromobil světa ze Sokolova👍👍👍 Sokolov se stal centrem excelence ve vývoji elektromobilů. Celý svět se k nám bude jezdit učit vyvíjet elektromobily 👍👍👍 Wait ... cylindrické články pro BMW iX3 vyrábí čínské firmy CATL a Eve Energy. Tomu nerozumím. To je asi nějaká tisková chyba.
        @Pepa_007 nikdo nemění celou baterku, buď modul a nebo třeba u tesly hard core servis odvrtává jednotlivý článek 😄. 
A palivová nádrž stojí 18720Kč (Origo na Octu), modul bude stát 50k ofiko (tipuji), takže ano, je to dražší.
A palivová nádrž stojí 18720Kč (Origo na Octu), modul bude stát 50k ofiko (tipuji), takže ano, je to dražší.
        @traveldrive bééééé bééé é měl jsem těžké období a tak jsem si to kompenzoval ale už to neudělám😊
        @Horký Hrom on se nedělí, on chce jen vědět co mu tam výrobci zabalí a diktovat jim co tam chce.
Stejně jako PowerCo, který to teda navíc bude i vyrábět v množství, aby snížil geopolitická rizika.
Stejně jako PowerCo, který to teda navíc bude i vyrábět v množství, aby snížil geopolitická rizika.
        Clovek sem vleze, ze se dozvi neco zajimave, nebo si precte nazory jinych lidi a pritom zde najde jen a pouze vlakna plna urazek, osocovani, nesmyslu...
Uff, stala se tu z toho solidni zumpa. Diky ACZ!
A ted k iX3.
EC jde zatim vicemene mimo me. Asi by to melo smysl jako auto pro manzelku, ale manzelka o to zatim nestoji (a za tyto penize asi nikdy stat nebude), takze tohle auto mi ani bycharsky v garazi stat nikdy nebude. I tak si ale na clanek o nem s real fotkama rad kliknu, neb tohle auto urcuje budocnoust celemu BMW, vcetne spalovaku, ktere uz me zajimaji hodne a melo by zajimat kazdeho fanouska aut. Nakonec je to prave BMW, ktere z D3 jako posledni nabizi i v mensich autech (stredni trida / stejne velka SUV) vicevalce jak benzinove tak i dieslove. Hra, z ktere jak Audi tak MB jiz vycouvaly. A na iX3 vidime, jak tyhle baworaky budou v pristich letech vypadat a ja se na to uprimne tesim. Po obrich ledvinkach na 4er, po nepovedene 5er, po zmrsene X7, po mdle X3 je tohle svezi zavan. Treba na 3er nesouci podobnou prid se vylozene tesim.
Uff, stala se tu z toho solidni zumpa. Diky ACZ!
A ted k iX3.
EC jde zatim vicemene mimo me. Asi by to melo smysl jako auto pro manzelku, ale manzelka o to zatim nestoji (a za tyto penize asi nikdy stat nebude), takze tohle auto mi ani bycharsky v garazi stat nikdy nebude. I tak si ale na clanek o nem s real fotkama rad kliknu, neb tohle auto urcuje budocnoust celemu BMW, vcetne spalovaku, ktere uz me zajimaji hodne a melo by zajimat kazdeho fanouska aut. Nakonec je to prave BMW, ktere z D3 jako posledni nabizi i v mensich autech (stredni trida / stejne velka SUV) vicevalce jak benzinove tak i dieslove. Hra, z ktere jak Audi tak MB jiz vycouvaly. A na iX3 vidime, jak tyhle baworaky budou v pristich letech vypadat a ja se na to uprimne tesim. Po obrich ledvinkach na 4er, po nepovedene 5er, po zmrsene X7, po mdle X3 je tohle svezi zavan. Treba na 3er nesouci podobnou prid se vylozene tesim.
        @vecernicek2 Lucid má velké SW problémy, tam je potřeba si pár let ještě počkat, než to vychytají. Rivian R1 je obří auto a R2 je v nedohlednu.
        @ericn Záleží na uhle pohľadu. Z Tvojho pohľadu je to nezaujímavé auto, o ktorom nie je potrebné Ťa presviedčať, lebo sa nechceš dať presvedčiť.
        @Mikesus Děkuju za vysvětlení 👍👍👍Žil jsem v bludné představě, že baterka tvoří polovinu hodnoty celého elektromobilu.
        Najlepsi na svete asi teda  nebude. 
Podla mnohych miestnych trollov su predsa najlepsie cinske komunisticke polotovary a sroty.
Podla mnohych miestnych trollov su predsa najlepsie cinske komunisticke polotovary a sroty.
        @skejpa já jsem tim spíš chtěl říct, že kvůli ušetřeným 5ti minutám nemá smysl investovat takový objem peněz do nabíječky. Protože to bude muset zákazník zaplatit a už dnes si připlatíš z dc standardu na ultra. Za hyper pak přihodíš dalších pár korun za kWh…
        @skejpa no Čína může mít nabíjení jaký chce, ale když to nedaj nabíječky tak je to fýčura pro fýčuru.
V době kdy je standard nabíječek 50kW (na spoustě míst v ČR a dokonce i u dálníc 😒 ) tak je to jen k naštvání. Spousta je jich 150 a pár 300 a ještě míň 400. Nemyslím si, že to někdo bude nějak moc rychle měnit nad 400, on ten rozdíl v minutách je tak malý, a cena > 600kW bude tak drahá (kvůli těm baterkám u nabíječek) že si připlatíš za nabíjeni. Nejsem si jist, že to je takový přínos...
Jo a ještě něco, ten výkon je sdílený, přijedete dva v jeden moment a z megawattu máte tak zlomek 😄.
V době kdy je standard nabíječek 50kW (na spoustě míst v ČR a dokonce i u dálníc 😒 ) tak je to jen k naštvání. Spousta je jich 150 a pár 300 a ještě míň 400. Nemyslím si, že to někdo bude nějak moc rychle měnit nad 400, on ten rozdíl v minutách je tak malý, a cena > 600kW bude tak drahá (kvůli těm baterkám u nabíječek) že si připlatíš za nabíjeni. Nejsem si jist, že to je takový přínos...
Jo a ještě něco, ten výkon je sdílený, přijedete dva v jeden moment a z megawattu máte tak zlomek 😄.
        @Horký Hrom pokud nosíš pletený ponožky s károvaným vzorem od babičky tak ti není pomoci a spoustu tvých příspěvků to vysvětluje 😁
        @psel tak to jsou dvě protichůdné informace. FOE tvrdí, že si to navolíš a můžeš vypnout. ty tvrdíš, že to nevolíš a vypnout to nejde. tak jsem zmaten😊
protože já bych takové auto nechtěl, u čtverky jsem hledal shadow line bez chromu na ledvinách, protože s nima je to naprosto příšerné auto😞
protože já bych takové auto nechtěl, u čtverky jsem hledal shadow line bez chromu na ledvinách, protože s nima je to naprosto příšerné auto😞
        @Man Ký a já si myslím, že je to šumák, když řídím, není to z místa řidiče vidět a co si myslí ostatní je mi jedno, doufám že vědí, že to nejde vypnout. Kdyby to vypnout šlo, vypnul bych to.
        @Pepa_007 Tak napríklad ten Leapmotor je kopa šrotu sám o sebe, voči BMW ani nehovoriac...
        @vecernicek2 Chceš tvrdiť, že namiesto renomovanej prémiovej značky by si bez váhania dal svoje peniaze za Lucid alebo Rivian...
Taycan je od tohto BMW tak o milión drahší...
Taycan je od tohto BMW tak o milión drahší...
        @Rumcajs Rumcajs Prémiová značka si prémiovú cenu môže dovoliť. Bavoráka za cenu Škody nechceš.
        @psel I Hrom se někdy může mýlit 👍👍👍Od BMW je hezké, že se dělí o své know-how s CATLem a EVEnergy
        @Mikesus jedná se o to jak definuješ zaostalost. Třeba se podívej na otravné asistenty a zjistíš, že koncern s jejich 5 let starým MEB vede na celé čáře. Nebo efektivitu pohonu, tady je třeba MB. Nebo bezdrátové nabíjení a jsi u Porsche. A BMW na tom není špatně ani s efektivitou, nabéjením a motorama bez magnetů.
        @vecernicek2 O zvezení pochybovať nebudem, neviezol som sa ani v elektrickom BMW, ani v Lucide. Ale čo v prípade, že sa ti Lucid pokazí, a vzhľadom na jeho doterajšiu existenciu môže kedykoľvek zo scény zmiznúť? Čo s ním potom, keď ti bude hniť v garáži a kvôli nemožnosti zohnať náhradný diel to nezmeníš?
        @Man Ký promiň u ENy to nejde vypnout. Tady u BMW nevím tak hluboko sem to nesledoval. Mě se ten podsvícený předek u Eny nelíbil a přesto ho mám 😄.
        @Ja Prvni a  Posledni 
Nechápu že trollové jako ty nedostali dávno BAN 😆. Ale nevadí mi to, i lidská blbost a ubohost má právo na existenci a projev názoru. A to vč. komoušů a stbákú co diktují ostatním co se smí a co není dovolené a co ostatní jen kádrují.
P.S. jestli tady někoho někdo obtěžuje, tak je tu HL a je klid. Když neznám že je někdo nakolik ubohý že diskuse s ním nemá smysl a dohady s ním už mohou obtěžovat ostatní, tak jej dám ze slušnosti k oststním na HL a je po problému.
Nechápu že trollové jako ty nedostali dávno BAN 😆. Ale nevadí mi to, i lidská blbost a ubohost má právo na existenci a projev názoru. A to vč. komoušů a stbákú co diktují ostatním co se smí a co není dovolené a co ostatní jen kádrují.
P.S. jestli tady někoho někdo obtěžuje, tak je tu HL a je klid. Když neznám že je někdo nakolik ubohý že diskuse s ním nemá smysl a dohady s ním už mohou obtěžovat ostatní, tak jej dám ze slušnosti k oststním na HL a je po problému.
        @Mikesus pravda. Baterie BEV se mění jednou za pár let a stojí pár stokorun (jako uváděná nádrž či pnrumatiky). Nebo je to jinak?
        @Man Ký Zrovna Turek vám ostudu nerobí, na to máte plno oveľa schopnejších...
Ty robíš ostudu hlavne tým, že ťaháš politiku tam, kam nepatrí. Si ako zelení aktivisti, ktorí si sadnú na cestu pred autá (lebo inak by si ich nikto nevšímal). Až raz niekto nedobrzdí a jedného takého šmejda rozmašíruje na kašu, až potom si (možno) niekto z nich uvedomí, čo za nezmyselné šialenstvo robí. A to už bude dosť neskoro.
K poslednej vete - ľudia sú blbé stádo. Jeden niečo napíše, a zakrátko to opakuje hromada ďalších, lebo sa im to páči (aj keď to nemusí byť pravda).
Ty robíš ostudu hlavne tým, že ťaháš politiku tam, kam nepatrí. Si ako zelení aktivisti, ktorí si sadnú na cestu pred autá (lebo inak by si ich nikto nevšímal). Až raz niekto nedobrzdí a jedného takého šmejda rozmašíruje na kašu, až potom si (možno) niekto z nich uvedomí, čo za nezmyselné šialenstvo robí. A to už bude dosť neskoro.
K poslednej vete - ľudia sú blbé stádo. Jeden niečo napíše, a zakrátko to opakuje hromada ďalších, lebo sa im to páči (aj keď to nemusí byť pravda).
        @psel Nosím pletené ponožky s károvaným vzorem v sandálech, ale je mi to šumák, protože přes velké břicho na nohy nevidím. A co si myslí ostatní, je mi jedno. Doufám, že vědí, že mi je upletla babička👍👍👍
        @Ja Prvni a  Posledni Najlepšie sú sťažnosti od trollov. 😁
A začínať diskusiu politikou, bez akejkoľvek súvislosti s článkom, je určite zdravé, prospešné a všetci to zbožňujú... 😉
A začínať diskusiu politikou, bez akejkoľvek súvislosti s článkom, je určite zdravé, prospešné a všetci to zbožňujú... 😉
        @psel 
Mikeš definuje zaostalost svojí vlastní podstatou. Zaostalost je mikeš. Nerozezná ani fake news, divokého kačera, od reality.
Mikeš definuje zaostalost svojí vlastní podstatou. Zaostalost je mikeš. Nerozezná ani fake news, divokého kačera, od reality.
        @Ja Prvni a  Posledni  Tak hlavně, že jsem se ti tak vryl do paměti a máš čím žít. To dokáže málokdo. Moc si toho vážím.
        @Ja Prvni a  Posledni  Jsi nejlepší. Mohl by sis rovnou otevřít recyklační linku. Máš na to velký talent.
        @Pepa_007 
Nez tady zase zacnes vypoustet moudra o "tuzkovkach" 18650, zkus si radeji neco precist, ju?
www.bmwblog.com/…-klasse-ev-tech/
The 46120 battery is significantly larger than the 18650, with a diameter of 46mm and a length of 120mm, compared to the 18650's 18mm diameter and 65mm length. The 46120's dimensions are approximately 2.5 times wider and about 1.8 times longer, resulting in a much larger overall volume.
Feature 18650 46120
Diameter 18 mm 46 mm
Length 65 mm 120 mm
Relative Size Standard cylindrical cell Much larger cylindrical cell
Nez tady zase zacnes vypoustet moudra o "tuzkovkach" 18650, zkus si radeji neco precist, ju?
www.bmwblog.com/…-klasse-ev-tech/
The 46120 battery is significantly larger than the 18650, with a diameter of 46mm and a length of 120mm, compared to the 18650's 18mm diameter and 65mm length. The 46120's dimensions are approximately 2.5 times wider and about 1.8 times longer, resulting in a much larger overall volume.
Feature 18650 46120
Diameter 18 mm 46 mm
Length 65 mm 120 mm
Relative Size Standard cylindrical cell Much larger cylindrical cell
        @ericn Ja som napísal, že sa mi nepáči? 😄 Píš si, čo len chceš. Ja budem buď súhlasiť, alebo oponovať, alebo nebudem reagovať. Môže byť? 😉
        @Horký Hrom Jo, tak ta sedla. Ale on mikes za to nemůže on už má v povaze jednou denně vypustit cicovinu. Na baterku kalí pes u BEV 😁😁😁😁😁😁
        @psel ty řekni mi proč by kdo měnil nádrž, pokud ji mechanicky nepoškodí, třeba při nehodě? Tj je tam většinou po celou životnost auta a když, tak to není žádné drama ji vyměnit 😋 Kdežto tu baterku budeš muset tak jako tak vyměnit, jinak po 15-20letech (pokud to elektrika EV zvládne) provozu nikam nedojedeš, viz Tesla a první roky výroby. Videí z US je celkem dost na toto téma. Dojezd 50-60mil na plné nabití atd…Degradace baterky je tu stále…
        @psel Uz pripravujou Alpitronic 1000, kde sice vykon megawaty je sdilenej ale taky je mozno poslat 600kW na jeden stojan. To bohate staci. V ČR lidi, co nabiji jebku 80kW jedou a obsazujou 300kW nabijecky... 
Jinak u dalnic je spousta 300kW nabijecek. Takove staci. Kdyz ty lepsi auta drzi 300+kW dlouhou dobu.
Jinak u dalnic je spousta 300kW nabijecek. Takove staci. Kdyz ty lepsi auta drzi 300+kW dlouhou dobu.
        @fOE taky nevím, proč by mělo svítit něco jiného než přední světla. Tyhle cingrlátka tu jsou pro Amíky, Rusy (ti mají teď utrum) a Číňany. Nevkus bohužel vládne světem…
        @kozakm no jo, co je to platný, když se na to budeš muset každé ráno koukat? 😉 Jako fajn, jsem rád, že ty ledvinky už zas mají poměrně přijatelný tvar. Ale celkově to auto působí hrozně “těžce” a ne atleticky, jak by si zasloužilo. A ten chudý interiér? Tvl lidi, co mají celý život BMW, si na sklonku života tuhle “tabletárnu” prostě nekoupí 👎
        @traveldrive díky za radu, ale tak svůj názor na to stejně napíšu, ať se ti to líbí nebo ne😉
        @Man Ký Jak to je u novinky iX3 prirozene nevim. Jak to je u aut co uz jsou chvilku na trhu, treba  X3 nebo 5er, vim a lze to v infotainmentu vypnout. 
U obou to zrovnatak lze i nepriplatit a pak clovek ani nema co vypinat.
U obou to zrovnatak lze i nepriplatit a pak clovek ani nema co vypinat.
        No zase tak nejlepší to nebude. Ale konečně to není zaostalé, jako doteď jejich EV celkem byly.
Nicméně nabíjení - Čína má daleko lepší, Korejci stejné a hlavně to mají už dávno
Efektivita motoru - Tesla má dávno
Ale tak konečně to trochu poskládali a je to evropské a je to na úrovni. Ale nejlepší elektromobil světa? To asi ne.
Nicméně nabíjení - Čína má daleko lepší, Korejci stejné a hlavně to mají už dávno
Efektivita motoru - Tesla má dávno
Ale tak konečně to trochu poskládali a je to evropské a je to na úrovni. Ale nejlepší elektromobil světa? To asi ne.
        @kozakm R1 je velikosti zhruba Range Roveru. Na cesty do práce v jednom člověku zbytečně velké, pro rodinu s dvěma dětmi a dvěma vlcaky je to tak akorát.
        @kozakm SW problémy mají všichni vyrobci EVs a u těch non-legacy výrobců jsou záležitostí OTA updatu v řádu týdnů.
        @traveldrive Ano, raději bych dal svoje peníze za Lucid než za elektrické BMW. 
Elektrické BMW bych si v žádném případě nekoupil. Jednak na kvalitu BMW v poslední dekádě mám velmi negativní názor, druhak mi jejich design připadá odporný, za třetí mají s výjimkou nejvyšších řad laciné a hnusné interiéry
a konečně jejich EV nejsou v ničem extra dobrá.
Lucid je skvělý - až budeš mít příležitost, svez se v tom.
Elektrické BMW bych si v žádném případě nekoupil. Jednak na kvalitu BMW v poslední dekádě mám velmi negativní názor, druhak mi jejich design připadá odporný, za třetí mají s výjimkou nejvyšších řad laciné a hnusné interiéry
a konečně jejich EV nejsou v ničem extra dobrá.
Lucid je skvělý - až budeš mít příležitost, svez se v tom.
        @Man Ký Že váhaš. Keď chodia do diskusií entity tvojho rangu, nie je o dobré ciele núdza. 😉
        @Man Ký A ty fakt napíšeš príspevok kvôli blbine o Turkovi? Daj si mokrý uterák, Hurvínku.
        @rohYpnol Máš pravdu, ale pšttt. Je potřeba lidem říct, jaký na to mají mít názor. Přece pak nepřijdou k dealerovi a neřeknou mu, že to zase tak hi-tec není.
Než vydají alespoň větší část modelů té jejich slavné Neue..., tak Čína bude o generaci a dva FL dál.
Jak sám píšeš (dříve), kdejakou Čínu mají na test (což je za mě v pořádku), ale v následujících konkurenčních článcích to nezohlední.
Bohužel je to tak všude. Uvedení - auto je moderní, bezva a nejlepší, provoz - auto je fajn a drží si cenu, vyjde nová generace - no ta stará byla všelijaká, divná, vrzala nebo bůh ví co, ale ta nová, to je něco... a tak pořád dokola.
Než vydají alespoň větší část modelů té jejich slavné Neue..., tak Čína bude o generaci a dva FL dál.
Jak sám píšeš (dříve), kdejakou Čínu mají na test (což je za mě v pořádku), ale v následujících konkurenčních článcích to nezohlední.
Bohužel je to tak všude. Uvedení - auto je moderní, bezva a nejlepší, provoz - auto je fajn a drží si cenu, vyjde nová generace - no ta stará byla všelijaká, divná, vrzala nebo bůh ví co, ale ta nová, to je něco... a tak pořád dokola.
        @Man Ký moc nactiletych jinochu co by jezdili ve funglovkach premie neznam, spis to je vsechno 40+ a ano, nemalo z nich chce svitici... cokoliv. 😊  Co je fajn, nebo minimalne do ted bylo, je ze ti BMW dava moznost si svitici ledvinky nepriplatit, nebo kdyz je tam mas jako soucast nejakeho balicku, si je vypnout a nesvitit. 😉
        @traveldrive No SUV celkově nejsou můj šálek kávy, navíc ta od BMW nikdy moc krásy nepobrala. Zvlášť ty poslední generace. Víc jsem zvědav na reálnou 3er, jak se jim povedla, ale tuším, že dorazí se stejně vykradeným interiérem 🙈
        V podstatě jen další otylé elektrické SUV od BMW s divným designem a vykradeným a nezajímavým interiérem za 2miliony. Hmmm a čím je teda zajímavé? Nebo přelomové?
        @rohYpnol není pravda. Každý díl na každém voze je vyměnitelný. Píšou jako celek, takže to bude easy a za pár hodin. Výroba baterií je v Číně, takže budou levné.
        Interiér je vyloženě hnusný. Cena příšerná. Článek srší marketingovými výrazy (superpočítač) přitom jsou to obyčejná řešení, viz treba ten Leapmotor. A treba to PC je úplně obyčejné PC žádná neuronová síť.
Baterka složená z tužkovek (18650?) jako u všech.
Nepředstavili ještě tech. parametry. Nečekám žádnou slávu.
Baterka složená z tužkovek (18650?) jako u všech.
Nepředstavili ještě tech. parametry. Nečekám žádnou slávu.
        @Ja Prvni a  Posledni  Já chápu, Martine, že se snažíš prodrat se až na samé dno lidské spodiny, ale ačkoli budeš sebevětším morálním odpadem, stejně se nestaneš ani prvním, ani posledním. Vždycky se nade ještě větší kripl. S tím nic nenaděláš.
        Pořád nám redaktorskej nevysvětlil, proč to bude to nejlepší EV na světě. Protože to bude mít svou vlastní platformu a ne kompromisní pro ICE i EV? 
Ano, tak to má Nissan od roku asi 2010, Tesla od roku 2012..
BMW i Mercedes jsou 100 let za opicema. Kdo viděl naživo Taycan, Lucid, Rivian, tak ví.
Ano, tak to má Nissan od roku asi 2010, Tesla od roku 2012..
BMW i Mercedes jsou 100 let za opicema. Kdo viděl naživo Taycan, Lucid, Rivian, tak ví.










www.youtube.com/watch?…
jsem pro, aby lidi platili školný, nevím proč, jestli platím školný? asi, o to se starají nějaký lidi😊