Palivo do oktávky 2.0 TFSi bude za 300 tisíc najetým kilometrů větší položkou, než její pořízení. Zdrcující😊
Ja Prvni 123
0
@Man Ký Cim levnejsi auto, tim to jde rychleji.
Na mem Puntu II s 1.2 44 kW jsem se s cenou za palivo dostal pres porizovaci cenu nekde kolem 120 tis km...
😄
Rosta Jež
1
@Man Ký Když se podívám na cesty, tak se mi teda nezdá, že by to bylo pro drtivou většinu lidí či firem zdrcující. Právě naopak - fosilních aut u nás neustále přibývá. 😃
Man Ký
5
@Rosta Jež že do toho pokaždé někdo zamotá konfrontaci. šlo jen o to, jak je debilní poměřovat náklady na palivo a přepočítávat na auta...
petr1111j
0
To je ale blboučkej článek o ničem!
rohYpnol
0
A přitom stačilo tam mít bateriový elektropohon z Číny a doma FVE z Číny a náklady na PHM by byly v ceně známky na pohlednici z Bruselu do Číny ... 😁
Na mem Puntu II s 1.2 44 kW jsem se s cenou za palivo dostal pres porizovaci cenu nekde kolem 120 tis km...
😄