Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel: Konec pro model Signum, nejistá budoucnost modelu Tigra TwinTop

Dan Vořechovský
Diskuze (34)
Německá automobilka Opel se podle neoficiálních informací předčasně rozloučí s modelem Signum, který navíc nedostane žádného nástupce. Model Tigra TwinTop se potýká s nízkým odbytem a i v tomto případě automobilka uvažuje o ukončení výroby.

Není žádným tajemstvím, že německá automobilka Opel není příliš spokojena s přijetím svého modelu Signum zákazníky. Nyní na povrch vyplynuly neoficiální informace, podle kterých model Signum nejenže nebude mít nástupce, ale také předčasně skončí. Německý magazín „Auto motor und sport“ s odvoláním na samotnou automobilku napsal, že šéf General Motors pro Evropu Carl-Peter Forster již rozhodl, že model Signum nebude mít žádného nástupce. Výroba by měla být ukončena již příští rok v létě.

Model Signum nesplnil očekávání automobilky jak ohledně odbytu, tak ohledně jeho role při zvýšení prestiže značky Opel. V uplynulém roce se v Německu tohoto „derivátu“ modelu Vectra prodalo jen 8 040 kusů. V prvních čtyřech měsících tohoto roku si pak vůz zakoupilo 2 140 zákazníků.

Spekuluje se také o tom, že Opel uvažuje o ukončení výroby modelu Tigra TwinTop, který byl představen na podzim roku 2004. Malý kabriolet se rovněž potýká s odbytem. Zatímco v roce 2005 bylo vyrobeno 37 tisíc kusů tohoto dvousedadlového modelu, v loňském roce výroba klesla na 15 500 vozů. Pokles odbytu je navíc alarmující, neboť za první čtyři měsíce tohoto roku se prodalo 1 407 kusů tohoto vozu. Šéf podnikové rady koncernu Klaus Franz prozradil, že nástupcem Tigry bude čtyřmístný kabriolet na bázi modelu Corsa. Opel s ním chce konkurovat Peugeotu 207 CC. Tento model by však měl být oproti pestré nabídce, kterou nabízí Peugeot 207 CC, poněkud „zanedbán“. Například se nepočítá s dieselovým agregátem s filtrem pevných částic, automatickou převodovkou a benzinové agregáty nabídnou maximálně 92 kW (125 k). Nabídku konkurenčního Peugeotu 207 CC můžete nalézt v našem článku Peugeot 207CC - Dva světy.

Dan Vořechovský
Diskuze (34)
10. 5. 2007 15:02
Re: chyba byla zrušení Omegy
Od 5.5.07 je v prodeji, myslím, že už ji bude mít Staiger v Praze. O prázdnínách jedu do Prahy, tak si ji taky půjdu zkusit. Jsem z Hradce a tady to vypadá, že místní dealer jaksi nemá moc zájem nebo už možná i končí (ani bych se teda nedivil >:D ).
Jsem zvědavý na zdejší úspěchy, třeba v Německu je tak v normálu (kolem 450kusů měsíčně). Myslím, že moc extra to trhák nebude, hlavně teda kvůli vyšší ceně.
10. 5. 2007 14:29
Re: SIGNUM - CLASS OF ITSELF
to som bol ja
10. 5. 2007 13:16
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Ano s tim souhlasim.
10. 5. 2007 12:42
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Podobne, ako nemal velke sance na uspech avantgardny Avantime.Pritom to bola nadherna, az futuristicka, velmi pohodlna dvojdverova limuzina, ovsem dvere mali skoro 2 metre a tak bol do kabiny pohodlny pristup. Najvacsiu chybu podla mna robia, ze experimentuju s autami, ktore si nekupuju bezni smrtelnici, a ti, co chcu velku luxusnu limuzinu, nemaju na experimenty bunky a beru radsej klasiku. Aj vystredny Avantime by nasiel viac zakaznikov z 2-litrovym dieslom v slusnej vybave za cenu Laguny povedzme...
[odkaz]%20vozy/Auta/… />[odkaz]%20vozy/Auta/… />[odkaz]
10. 5. 2007 12:37
Re: VLAJKOVY HATCHBACK
Podobne, ako nemal velke sance na uspech avantgardny Avantime.Pritom to bola nadherna, az futuristicka, velmi pohodlna dvojdverova limuzina, ovsem dvere mali skoro 2 metre a tak bol do kabiny pohodlny pristup. Najvacsiu chybu podla mna robia, ze experimentuju s autami, ktore si nekupuju bezni smrtelnici, a ti, co chcu velku luxusnu limuzinu, nemaju na experimenty bunky a beru radsej klasiku. Aj vystredny Avantime by nasiel viac zakaznikov z 2-litrovym dieslom v slusnej vybave za cenu Laguny povedzme...