Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Bezpečí, nebo pohodlí? Souhlasíte s vypínatelnými asistenty?

10 komentářů

Avatar - jersey.se
jersey.se
Je to jen další věc, kterou EU diktuje a kterou nikdo nechce. EU si musí uvědomit, že čím víc takových nesmyslů lidem nutí, tím je reálnější konec EU.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@jersey.se Ve starým Fordu jsem si nastavil pípnutí na 155. Pak mě to štvalo, vypnul jsem to nakonec. Třeba počet pohlaví nikomu neubližuje. Zásadní věci jsou: agrese a kriminalita migrantů a z východu vraždění pod hlavičkou rusácka. I ten GD se dá různě posouvat.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@KANKUNEN
počet pohlaví nikomu neubližuje.....
Pokud ti násilně tlačí počet pohlaví, tak ubližuje.
šofér
Za bezpečnost jízdy vždy, v každé zemi EU zodpovídá řidič, žádný asistent! Takže vypnout asistenty musí být vždy na řidiči.
Pokud asistent zasáhne do řízení a dojde k nehodě, nikoho nebude zajímat, co dělal asistent, ale co dělal řidič!
traveldrive
@šofér Ideálne by bolo, aby po prvom vypnutí zostali asistenti vypnutí trvale, nie len do najbližšieho štartu. Prípadne aby niektorí asistenti v aute vôbec neboli.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Řidič. Na něm je zodpovědnost.
Trtkal
Euro NCAP je nestátní organizace a zda si u ní nechá auto otestovat je zcela dobrovolné rozhodnutí automobilky.
Pokud je součástí hodnocení i hodnocení asistentů, tak mi přijde logické, že trvale vypnutý asistent je hodnocen tak, jakoby tam nebyl.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Bouře ve sklenici vody. Za pár let se beztak budeme všichni válet na zadních sedadlech (přední nebudou potřeba 😃) a řídit bude FSD. 😊
traveldrive
@Barry Lyndon ...a potom si sa zobudil. 😉
Lubo
Ak by asistenti fungovali dobre, tak ok.
Ale čítanie značiek, rýchlosť a pozornosť proste nefunguje. Pozrieš sa v Lexuse na hlavnú cestu či niekto ide, pípa, nastavíš 130 km/h - ide 131 sám od seba a pípa, odčíta rýchlosť z kamiónu pípa, atď, atď. - toto nie je ani bezpečné ani pohodlné. A preto som si ho po testovaní 1000 km nekúpil.

Za mňa mi funguje skvele BMW 2024, proste nepípa ak to nenastavím, pekne drží v pruhoch a nepanikári.
V Mercedese je celkom fajn, že je stíšenie vľavo hore. Ale sledovanie mŕtveho uhla je premotivované, pípa hlasno aj na parkovisku, alebo aj keď už auto prejde. Celkovo je to také slabšie ako BMW.