Novinky
Volkswagen Passat v tichosti dostal nový základní motor. Je to slušný nafťák za cenu benzinu!
38 komentářů
Tohle se prostě počítá!
Perfektní volba pro fleet a pro podnikatele a OSVČ, kteří potřebují točit velké kilometry.
Perfektní volba pro fleet a pro podnikatele a OSVČ, kteří potřebují točit velké kilometry.
Zajímavý, že se na 212 km/h auto zastaví. Asi nějaká koncernová vychytávka.
@vecernicek2 zastaví se zrychlování.
U BEV se to normálně děje kolem 170.
U BEV se to normálně děje kolem 170.
@Pepa_007 Já samozřejmě vím, že je to tak myšleno, ale nad naprostou neschopností místních pisálků napsat text bez věcných, významových nebo stylistických chyb člověk může buď plakat, nebo se tomu smát. Volím druhou možnost.
@Pepa_007 normálně bych chtěl vidět drag race tohohle a elektromobilu. nejdřív by to bylo pozadu asi tak o dvacet koňských délek, pak by to pomalu začalo zrychlovat, pak bychom všichni doufali, že přijde omezovač u elektromobilu, jenomže dávno předtím by obě auta byla v cíli. takže tato nesporná výhoda dieselu by se projevila až na německé dálnici po deseti kilometrech😊
podle mého je potřeba vymyslet něco nového, v čem by diesel mohl excelovat. co takhle napsat: no jo, ale ten elektromobil neumí jezdit na naftu! s tím by ti dementní fanoušci elektromobilů nesvedli vůbec nic!
podle mého je potřeba vymyslet něco nového, v čem by diesel mohl excelovat. co takhle napsat: no jo, ale ten elektromobil neumí jezdit na naftu! s tím by ti dementní fanoušci elektromobilů nesvedli vůbec nic!
Tento výborný a úsporný dvoulitr s 85kW v O4 jsem měl i přes menší výkon v oblibě o trochu více, než též vynikající 1.4TSI se 110kW. Cenovka se mi vůbec nelíbí, ale pro velké nájezdy půjde o solidní vůz.
@MOJEJMENO pro velké nájezdy chceš línou lemru. Takový výkon na dnešní provoz, pokud jezdí někdo hodně, je málo. Je to dostačující, ale nic s čím člověk chce hodně jezdit.
správně! Dost bylo užraných benzíńáků.
Přemýšlím, jestli ještě někdo jiný má odvahu nabízet v této kategorii tak mizerné zrychlení 🤔
@PavelK_ Prečo? Aj z Passatu môže byť fajn mamacar, mám takú rodinu v susedstve, obaja manželia jazdia na Passatoch. 90 kW na 1,7-tonové auto nie je veľká sláva, na druhú stranu ani zrýchlenie na stovku pod 11 s nie je žiadna tragédia. Na dlhé štreky pre obchoďáka alebo manažéra to nie je, na bežné denné jazdenie prečo nie? Passat je slušné mainstreamové auto, ale žiadna prémia, ktorá by sa za základnú motorizáciu mala hanbiť.
@traveldrive naftový pětimetrový kombík jako mama car? Tak to bude opravdu výjimka všech výjimek. V této kategorii vedou určitě SUV na celé čáře. Obchoďáci budiž.
@PavelK_ Tak to asi nie. Boli časy, keď býval Passat manažérskym autom. Dnes je to bežný kombík a rodiny v ňom vídam vcelku často.
@PavelK_ jezdím denně do práce Golfem (10 sec/100) a pravidelně na zelené vyrážím v čele pelotonu. Vlastně často i před něčím jako Range Rower nebo BMW). Tím netvrdím, že ty auta nemají větší výkon, ale buď je řídí blondýnky nebo řidiči zjistili, že jim pod plynem moc žerou nebo jsou skoro vybodovani, nevím proč ale je to tak. Ostatně ten autopark v našem městě není jako v Praze, jezdí tu dodávky, Citrony, Dačie ...
A protože to mám do práce celou cestu ve dvou pruzích, valím to s tou svou plečkou furt v rychlém. Tak nevím, pro jak velké % řidičů to bude problém ...
A protože to mám do práce celou cestu ve dvou pruzích, valím to s tou svou plečkou furt v rychlém. Tak nevím, pro jak velké % řidičů to bude problém ...
@Tom Radon a pak se stejně potkáte na dalším semaforu
@kozakm Ale má pravdu. Uberať plyn na dvojke za prémiovou obludou, ktorej vodič nie je schopný sa normálne rozbehnúť, je fakt na nervy. Na kieho ďasa im potom to zrýchlenie auta je?
@traveldrive on je schopný se rychle rozjet. To je jeden ze způsobů, jak dávají najevo svoji nadřazenost. Prostě tady určuji pravidla já a pojede se tak rychle (tedy pomalu), jak chci já. Úplně ho vidím. Řídí levou rukou, loket má na vyplnit dveří, pravými prsty si podepírá bradu, případně má prsty na rtech. Upřený pohled do dáli.
Solidní základní motor. S nesmyslnou cenou. Auto je pro dlouhé dálniční přesuny s minimální spotřebou. To mu půjde bezvadně. Na všechno ostatní bude lepší ta 1,5TSI.
Tak upřímně dnes je hlavní brzdou hustota provozu a ne o 20kW slabší motor a 1,5s horší akcelerace. Navíc to auto, asi až tak nebude pro český trh jako spíš pro trh, kde do výši pojištění nebo daně vstupuje i výkon motoru. Takže pro někoho úspora třeba nevím 10000 EUR je významnější než akcelerace, kterou stejně nikdy nevyužije. Navíc Němci mají nějakou utkvělou představu, že nejslabším motorem a tím i pořizovací cenou a pojištěním vlastně šetří. Když jsem před hodně lety dělal v Německu tak jsme tam měly samé benzínové dvoulitry v Audi 100 a Mercedesu a když jsem se zeptal proč nemám diesel 3,2 V6, co má v Čechách každý stánkař a tunelář tak mi bylo řečeno, že je o 300 tis. dražší a nemohou si to dovolit, ale to, že se s tím jezdilo za 13l/100 nevadilo. A to byla doba, kdy šlo ještě Německo proletět dvoustovkou.
Jinak kamarád měl někdy před 30 lety M3 asi 300 koní a jednou s tím nevyjel v zimě kopec, tak si koupil Audi 80 quattro s nějakými 160 konmi a strašně se divil, že ty trasy Ostrava-Praha -Plzeň jezdí za stejné časy, takže výkon ani akcelerace není to podstatné.
Jinak kamarád měl někdy před 30 lety M3 asi 300 koní a jednou s tím nevyjel v zimě kopec, tak si koupil Audi 80 quattro s nějakými 160 konmi a strašně se divil, že ty trasy Ostrava-Praha -Plzeň jezdí za stejné časy, takže výkon ani akcelerace není to podstatné.
A spojka sucha nebo mokra? Ptam se proto, ze na 1,5 TSI je sucha, mene odolna, ktera nekdy zacne brzy chrastit..
😊
hele kamo travel to p•r•d•e•I