Novinky
0
Tak tohle jste matesovi neměli dělat >😁 Kufr plnej baterek, N1 přepážka a nad hlavou prosklená střecha >😒] 😉
Pekelná Micinka
0
No, jestli bude alternativa v benzínu, tak prosim... ono je to včil stejně jedno, protože dřív nebo později by s něčím takovým kvůli tlaku trhu přijít museli.
0
mates odlozil kvuli XF nakup na auta az na pristi rok a protahnul si zaruku na stavajici micku, takze by ho nemeli moc *, nebo skoci do TDCi Mondea ve vybave holomrdka a bude po pyci 😉
0
Tobě ta auta z prvního roku výroby nestačila, co? >😁 8-s 😉
0
Jsem nenapravitelnej 😉 Znas to, kdyz ho milujes (Jaga) neni co resit :yes:
0
Znám to, ale říkám mu Lex 😉 :yes:
0
>😁 >😁 >😁
Ricardo
0
Já zas Alex 😉
Mě osobně to nevadí jestli se to vyrovna Leximu 😄
Ale Lexus neni to s cim se Jag bude porovnavat 😉 Lex se muze prat s D3 a Jag si pojede svoji ligu :-!
jasne zadny anglicky auo nema konkurenci... to vime vsichni😊 maj svou auru jež nic nenahradi :yes: jen jsem chtel rict ze Lexu to neublizilo a jagu dela už i naftaky a dle me hybrid je mensi zlo než nafta (v chodu motoru) 😉
Jaguar má za cíl stavět nejmodernější auta na světě, takže tohle je logický krok. Bohužel není tolik skalních fandů, aby se Jag mohl uživit jen tím, co umí nejlépe - stavěním 5m dlouhých, elegantních limuzín s V8 motorem. Pokud má tahle značka uspět, musí být ve všem srovnatelná nebo lepší než němečtí a japonští konkurenti. Při dnešní konkurenci záleží na všech detailech a nedotaženosti jako nevkusná plastová konzole se zbytečně stávají terčem útoku novinářů a snižují jinak skvělý dojem z těchto aut. Mnohokrát jsem se setkal s tvrzením, že příčinou současné tíživé situace Jagu je konzervativní design. S tím osobně nesouhlasím, příčinou je podle mě spíš nedotaženost a ve srovnání třeba s BMW i podinvestovanost, která se projevuje zejména v nabídce nových motorů. Moc Jaguaru přeju úspěch a doufám, že nynější obrat a sázka na moderní design přinese ovoce.
Dneska jsou zákazníci tak rozmlsaní, že Jaguar se asi definitivně musí postavit vedle německé trojice. Kdyby se mezi základní motorizace probojovaly i přeplňované Fordovy motory (třeba 2,3 DISI z Mazdy nebo T5 od Volva) myslím, že by to bylo ještě lepší. Nehledě k tomu, že nějaký dvoulitr jako základní motorizace pomůže zvednout ceny vyšších specifikací.
Jak rikas. Ale dulezity je to VEDLE. Jag neni a ani nemuze s portfoliem ,ktery ma a mit bude, byt orimym konkurentem D3. Konec koncu, kdo by se s nima taky chtel srovnavat, ze? >😒]
😄 nechtěl jsem říct že by měli dělat i konkurenta 1er nebo B-Klasse. To by tady zatraceně chyběl zvracející smajlík. Ale jestli se XF bude pohybovat od nějakých dvou až do 4,2 litru, bude to jedině dobře :yes: Benzín, nafta, hybrid, k tomu moderní design a luxusní interiér - tím se Jag dostane v dnešní době tam, kam patří, do automobilové elity. Tobě samozřejmě přeju nějaký ten 3,5 nebo i něco většího 😉
No, uvidime, jaky to XF nakonec bude a jestli bude dostatek obeziva. Tusim, ze cenovka bude odpovidajici autu a ceny jako ted u S-Typu se konat nebudou. A nez holomrdku, tak radsi konciciho S-Typa anebo trocha trapeni s velkym XJ 😉
Pricinou soucasneho trapeni je predevsim neexistujici nebo velmi zalostny marketing. Jinak se s tim co pises da vcelku souhlasit.