Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mitsubishi Colt Ralliart Version-R Recaro Edition: dobře nabitý Colt

12 komentářů

Avatar - Ricardo
Ricardo
Vyladěný je pěkně - 113 kW, sportovní sedadla, třiramenný volant, agresivní ale vkusný optický paket. Takhle se mě libí :yes:
I moje sympatie má. Zajímala by mě spotřeba té jednapětky.
LOL tak to je vtip dne. Tvoje sympatie ma, otunil bys to takhle, ale ve finale bys resil spotrebu?? LOL ty si teda dobry patron
Patron jsem 😊. Napsal jsem, že mě spotřeba zajímá, protože je to malý obsah a přitom dobrý výkon. EVO žere i přes 20l, tak mě to prostě zajímalo. Dobrý výkon už dnes nutně neznamená obrovskou spotřebu.
Sleeper
...pro vostrý holky 😄) Ale nejen pro ně, bral bych ho taky, jezdit musí hezky 😄
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
prijde mi to hodne preplacane..kdyby byly ty plasty aspon nejak pekne lakovane..a ta EVO kapota na to podle meho vubec nesedi..moc kratka kapota na tak velky otvor.Interier je pravy opak😄,ten se me libi moc.Ty sedacky budou urcite dokonale 😉
jj...moje rec...fakt preplacany..v jednoduchosti je dokonalost...a docela by me zajimalo jaky ma ten dablik jizdni vlastnosti..Vmax a 0-100Km/h...? nevi nekdo?
je to klasicky motor mivec montovany do 3 dveroveho czt takze tam budu drobne odchylky max 210 0-100 8 sec krutak 210 pri 350 otackach spotreba mesto-8.6 mimo-5,7 priemer-6,8
tych otacok ma byt 3500
Avatar - Ricardo
Ricardo
Já myslím, že u limitovaného top modelu to je akceptovatelné. A u auta této velkosti ´jsou lemy blatníků hezčí nelakované.
Že ani ta cena není věru špatná...
No mi se to moc libi, ma to smrnc.-)