Novinky
Pepa_007
0
Velké rodinné auto s maloobjemovym tříválcem?
Tak otázka "jaký motor" logicky musí být posuzována podle toho, jak to auto využívám....
Někdo to má jako mama-taxi tak je pro něj nejlepší PHEV a celý rok jezdí na elektriku a občas to vytáhne někam na výlet.
Když s tím s rodinou pravidelně brázdíš Evropu, asi si koupíš diesel.
No a holt nízkonákladová varianta je nějaký základní hybridní benzín, i s tím to auto prostě dojede z A do B.... To je celé.
A jinak - SUV jsou z podstaty těžká, vysoká, škaredá auta s velkou čelní plochou a logicky tedy vyšší spotřebou. Pokud vyloženě nepotřebuješ světlou výšku, nejsi duchna co se nezvohne do kombíku nebo netaháš na kouli 3 tuny, je otázka, jestli SUV fakt potřebuješ 😉
Někdo to má jako mama-taxi tak je pro něj nejlepší PHEV a celý rok jezdí na elektriku a občas to vytáhne někam na výlet.
Když s tím s rodinou pravidelně brázdíš Evropu, asi si koupíš diesel.
No a holt nízkonákladová varianta je nějaký základní hybridní benzín, i s tím to auto prostě dojede z A do B.... To je celé.
A jinak - SUV jsou z podstaty těžká, vysoká, škaredá auta s velkou čelní plochou a logicky tedy vyšší spotřebou. Pokud vyloženě nepotřebuješ světlou výšku, nejsi duchna co se nezvohne do kombíku nebo netaháš na kouli 3 tuny, je otázka, jestli SUV fakt potřebuješ 😉
Nechapem tomu trendu a asni ani nepochopim. Na dialnicu to nie je, do mesta na parkovanie a manevrovanie nie, maximalne kvoli vyhladu (ale s tym som problem nemal nikdy aj v obycajnom aute)
Pocit bezpecnosti je subjektivny.
Jedina realna vyhoda je nasadanie pre starsich ludi a/alebo ludi s istym pohyboym obmedzenim (mam dva take pripady v rodine a kvoli tomu brali SUV).
Pocit bezpecnosti je subjektivny.
Jedina realna vyhoda je nasadanie pre starsich ludi a/alebo ludi s istym pohyboym obmedzenim (mam dva take pripady v rodine a kvoli tomu brali SUV).
Ten X-trail má kolega, Tekna nebo Tekna + výbava v kůži a skoro vším, co tam jde. Je to krásné auto 😊