Elektromobilita
Takže lidr eurobruselské idiocie opět roztáčí kolo dotačního perpetum mobile 😁 😁 😁
Jestliže na dotaci dosáhne většina, tak to znamená, že většina zaplatí na daních to, co sama opět dostane... Bohužel, v tom ideálním případě. V případě země EU to znamená, že přerozdělením se většina peněz co se vybere využije na živení naprosto neefektivního státu, a ještě se dotace bude vyplácet na úkor zadlužení!!!
Německo je nepoučitelné, EU je nereformovatelný skanzen řízený naprosto hloupoučkým politbyrem. Nelze to napsat jinak.
Jestliže na dotaci dosáhne většina, tak to znamená, že většina zaplatí na daních to, co sama opět dostane... Bohužel, v tom ideálním případě. V případě země EU to znamená, že přerozdělením se většina peněz co se vybere využije na živení naprosto neefektivního státu, a ještě se dotace bude vyplácet na úkor zadlužení!!!
Německo je nepoučitelné, EU je nereformovatelný skanzen řízený naprosto hloupoučkým politbyrem. Nelze to napsat jinak.
S tim, že teda v Německu žiju, tak si myslim, že rodiny s 80 tisícema hrubýho (nebo teda 90, ale se dvěma dětma na krku) fakt nejsou cílovka na nový elektroauto dotace nedotace. Spíš tak na jetou oktávku do 20 tisíc. Na druhou stranu, Němci jsou na auta úchylní a možná se najde dostatek lidí, co jsou ochotní dát roční čistou výplatu za auto…
@psel smysl by to davalo, kdyby to tak bylo v cele unii a pro vsechny Vedomi, ze na autě tratim 20 procent driv než odjedu ze salonu umysl koupit elektrojeb odradí.
@Pepa_007
Ne. ALe co chtít po zemi a národu, který dokázal vytvořit všechny největší průšvihy lidstva v novodobé historii...
Ne. ALe co chtít po zemi a národu, který dokázal vytvořit všechny největší průšvihy lidstva v novodobé historii...
Na firemní BEV tam platí zrychlené odpisy a možnost podstatně snížit náklady zaměstnancům, kteří používají auta i k soukromým účelům.