Novinky
@Lord Owl není žádná česká nátura. lidi jsou všude stejní, někteří poctiví, jiní vychcaní, jiní opatrní, jiní šetřiví, jiní by se rozdali... jsou přestupky, za které bych papíry vzal, za sčítání bodů za hovadiny bych papíry nebral.
@Othello
abs prerusuje brzdny ucinok v urcitej frekvencii/duty cycle.. v dobe ked je brzdny ucinok prave nepreruseny, je brzdny ucinok dany tlakom na brzdovy pedal a je logicke aby bol maximalny, cim sa urci celkovy brzdny ucinok s vplyvom abs.
abs prerusuje brzdny ucinok v urcitej frekvencii/duty cycle.. v dobe ked je brzdny ucinok prave nepreruseny, je brzdny ucinok dany tlakom na brzdovy pedal a je logicke aby bol maximalny, cim sa urci celkovy brzdny ucinok s vplyvom abs.
drobný dotaz - k čemu je dobré na brzdu tlačit nejvyšší možnou silou, přestože ABS je už dávno aktivované ?
@Othello Podle mě to slouží to k co nejrychlejšímu obnovení plného brzdného účinku po omezení tlaku. Před časem jsem se účastnil jedné předváděcí akce Continentalu v Rakousku, součástí byly i jízdy na testovacím okruhu. Jednou z disciplín byl nácvik nouzového brzdění. A tehdy nám také kladli na srdce, ať se do pedálu opřeme co největší silou. Musím říct, že Cayman GT4 brzdí pekelně dobře 😊
jj, česká nátura bodování natahovat, natahovat, pak je to stejně jednou doběhne. A to mluvím o těch, co už těch 12 bodů schytají, tj. ti už neodmažou....
A s 11 body jsem fakt neměl koule na to pokračovat v běžném ježdění, takže jsem absolvoval jedno školení v listopadu, druhé v lednu a velmi se mi ulevilo😊
zajímavý je, že od tý doby jsem trestný bod snad ani neměl, už pár let jezdím úplně s nulou, ale připisoval bych to spíš absenci hlídek v ulicích😊