Elektromobilita
Milá redakcia, každým článkom podliezate svoju úroveň. A aká bude teda tá nová cena nabíjania? Toto je polovičná robota
V anketě jste vynechali další možnosti: 1) nabíjení přes dedikovaný elektroměr, aby se s nízkým tarifem pro EV nevezla celá domácnost; 2) silniční daň k nízkému tarifu pro EV (namísto poplatku za ujetý km), čímž by se odvody klasických a EV vyrovnaly. Dále mám otazník týkající se těchto odvodů (daní): i když se posilování rozvodné sítě děje z vůle státu, neměly by EV komě daně odváděné na správu komunikací přispívat také na posilování rozvodné sítě? Asi ne, odpovídám si, protože palivové čerpací stanice také nejsou udržovány a rozšiřovány z vůle státu, nýbrž na komerčním principu. Je ale pravda, že čerpačky mají přímý příjem z prodeje paliv, zatímco budování veřejných nabíječek se děje s přímou podporou státu. Prosím o váš názor....
... jo, a jinak díky za anketu, pane Faltýsku. Tahle forma zamyšlení se nad problémem mě baví.
i za 8 kacek je v pohode
ja mam nizkej tarif za 3.75 kc/kWh s DPH vcetne paroubkovyho vypalnyho na OZE
dnes na konci premierovani Fialky je elektrika levnejsi nez na konci premierovani StBaka burese pred 4 rokama
ja mam nizkej tarif za 3.75 kc/kWh s DPH vcetne paroubkovyho vypalnyho na OZE
dnes na konci premierovani Fialky je elektrika levnejsi nez na konci premierovani StBaka burese pred 4 rokama
Kdy už stádo konečně pochopí, že tlak na zavádění EV pleček nemá s ekologií nic společného?
Je to jen snaha vytřískat ještě více peněz.
Je to jen snaha vytřískat ještě více peněz.
Unás náklady na vyrobení kilowathodiny jsou 0.15Kč (uhelka). Plus emisní povolenky 2Kč/kwh za vypuštění neškodného CO2. Plus další daně a distribuce.