Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Jaguar XF: hybrid i čtyřválce

25 komentářů

Samozrejme svoji extraligu! 😉
Nepojede svoji ligu. Prece nebude donekonecna hrat druhe housle.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A tak S-Type se snad neprodával v průběhu doby až tak mizerně.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Já zas Alex 😉
>😁 >😁 >😁
Avatar - Ricardo
Ricardo
XF bude 😉 Jestli si ho nepořídíš ani ty tak to už by bylo hodně špatný
No, uvidime, jaky to XF nakonec bude a jestli bude dostatek obeziva. Tusim, ze cenovka bude odpovidajici autu a ceny jako ted u S-Typu se konat nebudou. A nez holomrdku, tak radsi konciciho S-Typa anebo trocha trapeni s velkym XJ 😉
Ja myslim, ze hybrid neublizi nikomu. A Lexu nejen neublizil, postavil ho na nohy a to poradne :yes:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Souhlasím :yes: Design X-Type i S-Type se velmi povedl, jen se ho nepodařilo dobře prodat 😢
Avatar - Ricardo
Ricardo
😄 nechtěl jsem říct že by měli dělat i konkurenta 1er nebo B-Klasse. To by tady zatraceně chyběl zvracející smajlík. Ale jestli se XF bude pohybovat od nějakých dvou až do 4,2 litru, bude to jedině dobře :yes: Benzín, nafta, hybrid, k tomu moderní design a luxusní interiér - tím se Jag dostane v dnešní době tam, kam patří, do automobilové elity. Tobě samozřejmě přeju nějaký ten 3,5 nebo i něco většího 😉
jasne zadny anglicky auo nema konkurenci... to vime vsichni😊 maj svou auru jež nic nenahradi :yes: jen jsem chtel rict ze Lexu to neublizilo a jagu dela už i naftaky a dle me hybrid je mensi zlo než nafta (v chodu motoru) 😉
Znám to, ale říkám mu Lex 😉 :yes:
>😒] :yes:
to melo byt na "frolla"
Jsem nenapravitelnej 😉 Znas to, kdyz ho milujes (Jaga) neni co resit :yes:
Jak rikas. Ale dulezity je to VEDLE. Jag neni a ani nemuze s portfoliem ,ktery ma a mit bude, byt orimym konkurentem D3. Konec koncu, kdo by se s nima taky chtel srovnavat, ze? >😒]
Pricinou soucasneho trapeni je predevsim neexistujici nebo velmi zalostny marketing. Jinak se s tim co pises da vcelku souhlasit.
Tobě ta auta z prvního roku výroby nestačila, co? >😁 8-s 😉
Ale Lexus neni to s cim se Jag bude porovnavat 😉 Lex se muze prat s D3 a Jag si pojede svoji ligu :-!
mates odlozil kvuli XF nakup na auta az na pristi rok a protahnul si zaruku na stavajici micku, takze by ho nemeli moc *, nebo skoci do TDCi Mondea ve vybave holomrdka a bude po pyci 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Dneska jsou zákazníci tak rozmlsaní, že Jaguar se asi definitivně musí postavit vedle německé trojice. Kdyby se mezi základní motorizace probojovaly i přeplňované Fordovy motory (třeba 2,3 DISI z Mazdy nebo T5 od Volva) myslím, že by to bylo ještě lepší. Nehledě k tomu, že nějaký dvoulitr jako základní motorizace pomůže zvednout ceny vyšších specifikací.
Jaguar má za cíl stavět nejmodernější auta na světě, takže tohle je logický krok. Bohužel není tolik skalních fandů, aby se Jag mohl uživit jen tím, co umí nejlépe - stavěním 5m dlouhých, elegantních limuzín s V8 motorem. Pokud má tahle značka uspět, musí být ve všem srovnatelná nebo lepší než němečtí a japonští konkurenti. Při dnešní konkurenci záleží na všech detailech a nedotaženosti jako nevkusná plastová konzole se zbytečně stávají terčem útoku novinářů a snižují jinak skvělý dojem z těchto aut. Mnohokrát jsem se setkal s tvrzením, že příčinou současné tíživé situace Jagu je konzervativní design. S tím osobně nesouhlasím, příčinou je podle mě spíš nedotaženost a ve srovnání třeba s BMW i podinvestovanost, která se projevuje zejména v nabídce nových motorů. Moc Jaguaru přeju úspěch a doufám, že nynější obrat a sázka na moderní design přinese ovoce.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No, jestli bude alternativa v benzínu, tak prosim... ono je to včil stejně jedno, protože dřív nebo později by s něčím takovým kvůli tlaku trhu přijít museli.
Mě osobně to nevadí jestli se to vyrovna Leximu 😄
Tak tohle jste matesovi neměli dělat >😁 Kufr plnej baterek, N1 přepážka a nad hlavou prosklená střecha >😒] 😉