Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mitsubishi Colt Ralliart Version-R Recaro Edition: dobře nabitý Colt

12 komentářů

No mi se to moc libi, ma to smrnc.-)
Avatar - Ricardo
Ricardo
Já myslím, že u limitovaného top modelu to je akceptovatelné. A u auta této velkosti ´jsou lemy blatníků hezčí nelakované.
Patron jsem 😊. Napsal jsem, že mě spotřeba zajímá, protože je to malý obsah a přitom dobrý výkon. EVO žere i přes 20l, tak mě to prostě zajímalo. Dobrý výkon už dnes nutně neznamená obrovskou spotřebu.
LOL tak to je vtip dne. Tvoje sympatie ma, otunil bys to takhle, ale ve finale bys resil spotrebu?? LOL ty si teda dobry patron
Že ani ta cena není věru špatná...
tych otacok ma byt 3500
je to klasicky motor mivec montovany do 3 dveroveho czt takze tam budu drobne odchylky max 210 0-100 8 sec krutak 210 pri 350 otackach spotreba mesto-8.6 mimo-5,7 priemer-6,8
jj...moje rec...fakt preplacany..v jednoduchosti je dokonalost...a docela by me zajimalo jaky ma ten dablik jizdni vlastnosti..Vmax a 0-100Km/h...? nevi nekdo?
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
prijde mi to hodne preplacane..kdyby byly ty plasty aspon nejak pekne lakovane..a ta EVO kapota na to podle meho vubec nesedi..moc kratka kapota na tak velky otvor.Interier je pravy opak😄,ten se me libi moc.Ty sedacky budou urcite dokonale 😉
Sleeper
...pro vostrý holky 😄) Ale nejen pro ně, bral bych ho taky, jezdit musí hezky 😄
I moje sympatie má. Zajímala by mě spotřeba té jednapětky.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Vyladěný je pěkně - 113 kW, sportovní sedadla, třiramenný volant, agresivní ale vkusný optický paket. Takhle se mě libí :yes: