Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Známe české ceny Toyoty C-HR+. Soupeř Škody Elroq vyjde na zajímavé peníze

32 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Toyota C-HR+ 👏

Začal 7. ročník e-SALONu – veletrhu čisté mobility.
Areál PVA EХPO PRAHA se opět ponořil do světa elektromobility a chytrých technologií. Letošní ročník probíhá ve dnech 13.–16. listopadu a návštěvníci se mohou těšit na čerstvé novinky, praktické ukázky i překvapení, která dokazují, že budoucnost dopravy může být nejen ekologická, ale i docela zábavná 👍
traveldrive
@Horký Rom Škoda, že som o tom nevedel prv, Prahu mám v pláne až o dva týždne, tento víkend už mám iný program. Môže tam byť kopec zaujímavých vecí. Dúfam, že potom poreferuješ.
Arese
@Horký Rom Díky moc za upozornění, kam určitě nepůjdu. Ani kdyby mi za to platili. 😊
P.S. Opravdoví milovníci automobilů se tuto sobotu sejdou na Retro garáži v Lysé nad Labem! 😊
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Arese
Díky za upozornění, opravdu štědré gesto. Já tam sice nepojedu ani pod hrozbou retro inkvizice, ale ty, prosím tě, určitě vyraž. Ať Lysá vidí opravdového znalce!

Vezmi si své nejcennější retro oblečení, to, které pamatuje dobu, kdy se muž poznal podle vůně benzínu a ne podle aktualizace softwaru. Nalaď se na retro náladu, takovou tu hlubokou, lehce uzenou, jako kdybys celý týden spal v kufru Škody 100.

Až dorazíš na Retro garáž, udělej pár retro kroků, pomalu, majestátně, skoro jako pan majitel starých časů. U stánku si dej retro úsměv, u prvního veterána retro povzdech a u druhého klidně i retro zamžení očí. A nezapomeň na retro steak, ten, co chutná jako rok 1971, kdy se maso ještě nebálo být masem.

A jestli ti zbyde trochu odvahy, objednej si i retro kávu, takovou tu, co chutná jako rozhovor dvou automechaniků po čtyřech pivech.

Prostě si to užij, příteli. Ty a retro svět, to je svazek, který ani čas, ani zdravý rozum nerozdělí 👍
Arese
@Horký Rom Díky moc, určitě si to užiju! Na elektrosalon vyrazí buď jen ti chudáci, co musí tyto hrůzy vnucovat nebohým zákazníkům (či je servisovat), nebo progresivističtí fanatici.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Arese
No tak jo, příteli, užij si svou Retro garáž do posledního záblesku chromu a aroma spáleného benzínu. Až budeš stát u veteránů, vzpomeň na mě, na toho chudáka, který se jen směje elektrosalonu a klidně nechává progresivistické fanatiky tančit mezi kabely a senzory.

Ať tvůj retro steak má dostatek charakteru, retro káva ti probudí duši a retro krok tě provede historií, kde každý výfuk vypráví příběh.

Já tu zůstanu, příteli, v objetí modernosti, kde auta nehledají duši a elektřina voní jen trochu méně než nuda. Ale klidně mi pošli fotku, abych si mohl představit, jak retro svět dýchá bez mé přítomnosti ❤️
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Horký Rom 👍👍👍
tombas
@Horký Rom Loni jsem byl, letos mi to nevyjde, ale moc mě to mrzí. Už minulý ročník byl velmi zajímavý, spousta novinek (R5, Capri...), projel jsem se v několika elektromobilech a od té doby řeším, jak můj spalovák vyměnit za elektro. Akorát se zatím nepotkávají mé požadavky na velikost a dojezd s dostupností a relativně nízkým stářím, kvůli záruce.
Třeba už to příští rok klapne.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@tombas
Držím Ti palce 🤞
tombas
@Horký Rom Díky 🙂
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Rozum velí jasně, Škoda Elroq.
Avatar - kruskar
kruskar
@KANKUNEN
Rozum velí počkat. Buď to bude autoprůmysl nabízet za přijatelné ceny, nebo to chcípne a zase se začnou vyrábět auta, která budou dostupná většině.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN rozhodně elroq má lepší ceny
Avatar - kruskar
kruskar
Tohle davy fakt nestrhne. Jestliže někdo napíše, že základní cena, která začíná na miliónu je "zajímavá", tak zajímavá je opravdu řádově jen pro několik promille zákazníků.
Něco se prodá ale elektromobilitu to rozhodně nerozpohybuje.
traveldrive
@kruskar Súhlas. Zaujímavá len v porovnaní s elektrickou konkurenciou. Nie v rámci osobných áut celkovo. Ale treba nechať, že sa snažia a ceny BEV idú pomaličky dolu.
Avatar - Man Ký
Man Ký
Vypadá to dobře, není to klon toho Lexusu?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Man Ký jakého lexusu? myslíš RZ? to je klon BZ4X
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Mikesus panejo jsem úplně ztracen😊 LBX, UX, RZ, NX, přijde mi to všechno stejný😊
kozakm
Má to frunk?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kozakm nemá
kozakm
@Mikesus tak pak je to konkurent Elroqu 😊
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@kozakm Ta sedla 😊
Othello
.... Chalupáře potěší možnost za auto zapřáhnout brzděný přívěs o hmotnosti maximálně 750 kg....

Naopak, tohle chalupáře nepotěší, brzděných přívěsů s hmotností do 750 kg na trhu moc nebude
traveldrive
@Othello A nie je to ako obvykle len chyba v matrixe? Nejde v skutočnosti o nebrzdený príves?
Othello
@traveldrive
možná jo ale u EV člověk občas fakt neví, těžko říct jak to mají japonci vymyšlené

Samozřejmě se to dá obelstít i papírovým omezením hmotnosti brzděného přívěsu ale moc smysl to stejně nedává
adamzprahy
Trochu nechápu, že tato nová "větší C-HR" má podle fotek horší interiér než menší "pravá menší C-HR". Vypadá to spíš jak facelift starší bz4x, takže rozdíl je jen v tom, že je to kratší? Ztrácím se v tom proč se to jmenuje CHR když to s ní ani jejim stylem a zaměřením nemá nic společného a teda je to asi jen levnější bz4x?

Toyota by se měla trochu zamyslet nad pojmenováním svých modelů. Nemá to logiku a ty zkratky s číslicema a pluskama ani nezní moc atraktivně 😁 Další derivát bz4x bude Toyota LGBT+? 😁 😁
Avatar - lamal
lamal
@adamzprahy
C-HR sa na rozdiel od bz4x predava dost dobre, tam zacina aj konci cela logika 😁
Arese
Designově je to na Toyotu slušné. Ale tím elektrozkratovým pohonem to zcela zazdili. 👎
Naprosto nekoupitelné, hybridy a elektrozkraty zásadně nebrat!
houmer56
@Arese To půjde blbě, když Toyota už vlastně nic bez alespoň hybridu neprodává, hm?
Pavol Šalata
CHR+, Elroq, E😜lorer, R4... vsetko predrazene nevidim dovod to kupovat ked Leapmotor B10 stoji 750 tisic s dph v plnke
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Pavol Šalata 👎👎👎
Oto77
Konkurent Elroqu? Předokolka, prostorově menší. Toyotácky nepraktický interiér a o 200k vaší cena. Vzhledem k nástupu čínských aut jako třeba Leapmotor s B10 kdy auto nabízí za 690k to na žádný prodejní trhák nevidím.Toyota měla výhodu ve spolehlivosti spalovacích aut. To však elektra tak nějak smažou a automobilky musí umět nabídnou něco víc.