Ojetiny
Kraviny...
@traveldrive Súhlas 👍👍👍
@Horký Hrom Nemám potřebu si vymýšlet, to raději napíšu novinku o nějakém dobrém autě 🙂 Pan K. mi to takto odvyprávěl, důvěryhodně, viděl jsem i různé fotografie a dopis. Přišlo mi důležité o tom informovat. A není to žádný ojedinělý případ, nýbrž běžná exekutorská praxe.
Nesmysl. Kupní ceny by se domohl po tom, kdo mu auto prodal.
Já myslím že je to správně a mělo to tak dopadnout. Naši zákonodárci jsou moudří lidé a určitě chtějí aby to takto fungovalo. Kdyby to nechtěli, přece by tak hloupý zákon nevydali, resp. dávno by ho změnili
Ten postižený asi taky nebyl zrovna andílek. Navíc asi šetřil při koupi, kdyby měl správně napsanou kupní smlouvu, obchod by byl neplatný a měl dostat zpět peníze od prodejce.
Stačí nekupovat ojetiny ... u nového auta by se to nestalo.
@Slávek Je to jeden z X důvodů, proč raději kupuji nová auta. Určitě se to vyplatí, obzvláště pokud auto člověk chce mít delší dobu. Ta stará hláška, že nové auto je nejhorší investice už neplatí. Ojetina je nejhorší investice. Hlavně ta bez zcela jasné historie. Když už ojetinu, tak třeba vyřazené služební auto, se kterým člověk sám jezdil 😄.
@Slávek když bude v exekuci autorizovaný prodejce, tak se to může stát také. Bude dlužit miliony, naběhne tam exekutor, sepíše majetek, včetně nových, nikdy registrovaných aut (stačí VIN) a zakáže majiteli s tím nakládat. Ten to poruší, auta prodá. A opět jsme tam, kde jsme byli. O auto Vás exekutor připraví, se slovy - peníze si vymáhejte po prodejci.
Řešil jsem asi před 10 lety podobný případ pro klienta, koupil ojeté užitkové auto od prodejce, žádný no name, byl to autorizovaný prodejce dané značky, velký TP byl vydaný nový z důvodu zaplnění původního, takže v něm byl jen ten prodejce.