Elektromobilita
Ani Kanaďané se nechtějí vzdát spalovacích motorů. O elektromobilu jich uvažuje jen minimum
147 komentářů
Arese
6
Dobrých zpráv není nikdy dost! 🙂👍
praptak
1
@Arese Dalo se to čekat. 👍
"Hned 68 procent lidí s tím souhlasí či velmi nesouhlasí. "
Tak ako?
Tak ako?
Samozřejmě. Protože BEV nikdo nechce 😁
Jinak to je přesně ono, Kanada či jakékoliv velké státy s malou hustotou osídlení fungují úplně jinak. Ano, benzin nebo naftu si každý dovézt nebo vézt s sebou dokáže. A ne, dojezd BEV 500 km fakt není dostatečný 😁
Ale TRAKČNÍ baterku si uprostřed pouště nebo divočiny prostě REÁLNĚ nenabiješ 😁 Řečii místního krále hujeříčků, jak si z chrastí v lese vyrobíš elektřinu, jsou opravdu dechberoucím důkazem lidské blbosti 😄
Jinak to je přesně ono, Kanada či jakékoliv velké státy s malou hustotou osídlení fungují úplně jinak. Ano, benzin nebo naftu si každý dovézt nebo vézt s sebou dokáže. A ne, dojezd BEV 500 km fakt není dostatečný 😁
Ale TRAKČNÍ baterku si uprostřed pouště nebo divočiny prostě REÁLNĚ nenabiješ 😁 Řečii místního krále hujeříčků, jak si z chrastí v lese vyrobíš elektřinu, jsou opravdu dechberoucím důkazem lidské blbosti 😄
@rohYpnol reálně si můžeš táhnout za autem diesel agregát.
@rohYpnol ty jsi mi pane rozumbrada. 80 procent Kanady žije na jednom fleku, zbytek Kanady je téměř neobydlený. ergo kladívko, těch 20 procent Kanady, kterým by to mohlo teoreticky komplikovat život - něco mi říká, že o těch článek není.
Tak, jak psal Jon Bon, je tam chyba. Mělo tam být nesouhlasí.
Je tam uvedeno: “ Hned 68 procent lidí s tím souhlasí či velmi nesouhlasí. ”
Je tam uvedeno: “ Hned 68 procent lidí s tím souhlasí či velmi nesouhlasí. ”
Kanada to ma fajn... aj povedzme Australia... no a hadajte preco.. nie su preludneni a to sa potom prejavi aj na prikazoch zakazoch ... a autach vseobecne... tam fakt nikomu ev netreba ani nie je ziaduce hrat sa vodicom na akoze ekologov
Evropská komise není jediná, kdo tvrdohlavě trvá na konci prodeje automobilů se spalovacími motory od roku 2035......
Zákazy nikdy moc nefungovaly. Ať se prosadí lepší technologie. Bohužel zatím BEV neukázala co dokáže........ .
Zákazy nikdy moc nefungovaly. Ať se prosadí lepší technologie. Bohužel zatím BEV neukázala co dokáže........ .
@Pepa_007 vidíš to, zákaz DDT, freonů, bojových plynů, všechno to funguje na jedničku. neposlouchej pindy některých kolegů jen proto, že na rozdíl od tebe dokončili základní školní docházku, to ještě nemusí nic znamenat! máš svůj rozum😊
@Man Ký Jenom elektrofanatik, resp. král progresivistických demagogů, srovnává auta s freony, bojovými plyny či drogami.
@Arese Alebo blbec.
@traveldrive náš slovenský kolega žije v Bratislavě, jezdí starým dýzlovým Berlingem, vadí mu Ukrajinci, protože na ně doplácí a nejradši by, aby se už Ukrajina konečně vzdala, protože jezdí v Cayennech a GLS a žijí z jeho peněz! jeho vzor je Fico a Orbán, ti to dělají správně😊
@Arese volič motoristů - popálená romská holka skinheadama - hahaha, česká soda, drsný humor Filipa Turka, nemám problém - jak si dovoluješ srovnávat spalovací motor a freony? to je hrůza😊
mea culpa, napsal jsem to moc složitě pro člověka, co považuje předokolku s 1,4 motorem za sportovní auto - napsal jsem několik příkladů zákazu škodlivé technologie jako příklad, že "zákazy moc nefungují" není pravda😊
až budou "ryzí petrolheadi" jako ty vzpomínat na svoji dýchavičnou FWD Alfu před vnukama, já budu vědět, že jsem si to období užil s autama od 300-500 koní a motorkama od 60-160 kobyl a život jde dál😊
mea culpa, napsal jsem to moc složitě pro člověka, co považuje předokolku s 1,4 motorem za sportovní auto - napsal jsem několik příkladů zákazu škodlivé technologie jako příklad, že "zákazy moc nefungují" není pravda😊
až budou "ryzí petrolheadi" jako ty vzpomínat na svoji dýchavičnou FWD Alfu před vnukama, já budu vědět, že jsem si to období užil s autama od 300-500 koní a motorkama od 60-160 kobyl a život jde dál😊
@Arese Man ký spálil za svůj život hektolitry benzínu a cítí se provinile. Tak se to snaží na stará kolena odpracovat propagací elektromobility. Ještě mu to moc nejde, ale my ho vycvičíme 👍👍👍
@Man Ký
pepik + arese + travel + ericn = jeden pilsner curalovek
pepik + arese + travel + ericn = jeden pilsner curalovek
@Man Ký dědo, tady jsme na auto webu. Diskuse o freonech je na maminka.cz tuším.
ČÍŽEK MULTIKOBLÍŽEK
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kanaďané nejsou tak progresiviští? Nj, jak má tu ekologii někdo platit ze svého, tak to nějak drhne. 😃
Někteří diskusní kolegové, kteří byli nejdále v Plzni, žijí v představě, že v Kanadě je elektrický proud nedostatkovým zbožím a její obyvatelé jsou odkázáni na dieselgenerátory, ve snaze rozsvítit si žárovku, a fosilní paliva rovněž potřebují, aby si denně ujeli 500 km pro chleba a zpět.
Buďme k nim shovívaví a ve své modlitbičce si na ně večer před spaním vzpomeňte, i já se za něj u Pána přimluvím aby konečně okusil rozkoše ženského lůna a navrátilo se mu sebevědomí a psychické zdraví. Advent je tu každým dnem a s ním i odpuštění těm nejhloupějším z nás, neboť jejich je Království nebeské.
Buďme k nim shovívaví a ve své modlitbičce si na ně večer před spaním vzpomeňte, i já se za něj u Pána přimluvím aby konečně okusil rozkoše ženského lůna a navrátilo se mu sebevědomí a psychické zdraví. Advent je tu každým dnem a s ním i odpuštění těm nejhloupějším z nás, neboť jejich je Království nebeské.
@Man Ký Vidíš, zase niektorí debili žijú v predstave, že len elektrina je správna a žiadúca.
@traveldrive internet je to krásné místo, kde lidé se základním vzděláním poučují právníky,doktory a inženýry, 50kiloví kašpárci nadávají chlapům, kteří by jim utrhli hlavu a nacpali do krku, a všichni svorně pitchujou na všechno, bez toho, že by rozuměli čemukoliv.
To jsou strašný potěmkinády s těma zákazama ICE. My tady řešíme, jestli nějaké auto spálí 90 nebo 120 g/km a přitom těžařské společnosti beztrestně vypouštějí nebo na místě bez užitku pálí miliardy kubíků zemního plynu a všem politikům, aktivistům a podobné sebrance je to úplně u p*dele.
@vecernicek2 ked to nebudu musiet tazit, tak nebudu vypustat a palit plyn
@xxc
To je asi stejně chytré jako napsat že když nebudeš muset jezdit, tak nebudeš potřebovat elektromobil.
To je asi stejně chytré jako napsat že když nebudeš muset jezdit, tak nebudeš potřebovat elektromobil.
@xxc Super nápad. Když už jsme si kvůli podobně "do hloubky" přemýšlejícím aktivistům a levičácko-populistickým politikům zařízli rozvoj jádra, tak teď ještě přestaňme těžit fosilní paliva a nechme umřít pár miliard lidí, protože bez Haber-Boschova procesu tady skoro všichni chcípneme.
Takový géniové jako ty bohužel řídej planetu a normální lidi po vás ten bordel musí potom uklízet.
Takový géniové jako ty bohužel řídej planetu a normální lidi po vás ten bordel musí potom uklízet.
@vecernicek2 Tak nepište my, ne. Zákaz spalovacích motorů je nesmyslný a nejspíše nepřijde v těchto letech. To že někdo vypouští škodlivé látky ekologům (odborníkům) samozřejmě jedno není, tyto nezužují jen na automobily.
@praptak Aneb jak ve třech větách dokázat, že o problému nevím zhola nic.
1. My = společnost, ve které žijeme, které se já cítím být součástí, i když s některými většinovými politickými postoji nesouhlasím.
2. Zákaz spalovacích motorů k roku 2035 je stále součástí plánu EU 'Fit for 55'. Stále jsme tedy jednoznačně na cestě k zákazu.
3. Ekolog není odborník na znečišťování životního prostředí a emise skleníkových plynů. To je jenom takovej nešvar českých neználků ztotožňovat ekologii s environmentálním managementem nebo dokonce s aktivismem.
4. S ventigem (vypouštění zemního plynu při těžbě) a flaringem (spalování dtto) se pořád nic neděje - EU má slušné páky na to to změnit a bylo by to ekonomicky efektivnější a z hlediska celkového dopadu na emise účinnější než regulace emisí aut, ale radši buzeruje řidiče a automobilový průmysl, protože lobbing a levicový populismus.
1. My = společnost, ve které žijeme, které se já cítím být součástí, i když s některými většinovými politickými postoji nesouhlasím.
2. Zákaz spalovacích motorů k roku 2035 je stále součástí plánu EU 'Fit for 55'. Stále jsme tedy jednoznačně na cestě k zákazu.
3. Ekolog není odborník na znečišťování životního prostředí a emise skleníkových plynů. To je jenom takovej nešvar českých neználků ztotožňovat ekologii s environmentálním managementem nebo dokonce s aktivismem.
4. S ventigem (vypouštění zemního plynu při těžbě) a flaringem (spalování dtto) se pořád nic neděje - EU má slušné páky na to to změnit a bylo by to ekonomicky efektivnější a z hlediska celkového dopadu na emise účinnější než regulace emisí aut, ale radši buzeruje řidiče a automobilový průmysl, protože lobbing a levicový populismus.
kanada je 4. nejvetsi tezar ropy na svete s vic jak 5mil barelama denne, z toho cca polovinu vyvazi.
kanada ma 3. nejvetsi zasoby ropy na svete
.
EU netezi vpodstate nic a skoro veskerou ropu dovazi - cca 2.5mld barelu rocne za cca $200bln za rok (ted trochu min, protoze je ropa levna)
tak je logicky, ze EU se snazi prejit na takovej pohon, kterej bude mit z vlastnich zdroju, zatimco kanadu, podobne jako amiky, arabace a rusaky tohle vubec netrapi, protoze maj svy ropy dost
.
konec prodeje spalovacich motoru v EU se nedavno posunul o 15 roku do budoucnosti, tedy ne 2035 ale 2050
se divim, ze to zadnej z mistnich kecalu nezaznamenal
kanada ma 3. nejvetsi zasoby ropy na svete
.
EU netezi vpodstate nic a skoro veskerou ropu dovazi - cca 2.5mld barelu rocne za cca $200bln za rok (ted trochu min, protoze je ropa levna)
tak je logicky, ze EU se snazi prejit na takovej pohon, kterej bude mit z vlastnich zdroju, zatimco kanadu, podobne jako amiky, arabace a rusaky tohle vubec netrapi, protoze maj svy ropy dost
.
konec prodeje spalovacich motoru v EU se nedavno posunul o 15 roku do budoucnosti, tedy ne 2035 ale 2050
se divim, ze to zadnej z mistnich kecalu nezaznamenal
@topten
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezla do ČR ropa za 61 mld. Kč
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezly do ČR baterky za 79 mld. Kč.
(čísla jsou z databáze zahraničního obchodu Českého statistického úřadu)
Máme teprve začátek Green Dealu a už teď dovážíme více baterek než ropy. Kolik budeme baterek dovážet, až pojede Green Deal naplno? A kde si na to naše země vydělá?
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezla do ČR ropa za 61 mld. Kč
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezly do ČR baterky za 79 mld. Kč.
(čísla jsou z databáze zahraničního obchodu Českého statistického úřadu)
Máme teprve začátek Green Dealu a už teď dovážíme více baterek než ropy. Kolik budeme baterek dovážet, až pojede Green Deal naplno? A kde si na to naše země vydělá?
@Tycoon
a zatimco dovezena ropa se uz davno prohnala vejfukem, ty baterky tady budou uz naveky
.
jestlize se dovezly baterky za 79mld korun, tak pri cene $100/kWh to je cca 40GWh baterek, tedy baterky do pul milionu aut po 80kWh
to je nejak moc - takze vetsina tech baterek ma jiny uziti nez do aut
.
je logicky, ze dovozy ropy budou klesat
a zatimco dovezena ropa se uz davno prohnala vejfukem, ty baterky tady budou uz naveky
.
jestlize se dovezly baterky za 79mld korun, tak pri cene $100/kWh to je cca 40GWh baterek, tedy baterky do pul milionu aut po 80kWh
to je nejak moc - takze vetsina tech baterek ma jiny uziti nez do aut
.
je logicky, ze dovozy ropy budou klesat
@topten
A) Import do EU vychází v průměru někde kolem $150/kWh. $100/kWh je cena v Číně.
B) Ano, ne všechny baterky se použijí do aut. Ale stejně tak ne všechna ropa se použije do aut.
C) Pojďme si to spočítatna ta osobní auta. Máme vozový park 6,8 milionu aut. Předpokládejme, že průměrná baterka má 60 kWh, vydrží průměrně 10 let a dovozová cena je průměrně $150/kWh. Na udržení kompletně elektrifikovaného vozového parku bychom potřebovali dovážet ročně baterky za 113 mld. Kč. Čili více, než kolik nyníá dovážíme ropy pro provoz spalovacích osobních aut (to je cca 50 mld. Kč ročně). Nějakou malou část hodnoty baterek si tady necháme ve formě recyklovaných částí, ale nebude to moc.
A) Import do EU vychází v průměru někde kolem $150/kWh. $100/kWh je cena v Číně.
B) Ano, ne všechny baterky se použijí do aut. Ale stejně tak ne všechna ropa se použije do aut.
C) Pojďme si to spočítatna ta osobní auta. Máme vozový park 6,8 milionu aut. Předpokládejme, že průměrná baterka má 60 kWh, vydrží průměrně 10 let a dovozová cena je průměrně $150/kWh. Na udržení kompletně elektrifikovaného vozového parku bychom potřebovali dovážet ročně baterky za 113 mld. Kč. Čili více, než kolik nyníá dovážíme ropy pro provoz spalovacích osobních aut (to je cca 50 mld. Kč ročně). Nějakou malou část hodnoty baterek si tady necháme ve formě recyklovaných částí, ale nebude to moc.
@Tycoon bible je důkazem, že když budeš nějaký blábol opakovat dostatečně dlouho, najde se rozhodně někdo, kdo mu uvěří.
takže, znovu, po stopadesátétisící;
- lithia nepotřebuješ 5 litrů na sto km.
- lithium je i mimo Čínu, stejně jako další suroviny, jen jsme byli zdechlí, když nám to přivezli až pod nos.
- nová složení baterií jsou na cestě
- neexistuje žádná surovina, která by byla jen v jednom místě na světě, v Číně.
takže, znovu, po stopadesátétisící;
- lithia nepotřebuješ 5 litrů na sto km.
- lithium je i mimo Čínu, stejně jako další suroviny, jen jsme byli zdechlí, když nám to přivezli až pod nos.
- nová složení baterií jsou na cestě
- neexistuje žádná surovina, která by byla jen v jednom místě na světě, v Číně.
@Man Ký
Není to blábol. Jsou to exaktní statistická data.
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezla do ČR ropa za 61 mld. Kč
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezly do ČR baterky za 79 mld. Kč.
Ano, do budoucna baterky o něco zlevní, ale pro splnění politiky Green Dealu jich bude potřeba více. Pro naši ekonomiku to bude znamenat vyšší výdaje za dovoz.
Není to blábol. Jsou to exaktní statistická data.
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezla do ČR ropa za 61 mld. Kč
Za prvních 9 měsíců 2025 se dovezly do ČR baterky za 79 mld. Kč.
Ano, do budoucna baterky o něco zlevní, ale pro splnění politiky Green Dealu jich bude potřeba více. Pro naši ekonomiku to bude znamenat vyšší výdaje za dovoz.
@Tycoon
Ty baterky se montují do vozu a nasledne vyvazeji jako produkt s pridanou hodnotou.
Ty to vis. Klasika. - redakcni troll Anonym
Ty baterky se montují do vozu a nasledne vyvazeji jako produkt s pridanou hodnotou.
Ty to vis. Klasika. - redakcni troll Anonym
@Hendly
Místopředseda dozočí rady Škody auto 12. 3. 2025 v rozhovoru pro seznamzpravy prohlásil, že Škodovka na elektromobilech nevydělává, ale že je vyrábí kvůli regulacím EU. Kde vidíš nějakou přidanou hodnotu? Pro naši ekonomiku je to ubraná hodnota.
Místopředseda dozočí rady Škody auto 12. 3. 2025 v rozhovoru pro seznamzpravy prohlásil, že Škodovka na elektromobilech nevydělává, ale že je vyrábí kvůli regulacím EU. Kde vidíš nějakou přidanou hodnotu? Pro naši ekonomiku je to ubraná hodnota.
@Tycoon už se fakt jen propadáš níž a níž... auto nepotřebuje pět kilo lithia na sto km.
Do roku 2025 plánuje společnost Vulcan Energy vytěžit v údolí Horního Rýna 40 tisíc tun hydroxidu lithného, což by stačilo k zásobování jednoho milionu elektromobilů ročně. Výhodou je i kratší vzdálenost, kterou bude muset surovina urazit před zpracováním.
energiebezemisi.cz/…lithia-v-evrope/
Do roku 2025 plánuje společnost Vulcan Energy vytěžit v údolí Horního Rýna 40 tisíc tun hydroxidu lithného, což by stačilo k zásobování jednoho milionu elektromobilů ročně. Výhodou je i kratší vzdálenost, kterou bude muset surovina urazit před zpracováním.
energiebezemisi.cz/…lithia-v-evrope/
@topten
Problém je, že ropa je zdrojem energie.
Baterka žádným zdrojem energie NENÍ, hujere 😁 😁 😁
Problém je, že ropa je zdrojem energie.
Baterka žádným zdrojem energie NENÍ, hujere 😁 😁 😁
@rohYpnol Myslíš, že to pochopí? 😉
@ericn
Pochopis, ze baterie tu bude sloužit 20 + let a nasledne se zrecykluje?
Pochopis, ze baterie tu bude sloužit 20 + let a nasledne se zrecykluje?
@Hendly hmmm baterka = nádrž. Btw ta recyklace baterií pořád hodně kulhá a 20let v autě moc sloužit nebude, její kapacita se dost zmenšuje. Např 5 leté iD.3 má SOH klidně na útorvni 88-92%… Tj za 20let budeš rád za 100km dojezd, kdež to 20letý Golf natankuje do nádrže pořád stejné množství paliva. Co tam máš dál?
@ericn
Baterie maji i druhy zivot.
Ne baterie neni jen “nadrz”.
Baterie je prostredek ktery vyuzijes v dobe prebytku elektriny pro akumulaci a nasledne pro spotrebu jindy.
Dokonala souhra s OZE.
Baterie maji i druhy zivot.
Ne baterie neni jen “nadrz”.
Baterie je prostredek ktery vyuzijes v dobe prebytku elektriny pro akumulaci a nasledne pro spotrebu jindy.
Dokonala souhra s OZE.
@ericn že sis vůbec koupil mobil, jít do takovýho rizika, to mě vyráží dech, takový ekonomický gigant😊
@Man Ký kdo mluví o riziku? A zas to hloupé srovnání s telefonem. Tvl ty tvoje příměry jsou opravdu až zarážející... Kam na to chodíš?
@ericn dokud se používaly baterie v ntb a telefonech, bylo to zcela v pořádku. až přišly do aut, začala všechny trápit recyklace, výdrž, požáry😊
s čím se mají srovnávat baterie, se smrkovým dřevem?
poposedni, třeba to pomůže...
s čím se mají srovnávat baterie, se smrkovým dřevem?
poposedni, třeba to pomůže...
@Man Ký No já na mobilním telefonu nejezdím, ani mi nikdy žádný nic nezapálil 😉 EV už má na krku i pár lodí...
Btw ta diskuse je o srovnání nádrže a baterky, naplnění, kapacity a typu energie...
Co sem taháš požáry? Smrkový dřevo, piliny, máš nejspíš v hlavě, neudržíš smysl vlákna...
Btw ta diskuse je o srovnání nádrže a baterky, naplnění, kapacity a typu energie...
Co sem taháš požáry? Smrkový dřevo, piliny, máš nejspíš v hlavě, neudržíš smysl vlákna...
@ericn a elektrické auto už ti něco zapálilo?
zlin.cz/…te-v-brezuvkach/
www.centrum.cz/…5a7-d8af17e9cc1b?lp=1
už jsi někdy přišel do obchodu, vybíral si telefon nebo notebook a pak řekl - já na to kašlu, za pět let to stejně nebude mít takovou kapacitu?
zlin.cz/…te-v-brezuvkach/
www.centrum.cz/…5a7-d8af17e9cc1b?lp=1
už jsi někdy přišel do obchodu, vybíral si telefon nebo notebook a pak řekl - já na to kašlu, za pět let to stejně nebude mít takovou kapacitu?
@Man Ký Opět, srovnáváš spotřební elektroniku s autem, to je jiná kategorie. Telefon nemám nikdy déle jak 3 roky a kapacita baterky spadne vždy k 80% procent, stejně tak NTB do 5ti let je KO, ale jsou to věci do 30tis Kč... Tj opravdu se to s autem nedá srovnat...
@ericn a auto jsi měl a baterie spadla ke 30%.
www.autonabijecka.cz/…224-tisicich-km/
U elektromobilu s nájezdem 224 tisíc km je pokles kapacity na 27,04 kWh (původní dle výrobce 28 kWh), tedy pokles o 3,4 %. Při této rychlosti poklesu kapacity by došlo k poklesu na 80% původní hodnoty po 1,307 milionů km!
www.autonabijecka.cz/…224-tisicich-km/
U elektromobilu s nájezdem 224 tisíc km je pokles kapacity na 27,04 kWh (původní dle výrobce 28 kWh), tedy pokles o 3,4 %. Při této rychlosti poklesu kapacity by došlo k poklesu na 80% původní hodnoty po 1,307 milionů km!
@Tycoon Porovnávat dovoz ropy a baterií není úplně vhodné, baterie není zdroj energie. Elektřina má jednu nespornou výhodu (odmyslete si automobily, které mám rád se spalovacím motorem ), dá se vyrobit z mnoha zdrojů energie.
@praptak
Ano, v tom máš pravdu. Baterky jsou pouze "prázdné nádrže", jak správně poznamenal rohypnol. Ještě se do nich musí vyrábět elektřina, kterou po uzavření uhelných elektráren budeme částečně také dovážet.
Bylo to jen jednoduché srovnání pro méně znalé, aby si dokázali představit, co pro naši ekonomiku bude znamenal Green Deal.
Ano, v tom máš pravdu. Baterky jsou pouze "prázdné nádrže", jak správně poznamenal rohypnol. Ještě se do nich musí vyrábět elektřina, kterou po uzavření uhelných elektráren budeme částečně také dovážet.
Bylo to jen jednoduché srovnání pro méně znalé, aby si dokázali představit, co pro naši ekonomiku bude znamenal Green Deal.
@Tycoon
Ano - jako redakcni troll musis tlacit nazor vlastnima webu - uhelneho barona Kretinskeho ktereho Greendeal stoji prachy. ´
Ano - jako redakcni troll musis tlacit nazor vlastnima webu - uhelneho barona Kretinskeho ktereho Greendeal stoji prachy. ´
@Hendly
Typický hujeříček hendlíček co volí progresivisticé piráty 😁
Jejich svět se odehrává v rovině spekulací, domněnek, fabulací, konspirací a lží 😁
Typický hujeříček hendlíček co volí progresivisticé piráty 😁
Jejich svět se odehrává v rovině spekulací, domněnek, fabulací, konspirací a lží 😁
@rohYpnol zrovna včera v Otázkách Václava Moravce. Richterová na Macinku - jak je možné, že chcete zrušit CHKO Soutok, když ještě nejste ani jmenován ministrem životního prostředí, Reportéři ČT přišli s informací, že váš sponzor tam chce stavět? Odpověď: "Reportéři ČT to popsali krásně po pirátsku, ale ta realita je jiná," uvedl s tím, že sám viděl jiný dokument České televize o Soutoku a »každému bych doporučil se na něj podívat«.
Není to nádhera? No jasně, Richterová byla asi trochu moc urputná, to člověk je, když sedí tváří tvář takovému lháři, který pořád dokola opakuje "Turek nic nenapsal" zatímco Turek říká "a vy jste nikdy nebyli mladí?"😊
Není to nádhera? No jasně, Richterová byla asi trochu moc urputná, to člověk je, když sedí tváří tvář takovému lháři, který pořád dokola opakuje "Turek nic nenapsal" zatímco Turek říká "a vy jste nikdy nebyli mladí?"😊
@rohYpnol
Pockej?
Neni nejvetsi tvuj a dezo argument, ze globalni oteplování neexistuje a ze vedci lzou?
Ja uvadim jasny vzorec: majitel auto.cz musi platit emisní povolenky a jeho media kazdy den pisou negativni veci o emisnich povolenkách.
Pockej?
Neni nejvetsi tvuj a dezo argument, ze globalni oteplování neexistuje a ze vedci lzou?
Ja uvadim jasny vzorec: majitel auto.cz musi platit emisní povolenky a jeho media kazdy den pisou negativni veci o emisnich povolenkách.
@Hendly Povedz, koľkokrát treba inteligentovi ako si ty vysvetliť, aby pochopil veci jasné aj priemerne inteligentným ľuďom, a aby nebol za retarda? Globálne oteplenie existuje, ale jeho príčinou nie sú výfuky spaľovacích áut a ich zákaz globálne otepľovanie nijak neovplyvní. Emisné povolenky vyriešia čo? Že bude leto menej horúce a zima na severe studenšia a rozpustí sa menej ľadovcov?
@traveldrive z emisních povolenek se dotují sociálkám jako jsi ty třeba tepelná čerpadla a lepší kotle. platí je firmy a těží z toho soukromníci, není na tom nic špatného.
ne, ty nejsi ani průměrně inteligentní, to si fandíš.
ne, ty nejsi ani průměrně inteligentní, to si fandíš.
@Man Ký
Ano, krásná teorie o komunistickém ráji natřeným nazeleno.
Pamatuju si realitu, když byly v našem kraji kotlíkové dotace. Byla vyhlášena dotace ve výši Y pro podporované kotle. Kotel, který nebyl na oficiálním seznamu podporovaných kotlů, stál X. Úplně stejný kotel, který se v ničem technicky nelišil, ale měl úřední certifikaci a byl zařazen na seznamu podporovaných kotlů, stál X+Y, a navíc k získání dotace byla potřeba revizní zpráva a další úřední formality. Takže reálně to stálo více.
Našli se Man kýové, kteří kvůli tomu stáli fronty před krajským úřadem.
Ano, pokud si důchodce, je od předminulého roku šance proúřadovat se do Nová zelená úsporám Light a tam soukromník reálně opravdu vydělá (tátovi už jsem dělal dvě žádosti). Ale nejvíce na tom vydělá celá ta byrokraticko-dotační mašinerie.
Ano, krásná teorie o komunistickém ráji natřeným nazeleno.
Pamatuju si realitu, když byly v našem kraji kotlíkové dotace. Byla vyhlášena dotace ve výši Y pro podporované kotle. Kotel, který nebyl na oficiálním seznamu podporovaných kotlů, stál X. Úplně stejný kotel, který se v ničem technicky nelišil, ale měl úřední certifikaci a byl zařazen na seznamu podporovaných kotlů, stál X+Y, a navíc k získání dotace byla potřeba revizní zpráva a další úřední formality. Takže reálně to stálo více.
Našli se Man kýové, kteří kvůli tomu stáli fronty před krajským úřadem.
Ano, pokud si důchodce, je od předminulého roku šance proúřadovat se do Nová zelená úsporám Light a tam soukromník reálně opravdu vydělá (tátovi už jsem dělal dvě žádosti). Ale nejvíce na tom vydělá celá ta byrokraticko-dotační mašinerie.
@Tycoon když soused vystrašen avizovaným zákazem topení dřevem zakoupil tepelné čerpadlo a FVE, bylo mi úplně u pr..le kdo na tom vydělá, když si to nechá zadotovat, vydělají na tom moje plíce a fasáda...
@Man Ký
Zákaz topení dřevem? Tvůj soused je nějak mimo. Táta si letos koupil dotovaný kotel. Na dřevo.
Zákaz topení dřevem? Tvůj soused je nějak mimo. Táta si letos koupil dotovaný kotel. Na dřevo.
@Tycoon dotace přece nedávají smysl. s nima to vyjde dráž, než bez nich. ježíš tvrzení, úskok, odpověď , úskok, ať se s tebou baví někdo, kdo na to má nervy...
kombajny mi ničí život, EU nám usiluje o blahobyt, jednou za rok potřebuju jet na dovolenou a tak potřebuju dojezd tisíc... panejo kapituluju
kombajny mi ničí život, EU nám usiluje o blahobyt, jednou za rok potřebuju jet na dovolenou a tak potřebuju dojezd tisíc... panejo kapituluju
@Tycoon
Takze za to, ze si v CR nastavime spatna pravidla muze nekdo jiny? Muze za to EU?
Ne.
Muzeme si za to my, ale nadavame na EU.
Smysl je, ze tobe jako soukromníkovi prispeje velky znecistovatel na to, abys spotreboval mene energie a usetril.
A ted jme u toho jadra. Jaky na tomhle ma zajem majitel auto.cz
Takze za to, ze si v CR nastavime spatna pravidla muze nekdo jiny? Muze za to EU?
Ne.
Muzeme si za to my, ale nadavame na EU.
Smysl je, ze tobe jako soukromníkovi prispeje velky znecistovatel na to, abys spotreboval mene energie a usetril.
A ted jme u toho jadra. Jaky na tomhle ma zajem majitel auto.cz
@traveldrive
Emisní povolenky jsou geniální nastroj.
Ten kdo znecistuje plati technologie ktere neznecistuji.
Ano. Samotne omezeni emisi aut nic velkého nezmeni. Ale resi se vsechmy oblasti znečištění. Proc by mela mit auta vyjimky?
Emisní povolenky jsou geniální nastroj.
Ten kdo znecistuje plati technologie ktere neznecistuji.
Ano. Samotne omezeni emisi aut nic velkého nezmeni. Ale resi se vsechmy oblasti znečištění. Proc by mela mit auta vyjimky?
@Hendly
Emisní povolenka je absolutní nesmysl a totálně nefunkční nástroj. Resp. funguje, ale úplně jinak než ve prospěch snižování emisí 😄
Emisní povolenka je absolutní nesmysl a totálně nefunkční nástroj. Resp. funguje, ale úplně jinak než ve prospěch snižování emisí 😄
@Hendly
Ne. Ty jako hujeříček jen spekuluješ a vymýšlíš konspirační teorie stejně jako všichni piráti 😄
Ne, opět lžeš. Lžeš TY, ne že lžou všichni!!! Ne, nikdo netvrdí, že globální oteplování neexistuje. Jen to globální oteplování má 1000 různých příčin, a nějaké fosilní emise jsou jen střípkem, které mají nějaký vliv.
Takže žádný greendeal nevyřeší vůbec nic z pohledu oteplování, zato zničí evropský průmysl a konkurenceschopnost. Nebo jinak - Greendeal je nejsilnější a nejúčinnější zbraní Putina, která převyšuje všechny atomovky 😁
Ne. Ty jako hujeříček jen spekuluješ a vymýšlíš konspirační teorie stejně jako všichni piráti 😄
Ne, opět lžeš. Lžeš TY, ne že lžou všichni!!! Ne, nikdo netvrdí, že globální oteplování neexistuje. Jen to globální oteplování má 1000 různých příčin, a nějaké fosilní emise jsou jen střípkem, které mají nějaký vliv.
Takže žádný greendeal nevyřeší vůbec nic z pohledu oteplování, zato zničí evropský průmysl a konkurenceschopnost. Nebo jinak - Greendeal je nejsilnější a nejúčinnější zbraní Putina, která převyšuje všechny atomovky 😁
@rohYpnol
Ne. Veris v konspiraci, ze vedci lzou.
Ne. Veris v konspiraci, ze vedci lzou.
@Hendly
Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje
vtm.zive.cz/…862/default.aspx
Takže co tam máš dál za lež, co, hujeříčku?
Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje
vtm.zive.cz/…862/default.aspx
Takže co tam máš dál za lež, co, hujeříčku?
@topten je možné k posunu zákazu spaľovacích motorov zdieľať aj nejaký relevantný odkaz?
@topten Takže EU posunula zákaz prodeje nových vozů se spalovacími motory na rok 2050 jo? Tak šem sem s tím odkazem! Pokud je to pravda, samým štěstím se půjdu ožrat! 😊
@Arese
Samozřejmě že neposunula. Předpokládám, že se odvolává na tenhle nesmysl EU, co vůbec nic neřeší, kdy EU opět z lidí dělá jen hlupáky...
fdrive.cz/…dni-vyjimku-9769
Samozřejmě že neposunula. Předpokládám, že se odvolává na tenhle nesmysl EU, co vůbec nic neřeší, kdy EU opět z lidí dělá jen hlupáky...
fdrive.cz/…dni-vyjimku-9769
Hmmm divný, kde se asi stala chyba? 😉😁
@ericn těšínská jablíčka? ta se nikdy neomrzí😊
@Man Ký koukám, že jsi trošku mimo. No ale tak další země, kde mají celkem rozum 😉
@ericn já ti nevím člověče, bude mimo asi celá EU, naštěstí pro tebe se můžeš do těch zemí, kde mají "celkem rozum" pořád odstěhovat. a to je každopádně dobrá zpráva.
@Man Ký no jo, je to dobrá zpráva, ale proč bych to dělal. Já jsem doma tady a stále mám možnost koupit si ICE. Což taky udělám. Penetrace EV je malá a výrazně lepší to jen tak nebude. Automobilky na tom spálí spoustu peněz (což už se děje a moc dobře to ví). Jak jim poteče do bot (taky se děje), začnou se stavět na zadní. Tj zákaz nevydrží… V Kanadě jim to došlo poněkud dříve 😋👍
@ericn ano, to tady opakuju pořád donekonečna. je zbytečné se rozčilovat, i kdyby prošel reálný zákaz prodeje spalovacích motorů v roce 2035, do roku 2050 to nikoho trápit nebude. 10-15leté auto bude úplně v pohodě jezdit na jeho milovanou naftu.
takže: kup si dvanáctiválec, pořád je to možné, užívej dokud to jde, sdílej než to smažou😊
takže: kup si dvanáctiválec, pořád je to možné, užívej dokud to jde, sdílej než to smažou😊
@Man Ký tvl ne, 12ti válec nepotřebuju. Nové auto jsem si už objednal (služební) a soukromě mě to čeká příští rok - něco pro radost. Rodinné asi až ten další. Takže jsem v pohodě...
@ericn potom ale vážně nechápu, kde je problém😊
navíc, žádný zvláštní fanda spalovacích motorů nejsi, vystačíš s konfekcí, tedy je ti vlastně jedno, na co budeš jezdit... možná jen ten obligátní problém s prodlužovačkou z okna.
navíc, žádný zvláštní fanda spalovacích motorů nejsi, vystačíš s konfekcí, tedy je ti vlastně jedno, na co budeš jezdit... možná jen ten obligátní problém s prodlužovačkou z okna.
@Man Ký Ne není mi to jedno. Nechci používat auto jako spotřební elektroniku a ani někde na cestách stát a čekat až si mi to nabije. Navíc s nedostatečným dojezdem. Tu zkušenost už mám a dost mě to nebavilo... To je celé
@ericn obávám se, že těm nahoře je celkem u *** co chceš. a mně vlastně taky😊
takže silně pitchuj na auto.cz, třeba to pomůže😊
takže silně pitchuj na auto.cz, třeba to pomůže😊
@Man Ký Tak nejvíc tu poslední dobou pitchuješ ty. Já si koupím to, co budu chtít 😉
@ericn arabský svět nepřikládá velkou váhu lásce ke psímu plemeni, které my tolik milujeme - já samozřejmě taky, nicméně, s tím se pojí několik krásných přísloví, například
- psí hlas do nebe nevolá
- psi štěkají, karavana jede dál
- z psí tlamy nikdy nevyrostou sloní kly
tedy rozumíš, jak důležité jsou tvoje názory pro běh světa😊 ano, stejně jako ty moje😊
- psí hlas do nebe nevolá
- psi štěkají, karavana jede dál
- z psí tlamy nikdy nevyrostou sloní kly
tedy rozumíš, jak důležité jsou tvoje názory pro běh světa😊 ano, stejně jako ty moje😊
@Man Ký tak přestaň konečně štěkat .-)
@del42sa malá nápověda: EU - green deal - zákaz spalovacích motorů, Turek/Motoristé/čtenáři /někteří/ auto.cz - zrušte to, potřebujeme auta,
kdo je tady v roli psa?😊 já se ti to jenom snažím vysvětlit, ale vidím, že je to zcela zbytečný😊
kdo je tady v roli psa?😊 já se ti to jenom snažím vysvětlit, ale vidím, že je to zcela zbytečný😊
Auto.cz patri Danielu Kretinskemu. Clovek ktery vydělava ohromne penize na spalovani uhli. Greendeal, emisní povolenky atd mu bere penize.
A tady redakce plni zadani a pisi kazdy den clanky o tom jak jé Greendeal spatny.
Od sameho zacatku je rok 2026 urcen jako rok prezkumu zda zakaz spalovaku v roce 2035 bud potvrzen.
A tady redakce plni zadani a pisi kazdy den clanky o tom jak jé Greendeal spatny.
Od sameho zacatku je rok 2026 urcen jako rok prezkumu zda zakaz spalovaku v roce 2035 bud potvrzen.
@Hendly
Typický hujeříček hendlíček co volí progresivisticé piráty 😁
Jejich svět se odehrává v rovině spekulací, domněnek, fabulací, konspirací a lží 😁
Typický hujeříček hendlíček co volí progresivisticé piráty 😁
Jejich svět se odehrává v rovině spekulací, domněnek, fabulací, konspirací a lží 😁
@rohYpnol
Konspirace?
Prece zakld tve a dezo argumentace je, že globální oteplování neexistuje vsichni vedci lzou.
Ano tak hluboce iracionalni je argumentace tebe a ostatních.
Nefunguje sklenik ktery mas na zahrade….
Konspirace?
Prece zakld tve a dezo argumentace je, že globální oteplování neexistuje vsichni vedci lzou.
Ano tak hluboce iracionalni je argumentace tebe a ostatních.
Nefunguje sklenik ktery mas na zahrade….
@Hendly
Hujeříčku, opět špatně. Globální oteplování existuje co svět světem je. Proto jsou doby ledové a meziledové, že. A tohle opravdu nikdo nezpochybňuje 😁
Hujeříčku, opět špatně. Globální oteplování existuje co svět světem je. Proto jsou doby ledové a meziledové, že. A tohle opravdu nikdo nezpochybňuje 😁
@rohYpnol
Ano. Krome konspiraci jeste veris. Veris na neskutečné nepravdepodobnou nahodu, že extremne rychlé oteplování prichazi nahodou zrovna ve stejny cas kdy palime extremni mnozstvi fosilnich paliv.
Ano. Krome konspiraci jeste veris. Veris na neskutečné nepravdepodobnou nahodu, že extremne rychlé oteplování prichazi nahodou zrovna ve stejny cas kdy palime extremni mnozstvi fosilnich paliv.
@Hendly
Věřím na realitu. takže jestliže emise EU tvoří je 8% světové produkce, tak i kdyby v Evropě nastal lockdown průmyslu a dopravy, tak golobálně se nezmění ale vůbec, vůbec nic 😁 😁 😁
Věřím na realitu. takže jestliže emise EU tvoří je 8% světové produkce, tak i kdyby v Evropě nastal lockdown průmyslu a dopravy, tak golobálně se nezmění ale vůbec, vůbec nic 😁 😁 😁
@rohYpnol
Takze ok
Prijimas fakt, ze globalni oteplování existuje a ze ho zpusobuje spalovani fosilnich paliv.
Z tveho posledního příspěvku to tak aspon vypada.
Takze ok
Prijimas fakt, ze globalni oteplování existuje a ze ho zpusobuje spalovani fosilnich paliv.
Z tveho posledního příspěvku to tak aspon vypada.
@Hendly
Ne hujeříčku, opět lžeš. nebo jsi opět tak hloupoučký?
Globální oteplování fosilní paliva opravdu NEZPŮSOBUJÍ!!! Samozřejmě, že vliv mají, ale příčin je MNOHO!!!
Ne hujeříčku, opět lžeš. nebo jsi opět tak hloupoučký?
Globální oteplování fosilní paliva opravdu NEZPŮSOBUJÍ!!! Samozřejmě, že vliv mají, ale příčin je MNOHO!!!
@rohYpnol
Pak si zas na zacatku a veris v konspiraci.
Pak si zas na zacatku a veris v konspiraci.
@Hendly
Jediná konspirace je, že za globální oteplování může jen spalování fosilních paliv a že oteplování vyřeší elektromobilita.
Jediná konspirace je, že za globální oteplování může jen spalování fosilních paliv a že oteplování vyřeší elektromobilita.
@rohYpnol
Takze veris konspiracim…
Je vědecká shoda potvrzena merenim, ze CO 2 z fosilních paliv zpusobuje narust sklenikoveho efektu.
Na to jsou vědecké dukazy.
Ty ale věříš konspiračním teoriím.
Nikdo netvrdí, ze jen elektromobilita toto vyresi.
Takze veris konspiracim…
Je vědecká shoda potvrzena merenim, ze CO 2 z fosilních paliv zpusobuje narust sklenikoveho efektu.
Na to jsou vědecké dukazy.
Ty ale věříš konspiračním teoriím.
Nikdo netvrdí, ze jen elektromobilita toto vyresi.
@Hendly
Aha, takže opět už couváš a utíkáš z toho co jsi tvrdil, co, hujere?
Takže už to je jen nárůst skleníkového efektu 😁 😁 😁 Doteď jsi tvrdil, že spalování fosilních paliv způsobuje globální oteplování 😁
Teď už tvrdíš zase něco jiného... Tak si nejdřív vůbec rozmysli, co chceš tvrdit, hujere!!! 😁
A co tohle? To raději budeš dělat že jsi ani neviděl, co... 😁
www.auto.cz/diskuse/99003/1#…
Aha, takže opět už couváš a utíkáš z toho co jsi tvrdil, co, hujere?
Takže už to je jen nárůst skleníkového efektu 😁 😁 😁 Doteď jsi tvrdil, že spalování fosilních paliv způsobuje globální oteplování 😁
Teď už tvrdíš zase něco jiného... Tak si nejdřív vůbec rozmysli, co chceš tvrdit, hujere!!! 😁
A co tohle? To raději budeš dělat že jsi ani neviděl, co... 😁
www.auto.cz/diskuse/99003/1#…
Vážený pisálku, snad Vás to jako "odborníka" nepřekvapilo. Pokud ano a měl jste potřebu napsat na toto téma článek, doporučuji Vám změnu redakce. V Zeně a život na Vás již čekají.
Myslím si, že dotace na výrobu, nákup, jízdu, parkování, a nabíjení elektromobilu by mohly Kanaďany přesvědčit 👍👍👍
V celku logicky. Chtěl bych vidět jízdu BEV třeba na Yukonu.
@Michal Ježek Teritorium Yukon
Teritorium obývá přibližně 40 tisíc obyvatel, z nichž něco málo přes 28 000 žije v jeho hlavním městě, které je situováno cca 80 km od jeho jižní hranice.
hustota osídlení: 0,1 obyv./km²
40 tisíc obyvatel má české okresní město...
Teritorium obývá přibližně 40 tisíc obyvatel, z nichž něco málo přes 28 000 žije v jeho hlavním městě, které je situováno cca 80 km od jeho jižní hranice.
hustota osídlení: 0,1 obyv./km²
40 tisíc obyvatel má české okresní město...
@Man Ký A? je nějaký inteligentní důvod omezit 40tis lidí dopravu, kde je životně potřebná?
Navíc tam máte spousty dalších odlehlých území, kde se lidé přepravují stovky km.
Navíc tam máte spousty dalších odlehlých území, kde se lidé přepravují stovky km.
@Michal Ježek a to se děje? už jim to někdo zakázal? proč podle 0,01% obyvatelstva děláme závěry pro zbytek?