Novinky
Ford navýší výrobu ikonického F-150 na benzin. Odnese to však nechtěná elektrická verze
93 komentářů
@KANKUNEN je třeba koupit verzi bez listů /tj. Raptora/. Pro drtivou většinu kupců naprosto postačí jeho nosnost. Škoda, že se ten podvozek nedá nakonfigurovat i pro jiné varianty.
@Tycoon
www.nsford.com/…htning-vs-f-150/
třeba tady, je to buřt, nikdo z těch vidláků nebude jezdit na elektřinu, když tam stojí benzín pár šupů
hlavně se mě nesnaž přesvědčit o svém petrolheadství, koukáš na to skrz kapsu a to je celý, furt nějaký bláboly o ideologiích a jediná ideologie je strach, že na to nebudeš mít... nic jinýho
budeš, slevní to.
www.nsford.com/…htning-vs-f-150/
třeba tady, je to buřt, nikdo z těch vidláků nebude jezdit na elektřinu, když tam stojí benzín pár šupů
hlavně se mě nesnaž přesvědčit o svém petrolheadství, koukáš na to skrz kapsu a to je celý, furt nějaký bláboly o ideologiích a jediná ideologie je strach, že na to nebudeš mít... nic jinýho
budeš, slevní to.
@Man Ký
Uz jen jezdit na jednání o vládě s autem pro Rednecky ukazuje dost o tom co to je za lidi.
Uz jen jezdit na jednání o vládě s autem pro Rednecky ukazuje dost o tom co to je za lidi.
Není asi hloupějšího povozu, než si koupit osobní naklaďák. Třeba kultura jízdy Rangeru je hrozná. Prostě jako vyměklé Ducato.
@rohYpnol tak to je potom Turek největší idyot na světě, protože jakým jezdí autem je pro něho s jeho malým pérem alfa a omega, u aut se fotí, s autama se natáčí, o autech mluví, na autech stojí jeho politická kariéra i program. a kamarádí se s podobnýma idyotama.
@Tycoon popovídej si s umělou inteligencí...
In the third quarter of 2025, the F-150 Lightning sold 10,005 units, marking a 39.7% year-over-year increase and a record for the quarter. Year-to-date through September 2025, Ford has sold 23,034 F-150 Lightnings, which is a 1% increase compared to the same period in 2024. However, Ford has temporarily halted production due to a fire at an aluminum supplier, prioritizing the production of more profitable gas and hybrid F-150 trucks in the short term.
Q3 2025 sales
Record sales: The F-150 Lightning sold 10,005 units in Q3 2025, a 39.7% increase compared to Q3 2024.
Best-selling electric pickup: This made the F-150 Lightning the best-selling electric pickup in the U.S. during the quarter.
Year-to-date sales: Total sales for the first nine months of 2025 reached 23,034 units, a modest 1% increase over the same period in 2024.
Production and market impact
Production halt: Ford has paused F-150 Lightning production after a fire at an aluminum supplier's plant.
Prioritizing other models: Ford is focusing its resources on producing more profitable gas and hybrid F-Series trucks in response to the production interruption.
Limited future availability: The company e😜ects to make fewer Lightnings in 2025, and the impact of the supplier fire may extend into 2026.
In the third quarter of 2025, the F-150 Lightning sold 10,005 units, marking a 39.7% year-over-year increase and a record for the quarter. Year-to-date through September 2025, Ford has sold 23,034 F-150 Lightnings, which is a 1% increase compared to the same period in 2024. However, Ford has temporarily halted production due to a fire at an aluminum supplier, prioritizing the production of more profitable gas and hybrid F-150 trucks in the short term.
Q3 2025 sales
Record sales: The F-150 Lightning sold 10,005 units in Q3 2025, a 39.7% increase compared to Q3 2024.
Best-selling electric pickup: This made the F-150 Lightning the best-selling electric pickup in the U.S. during the quarter.
Year-to-date sales: Total sales for the first nine months of 2025 reached 23,034 units, a modest 1% increase over the same period in 2024.
Production and market impact
Production halt: Ford has paused F-150 Lightning production after a fire at an aluminum supplier's plant.
Prioritizing other models: Ford is focusing its resources on producing more profitable gas and hybrid F-Series trucks in response to the production interruption.
Limited future availability: The company e😜ects to make fewer Lightnings in 2025, and the impact of the supplier fire may extend into 2026.
@rohYpnol vidíš to. von mluvil o holínkách na operu, jako ekvivalentu dojet k prezidentovi v autě na vození hnoje. ale to člověku, kterýmu nevadí bití žen, rozhodně nemůže docvaknout😊
@Hendly
Jestli někdo má pocit, že nemám dost bavoráků s řidičem, tak to není úplně pravda.
...ten pán je pořád ještě v pubertě😞
Jestli někdo má pocit, že nemám dost bavoráků s řidičem, tak to není úplně pravda.
...ten pán je pořád ještě v pubertě😞
@Tycoon
To co vždy.
Prodeje EV stále stoupají a jsme stále na začátku vývoje.
Posuzovat globalni vývoj podle jednoho modelu značky která v EV značně zaostává logicky nedává správný vysledek.
To co vždy.
Prodeje EV stále stoupají a jsme stále na začátku vývoje.
Posuzovat globalni vývoj podle jednoho modelu značky která v EV značně zaostává logicky nedává správný vysledek.
@Tycoon navrhuju, aby všichni amíci jezdili pick-upama s 15litrovou spotřebou benzínu z břidličné ropy a urychlili tak přechod k elektromobilitě. nebo vlastně ne, pak budou jezdit na ethanol z kukuřice, co vypěstovali.
@Tycoon
Kdo nabízí dnes nejlepší techniku EV? Čína.
Evropské a americké značky stále rychleji zaostávají.
Prodeje EV globálně stále rostou a jsou to převážně čínské značky které ten trh zabírají.
Podíl západních značek nejen v Číně padá šílenou rychlostí.
Zákazníci v Evropě stále čekají na dostupný domácí model EV. Marne.
Místo toho tu mame cla az 47% na čínská EV.
A i přes tyto likvidační cla jsou stejně drahá jako domácí EV..
A ted si tu zas můžete v klidu jet svou troll agendu.
Kdo nabízí dnes nejlepší techniku EV? Čína.
Evropské a americké značky stále rychleji zaostávají.
Prodeje EV globálně stále rostou a jsou to převážně čínské značky které ten trh zabírají.
Podíl západních značek nejen v Číně padá šílenou rychlostí.
Zákazníci v Evropě stále čekají na dostupný domácí model EV. Marne.
Místo toho tu mame cla az 47% na čínská EV.
A i přes tyto likvidační cla jsou stejně drahá jako domácí EV..
A ted si tu zas můžete v klidu jet svou troll agendu.
@Tycoon tlustej se raduje, že si dal na oběd bůček a směje se doktorovi, jak je blbej, když mu radí dietu...
@Tycoon cituji
Fakta z Dánska: elektromobil opravdu vychází levněji
Stejně jako moje zkušenost vyznívají i závěry analýzy dánské motoristické asociace FDM, která porovnala celkové provozní náklady elektromobilu a auta se spalovacím motorem. Výsledky jsou jednoznačné: elektromobil vítězí.
Do výpočtu byly zahrnuty všechny položky – servis, pneumatiky, pojištění, silniční daň, ztráta hodnoty i případné úroky z úvěru. Po přepočtu na české koruny (v poměru 1:10) vyšly průměrné náklady takto😒br />
– Elektromobil – 7,70 Kč/km při nabíjení na veřejné stanici
– Elektromobil – 2,90 Kč/km při nabíjení doma
– Benzínové auto – 9,00 Kč/km
– Dieselové auto – 7,70 Kč/km
Zjednodušeně řečeno: benzínové auto vás vyjde nejdráže, diesel drží střed, ale elektromobil dokáže být až třikrát levnější – pokud ho nabíjíte doma.
Fakta z Dánska: elektromobil opravdu vychází levněji
Stejně jako moje zkušenost vyznívají i závěry analýzy dánské motoristické asociace FDM, která porovnala celkové provozní náklady elektromobilu a auta se spalovacím motorem. Výsledky jsou jednoznačné: elektromobil vítězí.
Do výpočtu byly zahrnuty všechny položky – servis, pneumatiky, pojištění, silniční daň, ztráta hodnoty i případné úroky z úvěru. Po přepočtu na české koruny (v poměru 1:10) vyšly průměrné náklady takto😒br />
– Elektromobil – 7,70 Kč/km při nabíjení na veřejné stanici
– Elektromobil – 2,90 Kč/km při nabíjení doma
– Benzínové auto – 9,00 Kč/km
– Dieselové auto – 7,70 Kč/km
Zjednodušeně řečeno: benzínové auto vás vyjde nejdráže, diesel drží střed, ale elektromobil dokáže být až třikrát levnější – pokud ho nabíjíte doma.
@Tycoon ano, máš pravdu, vygoogloval jsi to skvěle.
a vlastně máš pravdu i celkově, většinový křupan se nechce chovat zodpovědně, ropa nedojde, vypěstujeme kukuřici a z ní uděláme ethanol, globální oteplování není, nechte zákazníka rozhodnout... apod.
když to budeš psát dostatečně dlouho, dozví se o tom a zruší greendeal😊
a vlastně máš pravdu i celkově, většinový křupan se nechce chovat zodpovědně, ropa nedojde, vypěstujeme kukuřici a z ní uděláme ethanol, globální oteplování není, nechte zákazníka rozhodnout... apod.
když to budeš psát dostatečně dlouho, dozví se o tom a zruší greendeal😊
@rohYpnol
Jako vždy, je jedno zda Turek, Anonym Tycoon atd.
Stejná taktika. neřešit podstatu, ale křičet svá hesla.
Globální prodeje EV stoupají.
Ford v EV zaostává.
Jako vždy, je jedno zda Turek, Anonym Tycoon atd.
Stejná taktika. neřešit podstatu, ale křičet svá hesla.
Globální prodeje EV stoupají.
Ford v EV zaostává.
@Tycoon ty seš jak ten rohypnol. sláva, rusáci vyhrávají... no jo, vyhrávají, ale radost z toho mají jenom mrtky...
@rohYpnol schválně, jestli dokážeš dát 150 smajlíků do jednoho příspěvku. zatím to nikdo nedokázal. troufl by sis?
@ericn zatímco s koupí spalovacího automobilu se ti od prvního dne finance zhodnocují😊
www.autojournal.cz/…nzinem-a-naftou/
www.autojournal.cz/…nzinem-a-naftou/
@Hendly a dvacetosm smajlíků, aby mělo sdělení šťávu.
o Turkovi už se moc nemluví, to je bolavé místo pro rohypnola. Apolena si to všehno vymyslela a musí se to vyšetřit😊
o Turkovi už se moc nemluví, to je bolavé místo pro rohypnola. Apolena si to všehno vymyslela a musí se to vyšetřit😊
@Tycoon nic takového jsem nenapsal. psal jsem, že máš škodolibou radost z věcí, které by pro nás byly dobře.
ale je to úplně zbytečné, karavana má směr daný a štěkej jak chceš, prostě elektromobilita je jediné řešení a už jsi dokonce pochopil, že to blábolení o biopalivech jsou čisté fantasmagorie...
ale je to úplně zbytečné, karavana má směr daný a štěkej jak chceš, prostě elektromobilita je jediné řešení a už jsi dokonce pochopil, že to blábolení o biopalivech jsou čisté fantasmagorie...
@Tycoon
samozřejmě že podporuješ.
Přesně rak jak strana Motoristů.
Celou dobu reci a autech a pak? první co chtějí je ministerstvo zahraničí které nemá s ti co celou dobu hlásají nic společného.
samozřejmě že podporuješ.
Přesně rak jak strana Motoristů.
Celou dobu reci a autech a pak? první co chtějí je ministerstvo zahraničí které nemá s ti co celou dobu hlásají nic společného.
@Tycoon dyť je to furt dokola. udělej si čárku za každý den v letošním roce, kdy jsi nevystačil s nájezdem elektromobilu a musel bys!!!!!!! na chvilku zastavit, abys dobil baterku.
proč netopíš doma uhlím? jednoznačně to vychází cenově líp. peněženka rozhoduje, ne? a vyjetý olej ještě lepší. na eko sere pes.
proč netopíš doma uhlím? jednoznačně to vychází cenově líp. peněženka rozhoduje, ne? a vyjetý olej ještě lepší. na eko sere pes.
Ooops, BEV nikdo nechce? Blbý, hujeříčci, doníčci, hendlíčci. Ale rohYpnol měl opět pravdu 🤣🤣🤣
@Pepa_007 mých 52 sice na důchod není, ale jsem na penzi už od 40, takže vlastně dobrý odhad😊
@ericn nevím o čem mluvíš. píšu to pořád dokola. odborníci na klima mě přesvědčili, že za oteplováním stojí lidská aktivita. zkus mě přesvědčit o opaku. rozporuje to zatím jenom Klaus s Macinkou a Turkem.
a i kdyby ne, stejně by pro nás bylo lepší vyrábět si vlastní elektřinu do vlastních aut, než vozit cizí ropu...
a i kdyby ne, stejně by pro nás bylo lepší vyrábět si vlastní elektřinu do vlastních aut, než vozit cizí ropu...
Zajímalo by mě, co na podobné zprávy říkají proroci náboženství totální elektromobility typu Electrodad, Luděk Niedermayer, Vojta Dobeš, či Mikuláš Peksa a jejich papoušci z diskuzí jako je Hammuna, Man Ký, Hendly, DonVito, Petr Pinkas, psel apod.
Stále se pevně drží své víry?
Jinak je dobře, že se americké automobilky probudily a začaly poslouchat své zákazníky. Doufejme, že to brzy udělají i evropské automobilky.
Stále se pevně drží své víry?
Jinak je dobře, že se americké automobilky probudily a začaly poslouchat své zákazníky. Doufejme, že to brzy udělají i evropské automobilky.
Elektromobil ako pickup je volovina ... niektori na to prisli uz davno.. ini to prave zistuju ( ford ) .. a pri dnesnej logike automobiliek cakam ze este sa par dalsich znaciek aj tak na tom popali ....
@Man Ký
Ale no tak. Srovnávejme srovnatelné.
Tak třeba Ford F-150 Lightning Double Cab ve výbavovém stupní Lariat vs. F-150 V8 Double Cab ve výbavovém stupni Lariat. $72,285 vs. $65,650. A když započeteme $7,500 federal tax credit, tak je elektrická verze levnější než V8. Přesto zákazníci volí V8.
Ale no tak. Srovnávejme srovnatelné.
Tak třeba Ford F-150 Lightning Double Cab ve výbavovém stupní Lariat vs. F-150 V8 Double Cab ve výbavovém stupni Lariat. $72,285 vs. $65,650. A když započeteme $7,500 federal tax credit, tak je elektrická verze levnější než V8. Přesto zákazníci volí V8.
@Tycoon a ještě jedna věc. motoristé dostali uprděných 8 procent. ministerská křesla dostanou vydíráním. o směřování celého postoje státu k životnímu prostředí má rozhodovat člověk se zcela extrémními názory?
@Tycoon no jsou to křupani, jeden stbák, druhý fašounek, třetí se nechá natáčet u toho, jak o svojí politické konkurenci říká: je to pitcha a přijde mu to legrační. kamarádi s vekslákem co kamarádil s Krejčířem, se starým puberťákem. já vím, že jsou to vnější projevy, ale ve finále z toho vyplývá jen jedno, že s politikou nemají vůbec žádné zkušenosti a budou se to teď učit za pochodu?
samozřejmě, že žádný greendeal nezruší... ani emisní povolenky.
samozřejmě, že žádný greendeal nezruší... ani emisní povolenky.
@Tycoon uvědomit si, že 4x v roce bys potřeboval někde zastavit na půl hodiny a nic zásadního by se vůbec nestalo. mobil dobíjíš skoro každý den, ačkoliv bys mohl mít tlačítkový, co vydrží týden.
@Tycoon podobný mechanismus jako u nás nebo ve Španělsku. přehřáté moře po létě přinese bleskové povodně, poté co se rekordní množství vody odpaří.
zpravy.aktualne.cz/…eca0cc47ab5f122/
v Řecku a Srbsku ve stejné době uz sněžilo
zpravy.aktualne.cz/…eca0cc47ab5f122/
v Řecku a Srbsku ve stejné době uz sněžilo
@rohYpnol na seznamu velký článek o spolupráci Klempíře s STB. jak jsi říkal, že to není pravda, že to jsou pomluvy, máš to tam detailně popsaný, jak za pětikilo donášel😊
@KANKUNEN Najlepšie auto čo som mal (full size pick up), neznamená že to nevyhovuje tebe tak je to hlúpy povoz.
@rohYpnol kedy konecne priznas, ze EU je az tretí najvacsi trh EV? Aká EU diktuje tým dvoj najväčším?
@Tycoon
Hlavně je velmi zábavné, když hendlíček teď vlastně zcela potvrzuje (nejen moje) teze podpora BEV = podpora Číny 🤣🤣🤣
Dejme si ty hendlíčka slova znovu, "Kdo nabízí dnes nejlepší techniku EV? Čína."
Ano, hendlíčku. Správně. Podpora BEV = podpora Číny 🤣🤣🤣
Hlavně je velmi zábavné, když hendlíček teď vlastně zcela potvrzuje (nejen moje) teze podpora BEV = podpora Číny 🤣🤣🤣
Dejme si ty hendlíčka slova znovu, "Kdo nabízí dnes nejlepší techniku EV? Čína."
Ano, hendlíčku. Správně. Podpora BEV = podpora Číny 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Pro mě je nepochopitelné, že to nechápe. Spíše ho pozdezřívám z toho, že to chápe, ale nechce to přiznat, protože by tím v podstatě poznal chybnost celé strategie Green Dealu.
Pro mě je nepochopitelné, že to nechápe. Spíše ho pozdezřívám z toho, že to chápe, ale nechce to přiznat, protože by tím v podstatě poznal chybnost celé strategie Green Dealu.
@Hendly
To si stěžuješ na špatném místě.
Dobře si pamatuju, že si zavedení cel na BEV z Číny podporoval.
Země, která je jedničkou ve výrobním řetězci baterií, má logicky nejlepší předpoklady pro to mít nejlepší BEV techniku. Divím se, že to někdo pořád nedokáže pochopit.
To si stěžuješ na špatném místě.
Dobře si pamatuju, že si zavedení cel na BEV z Číny podporoval.
Země, která je jedničkou ve výrobním řetězci baterií, má logicky nejlepší předpoklady pro to mít nejlepší BEV techniku. Divím se, že to někdo pořád nedokáže pochopit.
@Hendly
Dokážeš odpovědět někdy na otázku, kterou ti někdo položil?!? 🤣🤣🤣
www.auto.cz/diskuse/98673/1#…
Dokážeš odpovědět někdy na otázku, kterou ti někdo položil?!? 🤣🤣🤣
www.auto.cz/diskuse/98673/1#…
@Tycoon
To já moc dobře vím. Hendlíček hujeříček nikdy neodpoví a vždy jen zbaběle utíká od podstaty jinam 😉 To je jemu vlastní způsob diskuse.
To já moc dobře vím. Hendlíček hujeříček nikdy neodpoví a vždy jen zbaběle utíká od podstaty jinam 😉 To je jemu vlastní způsob diskuse.
@rohYpnol
On se pořád obrací na globální prodeje BEV, které díky Číně významně rostou. To je jeho záchytný bod. Vyhýbá se tím diskuzi o tom, že na většině vyspělých trhů (USA, Evropa, Austrálie, Japonsko atd) je růst prodejů BEV pomalý nebo už začal stagnovat, aniž by dosáhl významného podílu.
On se pořád obrací na globální prodeje BEV, které díky Číně významně rostou. To je jeho záchytný bod. Vyhýbá se tím diskuzi o tom, že na většině vyspělých trhů (USA, Evropa, Austrálie, Japonsko atd) je růst prodejů BEV pomalý nebo už začal stagnovat, aniž by dosáhl významného podílu.
@Man Ký
To jen Man ký, jak ho známe. Bojuje, i když už to všichni ostatní vzdali, nebo se skrývají.
Ale je zde jeden problém. Hliníkové díly z té továrny postižené požárem se používají jak v elektrické, tak ve spalovací verzi F-150. Přesto Ford zastavil výrobu jen elektrické verze.
Co na to umělá inteligence, když Electrodad, Luděk Niedermayer, Mikuláš Peksa i Vojta Dobeš mlčí?
To jen Man ký, jak ho známe. Bojuje, i když už to všichni ostatní vzdali, nebo se skrývají.
Ale je zde jeden problém. Hliníkové díly z té továrny postižené požárem se používají jak v elektrické, tak ve spalovací verzi F-150. Přesto Ford zastavil výrobu jen elektrické verze.
Co na to umělá inteligence, když Electrodad, Luděk Niedermayer, Mikuláš Peksa i Vojta Dobeš mlčí?
@Man Ký
Dnes nejsi ve formě. Srovnávejme srovnatelné.
Základní F-150 s šestiválcem, pohonem zadních kol a dvoumístnou kabinou Single Cab (regular) je samozřejmě levné auto. Je to ale okrajovka, kterou kupuje málokdo. Elektrická verze se v této konfiguraci vůbec nenabízí.
Těžiště nabídky jsou pětimístné Double Cab (Super Crew) s osmiválcem a pohonem všech kol. A jak jsem ukázal v předchozím příspěvku, tak ekvivalentní elektrická verze je reálně levnější. Přesto ji skoro nikdo nekupuje.
Co navrhuješ? Zadotovat to, aby to bylo zadarmo?
Dnes nejsi ve formě. Srovnávejme srovnatelné.
Základní F-150 s šestiválcem, pohonem zadních kol a dvoumístnou kabinou Single Cab (regular) je samozřejmě levné auto. Je to ale okrajovka, kterou kupuje málokdo. Elektrická verze se v této konfiguraci vůbec nenabízí.
Těžiště nabídky jsou pětimístné Double Cab (Super Crew) s osmiválcem a pohonem všech kol. A jak jsem ukázal v předchozím příspěvku, tak ekvivalentní elektrická verze je reálně levnější. Přesto ji skoro nikdo nekupuje.
Co navrhuješ? Zadotovat to, aby to bylo zadarmo?
@Tycoon
Navic ke zrušení, jak říká sám ctihodný skvělý veleúspěšný a ve světě uznávaný premiér nutelín, potřebujeme hledat zahraniční spojence. No kdo by to tak asi mohl mit z ministrů nastarosti víc než MZV , že... 🤣🤣🤣
Navic ke zrušení, jak říká sám ctihodný skvělý veleúspěšný a ve světě uznávaný premiér nutelín, potřebujeme hledat zahraniční spojence. No kdo by to tak asi mohl mit z ministrů nastarosti víc než MZV , že... 🤣🤣🤣
@Man Ký
Statistika zahraničního obchodu ČR.
Srpen 2025
Dovoz lithium-iontových baterií: 9,7 mld. Kč, z toho 7,8 mld. Čína.
Dovoz ropy: 6,1 mld Kč, z toho Rusko 0 Kč.
Už teď platíme za baterie více než za ropu. Většinu Číně. A to se ještě ten váš Green Deal pořádně nerozběhl.
Statistika zahraničního obchodu ČR.
Srpen 2025
Dovoz lithium-iontových baterií: 9,7 mld. Kč, z toho 7,8 mld. Čína.
Dovoz ropy: 6,1 mld Kč, z toho Rusko 0 Kč.
Už teď platíme za baterie více než za ropu. Většinu Číně. A to se ještě ten váš Green Deal pořádně nerozběhl.
@Hendly
Vám ti Motoristé nějak lezou krkem. Předseda Macinka bude mít životní prostředí a to je jejich hlavní agenda (zrušení zákazu spalovacích motorů, odmítnmutí emisních povolenek atd). A že budou mít zahraničí? No nějaká další ministerstva logicky požadují. A není to tak, že by si mohli vybírat. Z toho, jak se o tom spekuluje, Babiš dává Motoristům a SPD hlavně ta ministerstva, která v předchozí vládě dal ČSSD.
Vám ti Motoristé nějak lezou krkem. Předseda Macinka bude mít životní prostředí a to je jejich hlavní agenda (zrušení zákazu spalovacích motorů, odmítnmutí emisních povolenek atd). A že budou mít zahraničí? No nějaká další ministerstva logicky požadují. A není to tak, že by si mohli vybírat. Z toho, jak se o tom spekuluje, Babiš dává Motoristům a SPD hlavně ta ministerstva, která v předchozí vládě dal ČSSD.
@Hendly
Fascinující blbost hendlička, co nezná hranic 😁👍
Motoristé, strana hlásící se ke členství jak v NATO tak v EU, podporuje Rusko tím, že chtějí ministerstvo zahraničních věcí... 🤣🤣🤣🤣🤣 to nemá chybu 🤣🤣🤣
Tuhle stupiditu už tenhle týden asi nikdo nepřekoná 🤣🤣🤣
Fascinující blbost hendlička, co nezná hranic 😁👍
Motoristé, strana hlásící se ke členství jak v NATO tak v EU, podporuje Rusko tím, že chtějí ministerstvo zahraničních věcí... 🤣🤣🤣🤣🤣 to nemá chybu 🤣🤣🤣
Tuhle stupiditu už tenhle týden asi nikdo nepřekoná 🤣🤣🤣
@Hendly
Přijet na operu v čistém RAM neni nic proti něčemu.
Jak jsem psal, soudit lidi podle toho v cem jezdí je do nebes volající lidská tupost a omezenost.
Ale ty jistě máš pro operu v garáži esko v longu, viď... 🤣🤣🤣🤣🤣
Přijet na operu v čistém RAM neni nic proti něčemu.
Jak jsem psal, soudit lidi podle toho v cem jezdí je do nebes volající lidská tupost a omezenost.
Ale ty jistě máš pro operu v garáži esko v longu, viď... 🤣🤣🤣🤣🤣
@Hendly
Jako vždy. Podstata úplně jinde.
Důvod růstu prodejů BEV? Nic. 🤣🤣🤣
Země s růstem prodejů BEV? Nic. 🤣🤣🤣
Ale hujeříček hendlíček bude šermovat čísly kterým vůbec nerozumí a netuší co znamenají 🤣🤣🤣
Jako vždy. Podstata úplně jinde.
Důvod růstu prodejů BEV? Nic. 🤣🤣🤣
Země s růstem prodejů BEV? Nic. 🤣🤣🤣
Ale hujeříček hendlíček bude šermovat čísly kterým vůbec nerozumí a netuší co znamenají 🤣🤣🤣
@Man Ký Turka nijak neadoruji ale pro tomu obtloustymu debilovi co na zamini sedi ted je i on kapacita..
@Man Ký
Redaktor dostal elektrický ID.Buzz na testování. Nemusel platit ztrátu hodnoty, pojištění, servis, pneumatiky ani další výdaje. Jediné, co platil, bylo nabíjení. A vyšlo mu, že elektromobil je v české realitě levnější, a napsal o tom článek. Asi se budeme muset všichni stát redaktory a jezdit s testovacími auty.
Redaktor dostal elektrický ID.Buzz na testování. Nemusel platit ztrátu hodnoty, pojištění, servis, pneumatiky ani další výdaje. Jediné, co platil, bylo nabíjení. A vyšlo mu, že elektromobil je v české realitě levnější, a napsal o tom článek. Asi se budeme muset všichni stát redaktory a jezdit s testovacími auty.
@Man Ký to nikdo přece netvrdí, ale propad hodnoty u EV je jaksi o dost rychlejší a sakra větší, viz ta Corsa EV za 5let propad o 550-600tis Kč je slušný sešup (rv2020 stála 880tis Kč, dnes 720tis Kč). U Benzinové je to jen cca 50-80tisKč, základ 1.2T 74kW byla ve 2020 za 339tis Kč (dnes 399tis Kč), ojetina se stejným motorem 260-290tis Kč podle výbavy, Tj. propad jsou cca 2 průměrně platy 😉 Dost rozdíl ne?
@Hendly
To co vždy? Zavírání očí před realitou?
OK, jeden model nedělá celou statistiku. Když vezmeme celý americký trh, který je po Číně druhý největší na světě, tak prodeje BEV za první pololetí stouply meziročně o 1 %. Avšak spalováky rostly o 3 %. S takovými statistickými čísly nelze dosáhnout totální elektromobility.
To co vždy? Zavírání očí před realitou?
OK, jeden model nedělá celou statistiku. Když vezmeme celý americký trh, který je po Číně druhý největší na světě, tak prodeje BEV za první pololetí stouply meziročně o 1 %. Avšak spalováky rostly o 3 %. S takovými statistickými čísly nelze dosáhnout totální elektromobility.
@Hendly neblázni a kde? v Číně? U nás je to pořád krásných 5% a s tím jak klesá trh celkově, díky umělému zdražovaní ICE. Instituce a firmy si holt kvůli ESG reportu kupují EV navíc, jinak by to nedělali 😉 Soukromě EV rostou jako ojetiny, protože být prvomajitelem EV znamená velkou finanční ztrátu...
@Hendly
Správný vysledek...🤣🤣🤣 Ano, omylem jsi se opět prořekl. Chce to ten jediný správný výsledek, že. Ten, který nadiktovala propaganda a ideologie EU, to je ten správný výsledek!!! 🤣🤣🤣
Správný vysledek...🤣🤣🤣 Ano, omylem jsi se opět prořekl. Chce to ten jediný správný výsledek, že. Ten, který nadiktovala propaganda a ideologie EU, to je ten správný výsledek!!! 🤣🤣🤣
Fatální chyba Fordu. Kdyby poslouchali odborníky ana elektromobilitu a diskutéry na českých fórech, tak by věděli, že Future is electric👍👍👍Za pár let spalováky nikdo nebude kupovat, tak proč navyšovat jejich výrobu?
To je fakt průser, když skončí 150ka na baterky....
Jarda Beránek od Pirátů složí mandát.
Jarda Beránek od Pirátů složí mandát.
@Man Ký
No vidíš, že umíš najít i nějaký argument. Uvidíme, zda to bude konkurenceschopné a jak to ovlivní problém dovozu z Číny.
BTW Už si našel něco k těm tornádům?
No vidíš, že umíš najít i nějaký argument. Uvidíme, zda to bude konkurenceschopné a jak to ovlivní problém dovozu z Číny.
BTW Už si našel něco k těm tornádům?
@Tycoon
Stále mi nikdo nevysvětlil, co je špatného na tom mit levné ruské zdroje energií a diky levným zdrojům si moct dovolit ty peníze dát na výrobu a nákup zbraní pro Ukrajinu 😆
Pořád nevím, co je vhodného na tom mít extrémně drahé energie a diky tomu nebýt schopný ufinanxovat zbrojní výrobu a podporu... 🤣
Ale nakupovat drahé neruské suroviny a oslabovat naší ekonomiku jak to dělal nutelín tak nějak je v ruském zájmu, že 😉
Stále mi nikdo nevysvětlil, co je špatného na tom mit levné ruské zdroje energií a diky levným zdrojům si moct dovolit ty peníze dát na výrobu a nákup zbraní pro Ukrajinu 😆
Pořád nevím, co je vhodného na tom mít extrémně drahé energie a diky tomu nebýt schopný ufinanxovat zbrojní výrobu a podporu... 🤣
Ale nakupovat drahé neruské suroviny a oslabovat naší ekonomiku jak to dělal nutelín tak nějak je v ruském zájmu, že 😉
@Tycoon
Nevím co přesně napsal, protože je na HL. Ale to že opička jen umí šířit lži, to je vlastnost opičky. Nic jiného neumí a diskuse s ním je ztrátou času.
Nevím co přesně napsal, protože je na HL. Ale to že opička jen umí šířit lži, to je vlastnost opičky. Nic jiného neumí a diskuse s ním je ztrátou času.
@Man Ký
Soukromě čtyři čárky. Služebně cca deset čárek a brzy další přibudou. Takže v sumě cca dvacet čárek za rok. Z toho ty největší čárky jsou 1000 km jízdy hodně svižným tempem.
Co s těmi čárkami mám podle tebe dělat?
Soukromě čtyři čárky. Služebně cca deset čárek a brzy další přibudou. Takže v sumě cca dvacet čárek za rok. Z toho ty největší čárky jsou 1000 km jízdy hodně svižným tempem.
Co s těmi čárkami mám podle tebe dělat?
@Arese podivuji se nad informací, BEV má velkou tažnou sílu. U BEV na našem trhu to tak není když už mají kouli tak utáhnou přívěs jako tahl Trabant.
@Man Ký
V Dánsku, kde mají tak brutální zdanění spalovacích aut, že nejlevnější VW Golf tam stojí 1,25 milionu Kč, vyjde provoz elektromobilu levněji. OK
A redaktor to může osobně potvrdit jízdou z Prahy do Brna, když testoval zdarma zapůjčený elektromobil. Co to je za propagandistický nesmysl? Ať si ten ID.Buzz koupí, platí na něj pojištění, servis, pneumatiky, nabíjení a pak nám na skutečných datech může ukázat, jak se to vyplatí.
V Dánsku, kde mají tak brutální zdanění spalovacích aut, že nejlevnější VW Golf tam stojí 1,25 milionu Kč, vyjde provoz elektromobilu levněji. OK
A redaktor to může osobně potvrdit jízdou z Prahy do Brna, když testoval zdarma zapůjčený elektromobil. Co to je za propagandistický nesmysl? Ať si ten ID.Buzz koupí, platí na něj pojištění, servis, pneumatiky, nabíjení a pak nám na skutečných datech může ukázat, jak se to vyplatí.
@Hendly Globálně to ani brát nemůžeš. když víc jak 50% je Čína se svými nařízeními strany a vlády...
Takového diplomata, co si nepamatuje, jestli chodil do školy a platil v ní školné, takového rozhodně potřebujeme!