Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel: Konec pro model Signum, nejistá budoucnost modelu Tigra TwinTop

Německá automobilka Opel se podle neoficiálních informací předčasně rozloučí s modelem Signum, který navíc nedostane žádného nástupce. Model Tigra TwinTop se potýká s nízkým odbytem a i v tomto případě automobilka uvažuje o ukončení výroby.
Zpět na článek
10. 5. 2007 08:50
10. 5. 2007 10:02
anonym
10. 5. 2007 12:31
10. 5. 2007 08:53
10. 5. 2007 09:12
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
10. 5. 2007 09:48
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2007 09:49
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2007 10:04
anonym
10. 5. 2007 12:03
anonym
10. 5. 2007 10:22
neregistrovaný "dada.zak"
10. 5. 2007 10:57
neregistrovaný "dochtor"
10. 5. 2007 12:00
neregistrovaný "Astros"
10. 5. 2007 12:01
neregistrovaný "astros"
10. 5. 2007 11:11
neregistrovaný "vestrans"
10. 5. 2007 14:09
neregistrovaný "vestrans"
10. 5. 2007 14:17
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2007 11:34
neregistrovaný "sargis"
10. 5. 2007 22:46
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 5. 2007 14:27
anonym
10. 5. 2007 15:35
neregistrovaný "vanbasco"
15. 5. 2007 23:14
neregistrovaný "mot"
10. 5. 2007 08:50
Opel
Signum ako taky som doteraz velmi nepochopil, od zaciatku ho vnimam ako "prerasteny Golf" v podani znacky Opel. Vzhladom na to by som ani necakal nejaky vaznejsi uspech. Co sa tyka modelu Tigra, podla mna to pokazili tym, ze z neho spravili kabriolet. A vzhladom na to co ponuka, tak nie prave lacny. Kym prva Tigra bolo mile, originalne a kvalitne sportove auticko dostupne kazdemu, z druhej generacie spravili predrazenu "ikonu", ktora sa navyse medzi konkurenciou akosi straca. Nie je uz taka napadna a vyzyvava. Ak je pravda, co sa pise v clanku, tak potom postup Opla nechapem, ze chcu sucasnu Tigru nahradit este specifickejsim a strnulejsim modelom. :no:
Rozbalit vlákno
2
anonym
10. 5. 2007 10:02
Re: Opel
tak tos to opravdu nepochopil (ale neni ti co vycitat, nejsi sam) => myslim, ze manazeri Opelu chteli abys to vnimal jako limusinu nad Vectrou, heh;))) to je myslim, vystizne...Opel je proste jedna velka minela za druhou...
10. 5. 2007 12:31
Re: Opel
..tak to je snad jasne, co si mysleli a co chceli manazeri, ti maju casto dost pokriveny pohlad, ja som nepochopil, ako si mohli mysliet, ze nafuknuty hatch takuto noblesnu ulohu moze splnit...
Avatar - masO
10. 5. 2007 08:53
ctyrdverovy ??
Coze? Ctyrdverovy kabriolet na bazi Corsy ? Neni to nako moc dveri ? :-) Nemelo tam byt ctyrmistny ci co ? ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
10. 5. 2007 09:12
Re: ctyrdverovy ??
Díky moc, já jsem nějak poslední dobou přepracovaný. Už je to opraveno.
Avatar - masO
10. 5. 2007 09:33
Re: ctyrdverovy ??
V poho, stane se ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2007 09:48
Ajajajajajaj. Tady se někomu nedaří.
No jo, protože lidé už si prostě říkaj: Opel? To americké auto? Děkuji, nechci. A to je možná škoda. Čas ukáže.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2007 09:49
A ještě něco:
Zásadní chyba byla zrušení Omegy. Zásadní. A dobře vám za to. Jestli si myslíte že to nahradíte Signumem, jste mimo chlapci. Adios.
Rozbalit vlákno
9
10. 5. 2007 09:59
Re: A ještě něco:
No on má možná Opel bude mít zástupce ve vyšší střední, někde na německém webu jsem četl, o možném jménu Kapitän. No uvidíme :-)
. Každopádně Omega :yes:, tam prodeje byly výborné.
anonym
10. 5. 2007 10:04
Re: A ještě něco:
jenze Omega si nezaslouzila nic jineho, nez zrusit => poruchovejsi kram snad tahle pseudo-nemecka automobilka nevyprodukovala;(
10. 5. 2007 10:14
Re: A ještě něco:
Neřekl bych. Já, že znám lidi, kteří jsou s ní spokojeni(jak A, tak B, tak B po faceliftu). My jsme měli 2 starší Omegy A a nebyl problém.
anonym
10. 5. 2007 12:03
Re: A ještě něco:
no, jenze to je prave ono => zkus vysvetlit mymu tchanovi, ze Omega je kvalitni auto, jen davej bacha, bo ma doma zbrojni pas ;))) prave, ze kazdy kus je jiny, je snad to nejzaludnejsi, co jsem ale slysel, tak je spis ta nekvalita, nez kvalita => proto ji taky zasmykli
10. 5. 2007 12:10
Re: A ještě něco:
Tak jasně, neříkám, že je to kvalitativní špička a je fakt, že oproti kvalitním a držákům Omeg A (1987-1993), který v podstatě až na větší korozi vady neměly(jednoduchá konstrukce s poctivýmy motory bez fičurinek jako AGR, váhy vzduchu, čidel...), tak Omega B je zhoršení(zase je tam toho víc). Ano záleží na kusu.
Jinak pokud se tchánovy kazila, tak chápu, že z ní asi nebude nadšený. Ovšem taky záleží, jak ji koupil, jestli novou, tak má právo být naštvaný. Jestli nějakou starší, která měla údajně najeto 90tkm ;-), tak to je trošku jiná situace.
neregistrovaný "dada.zak"
10. 5. 2007 10:22
Re: A ještě něco:
Hmm... Signum jsme si koupili do firmy a máme z něj smíšené pocity. Na jednu stranu je velmi pohodlný a praktický a zároveň docela úsporný (benzín 2,2l), ale bohužel zaostává celkovou robustností a vyvážeností podvozku. Není to špatné auto, ale prostě existují lepší, za ty peníze. Líbí se mi ale jeho americký design (ten před faceliftem). Škoda jen nepochopení ze strany zákazníků, protože oni raději volili Vectru Combi na stejném podvozku. Vlastně, stejně dopadl i Raneult se svým VelSatisem, který byl také vlastně luxusním hatchbackem a také neuspěl.
neregistrovaný "dochtor"
10. 5. 2007 10:57
Re: A ještě něco:
:yes: tento segment skratka nie je vhodny na experimenty. Zrejme to tak dopadne aj s C6, napriek tomu ze to nie je tak uplne hatchback :-) Nie ze by som im to prial, prave naopak.
neregistrovaný "Astros"
10. 5. 2007 12:00
Re: A ještě něco:
Prosim ta, kolko miest na sedenie ma Signum vzadu?? Vraj len 2? A co spolahlivost??
Podamna je to uplne idealne auto pre rodinu (ak je 5-miestne), sedany mi moc nejdu a kombik je v tejto triede skor uz mala dodavka, takza ak skonci, budemi prave taketo auto chybat
neregistrovaný "astros"
10. 5. 2007 12:01
Re: A ještě něco:
Prosim ta, kolko miest na sedenie ma Signum vzadu?? Vraj len 2? A co spolahlivost??
Podamna je to uplne idealne auto pre rodinu (ak je 5-miestne), sedany mi moc nejdu a kombik je v tejto triede skor uz mala dodavka, takza ak skonci, budemi prave taketo auto chybat
neregistrovaný "vestrans"
10. 5. 2007 11:11
chyba byla zrušení Omegy
Ano, souhlasím. Sám jsem měl Omegu B před faceliftem kupovanou jako novou celých 7 let a teď už mám čtvrtý rok facelift 3.2 executive. V zásadě jsem celou dobu spokojený a tvrdím, že tohle auto se ve své době za mnohem nižší peníz mohlo měřit třeba s A6. Na Signum jsem se těšil a taky jsem ho měl půjčené - zklamalo. V tomhle segmentu opravdu není místo pro experimenty a měli vsadit na větší podvozek, případně taky s čtyřkolkou (její zrušení byla taky chyba,kterou se prýchystá Opel zase napravit). Taky jsem se těšil na Antaru, ale opět zklamání - je to malé. No jo, ale co teď? Jedině utéct k Audi nebo Mercedesu :-) Škoda.
Rozbalit vlákno
4
10. 5. 2007 12:15
Re: chyba byla zrušení Omegy
Ty jsi v Antaře seděl? Co je malé-kufr či prostor pro posádku?
(to nemá být narážka, jen mě to zajímá). Antara mě docela zklamala systémem výbav, tím že je vyráběna v Korei, přejela taky "asijské výbavy" aneb chceš jeden prvek navíc, tak připlať o stupeň lepší výbavu s dalšíma prvkama, který ani nechceš. Bohužel Antara neobsahuje nynější Opel výbavy-IDS Plus, AFL bixenony)
Dál si na německým webu docela stěžovali na zvýšenou spotřebu motorů 2,0CDTI.
neregistrovaný "vestrans"
10. 5. 2007 14:09
Re: chyba byla zrušení Omegy
Neseděl. Ještě ji u dealera neměli. Mnohé však napověděl již koncernový bratříček na stejné platformě, Chevrolet Captiva - tam jsem seděl a prostor pro cestující i řidiče nic moc. Přesto si ale Antaru půjdu vyzkoušet, až přijde, i když to právě asi nebude to pravé. Od nástupce Frontery (zase ve své době velmi dobré auto, ale kde jsou ty časy!) jsem toužebně očekál velké SUV a ne zase něco rádoby velkého, ale na bázi středního. Prostě zase stejný omyl (nebo úmyslný podfuk?) jako u modelu Signum.
A s tou Koreou a jejich výbavami máš taky pravdu.
Opel jakoby do té vyšší třídy ani nechtěl. No prostě škoda.
10. 5. 2007 15:02
Re: chyba byla zrušení Omegy
Od 5.5.07 je v prodeji, myslím, že už ji bude mít Staiger v Praze. O prázdnínách jedu do Prahy, tak si ji taky půjdu zkusit. Jsem z Hradce a tady to vypadá, že místní dealer jaksi nemá moc zájem nebo už možná i končí (ani bych se teda nedivil >:D ).
Jsem zvědavý na zdejší úspěchy, třeba v Německu je tak v normálu (kolem 450kusů měsíčně). Myslím, že moc extra to trhák nebude, hlavně teda kvůli vyšší ceně.
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2007 14:17
Re: chyba byla zrušení Omegy
Hmm3.2, to musí být parádička. Jinak v zásadě souhlasim :yes:
neregistrovaný "sargis"
10. 5. 2007 11:34
buducnost
Ja som zasa kdesi cital, ze namiesto Tigry by mal byt sportovejsi roadster (nieco ako lacny Opel GT). Kazdopadne by bola skoda nevyuzit sucasny kvalitny podvozok Corsy. A nech sa radsej sustredia na dobry masovy produkt - nova Agila, Vectra, Vectra coupe - to by mohlo pomoct, nejaky pekny sportovy a variabilny van nad Zafirou (namiesto katastrofy menom Sintra). Vykaslat sa na Ameriku (GT vraj nie je ziadna slava, ale predava sa) aj na jej motory, uvidime, ako na tom budu nove platformy. Kazdopadne si viem predstavit lepsie investicie ako skusat experimenty s kupe-van-kombi karoseriami vo vyssej strednej.
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2007 11:57
VLAJKOVY HATCHBACK
Signum neni nepochopenym vozem. To, ze ho zakaznici nenasli je prave kvuli jeho designu. Vlajkova lod automobilky zkratka nemuze byt hatchback. Kupsi hatchbacku jsou uplne jina skupina lidi naz kupci vlajkovych lodi. Vlajkovou lod automobilky si koupi clovek, ktery ridi, ale take se vozi na zadnim sedadle. Co je potom za zadnim sedadlem ho nezajima (kufr je vzdy dosacujici). Kupci hatchbacku jsou lide, kteri ho bud maji jako druhe auto do rodiny, nebo jako jedinnym vozem. Takovy clovek doufa, ze po sklopeni zadnich sedaku mu velke zadni dvere umozni prepravovat i objemne veci jako pracku, lednicku a optimisti se dokonce v hatchbacku i stehuji. Takze Signum narazil u kupcu vlajkovych lodi na image (prece si nekoupim hatchback!!!!) a u ostatnich na cene (za vlajkovou lod). Dobre, ze ho stahuji, byl to od zacatku jasny propadak.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
10. 5. 2007 12:08
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Opel nebyl jediný, kdo se trochu přepočítal. Podobně jako např. Renault registroval na přelomu desetiletí boom velkoprostorových koncepcí, takže zkusil akcent na prostor a praktičnost, v podobě velkého auta koncipovaného jako hatchback, přenést i do kategorie velkých manažerských sedanů. Jenže konzervatismus v této třídě je silnější než v které jiné, a prostornost a variabilita nejsou u kupců těchto aut mezi prioritami. V kombinaci s nepremiovou image značky, to byl pro Signum smrtící koktejl v podobě pomalé cesty do propadliště dějin. No, a víko se právě otvírá. :-!
10. 5. 2007 12:18
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Souhlasim. Renault se svym Vel Statisem udelal aspon velice zajimavy design. Trochu az moc, rekl bych. Jednou jsem se na zadnim sedadle svezl. Je tam hodne mista a vuz je velice pohodlny. Ale stejne jako Signum, nema sanci na poradny prodej.
10. 5. 2007 12:37
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Podobne, ako nemal velke sance na uspech avantgardny Avantime.Pritom to bola nadherna, az futuristicka, velmi pohodlna dvojdverova limuzina, ovsem dvere mali skoro 2 metre a tak bol do kabiny pohodlny pristup. Najvacsiu chybu podla mna robia, ze experimentuju s autami, ktore si nekupuju bezni smrtelnici, a ti, co chcu velku luxusnu limuzinu, nemaju na experimenty bunky a beru radsej klasiku. Aj vystredny Avantime by nasiel viac zakaznikov z 2-litrovym dieslom v slusnej vybave za cenu Laguny povedzme...
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 5. 2007 22:46
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Vel Satis je snad vůbec nejhezčí auto, které brázdí naše silnice. No a Avantime? Noblesa automobilového světa sama. Jenže konzervativní trh je silnější, než invence,kreativita,individualtita. Bohužel!!!
Jinak Oplik se zdá, musí máknout. Vectru jsem měl půjčenou. No kočár velkej, ale ta strohost interiéru...no když je člověk zhejčkanej pohodlím...
10. 5. 2007 12:42
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Podobne, ako nemal velke sance na uspech avantgardny Avantime.Pritom to bola nadherna, az futuristicka, velmi pohodlna dvojdverova limuzina, ovsem dvere mali skoro 2 metre a tak bol do kabiny pohodlny pristup. Najvacsiu chybu podla mna robia, ze experimentuju s autami, ktore si nekupuju bezni smrtelnici, a ti, co chcu velku luxusnu limuzinu, nemaju na experimenty bunky a beru radsej klasiku. Aj vystredny Avantime by nasiel viac zakaznikov z 2-litrovym dieslom v slusnej vybave za cenu Laguny povedzme...
[odkaz]%20vozy/Auta/… />[odkaz]%20vozy/Auta/… />[odkaz]
10. 5. 2007 13:16
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Ano s tim souhlasim.
anonym
10. 5. 2007 14:27
SIGNUM - CLASS OF ITSELF
Chybou bolo nepokracovat vo vyvoji novej Omegy :'-( Omega sa pritom slusne predavala a bola zdatnym konkurentom 606/607, 166, Maxime atd. V dalsej generacii stacilo popracovat na zlepseni spolahlivosti, kvalite. Ale nie cely projekt zastavit :no:
Od zaciatku pritom bolo jasne ze Signum nema na to aby nahradil Omegu. V tom sa manazment riadne sekol...Signum je proste stredna trieda - modifikovana Vectra a teda konkurent passatu, mondea a spol.
BTW v Nemecku ich jazdi pomerne vela - skoro vsetko v plnej vybave a 2.8 V6/ 3.0 CDTI :yes: a to je za rovnake prachy ina "trieda" ako Passat Variant :-! Skoda ze na to neprislo viac ludi/podnikatelov aj na Slovensku...
Rozbalit vlákno
1
10. 5. 2007 14:29
Re: SIGNUM - CLASS OF ITSELF
to som bol ja
neregistrovaný "vanbasco"
10. 5. 2007 15:35
Signum
Myslím si, že signum není vůbec špatné auto. Jezdím s ním už 3 roky a žádné problémy. Mám 3,2 z roku 2005. V celku i úsporný na ten obsah. V zimě jsem jel do Itálie (cca 900km) a prům. spotřeba 9l s plně naloženým autem a rakví. Chyba se stala podle mě už někde na začátku. Když někomu řeknete Signum tak vůbec nevi která automobilka to vyrábí. Je to škoda. Uvažoval jsem o 2,8 turbo:(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mot"
15. 5. 2007 23:14
Signum
:yes:
Rozbalit vlákno
0