Adaptivní podvozky spolupracující s lidarem se pomalu stávají standardem u vícero čínských značek. Jen má každá svůj název a marketing.
Schopnost jet po 3 kolech, nebo s prasklým kolem nemá jen BYD.
A na rozdíl od evropské, japonské a korejské skorošpičky, nepoužívají jen McPhersony a ocelové pružiny, ale dvojité lichoběžníky, hliníkové odlitky, vzduchové měchy a výkonnou elektroniku. Sice to nemají ještě vždy na 100% odladěné, ale to je jen otázkou pár dalších faceliftů a tím padne poslední bašta původních výrobců. Pak už zůstanou jen znáčky na kapotě a nostalgie po tradici.
Tohle ale není problém. Zavedením ETS3 a ETS4, 5, 6 atd. Čínu nejenže doženeme, ale úplně zničíme.
Adaptivní podvozky spolupracující s lidarem se pomalu stávají standardem u vícero čínských značek. Jen má každá svůj název a marketing.
Schopnost jet po 3 kolech, nebo s prasklým kolem nemá jen BYD.
A na rozdíl od evropské, japonské a korejské skorošpičky, nepoužívají jen McPhersony a ocelové pružiny, ale dvojité lichoběžníky, hliníkové odlitky, vzduchové měchy a výkonnou elektroniku. Sice to nemají ještě vždy na 100% odladěné, ale to je jen otázkou pár dalších faceliftů a tím padne poslední bašta původních výrobců. Pak už zůstanou jen znáčky na kapotě a nostalgie po tradici.
Tohle ale není problém. Zavedením ETS3 a ETS4, 5, 6 atd. Čínu nejenže doženeme, ale úplně zničíme.