Elektromobilita
minimálně oblíbený nástroj taxikářů, dvacet let staré TDíčko by měli vykázat za ceduli Praha...
@rohYpnol Proč by kdokoliv normální chtěl aby ve městě jezdili čmoudící auta ? Čím méně bude vozidel bez lokálních emisí, tím se nám a našim dětem bude lépe dýchat. To je stejné jako bojovat za to, aby se do hospod vrátili kuřáci.
@šofér problem jsou diesely v ulicích prahy. Ať uz kvuli majitelům, nebo chybějících okruhu. A na magistrále nebude tranzit. Když jedes od Brna a chce sna sever, jedes přes lanový most, kdyz chces na západ, jede spo okruhu. Ani chybějící okruh neznamená, ze maji vraky jezdit v ulicích.
@Frfla
Komentuješ někde z vesnice, aniž bys měl ponětí, že při procházce kolem magistrály jsi za den černý jako komínek. Na parapetu máš týden co týden černou vrstvu smíru a prachu. A plíce obyvatel? Ty si asi taky užívají… Myslíš si, že je levnější zaplatit taxikářům ty tři dny nabíjení měsíčně přes vyšší ceny, nebo nepřímo financovat léčbu rakoviny plic stejnému počtu lidí za deset let? Tak šup, skoč si zjistit ceny léčiv a vrať se diskutovat pokud máš na to koule.
Komentuješ někde z vesnice, aniž bys měl ponětí, že při procházce kolem magistrály jsi za den černý jako komínek. Na parapetu máš týden co týden černou vrstvu smíru a prachu. A plíce obyvatel? Ty si asi taky užívají… Myslíš si, že je levnější zaplatit taxikářům ty tři dny nabíjení měsíčně přes vyšší ceny, nebo nepřímo financovat léčbu rakoviny plic stejnému počtu lidí za deset let? Tak šup, skoč si zjistit ceny léčiv a vrať se diskutovat pokud máš na to koule.
Nějvetsich odpůrců z horní dolní se to vůbec netýká.. nemusíte se tu vypisovat, vás se to netýká
Ano, dává to velký smysl. Město má snižovat emise všemi dostupnými způsoby - a to i v oblasti kurýrních a rozvozových služeb, a konečně zřídit emisní zóny v Praze.
Konec čoudícím krámum na štaflu 👍
Konec čoudícím krámum na štaflu 👍
@Frfla
Zvlastni je, ze lidi co tu na EU za tohle nadavaji maji resine ve vystoupeni z EU a zustat v teto dobe “neutralni” tedy chteji znovu delat rohozku rusakum.
Kdo rozbil zavedena zapadni oravidla? Prave populista, ten jehoz cervenou cepici nosil nas premier…
Zvlastni je, ze lidi co tu na EU za tohle nadavaji maji resine ve vystoupeni z EU a zustat v teto dobe “neutralni” tedy chteji znovu delat rohozku rusakum.
Kdo rozbil zavedena zapadni oravidla? Prave populista, ten jehoz cervenou cepici nosil nas premier…
@Tycoon problem nejsou jen PM10, ale také BaP a NOx. Na plzeňské nebo pavlaku, jsou zdravotni limity prekracovany az 5x
@ericn neni to ovlivňování podnikání ale řešení zdrabí 1.5M lidi. Není důvod delat ústupky, kdyz ostatnim nici zdravi. Ať jezdi moderním auty, ktere ve městě správně fungují a jejich emise jsou takové jako na papíře a nebude problem.
@ptr078 proč, stačí jen ty spalováky. Lesy se vysazují, a i některá sídliště se i bourají. Je na tom něco divného?
@Barry Lyndon s tím souhlasím. Nízkoemisní zóny s mýtem za vjezd a nic takového jako EV taxi se řešit akutně nemusí. Prostě platit podle znečišťování ovzduší, je to spravedlivé a funkční
@rohYpnol
Cením si tvého názoru bez hodnoty. Já se tě na nic neptal, Frfla má prostor k debatě, ne tvoje vybIitky.
Cením si tvého názoru bez hodnoty. Já se tě na nic neptal, Frfla má prostor k debatě, ne tvoje vybIitky.
Dokud se bude dát podplácet kontrola na emisích, a budou po Praze jezdit dieselová auta s vybouranými DPF filtry, a vypnutými EGR ventily, tak jsem všemi deseti proto, aby tady jezdili pouze elektrické taxislužby.
@Tycoon
Z těch, kteří nesouhlasí s EV taxíky jste nepochybně ten rozumnější, tak odepíši Vám.
Pochopil jsem to tak, že jsou naléhavější zdroje znečištění ovzduší v Praze, než taxíky. To jistě ano a auta z aféry dieselgate jimi jistě jsou. Jde ale o to, že nemá smysl o věci uvažovat stylem, když to nepomůže nejvíc, nemá smysl to dělat. Takhle bychom se nikdy nikam nedostali. Ve skutečnosti pražskému ovduší pomůže jen celá série různých opatření, z nichž EV taxíky, jsou jen jedním z nich. Další mohou být třeba ULEZ (Ultra low emission zones) jako v Londýně, které nejsou od toho, aby zakázali vjezd vozidel emitující škodliviny, ale výrazně je zpoplatňují a jistě se najdou ve velkoměstech evropy další příklady.
Každopadně Praha bude muset, spíše dříve, než později přistoupit na taková opatření v dopravě, která povedou ke snížení počtu aut ve městě, protože jinak se sem brzy nevejdeme.
Ještě k dieselům. Nedávno jsem jel za dodávkou, která čoudila tak, že skoro nešlo přečíst SPZ a bylo vidět, že má orezlé zadní dveře kolem dokola, to čoudění mě popudilo a zapnul jsem si vnitřní okruh. Pak mě znovu naštval, když nedal blinkr při sjezdu z kruháče. Bohužel jsem za ním musel ještě chvíli jet a tak jsem byl svědkem toho, že nedal blinkr ještě na třech dalších křižovatkách. Ten vrak toho asi nebyl schopen. Ve svém optimismu doufám, že ten řidič jel rovnou na vrakoviště.
Z těch, kteří nesouhlasí s EV taxíky jste nepochybně ten rozumnější, tak odepíši Vám.
Pochopil jsem to tak, že jsou naléhavější zdroje znečištění ovzduší v Praze, než taxíky. To jistě ano a auta z aféry dieselgate jimi jistě jsou. Jde ale o to, že nemá smysl o věci uvažovat stylem, když to nepomůže nejvíc, nemá smysl to dělat. Takhle bychom se nikdy nikam nedostali. Ve skutečnosti pražskému ovduší pomůže jen celá série různých opatření, z nichž EV taxíky, jsou jen jedním z nich. Další mohou být třeba ULEZ (Ultra low emission zones) jako v Londýně, které nejsou od toho, aby zakázali vjezd vozidel emitující škodliviny, ale výrazně je zpoplatňují a jistě se najdou ve velkoměstech evropy další příklady.
Každopadně Praha bude muset, spíše dříve, než později přistoupit na taková opatření v dopravě, která povedou ke snížení počtu aut ve městě, protože jinak se sem brzy nevejdeme.
Ještě k dieselům. Nedávno jsem jel za dodávkou, která čoudila tak, že skoro nešlo přečíst SPZ a bylo vidět, že má orezlé zadní dveře kolem dokola, to čoudění mě popudilo a zapnul jsem si vnitřní okruh. Pak mě znovu naštval, když nedal blinkr při sjezdu z kruháče. Bohužel jsem za ním musel ještě chvíli jet a tak jsem byl svědkem toho, že nedal blinkr ještě na třech dalších křižovatkách. Ten vrak toho asi nebyl schopen. Ve svém optimismu doufám, že ten řidič jel rovnou na vrakoviště.
@ryccardo od kdy je v lete pod nulou? Je videt ,ze jsi arogantní a bezohledný dunihlav. Ale tak čekat od člověka, co nemá na provoz olitaneho vraku anez aby si to opravil nebo koupil opici, na kterou má, podmazne stk. Ale i na tyhle svine se vaří voda a boží mlýny melou.
@Frfla no nedávno tu jeden pošuk psal, ze nez aby si opravil auto, raději podmazne STK, protože si koupil starej vrak z D segmentu a nemá na jeho provoz. A proto je potřeba plošné řešení
@Tycoon není vlastně zákaz spalovacích motorů trochu jako holocaust? vidím tady naprosto zjevnou paralelu.
(podle mě už ti ty sratchky lezou ušima ven, co se ti rodí v hlavě)
(podle mě už ti ty sratchky lezou ušima ven, co se ti rodí v hlavě)
@ericn a hned po nich bych to dal kurýrním službám, které poskakujou po padesáti metrech a motor se ani neobtěžují vypnout.
ano, zdraví😊
pomalu mizí? tak zmizí rychle😊
ano, zdraví😊
pomalu mizí? tak zmizí rychle😊
@rohYpnol tolik hlouposti po hromadě se jen tak nevidí. Rakousko ani Švýcarsko nebylo nikdy ruským cílem, na rozdíl od nás a dalších zemí východního bloku. Když to nehrozí, tak proč tím asi Rusáci pořád vyhrožujou😊
Brexitová dohoda o podmínkách výstupu Velké Británie z Evropské unie uzavřená v roce 2020 dlouhodobě poškodila britskou ekonomiku, podtrhla ve svém poselství Mezinárodnímu měnovému fondu britská ministryně financí Rachel Reevesová. Její poselství bylo zveřejněné o víkendu.
www.novinky.cz/…financi-40544748
že u nás nejsou ruské tanky? poděkujme Ukrajině😊
a co je to ta "rozhodka"? napsal jsi to dvakrát, tak to asi nebude překlep😊
Brexitová dohoda o podmínkách výstupu Velké Británie z Evropské unie uzavřená v roce 2020 dlouhodobě poškodila britskou ekonomiku, podtrhla ve svém poselství Mezinárodnímu měnovému fondu britská ministryně financí Rachel Reevesová. Její poselství bylo zveřejněné o víkendu.
www.novinky.cz/…financi-40544748
že u nás nejsou ruské tanky? poděkujme Ukrajině😊
a co je to ta "rozhodka"? napsal jsi to dvakrát, tak to asi nebude překlep😊
@rohYpnol
A jak presne se ze stavu ve kterem jsme dostaneme na uroven Svycarska?
Na to si stale nwdal odpoved.
A jak presne se ze stavu ve kterem jsme dostaneme na uroven Svycarska?
Na to si stale nwdal odpoved.
@Frfla když cáknou spalovací taxíky, nic se nestane, naopak taxikáři ušetří a budou mít větší zisk do doby než je nahradí autonomní taxíky. Ty už určitě spalovací nebudou, budou se jezdit sami bezdrátově nabíjet.
@Mr.Murphy není si myslím. Takový bolt jezdí v různých vracích. do BEV bych to úplně nehrotil, stačilo by taxikářům zakázat diesel. I když je pravda, že často stojí nastartovaní a obtěžují okolí, to ani hybrid nevyřeší. Takže to BEV je asi jediná vhodná varianta na ty emise, co produkují.
@Hendly von se vyučil na trolla u rohypnola, kopíruje jeho styl, provokuje a čeká, kdo se chytne... a jde mu to víc, než dobře, rohypnol si ho vychovává jako nástupce, nebude tu věčně😊
@Tycoon
Solarni dotace - krasny priklad.
Nadavke na EU jak vsechno dela spatne, ale solarni dotace byl ciste CR problem a jasny tunel. Za to zadna EU nemuze. Jen my.
Stejne jako soustavne podvody pri mereni emisi.
Solarni dotace - krasny priklad.
Nadavke na EU jak vsechno dela spatne, ale solarni dotace byl ciste CR problem a jasny tunel. Za to zadna EU nemuze. Jen my.
Stejne jako soustavne podvody pri mereni emisi.
@rohYpnol Německo se zbavilo elektromobilů jako taxíků? zajímavá informace.
www.echo24.cz/…enom-elektrovozy
www.echo24.cz/…enom-elektrovozy
@Barry Lyndon Nízkoemisní zóny ano, už měly být dávno. Mýto ne i kdyby mělo fungovat jako povolenka pro ty co nesplňují emise.
@Tycoon svoboda se omezuje ve spoustu věcech. Můžeš sepsat petice a pokusit se to změnit.
Třeba😒br /> Zrušení nočního klidu po 22.00
Zrušení zákazu různých pesticidů a jedů
Zrušení zákazu propagace komunismu
Zrušení zákazu propagace nacismu
A další a další
Třeba😒br /> Zrušení nočního klidu po 22.00
Zrušení zákazu různých pesticidů a jedů
Zrušení zákazu propagace komunismu
Zrušení zákazu propagace nacismu
A další a další
@rohYpnol ano, kandidát na ministra zahraničí přijede do napadené země a říká jim: dobře vám tak, můžete si za to sami.
nepochybuju, že tu diplomacii vystudoval se samýma jedničkama😊
nepochybuju, že tu diplomacii vystudoval se samýma jedničkama😊
@rohYpnol
A pritomnpo tobe chce jen zaklad tvych myšlenkových pochodu.
Jak se staneme Svycarskem, kdyz chceme byt jako Svycarsko?
A pritomnpo tobe chce jen zaklad tvych myšlenkových pochodu.
Jak se staneme Svycarskem, kdyz chceme byt jako Svycarsko?
@rohYpnol
Naopak. Ostatni staty to zavedli az po drastickem padu ceny FV panelu a efekt byl opacny.
Solarni tunel jde plne za CR.
Naopak. Ostatni staty to zavedli az po drastickem padu ceny FV panelu a efekt byl opacny.
Solarni tunel jde plne za CR.
@rohYpnol
Ne.
Vlada ma jasny bod - zavedeni predkupniho prava na vsechnu zemedelskou půdu soukromých vlastniku.
To je brutalni zasach do svobody.
Jeste vetsi paradox je, kdyz premier v zemedelstvi podnika.
Stret zajmu jako prase.
Ne.
Vlada ma jasny bod - zavedeni predkupniho prava na vsechnu zemedelskou půdu soukromých vlastniku.
To je brutalni zasach do svobody.
Jeste vetsi paradox je, kdyz premier v zemedelstvi podnika.
Stret zajmu jako prase.
@rohYpnol
“ Piráti byli vždycky debi lové.” je ted co?
Takovy dvoji metr a nebo jak rika Macinka, uz neni jen jedna pravda? Coz je mimochodem jedno z hesel ruske propagandy.
“ Piráti byli vždycky debi lové.” je ted co?
Takovy dvoji metr a nebo jak rika Macinka, uz neni jen jedna pravda? Coz je mimochodem jedno z hesel ruske propagandy.
@Hendly SPD a Motoristé mají dobrou pověst. já se pos..u😊
zbývá jen dodat, napsal diskusní premiant Rohypnol. jeho slova jsou zlatým standardem😊
takže si dávej pozor a čekal bych obsílku s modrým pruhem😊
zbývá jen dodat, napsal diskusní premiant Rohypnol. jeho slova jsou zlatým standardem😊
takže si dávej pozor a čekal bych obsílku s modrým pruhem😊
@rohYpnol
V programu vlady je jasny bod, ze nemuzes prodat svou pudu komu chces.
Tak drasticky zasah do svobody tady snad ještě nebyl.
V programu vlady je jasny bod, ze nemuzes prodat svou pudu komu chces.
Tak drasticky zasah do svobody tady snad ještě nebyl.
@rohYpnol
Zajimave je, ze to ve v ostatnich zemích dopadlo s naprosto opačným vysledkem nez u nas.
Ale budeme pomlouvat a rikat, že za to muze nekdo jiny.
Zajimave je, ze to ve v ostatnich zemích dopadlo s naprosto opačným vysledkem nez u nas.
Ale budeme pomlouvat a rikat, že za to muze nekdo jiny.
@rohYpnol
Presne jako ti, kteri tyto nesmysle o neutralite hlasaji. “Budme jako Svycarsko”.
Ale jak to uz neřeknou.
Ten cil je totiz jiny. Ne byt jako Svycarsko, ale vystoupit aby nas v klidku pohltilo zpatky rusko.
Presne jako ti, kteri tyto nesmysle o neutralite hlasaji. “Budme jako Svycarsko”.
Ale jak to uz neřeknou.
Ten cil je totiz jiny. Ne byt jako Svycarsko, ale vystoupit aby nas v klidku pohltilo zpatky rusko.
@gil54 co k tomu dodat víc? že jsi starý trouba, který okopává kotníky a na nic víc se nezmůže😊
kdybych napsal příspěvek jen o tom, budiž, ale na to máš patent ty😊
kdybych napsal příspěvek jen o tom, budiž, ale na to máš patent ty😊
@Tycoon
Treba pri svobode toho dychat cisty vzduch bez jedu a rokovin ktere produkuje nekdo pro svuj zisk?
Treba pri svobode toho dychat cisty vzduch bez jedu a rokovin ktere produkuje nekdo pro svuj zisk?
@rohYpnol
Zajimave. Tohle ti vadi, ale prakticka ztrata svobody v nakládaní s lesy a ornou půdu kterou ma vlada v programu ti nevadi.
Zajimave. Tohle ti vadi, ale prakticka ztrata svobody v nakládaní s lesy a ornou půdu kterou ma vlada v programu ti nevadi.
Piráti majíá plán. Plán jak zničit tuhle zemi. A když už nemůžou škodit všude, tak je třeba zničit aspoň Prahu.
Hříbku hříbku ukaž se mi, neschovávej se mi v zemi...
Hříbku hříbku ukaž se mi, neschovávej se mi v zemi...
@rohYpnol a myslíš, že ještě někdy vyzraje? ptám se pro kamaráda😊 nebo bude ještě za deset let z legrace hajlovat a tvrdit, že česká soda?
@Samuel Zámožný na to je jednoduchá odpověď: tohle omezování osobní svobody bylo správné a teď je to špatné. a rozhoduje o tom tycoon, co je správně a co ne😊 řídí se to jeho osobními preferencemi. měly by být regulovány kombajny co jezdí kolem jeho baráku říkal, tam je to správně.
@Tycoon vono je to jako fotbal. nemůžeš fandit naráz Spartě a Slávii. když půjdeš do války, nemůžeš být na 80 procent na jedné straně a na 20 procent na druhé. takže, každý, kdo /přirozeně, z pos..anosti ne na plnou hubu/ obhajuje Rusáky, je proruský.
což jsi ty, Traveldrive a Rohypnol, to tady vidí snad úplně každej.
což jsi ty, Traveldrive a Rohypnol, to tady vidí snad úplně každej.
@Tycoon panejo. Macinka se vrátil a začal blábolit o tom, že na Ukrajinu šel říct, že se postoj Česka k nim změnil, že už nemůžou počítat s naší pomocí. zajímavé, na Ukrajině takovou "odvahu" neprojevoval, tam byl krotký jako beránek. po návratu obrat o 180 stupňů a rázem z něho byl velký drsňák. tedy: nikdo vlastně neví, jaký jeho postoj je, víme jen to, že je to slizoun co řekne pokaždý něco jinýho.
včera byl v debatě ten Gregor, vede spolek za vystoupení z EU, v disciplíně alibismus a překrucování exceluje. dnes na seznamu
www.novinky.cz/…i-dluhy-40556418#…
famózní sebranka.
včera byl v debatě ten Gregor, vede spolek za vystoupení z EU, v disciplíně alibismus a překrucování exceluje. dnes na seznamu
www.novinky.cz/…i-dluhy-40556418#…
famózní sebranka.
@Vratislav Ludvík
Myslím, že by se s Vámi dalo s úspěchem nesouhlasit.
Není mi jasné, proč by se nedalo počítat s OZE, které sice z důvodu stability sítě musí mít 100% zálohu, ale že by to muselo být ze standardních primárním paliv rozhodně neplatí a proto nefunguje Váš příliš zjednodušený vzorec Růst spotřeby elektřiny = růst energetického odpadu. Nejen proto, že výpadek jednoho druhu OZE může být vykryt jiným druhem OZE odjinud, ale i proto, že v okamžiku, kdy OZE vyrábí, tak záloha "ubere plyn", nebo stojí a tudíž pro výkon generovaný z OZE neprodukuje emise ani odpady. Takže tvrzení, že OZE vyžadují 100% zálohu, je pravdivé pro stabilitu sítě, ale nikoliv pro bilanci emisí a odpadu.
Elektromobilita není směr myšlení, ale dílčí technický krok k nutné dekarbonizaci. Někdo je z toho určitě nadšený, jiný ne, ale jako směr to určitě neopadá. Rostoucí prodeje jsou tvrdá ekonomická data. Tržní podíl BEV+PHEV vyrostl z cca 20%(cca 18 mil. z 88,2 celkových) v 2024 na 25-27% v 2025, ve kterém se globálně prodalo cca 23 milionů BEV+PHEV vozů z celkových skoro 90-ti mil.
Myslím, že by se s Vámi dalo s úspěchem nesouhlasit.
Není mi jasné, proč by se nedalo počítat s OZE, které sice z důvodu stability sítě musí mít 100% zálohu, ale že by to muselo být ze standardních primárním paliv rozhodně neplatí a proto nefunguje Váš příliš zjednodušený vzorec Růst spotřeby elektřiny = růst energetického odpadu. Nejen proto, že výpadek jednoho druhu OZE může být vykryt jiným druhem OZE odjinud, ale i proto, že v okamžiku, kdy OZE vyrábí, tak záloha "ubere plyn", nebo stojí a tudíž pro výkon generovaný z OZE neprodukuje emise ani odpady. Takže tvrzení, že OZE vyžadují 100% zálohu, je pravdivé pro stabilitu sítě, ale nikoliv pro bilanci emisí a odpadu.
Elektromobilita není směr myšlení, ale dílčí technický krok k nutné dekarbonizaci. Někdo je z toho určitě nadšený, jiný ne, ale jako směr to určitě neopadá. Rostoucí prodeje jsou tvrdá ekonomická data. Tržní podíl BEV+PHEV vyrostl z cca 20%(cca 18 mil. z 88,2 celkových) v 2024 na 25-27% v 2025, ve kterém se globálně prodalo cca 23 milionů BEV+PHEV vozů z celkových skoro 90-ti mil.
@rohYpnol
Ty tu obhajuješ Turka a nevis s cim souhlasi?
Najdi si prepis a nebo original Okamurova novoročního projevu (me bys neveril).
No a stim co rekl evidentně souhlasi jak Turek Macinka a Babis tak vsichni v koalici.
Ty tu obhajuješ Turka a nevis s cim souhlasi?
Najdi si prepis a nebo original Okamurova novoročního projevu (me bys neveril).
No a stim co rekl evidentně souhlasi jak Turek Macinka a Babis tak vsichni v koalici.
@rohYpnol
Ano jak pisu.
Cely svet nalehal na Rusko at neutoci a jedna.
Takze ne. Za utok opravdu nemuze to, ze rusko nekdo “donutil “.
Vsichni chteli jednat a hlavne Ukrajina.
Jenze Putin myslel, že bude za tyden hotovo.
No a kdyz tl nevyjde tak staci hlasat, ze za to mohl nekdo jiny a pak prorusaci jako ty, Turek atd to poslušně po rusku opakuji.
Ano jak pisu.
Cely svet nalehal na Rusko at neutoci a jedna.
Takze ne. Za utok opravdu nemuze to, ze rusko nekdo “donutil “.
Vsichni chteli jednat a hlavne Ukrajina.
Jenze Putin myslel, že bude za tyden hotovo.
No a kdyz tl nevyjde tak staci hlasat, ze za to mohl nekdo jiny a pak prorusaci jako ty, Turek atd to poslušně po rusku opakuji.
@rohYpnol
Spolupracovat na vlde zele s nekym kdo ma absolutne opacny nazor asi nejde. Takze zrejme maji stejny nazor.
A co rekl Okamura? Zajimave, stejny argument, jako ze nevi, pouziva mnoho lidi ze soucasne vlady. Jindy vi presne vse a najednou nevedi co rika 3. nejvyšší zastupitel zeme.
Spolupracovat na vlde zele s nekym kdo ma absolutne opacny nazor asi nejde. Takze zrejme maji stejny nazor.
A co rekl Okamura? Zajimave, stejny argument, jako ze nevi, pouziva mnoho lidi ze soucasne vlady. Jindy vi presne vse a najednou nevedi co rika 3. nejvyšší zastupitel zeme.
@rohYpnol
Lobotomie Turek hadr.
Je to par let.
Před invazí cely svet apeloval na rusko ať neútočí a jedna.
Jenze rusko nechtělo. Bylo si jiste rychlim uspechem.
Kdyz to nevyslo zaclo sirit podobne nesmysle pres lidi jako Turek.
Lobotomie Turek hadr.
Je to par let.
Před invazí cely svet apeloval na rusko ať neútočí a jedna.
Jenze rusko nechtělo. Bylo si jiste rychlim uspechem.
Kdyz to nevyslo zaclo sirit podobne nesmysle pres lidi jako Turek.
@Tycoon
Podivej se co rekl Okamura.
Rekl proti tomu neco Macinka, Turek?
Hezky dal v jedne parte s temahle lidma jako je Rajchl, Foldyna a dalsi coz jen proste ruska 5. kolona.
Podivej se co rekl Okamura.
Rekl proti tomu neco Macinka, Turek?
Hezky dal v jedne parte s temahle lidma jako je Rajchl, Foldyna a dalsi coz jen proste ruska 5. kolona.
@rohYpnol
A proc bych to sakra mel delat, kdyz je to moje?
Vsechny plny huby svobody a prvni co udelaji kdyz se dostanou k moci? Zacnou sahat na majetky.
Souhlasi s tim ANO, SPD i Motoriste.
A proc bych to sakra mel delat, kdyz je to moje?
Vsechny plny huby svobody a prvni co udelaji kdyz se dostanou k moci? Zacnou sahat na majetky.
Souhlasi s tim ANO, SPD i Motoriste.
@Tycoon brilantní. nikdo nikomu nebrání koupit si elektrické auto a provozovat taxislužbu s ním.
@Tycoon
Znova, ty kravo to je jizda😂
Turek prej neni prorusky, jen dela co muze aby byl s Okamurou, Rajchlem a Foldynou v jedne parte😂
Znova, ty kravo to je jizda😂
Turek prej neni prorusky, jen dela co muze aby byl s Okamurou, Rajchlem a Foldynou v jedne parte😂
@Tycoon
Tak “odpusteni” Dieselgate byla ohromná “dotace” pro spalovak.
Chces jeji uzavreni? Pak by to znamena krach VW a vsech dodavatelu. Lide by o auta přišli a zadna nahrada.
To proste neslo. Dneska tu diky tomu vydeleva (podle odborare Povsika) nejvic zase na dieslu a ty to tu oslavujes.
Tak “odpusteni” Dieselgate byla ohromná “dotace” pro spalovak.
Chces jeji uzavreni? Pak by to znamena krach VW a vsech dodavatelu. Lide by o auta přišli a zadna nahrada.
To proste neslo. Dneska tu diky tomu vydeleva (podle odborare Povsika) nejvic zase na dieslu a ty to tu oslavujes.
@rohYpnol
No ty kraso, to nevymyslíš…
Turek je tak antirusak, že dela vse proto, aby mohl byt v jedne parte s Okamurou, Foldynou a Rajchlem…
Haha.
Nejaky debilnejsi vtip na dnesni krasny den nemas?..
No ty kraso, to nevymyslíš…
Turek je tak antirusak, že dela vse proto, aby mohl byt v jedne parte s Okamurou, Foldynou a Rajchlem…
Haha.
Nejaky debilnejsi vtip na dnesni krasny den nemas?..
@Tycoon
Presne ten dvoji metr. UbTurka prej vytrzeno z kontextu a Macinka nic?
Macinka rekl co musel na Ukrajine.
Pak prijel domu a opet vede ty same proruske reci.
Dnesni jeho poledni debata byla krasna ukazuje jak cituje rusaky do posledního slova.
Presne ten dvoji metr. UbTurka prej vytrzeno z kontextu a Macinka nic?
Macinka rekl co musel na Ukrajine.
Pak prijel domu a opet vede ty same proruske reci.
Dnesni jeho poledni debata byla krasna ukazuje jak cituje rusaky do posledního slova.
@rohYpnol
Zakladni problem je, ze tva predsta toho co debata je je velice vzdalena vyznamu toho slova.
Zakladni problem je, ze tva predsta toho co debata je je velice vzdalena vyznamu toho slova.
@ericn děkuji za info, tady po Brně jezdí Rohlík s parovozy, snad se jednou také dočkáme, jsem plný nadějí...
@rohYpnol ty tzv. Fialovy skandály jsou skandály různých lidí, které se odehrály za vlády Petra Fialy. Babišovy skandály jsou čistě jeho skandály, praní špinavých peněz ve Francii, dotační podvody, likvidace konkurenčních firem pomocí fízlů, celníků a finančních úřadů...
@ericn a tohle je tedy vážně...
„K té žalobě nějakým způsobem dojde, ale nevím, jestli dojde k tomu, že se pan prezident zachová jako chlap a opravdu se mi omluví,“ dodal k tomu Turek.
...neuvěřitelné. Pan prezident se musí omluvit panu Turkovi za to, že o něm zopakoval to, co už ví celá republika a co už jenom on - někdy popírá, někdy vysvětluje, že to bylo dávno, že byl mladý, že to ani nenapsal, nebo možná napsal, nebo možná...
CHLAPÁK!!!!!!
„K té žalobě nějakým způsobem dojde, ale nevím, jestli dojde k tomu, že se pan prezident zachová jako chlap a opravdu se mi omluví,“ dodal k tomu Turek.
...neuvěřitelné. Pan prezident se musí omluvit panu Turkovi za to, že o něm zopakoval to, co už ví celá republika a co už jenom on - někdy popírá, někdy vysvětluje, že to bylo dávno, že byl mladý, že to ani nenapsal, nebo možná napsal, nebo možná...
CHLAPÁK!!!!!!
@Tycoon který západní politik /nebo jinak, který slušný politik😊 předvádí to, že venku prezentuje něco jiného, než doma? Babiš to dělá, to je fakt, v EU je proevropský, doma zase tvrdí, jak nechce pomáhat Ukrajině, ale i ten Fico s Orbánem drží jednotnou linii.
i kdy už se prej taky rozhádali teď kluci😊
i kdy už se prej taky rozhádali teď kluci😊
@Tycoon takže nechceš Turka ve vládě? to se musím omluvit, to mi uniklo. chválím tě za tvůj názorový přerod! teď ještě pochopit, že Macinka je stejný póvl a oba slouží Tykačům, Fabičovičům a Chladům a jejich zájmům. a důrazně se vymezit proti takové chamradi, kterou jsi snad jen omylem volil😊
@Tycoon zopakuj to ještě dvacetkrát. nějak mi uniká souvislost mojeho postoje s Churchillem. má mě to urážet? nebo to má být vtipný? v jakém ohledu? že jsem něco nevěděl kombajne? takových záseků jsi měl už asi padesát a ani jednou jsi neměl odvahu na nic jiného, než dělat mrtvou lišku. já se za to nestydím, nevím všechno /navíc, můj komentář tehdy směřoval k tomu, že Churchill byl za druhé světové premiér Anglie a takoví neválčí, stejně jako dnes nikdo z vedeni EU nepůjde na frontu, že jsi to začal vysvětlovat tím, co bylo za první světové je fakt podružné, ale abys dal pokoj, dal jsem ti za pravdu😊
@Tycoon tady jsou aktuální průzkumy
www.novinky.cz/…ruzkumu-40557004
stačily dva měsíce a přichází vystřízlivění, ANO má pořád stejně, jejich vazalové SPD + MOTO padají do zapomnění...
www.novinky.cz/…ruzkumu-40557004
stačily dva měsíce a přichází vystřízlivění, ANO má pořád stejně, jejich vazalové SPD + MOTO padají do zapomnění...
@Tycoon to jsem si nevšimnul, že slušní politici na Ukrajině souhlasí a doma obrátí názor jako noc a den. to dělají jen ti, co tobě imponují.
seš kremrole a není na tom nic špatného. možná bys začal v 68mém říkat: no jo, ale my jsme si to taky trochu zasloužili, slíbili jsme Rusákům, že jim budeme věrní a teď už se začínáme obracet směrem ke svobodě😊 to je jasný, že se jim to nelíbí😊
seš kremrole a není na tom nic špatného. možná bys začal v 68mém říkat: no jo, ale my jsme si to taky trochu zasloužili, slíbili jsme Rusákům, že jim budeme věrní a teď už se začínáme obracet směrem ke svobodě😊 to je jasný, že se jim to nelíbí😊
@Tycoon ne, ve válce je svět naprosto černobílý. s Rusákem je jenom Orbán, Fico a ty s Rohypnolem a TD😊
@rohYpnol okamura říkal, že na socky jako je rohypnol se musí dostat dávky a ne že jim je seberou ukáčka... no a protože takovejch socek jako je rohypnol je pořád dost, musí na ně cílit, slušní voliči už jsou rozebraní a mají vyhraněné názory, které nezmění za dva groše...
@rohYpnol
Co rekl Okamura?
Ve zkratce.” Halo, jsem tady a jsem pod ruskym vedenim a jsem ve 3. nejvyšší funkci v CR a mam podporu lidi jako je Babis, Turek atd tak si to pamatujte.”
To byl jasny signal do celeho sveta - v CR vladne vlada pod ruskym vedenim.
Co rekl Okamura?
Ve zkratce.” Halo, jsem tady a jsem pod ruskym vedenim a jsem ve 3. nejvyšší funkci v CR a mam podporu lidi jako je Babis, Turek atd tak si to pamatujte.”
To byl jasny signal do celeho sveta - v CR vladne vlada pod ruskym vedenim.
@rohYpnol
Jenze rekl i B a to nesmyslne duvody ktere to maji legalizovat a ty se “kupodivu” presne shoduji s tim co rika rusko.
A ne, ze nezautoci tvrdil tak Zeman obklopeni prorusakama.
Jenze rekl i B a to nesmyslne duvody ktere to maji legalizovat a ty se “kupodivu” presne shoduji s tim co rika rusko.
A ne, ze nezautoci tvrdil tak Zeman obklopeni prorusakama.
@rohYpnol
Kona a naprosto brutalni.
Ve zkratce.
“Chces prodat pudu? Musis ji Prodat Babisovi”
Kona a naprosto brutalni.
Ve zkratce.
“Chces prodat pudu? Musis ji Prodat Babisovi”
@gil54 Zil54, největší pěstitel těšínských jablíček a kyselých hroznů pro českou kotlinu. jen nemá rád, když se mu to řekne naplno😊
@Tycoon tento mladý muž si myslí, že zákaz pyrotechniky F4 byl hloupý a omezoval jeho osobní svobodu
www.idnes.cz/…raha-zpravy_sahu
www.idnes.cz/…raha-zpravy_sahu
@Tycoon mimochodem, Churchill taky Hitlerovi podkuřoval a potom šel domů a obrátil o 180 stupňů?😊 možná mu měl říct, že svět není černobílý a ti židi si to trochu zasloužili😊
@Pepa_007 nemyslím si, že výrazně. A jestli je dost nabíječek? To je špatná otázka. Správná by měla být - je dost levných nabíječek? A rovnou odpovím - ne, není. Všude jen ty drahé od PRE, ČEZ a E.ON.
Taxikáři budou bojovat o nabíječky u Lidlů a Tesly. Je sakra rozdíl, jestli nabiješ za 6Kč nebo 13Kč/kWh.
Taxikáři budou bojovat o nabíječky u Lidlů a Tesly. Je sakra rozdíl, jestli nabiješ za 6Kč nebo 13Kč/kWh.
@Max Headroom
Opět jen demagogie a lži hujera jako jsi ty.
Elektrické taxíky nevyřeší vůbec nic z toho. Jestliže tady bují desítky let pragocentrizmus a všechny dálnice se staví radiálně do Prahy a tangenty vůbec nejsou, tak se asi nelze divit, že auta jedou přes Prahu, kam reálně tranzit vůbec nechce.
Takže taxikář má doplácet na neschopnost státu budovat racionálně infrastrukturu... Ano, přesně jako autoprůmysl má doplácet na nerealizovatelné utopické vize EK, že... Jen autoři těchto nesmyslů úplně pomíjí fakt, že tyhle zelené nesmysly stejně žádné řešení nepřinesou. 😄 😄 😄
Opět jen demagogie a lži hujera jako jsi ty.
Elektrické taxíky nevyřeší vůbec nic z toho. Jestliže tady bují desítky let pragocentrizmus a všechny dálnice se staví radiálně do Prahy a tangenty vůbec nejsou, tak se asi nelze divit, že auta jedou přes Prahu, kam reálně tranzit vůbec nechce.
Takže taxikář má doplácet na neschopnost státu budovat racionálně infrastrukturu... Ano, přesně jako autoprůmysl má doplácet na nerealizovatelné utopické vize EK, že... Jen autoři těchto nesmyslů úplně pomíjí fakt, že tyhle zelené nesmysly stejně žádné řešení nepřinesou. 😄 😄 😄
@Tycoon Tohle není Paretův princip, ale jeho pohodlná karikatura. Vydáváš ilustrativní poměr za exaktní pravidlo a ještě si ho účelově přizpůsobuješ.
@Max Headroom
Mě vůbec nezajímá, na co se koho ptáš ty. Já si budu komentovat co uznám za vhodné.
Mě vůbec nezajímá, na co se koho ptáš ty. Já si budu komentovat co uznám za vhodné.
@Max Headroom Tak, statisticky vzato, kolik aut tvori v tom vasem slavnem Praglu taxikari? Promile? Kolik toho jako podil vycudi, oproti ostatnim autum (rozvozum jako Kosik, Rohlik, Tesco, kvetiny...), busum, kamionum, letadel? Omezenim udelaji ti slavni Pirati jen co? Zdrazeni - infalci sluzeb. A to prece vsichni v Praze chteji, ze? Sluzby jako taxiky podrazi a znatelne. A proc? Protoze pitomej dojezd. Taxik musi jezdit, delat rita a ne postavat u nabijecky, aby udelal dalsich 300km a mohl jeste klientovi v aute pritopit. Vse promitnou do koncovejch cen. Ano, rakovina je hnus, to bez debat, ale co ta hromada kuraku a vaparu, to jako neva? V tom jsou ti zli taxikari s temi jejich ICE auty jenom zabari.
Ten odezdikezdizmus je šílenej. Na jednu stranu je legální rozvážet zboží dieselovým Tranzitem z roku 1995 a na druhou stranu pouze EV taxi? Jako EV taxi proč ne, ale pokud jde o ovzduší v Praze, měl by to být až tak desátý krok v pořadí. Nízkoemisními zónami bych začal, mýtem pokračoval...
Nevidím v tom vůbec problém, byl bych pro.... Apropó, je dnes aspoň omezeno že taxiky musejí plnit nějaké minimální emisní normy? Co si vzpomínám tak ještě EUR 5 diesely smrděly příšerně....
Naštěstí jsem z Prahy dávno vypadnul, smrad a pomalá doprava není nic pro mě.
Naštěstí jsem z Prahy dávno vypadnul, smrad a pomalá doprava není nic pro mě.
@Tycoon zbabělost? ty bys šel na frontu? já sám nevím, jak bych reagoval, přece jen doba se změnila, ale sám sebe bych rozhodně za hrdinu neoznačil a zrovna tak nikoho dalšího za zbabělce...
@Tycoon tykůň, autor teorie spalovacího holocaustu, mi bude říkat něco o rádobychytrých přirovnáních. smekám😊
@Tycoon Winston Churchill byl za druhé světové války zbabělec, protože nebojoval v zákopech. takhle je to jednoduchý v tvojí chytré hlavičce😊
a v té první?
Začátek války (1914-1915) - Jako První lord admirality (vrchní velitel námořnictva) dohlížel na námořní operace.
Dardanely a Gallipoli (1915) - Byl hlavním zastáncem a organizátorem spojenecké invaze do Dardanel, která měla vést k pádu Cařihradu, ale skončila katastrofou, což ho stálo post a popularitu.
Fronta (1916) - Po neúspěchu byl nucen rezignovat a vrátil se k aktivní vojenské službě jako důstojník na západní frontě.
Poválečné angažmá (1917-1919) - Po návratu do vlády za premiéra Davida Lloyda George se stal ministrem vyzbrojování a později i ministrem války, kde řešil poválečnou demobilizaci a poválečný svět.
Tedy, to, že ho degradovali a poslali zpátky na frontu nevnímám tak, jak to popisuješ ty, že se sám od sebe rozhodnul a odešel z velících funkcí zpátky do zákopů.
Moje tvrzení bylo, že nikdo z vrcholných představitelů nebojuje v zákopech. Ale připouštím, že kdyby je degradovali /a byli současně v armádě, stát by se to mohl👋.
a v té první?
Začátek války (1914-1915) - Jako První lord admirality (vrchní velitel námořnictva) dohlížel na námořní operace.
Dardanely a Gallipoli (1915) - Byl hlavním zastáncem a organizátorem spojenecké invaze do Dardanel, která měla vést k pádu Cařihradu, ale skončila katastrofou, což ho stálo post a popularitu.
Fronta (1916) - Po neúspěchu byl nucen rezignovat a vrátil se k aktivní vojenské službě jako důstojník na západní frontě.
Poválečné angažmá (1917-1919) - Po návratu do vlády za premiéra Davida Lloyda George se stal ministrem vyzbrojování a později i ministrem války, kde řešil poválečnou demobilizaci a poválečný svět.
Tedy, to, že ho degradovali a poslali zpátky na frontu nevnímám tak, jak to popisuješ ty, že se sám od sebe rozhodnul a odešel z velících funkcí zpátky do zákopů.
Moje tvrzení bylo, že nikdo z vrcholných představitelů nebojuje v zákopech. Ale připouštím, že kdyby je degradovali /a byli současně v armádě, stát by se to mohl👋.
no, nejsem z toho happy, protože to budou Tesla Superchargery narvané k prasknutí taxikáři ještě o mnoho víc. Už teď jsou na těch pražských fronty. S taxikáři?
@Man Ký To každopádně, ale měli by je vykázat ideálně plošně (ne jen TAXI). Na druhou stranu nevím, proč by v tom aktuální pražském hnusu nemohli používat taxikáři např. stále více oblíbené hybridní Toyoty. Tlačit je čistě do EV by mohlo přijít na řadu tak v roce 2032, ne teď, kdy je vzduch plný smradu a jedu z 20 let starých dieselů...
přetížená doprava je díky Pirátským nesmyslným jednosměrkám, nebo zabíráním pruhů silnic pro terasy hospod. Dále jedna teorie hlásí, že je město rozkopané, protože hledají poklad.
Je to jak s těmi povozy s koňmi. Prostě omezovat, omezovat a omezovat. Koně nesmí, ice nesmí a jen a pouze EV. Proč? Piráti dávno vyčpěli a nemají co nabídnout, tak aspoň škodí.
Komu se líbilo mít stanoviště TAXI s chrochtajícími nafťáky pod oknem, jak si v zimě přitápí, ať dá lajk. V době, kdy nové EV stojí stejně jako nový chrochták. Je čistě na obyvatelích Prahy (resp jejich zvolených zástupců), co chtějí dýchat.
@Tycoon Boris Šťastný je nakonec ministrem sportu, který bude aktivně bojovat proti Greendealu😊
Filip Turek nás bude reprezentovat i když si to nikdo nepřeje, viz jeho cesta na Ukrajinu. a bude tam nedospěle provokovat...
Filip Turek nás bude reprezentovat i když si to nikdo nepřeje, viz jeho cesta na Ukrajinu. a bude tam nedospěle provokovat...
@kari.laz TPČ, ty utopenče ani netušíš, že na SC nenabíjí jen Tesly… ale to bych po tobě chtěla moc.
@rohYpnol
Lehce nesouhlasím. Hlavní tendencí Evropské unie (a jejím smyslem) je vytvořit spojenou Evropu (viz Jiří z Poděbrad nebo Otto Habsburský). Nejde o "hrdá či drzá čela" suverenních států, ale o schopnost jednat koordinovaně jak v ekonomice, tak v politice. Projekt EU například pomohl ukončit staleté nenávisti mezi Francií a Německem. Nyní probíhá "test Ruskem", které průkazně šíří svůj imperialismus směry svých tradičních kolonií (kam jsme v rámci RVHP náleželi i my). Dnešním úkolem Evropy je zamezit Rusku v opakované e😜anzi. Býval to úkol NATO; při myšlenkových piruetách pana Trumpa si však nejsem jist, nakolik zůstalo euroatlantické spojenectví dostatečně pevné.
Lehce nesouhlasím. Hlavní tendencí Evropské unie (a jejím smyslem) je vytvořit spojenou Evropu (viz Jiří z Poděbrad nebo Otto Habsburský). Nejde o "hrdá či drzá čela" suverenních států, ale o schopnost jednat koordinovaně jak v ekonomice, tak v politice. Projekt EU například pomohl ukončit staleté nenávisti mezi Francií a Německem. Nyní probíhá "test Ruskem", které průkazně šíří svůj imperialismus směry svých tradičních kolonií (kam jsme v rámci RVHP náleželi i my). Dnešním úkolem Evropy je zamezit Rusku v opakované e😜anzi. Býval to úkol NATO; při myšlenkových piruetách pana Trumpa si však nejsem jist, nakolik zůstalo euroatlantické spojenectví dostatečně pevné.
@Samuel Zámožný
Když se omezuje svoboda, je potřeba se ozvat. Protože příště to omezení svobody může padnout na nás.
Jak napsal Martin Niemöller
Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem – nebyl jsem přece komunista. Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem – nebyl jsem přece sociální demokrat. Když přišli pro odboráře, mlčel jsem – nebyl jsem přece odborář. Když pak přišli pro Židy, mlčel jsem – nebyl jsem přece ˇŽid .... Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.
Když se omezuje svoboda, je potřeba se ozvat. Protože příště to omezení svobody může padnout na nás.
Jak napsal Martin Niemöller
Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem – nebyl jsem přece komunista. Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem – nebyl jsem přece sociální demokrat. Když přišli pro odboráře, mlčel jsem – nebyl jsem přece odborář. Když pak přišli pro Židy, mlčel jsem – nebyl jsem přece ˇŽid .... Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.
No spíše ne, nemám rád zásahy/příkazy/nařízení do podnikání. Tohle by si každý Taxikář měl rozhodnout sám, jestli mu to ekonomicky vychází...
Nicméně EV jsou pro toto určení celkem vhodná, ale město by mělo na to připravit vlastní nabíjecí infrastrukturu a jít cestou pozitivní motivace, např. výhodné nabíjecí podmínky pro vozy taxislužby atd.
Jinak je asi jedno, kde jsem poslední dobou byl, Barcelona, Kodaň nebo i Manchester, všude jako taxi jezdily většinou hybridy od Toyoty - Prius, Prius Plus, Camry atd. Takže i fullhybrid má v taxi službě svoje místo...
Nicméně EV jsou pro toto určení celkem vhodná, ale město by mělo na to připravit vlastní nabíjecí infrastrukturu a jít cestou pozitivní motivace, např. výhodné nabíjecí podmínky pro vozy taxislužby atd.
Jinak je asi jedno, kde jsem poslední dobou byl, Barcelona, Kodaň nebo i Manchester, všude jako taxi jezdily většinou hybridy od Toyoty - Prius, Prius Plus, Camry atd. Takže i fullhybrid má v taxi službě svoje místo...
@Frfla
Přesně tak. Až nařídí BEV, tak přijdou s tím, že ani to nestačí, a že musí být WLTP do 15 kWh. Pak přijdou s tím, že smíš dobíjet jen "zelenou" elektřinou, pak přijdou s tím, že musí jezdit min 75% obsazení vozu, pak přijdou s tím, že když nejedou, tak musí vykrývat el. síť. Pak přijdou s tím, že ...
Prostě typická politická škodná. Stejně jako dnešní reprezentatnti EU, resp. především EK, která ale bohužel určuje směr.
Přesně tak. Až nařídí BEV, tak přijdou s tím, že ani to nestačí, a že musí být WLTP do 15 kWh. Pak přijdou s tím, že smíš dobíjet jen "zelenou" elektřinou, pak přijdou s tím, že musí jezdit min 75% obsazení vozu, pak přijdou s tím, že když nejedou, tak musí vykrývat el. síť. Pak přijdou s tím, že ...
Prostě typická politická škodná. Stejně jako dnešní reprezentatnti EU, resp. především EK, která ale bohužel určuje směr.
@Hendly
Teď sis takzvaně ** do vlastního hnízda.
Fialova vláda v roce 2024 novelizovala Zákon č. 334/1992 Sb. o ochraně zemědělského půdního fondu.
Novelizací do něj zavedla Paragraf 3d "Omezení nabývání vlastnického práva k zemědělské půdě"
Teď sis takzvaně ** do vlastního hnízda.
Fialova vláda v roce 2024 novelizovala Zákon č. 334/1992 Sb. o ochraně zemědělského půdního fondu.
Novelizací do něj zavedla Paragraf 3d "Omezení nabývání vlastnického práva k zemědělské půdě"
@Man Ký
Pyrotechnika F4 není zakázána, ale vyžaduje se osvědčení o odborné způsobilosti vydávané Českým báňským úřadem (ČBÚ). Podobně třeba kamiony taky nejsou zakázané, ale pro jejích řízení potřebuješ řidičský průkaz C a E a dále profesní průkaz. Nejde o omezování svobody. Nikdo nebrání tomu udělat si řidičák nebo pyrotechnický kurz. Nejsem proti regulacím a zákazům, ale proti nesmyslným regulacím a zákazům. Dovedu si představit i některá zpřísnění, pokud jde o ochranu a bezpečnost.
Pyrotechnika F4 není zakázána, ale vyžaduje se osvědčení o odborné způsobilosti vydávané Českým báňským úřadem (ČBÚ). Podobně třeba kamiony taky nejsou zakázané, ale pro jejích řízení potřebuješ řidičský průkaz C a E a dále profesní průkaz. Nejde o omezování svobody. Nikdo nebrání tomu udělat si řidičák nebo pyrotechnický kurz. Nejsem proti regulacím a zákazům, ale proti nesmyslným regulacím a zákazům. Dovedu si představit i některá zpřísnění, pokud jde o ochranu a bezpečnost.
@Tycoon jj a Turek k to u hned připojil ten proruský blábol o tom, že za válku může rozšiřování NATO. Zvracel bych…
@Man Ký
No, tak jeden napíše "rohožka" bez interpunkce, tedy "rohozka", druhý to poplete a napíše nesmysl, tedy "rozhodka" a nakonec třetí se na to ptá.
Co k tomu dodat víc...
No, tak jeden napíše "rohožka" bez interpunkce, tedy "rohozka", druhý to poplete a napíše nesmysl, tedy "rozhodka" a nakonec třetí se na to ptá.
Co k tomu dodat víc...
@rohYpnol jj, to jsou ti, co za nase penize zachranuji svet, ktery na nejake emise z vysoka kasle. Infalce, drahy energie, Russak za humny, Donik pomalu uz v Gronsku, schodkovy rozpocty, statni dluh a my tu resime umyvani kelimku pri trideni odpadu, omezujeme taxikare, konske povozy, svobodny trh a podnikani vubec. Tvl, to nevymyslis.
@kari.laz nemusí jezdit v Teslách, ale vyplatí se jim si vzít od Tesly paušál a nabíjet tam. Takovou cenu, zejména v noci, jim nikdo nenabídne a to ani na AC.
@Man Ký musím s tebou souhlasit... je to prostě mentálně "malý kluk" co tam nemá co dělat a je dobře, že prezident ho odmítl jmenovat. Vůbec se neumí chovat na úrovni, kam se dostal, díky Andyho tužbě po imunitě. Jinak by si ani neškrtl. Potřebovali by dozrát v opozičních lavicích.
Macinka úplně stejně, ani jeden není zralý na exekutivní funkci... Btw Okamurovi nepomohli ani dvě období v opozici 🤔
Macinka úplně stejně, ani jeden není zralý na exekutivní funkci... Btw Okamurovi nepomohli ani dvě období v opozici 🤔
@Hendly
Máš důkaz, že by přišel krach?
Navíc krach není konec. V insolvenčním řízení by se hledal lepší vlastník a možná by z toho ty firmy nakonec vzešly silnější.
General Motors nebo Chrysler taky zkrachovaly. A po krachu obohatily automobilový svět tak skvělými auty jako Dodge Challenger SRT Demon 170 nebo nejvýkonnějším manažerským/rodinným sedanem s manuálním převodovkou všech dob Cadillac CT5-V Blackwing.
BTW Povšík neřekl, na jakých motorech Škodovka nejvíce vydělává. Já bych tipnul na benzínu, jelikož Škodovka oproti jiným značkám koncernu VW prodává diesely s menším či dokonce někdy i nulovým příplatkem.
Máš důkaz, že by přišel krach?
Navíc krach není konec. V insolvenčním řízení by se hledal lepší vlastník a možná by z toho ty firmy nakonec vzešly silnější.
General Motors nebo Chrysler taky zkrachovaly. A po krachu obohatily automobilový svět tak skvělými auty jako Dodge Challenger SRT Demon 170 nebo nejvýkonnějším manažerským/rodinným sedanem s manuálním převodovkou všech dob Cadillac CT5-V Blackwing.
BTW Povšík neřekl, na jakých motorech Škodovka nejvíce vydělává. Já bych tipnul na benzínu, jelikož Škodovka oproti jiným značkám koncernu VW prodává diesely s menším či dokonce někdy i nulovým příplatkem.
@rohYpnol Tvůj svět je, byl a zůstane pouze Severní Předměstí, brašule.
www.lide.cz/…ZGU6Njg5MzMyODYz
www.lide.cz/…ZGU6Njg5MzMyODYz
@Hendly
Ale vlastně to k tobě opět sedí. Tvůj přihlouplý jednoduchoučký pohled na svět. Nula - jedna. Nic jiného neznáš. Černá - bílá. Přítel - nepřítel...
Ale že svět není jen severní a jižní pól, ale celá zeměkoule, to ty nikdy nepochopíš, že... 😁
Ale vlastně to k tobě opět sedí. Tvůj přihlouplý jednoduchoučký pohled na svět. Nula - jedna. Nic jiného neznáš. Černá - bílá. Přítel - nepřítel...
Ale že svět není jen severní a jižní pól, ale celá zeměkoule, to ty nikdy nepochopíš, že... 😁
@Hendly
Turek s něčím souhlasí??? Ano, to je přesně ta tvá lež a demagogie ty hujere 😁
Okamura má právo si říkat novoroční projev jaký uzná za vhodné!!! Žádný koaliční partner ho opravdu nemusí komentovat!!! A ani s ním nemusí souhlasit!To není žádná povinnost!!! TO NEBYL NOVOROČNÍ PROJEV KOALICE, hujere 😄 😄 😄
A pořád jsi neuvedl, co mělo být v tom projevu závadného??? 😁 😁 😁 Takže zase nic??? Zase žádná konkrétní odpověď od hendlíčka??? Zase jen tvoje konspirace, lži a demagogie??? 😁 😁 😁
Turek s něčím souhlasí??? Ano, to je přesně ta tvá lež a demagogie ty hujere 😁
Okamura má právo si říkat novoroční projev jaký uzná za vhodné!!! Žádný koaliční partner ho opravdu nemusí komentovat!!! A ani s ním nemusí souhlasit!To není žádná povinnost!!! TO NEBYL NOVOROČNÍ PROJEV KOALICE, hujere 😄 😄 😄
A pořád jsi neuvedl, co mělo být v tom projevu závadného??? 😁 😁 😁 Takže zase nic??? Zase žádná konkrétní odpověď od hendlíčka??? Zase jen tvoje konspirace, lži a demagogie??? 😁 😁 😁
@Hendly
Tvoje demagogické lži a deziterpretace nikoho nezajímají. Já se ptám, co řekl Okamura? 😁 😁 😁
Tvoje demagogické lži a deziterpretace nikoho nezajímají. Já se ptám, co řekl Okamura? 😁 😁 😁
@Hendly
Proč opět lžeš? Už ti teče do bot, co? Už nevíš kudy kam 😁 😁 😁
Vůbec nikdo neříká, že někdo "donutil" Rusko k útoku. To tady tvrdíš jen ty, ty hujere 😁 😁 😁 "Za válku na Ukrajině může rozšiřování NATO" neřekl žádný Turek, tohle napsaly novinky cé zet 😁 😁 😁
Proč opět lžeš? Už ti teče do bot, co? Už nevíš kudy kam 😁 😁 😁
Vůbec nikdo neříká, že někdo "donutil" Rusko k útoku. To tady tvrdíš jen ty, ty hujere 😁 😁 😁 "Za válku na Ukrajině může rozšiřování NATO" neřekl žádný Turek, tohle napsaly novinky cé zet 😁 😁 😁
@Hendly
Proč bys to měl dělat? Tak když chceš prodat půdu, tak asi něco pro to udělat musíš, že... samo se to neprodá, viď že 😁 😁 😁
Je úplně jedno kdo s tím souhlasí. Žádný brutální zásah se nekoná. Jen hendlíček ničemu nerozumí, nebo jen záměrně lže. 😁 😁 😁
Proč bys to měl dělat? Tak když chceš prodat půdu, tak asi něco pro to udělat musíš, že... samo se to neprodá, viď že 😁 😁 😁
Je úplně jedno kdo s tím souhlasí. Žádný brutální zásah se nekoná. Jen hendlíček ničemu nerozumí, nebo jen záměrně lže. 😁 😁 😁
@Hendly
"Spoléháme na diplomatické vyřešení napětí na ukrajinsko-ruské hranici, věříme v diplomatické řešení"
Tisková konference po jednání Bezpečnostní rady státu, 1. února 2022
Publikováno 1. 2. 2022 17:59
A jaj, hujeříček hendlíček opět lhal... Smutné, moc smutné... 😁 😁 😁
"Spoléháme na diplomatické vyřešení napětí na ukrajinsko-ruské hranici, věříme v diplomatické řešení"
Tisková konference po jednání Bezpečnostní rady státu, 1. února 2022
Publikováno 1. 2. 2022 17:59
A jaj, hujeříček hendlíček opět lhal... Smutné, moc smutné... 😁 😁 😁
@Hendly
Opět lžeš. To B je objektivní pravdou, která nelegalizuje vůbec nic 😁 😁 😁
A kdo co tvrdil jsem ti jasně doložil už dříve. Takřka všichni odborníci a politici tvrdili, že Rusko nezaútočí... Tak tady opět nelži.
například
Jonas J. Driedger & Mikhail Polianskii (2023) Utility-based predictions of
military escalation: Why e😜erts forecasted Russia would not invade Ukraine, Contemporary
Security Policy, 44:4, 544-560, DOI: 10.1080/13523260.2023.2259153
To link to this article: https😐/doi.org/…260.2023.2259153
A jaj, hendlíček hujeříček usvědčen z další hloupé lži... 😁 😁 😁
Opět lžeš. To B je objektivní pravdou, která nelegalizuje vůbec nic 😁 😁 😁
A kdo co tvrdil jsem ti jasně doložil už dříve. Takřka všichni odborníci a politici tvrdili, že Rusko nezaútočí... Tak tady opět nelži.
například
Jonas J. Driedger & Mikhail Polianskii (2023) Utility-based predictions of
military escalation: Why e😜erts forecasted Russia would not invade Ukraine, Contemporary
Security Policy, 44:4, 544-560, DOI: 10.1080/13523260.2023.2259153
To link to this article: https😐/doi.org/…260.2023.2259153
A jaj, hendlíček hujeříček usvědčen z další hloupé lži... 😁 😁 😁
@Hendly
😄 😄 😄
Ty nikdy nenapíšeš žádný věcný argument, opět jen tvoje představy, spekulace, demagogie, lži... 😄 😄 😄
Takže postupně
1) před invazí "celý svět" tvrdil, že Rusko nezaútočí, protože na to nemá 😁 no a ooops, západní svět se přepočítal...
2) Rusko začalo šířit nesmysle jako tvrdí Truek? Opravdu? Tohle je podle tebe nesmysl??? "RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT." 😄 😄 😄
Dejme si to znovu. Filip Turek výslvně řekl
RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT.
Blbý, co? Opět a stále to budeš jen vymlčovat, co???😁 😁 😁
😄 😄 😄
Ty nikdy nenapíšeš žádný věcný argument, opět jen tvoje představy, spekulace, demagogie, lži... 😄 😄 😄
Takže postupně
1) před invazí "celý svět" tvrdil, že Rusko nezaútočí, protože na to nemá 😁 no a ooops, západní svět se přepočítal...
2) Rusko začalo šířit nesmysle jako tvrdí Truek? Opravdu? Tohle je podle tebe nesmysl??? "RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT." 😄 😄 😄
Dejme si to znovu. Filip Turek výslvně řekl
RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT.
Blbý, co? Opět a stále to budeš jen vymlčovat, co???😁 😁 😁
@Hendly
Proč opět lžeš, hendlíčku hujeříčku???
Dejme si to znovu. Filip Turek výslvně řekl
RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT.
Blbý, co? Opět to budeš jen vymlčovat, co???😁 😁 😁
Proč opět lžeš, hendlíčku hujeříčku???
Dejme si to znovu. Filip Turek výslvně řekl
RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT.
Blbý, co? Opět to budeš jen vymlčovat, co???😁 😁 😁
@Hendly
Proč opět takto hloupě záměrně lžeš???
Jsem vlastníkem zemědělské půdy. JÁ si určuji, kdo na ní hospodaří. Nelíbí se mi, kdo na ní hospodaří? Vypovím pachtovni smlouvu. Kdo má předkupní právo? NIKDO!!! 😁 😁 😁 😁 😁 Blbý, co??? Nikdo mě jako vlastníkovi nic nenařizuje!!! Můžu si prodat komu chci co chci!!! 😁 😁 😁 😁 😁
Smolík hujere, jsi jen usvědčený proradný lhář a demagog!!!
Proč opět takto hloupě záměrně lžeš???
Jsem vlastníkem zemědělské půdy. JÁ si určuji, kdo na ní hospodaří. Nelíbí se mi, kdo na ní hospodaří? Vypovím pachtovni smlouvu. Kdo má předkupní právo? NIKDO!!! 😁 😁 😁 😁 😁 Blbý, co??? Nikdo mě jako vlastníkovi nic nenařizuje!!! Můžu si prodat komu chci co chci!!! 😁 😁 😁 😁 😁
Smolík hujere, jsi jen usvědčený proradný lhář a demagog!!!
@Hendly ale nastesti je nikdo nevzal do koalice, takze nevladnou. Kolik maji hlasu je uz v tom pripade nepodstatne. Hlavne ze jsou od valu.
@Tycoon
Podle mě je hendlíček proruský. Když jsem mu říkal, že si má místo hrdinských prohlášení za klávesnicí jít sbalit čamadán a jet na frontu pomáhat bránit ukrajinu, tak to zjevně nepřijal... 😁 Musí tedy být zjevně proruský. Jeho liknavost podporuje Rusko... 😄
Podle mě je hendlíček proruský. Když jsem mu říkal, že si má místo hrdinských prohlášení za klávesnicí jít sbalit čamadán a jet na frontu pomáhat bránit ukrajinu, tak to zjevně nepřijal... 😁 Musí tedy být zjevně proruský. Jeho liknavost podporuje Rusko... 😄
@Tycoon
To není o zkousnutí. To je o tom, že tyhle média nebyla, nejsou a ani nebudou nestranná. Deník N, novinky, seznam, zcela do očí bijící zaujatost. Kdysi jsem se bábovi "smál" za to jeho "kampaň". Jenže jak se to otočilo, tak se krásně ukázalo, že to kampaň opravdu byla. Viz kampelička, dozimetr, digitalizace, bitcoiny, sestavování rozpočtu a další. Zatímco u báby seznam byl schopný lustrovat kde co, tak rázem u bitcoinů ani u digitalizace a rozpočtu už to nešlo, to už bylo vše jen na povrchu, bez detailů, jen když už to opravdu nešlo vymlčet...
To není o zkousnutí. To je o tom, že tyhle média nebyla, nejsou a ani nebudou nestranná. Deník N, novinky, seznam, zcela do očí bijící zaujatost. Kdysi jsem se bábovi "smál" za to jeho "kampaň". Jenže jak se to otočilo, tak se krásně ukázalo, že to kampaň opravdu byla. Viz kampelička, dozimetr, digitalizace, bitcoiny, sestavování rozpočtu a další. Zatímco u báby seznam byl schopný lustrovat kde co, tak rázem u bitcoinů ani u digitalizace a rozpočtu už to nešlo, to už bylo vše jen na povrchu, bez detailů, jen když už to opravdu nešlo vymlčet...
@ericn
Je to slon v porcelánu v tom, že je politicky nevyzrálý. Prostě ještě nepochopil, že nemůže jako politik vždy říkat celou pravdu a fakta. Občas musí politik vážit slova i jinak, protože i jiní politici a hlavně novináři pak jeho slova budou překrucovat a říkat zcela bez souvislostí. A tohle byl opravdu krásný příklad. Turek řekl věci a fakta tak jak jsou. A média a opozice z toho vytvořila opět demagogickou fiktivní aféru založenoou jen na vytržení jedné věci z kontextu a překroucení v něco, co Turek vůbec neřekl.
Chybná zahraniční politika (velmocí) vedla k válce na Ukrajině.
x
Za válku na Ukrajině může rozšiřování NATO .
Dvě naprosto odlišné teze. A je tam zcela jasný záměr novinek manipulovat s veřejným míněním.
Je to slon v porcelánu v tom, že je politicky nevyzrálý. Prostě ještě nepochopil, že nemůže jako politik vždy říkat celou pravdu a fakta. Občas musí politik vážit slova i jinak, protože i jiní politici a hlavně novináři pak jeho slova budou překrucovat a říkat zcela bez souvislostí. A tohle byl opravdu krásný příklad. Turek řekl věci a fakta tak jak jsou. A média a opozice z toho vytvořila opět demagogickou fiktivní aféru založenoou jen na vytržení jedné věci z kontextu a překroucení v něco, co Turek vůbec neřekl.
Chybná zahraniční politika (velmocí) vedla k válce na Ukrajině.
x
Za válku na Ukrajině může rozšiřování NATO .
Dvě naprosto odlišné teze. A je tam zcela jasný záměr novinek manipulovat s veřejným míněním.
@Tycoon Bohužel je to slon v porcelánu a proto nechceš, aby tě takový trouba vůbec někde reprezentoval...
@Hendly
Další pomyslnou facku Trump Kyjevu uštědřil, když novinářům ze CNN řekl, že „Ukrajina neměla začínat válčit“.
Turek se k tomuto prohlášení vyjádřil následovně: „Zde musím být jednoznačný. Rusko zahájilo invazi na území suverénního státu. To je historický fakt, který nelze překrucovat.
cnn.iprima.cz/…ny-strany-466760
Hotová proruská propaganda, viď, hujere... 😁
Dejme si to znovu. Filip Turek výslvně řekl
RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT.
Blbý, co? 😁 😁 😁
Další pomyslnou facku Trump Kyjevu uštědřil, když novinářům ze CNN řekl, že „Ukrajina neměla začínat válčit“.
Turek se k tomuto prohlášení vyjádřil následovně: „Zde musím být jednoznačný. Rusko zahájilo invazi na území suverénního státu. To je historický fakt, který nelze překrucovat.
cnn.iprima.cz/…ny-strany-466760
Hotová proruská propaganda, viď, hujere... 😁
Dejme si to znovu. Filip Turek výslvně řekl
RUSKO ZAHÁJILO INVAZI NA ÚZEMÍ SUVERÉNNÍHO STÁTU. TO JE HISTORICKÝ FAKT, KTERÝ NELZE PŘEKRUCOVAT.
Blbý, co? 😁 😁 😁
@Hendly
Debata je založená na odpovídání na otázky. Ty nikdy na žádné otázky neodpovíš. Jen zbaběle utíkáš z debaty.
Debata je založená na odpovídání na otázky. Ty nikdy na žádné otázky neodpovíš. Jen zbaběle utíkáš z debaty.
@Hendly
Rus řekne, že voda v zimě zamrzá.
Turek, Macinka řekne, že voda v zimě zamrzá. Je to typický proruský troll, používá ruskou rétoriku, cituje rusáky do posledního slova... 😁 😁 😁 asi tak, že 😁 😁 😁
Rus řekne, že voda v zimě zamrzá.
Turek, Macinka řekne, že voda v zimě zamrzá. Je to typický proruský troll, používá ruskou rétoriku, cituje rusáky do posledního slova... 😁 😁 😁 asi tak, že 😁 😁 😁
@Tycoon
Vlastně je to opět krásný příklad zákeřné lží a manipulace médií s veřejným míněním vůči Turkovi. Konkrétně opět novinky - viz jejich titulka
"Za válku může rozšiřování NATO, prohlásil Turek na místě ruského útoku v Kyjevě"
www.novinky.cz/…-kyjeve-40556892
Přitom Turek nic z toho takto neřekl. Prostě klasická agitka seznamu a novinek, to je celé.
Vlastně je to opět krásný příklad zákeřné lží a manipulace médií s veřejným míněním vůči Turkovi. Konkrétně opět novinky - viz jejich titulka
"Za válku může rozšiřování NATO, prohlásil Turek na místě ruského útoku v Kyjevě"
www.novinky.cz/…-kyjeve-40556892
Přitom Turek nic z toho takto neřekl. Prostě klasická agitka seznamu a novinek, to je celé.
@Tycoon
Přesně tak. Nezaznamenal jsem jediný výrok Turka, který by zpochybňoval agresi Ruska. Naopak je mnoho výroků Turka, které potvrzují, že Rusko je agresorem.
To, že vedle toho říká i to B a C, tj. že se nějak chovala Ukrajina a nějak se chovaly západní velmoci, prostě vůbec nepopírá to, kdo je agresorem.
A že to chciválkové a hujeříčci nejsou schopni pobrat, za to Turek opravdu nemůže.
Přesně tak. Nezaznamenal jsem jediný výrok Turka, který by zpochybňoval agresi Ruska. Naopak je mnoho výroků Turka, které potvrzují, že Rusko je agresorem.
To, že vedle toho říká i to B a C, tj. že se nějak chovala Ukrajina a nějak se chovaly západní velmoci, prostě vůbec nepopírá to, kdo je agresorem.
A že to chciválkové a hujeříčci nejsou schopni pobrat, za to Turek opravdu nemůže.
@CRASH BOOM BANG
Samozřejmě, ta čísla jsou ilustrativní. Ale v principu to empiricky platí.
Samozřejmě, ta čísla jsou ilustrativní. Ale v principu to empiricky platí.
@Man Ký
Je to paralela s tím, že když se neozveme, s jídlem poroste chuť. Zítra budou pod diktátem taxikáři, pozítří pekaři, popozítří truhláři, pak kominíci .... a nakonec to budou diktovat i nám.
Je zde ještě jeden citát, který nás varuje. Pronesl ho Ronald Reagan.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn’t pass it on to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same.
(Svoboda není nikdy více než jednu generaci vzdálená od svého konce. Nedědí se z generace na generaci. Musíme za ni bojovat, hájit ji a předat ji našim dětem, aby mohly jednou udělat totéž pro své děti.)
Je to paralela s tím, že když se neozveme, s jídlem poroste chuť. Zítra budou pod diktátem taxikáři, pozítří pekaři, popozítří truhláři, pak kominíci .... a nakonec to budou diktovat i nám.
Je zde ještě jeden citát, který nás varuje. Pronesl ho Ronald Reagan.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn’t pass it on to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same.
(Svoboda není nikdy více než jednu generaci vzdálená od svého konce. Nedědí se z generace na generaci. Musíme za ni bojovat, hájit ji a předat ji našim dětem, aby mohly jednou udělat totéž pro své děti.)
@ericn
To je právě ta manipulace, demagogie a lež. Turek neřekl vůbec nic z toho co uvádíš (nejen) ty.
On řekl, že k válce vedla špatná zahraniční politika. Což je něco totálně odlišného. A je to nepopiratelný fakt.
To je právě ta manipulace, demagogie a lež. Turek neřekl vůbec nic z toho co uvádíš (nejen) ty.
On řekl, že k válce vedla špatná zahraniční politika. Což je něco totálně odlišného. A je to nepopiratelný fakt.
@Hendly
Rohypnol měl pravdu. Jsi lhář. Macinka si jako druhou zahraniční cestu zvolí Ukrajinu, jednoznačně ji podpořil proti Rusku a ty Motoristy označíš jako proruské.
Rohypnol měl pravdu. Jsi lhář. Macinka si jako druhou zahraniční cestu zvolí Ukrajinu, jednoznačně ji podpořil proti Rusku a ty Motoristy označíš jako proruské.
@Hendly v podstatě souhlas, to co předvádí tyhle dvě partičky je děs. Piráti jsou vedle nich nešikovní packalové 😉
@Hendly
No, ano, zkrátka jen lžeš. To je celé. Žádný brutální zásah do svobody se nekoná.
No, ano, zkrátka jen lžeš. To je celé. Žádný brutální zásah do svobody se nekoná.
@Hendly
Ne, já reaguji na tebe a bavím se o tom, co jsi napsal ty. Opět zbaběle utíkáš z debaty.
Ne, já reaguji na tebe a bavím se o tom, co jsi napsal ty. Opět zbaběle utíkáš z debaty.
@traveldrive jj mám jednu zelenou na předním skle Golfu, kupoval jsem ho z Hamburgu 😉 Nesundaval jsem ji...
@Hendly
Umíš číst?
Připomínám... "nejsou nackove a rusaci jako SPD a Motoriste". Stále máš možnost se omluvit.
Pomůžu ti...
Geopolitické ukotvení České republiky
Patříme na Západ, ne na Východ! Česká republika je svrchovanou členskou zemí EU. Evropská unie ale má mít své limity v tom, co nám může a nesmí vnucovat.
Jsme eurorealisté. Nechceme usilovat o odchod z Unie, ale proměnit ji zevnitř. Chceme jinou EU – složenou ze sebevědomých a suverénních národních států, které společně usilují pouze o to, na čem se shodnou, ale jinak si vzájemně nezasahují do svých vnitřních záležitostí. Naše místo je v NATO, které musí zůstat klíčovou obrannou aliancí celého Západního světa. Jakákoli jiná organizace obrany našeho regionu představuje pro Českou republiku hrozbu, že bude zatažena do války.
motoristesobe.cz/program2025#…
Umíš číst?
Připomínám... "nejsou nackove a rusaci jako SPD a Motoriste". Stále máš možnost se omluvit.
Pomůžu ti...
Geopolitické ukotvení České republiky
Patříme na Západ, ne na Východ! Česká republika je svrchovanou členskou zemí EU. Evropská unie ale má mít své limity v tom, co nám může a nesmí vnucovat.
Jsme eurorealisté. Nechceme usilovat o odchod z Unie, ale proměnit ji zevnitř. Chceme jinou EU – složenou ze sebevědomých a suverénních národních států, které společně usilují pouze o to, na čem se shodnou, ale jinak si vzájemně nezasahují do svých vnitřních záležitostí. Naše místo je v NATO, které musí zůstat klíčovou obrannou aliancí celého Západního světa. Jakákoli jiná organizace obrany našeho regionu představuje pro Českou republiku hrozbu, že bude zatažena do války.
motoristesobe.cz/program2025#…
@Hendly
Ano, to je přesně ten tvůj prolbém. Že buď tomu vůbec nerozumíš, nebo záměrně lžeš. Protože nic takového nikde není.
A předkupní právo tu s námi je po celou dobu. To, že ty o tom vůbec nevíš a ničemu nerozímíš, to je úplně jiná věc.
Ano, to je přesně ten tvůj prolbém. Že buď tomu vůbec nerozumíš, nebo záměrně lžeš. Protože nic takového nikde není.
A předkupní právo tu s námi je po celou dobu. To, že ty o tom vůbec nevíš a ničemu nerozímíš, to je úplně jiná věc.
@Hendly
Klasika, odpověď hujeříčka hendlička opět nikde... 😁 😁 😁 😁 😁 Opět jel lži, spekulace, konsporace, demagogie, že? Ty opravdu nic jiného nedokážeš.
Klasika, odpověď hujeříčka hendlička opět nikde... 😁 😁 😁 😁 😁 Opět jel lži, spekulace, konsporace, demagogie, že? Ty opravdu nic jiného nedokážeš.
@Hendly
Víš o tom, že šíření dezinformací a lží může být trestné, zvlášť když poškozuješ pomluvami dobré jméno například politických stran?
Víš o tom, že šíření dezinformací a lží může být trestné, zvlášť když poškozuješ pomluvami dobré jméno například politických stran?
@Hendly
Ale dal. Jasně jsem ti napsal, že až mi odpovíš na moje otázky, tak ti odpovím na tuhle tvoji otázku... 😁 😁 😁 No, ano, oba víme, že tvých odpovědí se nikdy nedočkáme, že?
Ale dal. Jasně jsem ti napsal, že až mi odpovíš na moje otázky, tak ti odpovím na tuhle tvoji otázku... 😁 😁 😁 No, ano, oba víme, že tvých odpovědí se nikdy nedočkáme, že?
@ericn Bol som pred pár mesiacmi v Mníchove. Do centra je obmedzený vjazd, autá musia spĺňať nejaký emisný limit a pokiaľ chceš do centra jazdiť, musíš si vybaviť povolenku a na čelné sklo dostaneš zelenú nálepku. Z tohto dôvodu je najlepšie nechať auto niekde pred nákupným centrom na okraji mesta a použiť MHD alebo taxík, ktorý tú zelenú nálepku má. To je podľa mňa dobré riešenie, platí pre všetkých a vcelku nenásilne odsúva staršie autá mimo centrum. V našich končinách, keby malo ísť len o taxíky by oveľa viac parády urobil predpis, ktorý by obmedzil vek taxíkov, povedzme na 6 rokov. Čo jazdí dnes, je des a hrôza.
@Mikesus řešení zdraví? Jako vážně? Tvl taxikáři jsou minorita pražského provozu. cca 11500aut z 1,2 milionu aut celkově. Ani ne procento... Navíc spousta aut je nových a dost často hybridních, viz Uber. Ano, sem tam dorazí nějaká stará vrána, hlavně u Boltu, OII TDI, ale pomalu mízí. Tj není to žádné doma jak to ty líčíš...
@Tycoon
Krásné přirovnání.
Ale hujeři zkrátne nechápou, že to není jen o elektromobilitě. Ale je to o tom principu.
Jestli má být elektromobil ekonomicky lepší volbou pro taxikáře, tak si jej vybre každý taxikář dobrovolně!!! Ne proto, že ho někdo nutí.
Německé taxislužby se naopak elektromobilů zbavili, proč asi...? Protože to bylo tak skvělé??? 😁 😁 😁 Praha je plná boltů, a je plná Toyot Camry. Tak si asi vybrali sami, co jim dává smysl.
Krásné přirovnání.
Ale hujeři zkrátne nechápou, že to není jen o elektromobilitě. Ale je to o tom principu.
Jestli má být elektromobil ekonomicky lepší volbou pro taxikáře, tak si jej vybre každý taxikář dobrovolně!!! Ne proto, že ho někdo nutí.
Německé taxislužby se naopak elektromobilů zbavili, proč asi...? Protože to bylo tak skvělé??? 😁 😁 😁 Praha je plná boltů, a je plná Toyot Camry. Tak si asi vybrali sami, co jim dává smysl.
@Hendly
Opět klasické lži poplatné Pirstanu a Spolu, že?
Švýcarsko není v EU ani v NATO... jsou cca 350 km od nás. A jsou nějak ohroženi Ruskem??? Dělají rozhodku rusákům??? 😄 😄 😄
Rakousko není v NATO, je 0 km od našich hranic. A jsou nějak ohroženi Ruskem??? Dělají rozhodku rusákům??? 😄 😄 😄
Máme novou vládu, je tu ten zlý bába. Podle nutely už měly být ruské tanky v Praze. Kde jsou??? Co??? No nikde!!!
A proč? Protože to co předvádíš jsou jen typické lži, zastrašování. Stejně jako když byl Brexit. To bylo keců o tom, jak pro Británii skončí svět... a co se stalo? NIC 😁 Británie je mimo EU a žije si dál, jen konečně podle svých představ.
Ty a tobě rovní hujeeříčci totiž používáte jen komoušské praktiky, jen lži, zastrašování. Kdo není s námi je proti nám... Přesně jak kdysi KSČ!!! Jsi jen proradný eurosoudruh.
Opět klasické lži poplatné Pirstanu a Spolu, že?
Švýcarsko není v EU ani v NATO... jsou cca 350 km od nás. A jsou nějak ohroženi Ruskem??? Dělají rozhodku rusákům??? 😄 😄 😄
Rakousko není v NATO, je 0 km od našich hranic. A jsou nějak ohroženi Ruskem??? Dělají rozhodku rusákům??? 😄 😄 😄
Máme novou vládu, je tu ten zlý bába. Podle nutely už měly být ruské tanky v Praze. Kde jsou??? Co??? No nikde!!!
A proč? Protože to co předvádíš jsou jen typické lži, zastrašování. Stejně jako když byl Brexit. To bylo keců o tom, jak pro Británii skončí svět... a co se stalo? NIC 😁 Británie je mimo EU a žije si dál, jen konečně podle svých představ.
Ty a tobě rovní hujeeříčci totiž používáte jen komoušské praktiky, jen lži, zastrašování. Kdo není s námi je proti nám... Přesně jak kdysi KSČ!!! Jsi jen proradný eurosoudruh.
@Dzinus
V mnoha oborech lidské činnosti platí Paretův princip 80/20. 80 % problému lze vyřešit pomocí 20 % nákladů, zatímco na zbylých 20 % problémů se musí vynaložit 80 % nákladů.
Bohužel Evropě i ČR vládnou lidé s vaším způsobem přemýšlení "musíme za každou cenu něco udělat", takže se platí zbytečně velké množství peněz za věci, které skoro nic neřeší. Příklad jsou třeba dotace pro solární barony. Za ten 1 bilion korun se dalo pro životní prostředí udělat mnohem více.
Z mého pohledu je účinější snažit se ze z ulic dostat dieselové dodávky, které právě patří mezi ta auta s nadměrnými emisemi. Skoro všechny jsou dieselové, často smrděly už jako nové (podovodný software dieselgate se týká i jich) a ojeté smrdí ještě více.
V mnoha oborech lidské činnosti platí Paretův princip 80/20. 80 % problému lze vyřešit pomocí 20 % nákladů, zatímco na zbylých 20 % problémů se musí vynaložit 80 % nákladů.
Bohužel Evropě i ČR vládnou lidé s vaším způsobem přemýšlení "musíme za každou cenu něco udělat", takže se platí zbytečně velké množství peněz za věci, které skoro nic neřeší. Příklad jsou třeba dotace pro solární barony. Za ten 1 bilion korun se dalo pro životní prostředí udělat mnohem více.
Z mého pohledu je účinější snažit se ze z ulic dostat dieselové dodávky, které právě patří mezi ta auta s nadměrnými emisemi. Skoro všechny jsou dieselové, často smrděly už jako nové (podovodný software dieselgate se týká i jich) a ojeté smrdí ještě více.
@Max Headroom problém Prahy nejsou taxíky na magistrále ani jinde, problém Prahy je, že neumí už desetieletí vyřešit okruhy -vnější a vnitřní města. a že to jde, ukazuje například Varšava, která přede patnácti léty neměla okruh žádný a nyní má jak okruhy tak tangenty, které město míjejí, či z něj je možné rychle a bez kolon vypadnout.
Vzpomínám si, jak ekozelení fanatici ječeli kvůli tunelům Blanka, bez nich by byli Pražáci úplně v řiti. Stejný problém jsou dodnes obchvaty Prahy.
Ať ti *** v magistrátu dělají svou práci tam, kde jej jí třeba a ne, kde naštvou nejvíce lidí!
Vzpomínám si, jak ekozelení fanatici ječeli kvůli tunelům Blanka, bez nich by byli Pražáci úplně v řiti. Stejný problém jsou dodnes obchvaty Prahy.
Ať ti *** v magistrátu dělají svou práci tam, kde jej jí třeba a ne, kde naštvou nejvíce lidí!
Nesouhlasím.
V každém případě je potřeba si uvědomit, že co se týče pevných částic PM10 v ulicích měst, tak jen menšina pochází z výfuků aut. Většina pochází z opotřebení vozovky, pneumatik a brzd, přičemž zásadní roli v celkovém výsledku hrají resuspendované částice (rozvířené do vzduchu prodjíždějícími auty). A elektrický taxík je těžší, takže PM10 může paradoxně navýšit jak opotřebením vozovky a pneumatik (u brzd je opotřebení nižší), tak i zvýšenou resuspendací.
Co se týče NOx, uhlovodíků a dalších zdraví škodlivých plynů, tak elektrické taxíky by jistě mohly být přínosem. Avšak účinek bude poměrně malý, protože tvoří jen malou část vozového parku a navíc ne tu s největšími emisemi. Větší účinek by bylo zaměřit se na dodávky a auta z aféry dieselgate. Od začátku aféry dieselate uplynulo už 10 let, auta s násobně vyšími než povolenými emisemi stále jezdí po silnicích a nikoho, včetně "zelených" Pirátů to nezajímá.
V každém případě je potřeba si uvědomit, že co se týče pevných částic PM10 v ulicích měst, tak jen menšina pochází z výfuků aut. Většina pochází z opotřebení vozovky, pneumatik a brzd, přičemž zásadní roli v celkovém výsledku hrají resuspendované částice (rozvířené do vzduchu prodjíždějícími auty). A elektrický taxík je těžší, takže PM10 může paradoxně navýšit jak opotřebením vozovky a pneumatik (u brzd je opotřebení nižší), tak i zvýšenou resuspendací.
Co se týče NOx, uhlovodíků a dalších zdraví škodlivých plynů, tak elektrické taxíky by jistě mohly být přínosem. Avšak účinek bude poměrně malý, protože tvoří jen malou část vozového parku a navíc ne tu s největšími emisemi. Větší účinek by bylo zaměřit se na dodávky a auta z aféry dieselgate. Od začátku aféry dieselate uplynulo už 10 let, auta s násobně vyšími než povolenými emisemi stále jezdí po silnicích a nikoho, včetně "zelených" Pirátů to nezajímá.
@psel
Jasně, takže taxikáři jsou úplně hloupí, že si neumí spočítat, co je pro ně výhodně, že... zase někdo kdo si myslí že bude diktovat svoji představu o blahobytu druhým...
Jasně, takže taxikáři jsou úplně hloupí, že si neumí spočítat, co je pro ně výhodně, že... zase někdo kdo si myslí že bude diktovat svoji představu o blahobytu druhým...
@Frfla
Jj asi promile, taxikaru je asi 15k, aut asi 1,5 m ale kilometrový výkon logicky je úplně jinde. Co ja najedu s autem v praze registrovaným v praze za rok, to taxikar najede za tyden. Tim nerikam ze za planem stojim. Je to pitomost, jako ze sebe sypou politici jednu za druhou
Jj asi promile, taxikaru je asi 15k, aut asi 1,5 m ale kilometrový výkon logicky je úplně jinde. Co ja najedu s autem v praze registrovaným v praze za rok, to taxikar najede za tyden. Tim nerikam ze za planem stojim. Je to pitomost, jako ze sebe sypou politici jednu za druhou
@sachs800
No a co? O tom to právě je. Tyhle země si samy rozhdují o tom, co je pro ně dobré a co ne!!!
No a co? O tom to právě je. Tyhle země si samy rozhdují o tom, co je pro ně dobré a co ne!!!
@Samuel Zámožný
Ano, a vyspělá země omezuje svobodu pouze v míře co nejmenší a v míře opravdu nezbytně nutné. Protože pokud tomu tak není, tak se svoboda mění v nesvobodu, že 😁 😁 😁
Ano, a vyspělá země omezuje svobodu pouze v míře co nejmenší a v míře opravdu nezbytně nutné. Protože pokud tomu tak není, tak se svoboda mění v nesvobodu, že 😁 😁 😁
@rohYpnol Stále tady předvádíš svou neuvěřitelnou hloupost. Švýcarsko a Rakousko se v roce 2023 oficiálně připojily k iniciativě European Sky Shield Initiative. Jeden z důvodů.....reakce na ruskou agresi na Ukrajině.....divné že. Tyto státy už také pochopily, že hrát si na vlastním písečku je extrémně drahé. Jak třeba ochranila neutralita Holandsko, Belgii, Lucembursko, Finsko, Pobaltí a další ?
@Man Ký
Nemusím se stydět, jelikož Rusku nepodporuju. A přiznám se, že nesleduju politiku tak bedlivě jako ty. Nesedím celé dny u televize, co řekl Macinka nebo Fiala. Fakt ne.
Víš jak. Musím ti dát škodolibě sežrat, že si chtěl chránit zbabělost svých oblíbenců pomocí dalšího rádoby-chytrého příkladu či porovnání, ale zrovna jako na potvoru si trefil politika, který se nebál jít sám bojovat : - )
BTW Už studuješ, jak se za druhé světové války chovalo Švýcarsko, Švédsko, Finsko nebo Španělsko?
Nemusím se stydět, jelikož Rusku nepodporuju. A přiznám se, že nesleduju politiku tak bedlivě jako ty. Nesedím celé dny u televize, co řekl Macinka nebo Fiala. Fakt ne.
Víš jak. Musím ti dát škodolibě sežrat, že si chtěl chránit zbabělost svých oblíbenců pomocí dalšího rádoby-chytrého příkladu či porovnání, ale zrovna jako na potvoru si trefil politika, který se nebál jít sám bojovat : - )
BTW Už studuješ, jak se za druhé světové války chovalo Švýcarsko, Švédsko, Finsko nebo Španělsko?
@Man Ký
Ano, psal jsem to tady, že Turek na ministerskou funkci nemá a že mají lepší odborníky, třeba Šťastného nebo Zahradila. Takže žádný přerod. Šťastný nakonec ministrem je.
Koho jiného, kdo je jasně proti Green Dealu (moje hlavní politické kritérium), bys mi doporučil volit?
Ano, psal jsem to tady, že Turek na ministerskou funkci nemá a že mají lepší odborníky, třeba Šťastného nebo Zahradila. Takže žádný přerod. Šťastný nakonec ministrem je.
Koho jiného, kdo je jasně proti Green Dealu (moje hlavní politické kritérium), bys mi doporučil volit?
@Man Ký jo, je to především ublížený narcis, který si nevidí do pusy. Vůbec nechápe, že jeho historie ho automaticky diskvalifikuje z veřejných funkcí a dále nepochopil, že preferenční hlasy ve volbách mu nezaručí místo ministra, ale jen poslanecký mandát. Ministr se nevolí, ale jmenuje...
Premiér navrhuje a President jmenuje, bez jejich dohody nebude ministrem ani omylem. Pokud se to Premiérovi nelíbí, musí podat kompetenční žalobu k ústavnímu soudu, což Andy neudělá, neb je aktuálně velmi slabý a sám ho tam nechce...
Jak prosté... 😉
Premiér navrhuje a President jmenuje, bez jejich dohody nebude ministrem ani omylem. Pokud se to Premiérovi nelíbí, musí podat kompetenční žalobu k ústavnímu soudu, což Andy neudělá, neb je aktuálně velmi slabý a sám ho tam nechce...
Jak prosté... 😉
@Man Ký
Nemám rád Rusáky. Ale když ti dojdou argumenty, tak mě onálepkuješ jako proruského a máš krásný pocit, že si vyhrál.
BTW Škoda, že si tak slabý na historii, Churchille. Všiml sis třeba, jak se za druhé světové války chovalo Švýcarsko, Švédsko, Finsko nebo Španělsko? Byly to evropské země přímo sousedící s válečnými zónami, některé z nich se dokonce do války zapojily. Jak bys je svým černobílým viděním světa ohodnotil?
Nemám rád Rusáky. Ale když ti dojdou argumenty, tak mě onálepkuješ jako proruského a máš krásný pocit, že si vyhrál.
BTW Škoda, že si tak slabý na historii, Churchille. Všiml sis třeba, jak se za druhé světové války chovalo Švýcarsko, Švédsko, Finsko nebo Španělsko? Byly to evropské země přímo sousedící s válečnými zónami, některé z nich se dokonce do války zapojily. Jak bys je svým černobílým viděním světa ohodnotil?
@Man Ký
To je Politika a Diplomacie, ty náš český Churchille. Nemluví se v nich stejným způsobem.
BTW Zkus si dát víkend bez sledování politických debat. A uvidíš, že v pondělní ráno budeš klidnější, bez vzteku a zášti. Nebuď tak zapšklý, škodí ti to.
To je Politika a Diplomacie, ty náš český Churchille. Nemluví se v nich stejným způsobem.
BTW Zkus si dát víkend bez sledování politických debat. A uvidíš, že v pondělní ráno budeš klidnější, bez vzteku a zášti. Nebuď tak zapšklý, škodí ti to.
@Man Ký
Viz rohypnolův komentář na Hendlyho 23:04
"přihlouplý jednoduchoučký pohled na svět ... Nula - jedna, Černá - bílá. Přítel - nepřítel"
Reálný svět je složitější a barevnější, ty náš novodobý Churchille.
Viz rohypnolův komentář na Hendlyho 23:04
"přihlouplý jednoduchoučký pohled na svět ... Nula - jedna, Černá - bílá. Přítel - nepřítel"
Reálný svět je složitější a barevnější, ty náš novodobý Churchille.
@Hendly Vždy ťa niekto pohltí. Si skoro na konci potravného reťazca, s tým sa musíš zmieriť.
@Hendly
Takže znovu - co vlastně řekl ten Okamura??? 😁 😁 😁
A opět potvrzuješ, že ničemu opravdu nerozumíš. Za zahraniční politiku nese odpovědnost a určuje ji... kdo? No kdo? 😁 😁 😁 Neee, Okamura to fakt není!!! 😁 😁 😁 Blbý, co?
Takže znovu - co vlastně řekl ten Okamura??? 😁 😁 😁
A opět potvrzuješ, že ničemu opravdu nerozumíš. Za zahraniční politiku nese odpovědnost a určuje ji... kdo? No kdo? 😁 😁 😁 Neee, Okamura to fakt není!!! 😁 😁 😁 Blbý, co?
@Hendly
Což právě NAOPAK JE důvod, proč vůbec není nutné aby to komentovali!!! 😁 😁 😁
Opozice ať si to komentuje jak chce, protože nic jiného nedokáže, ale aby to komentovala koalice, no tak proč by vzájemně měli komentovat každé uprdnutí???
A co vlastně řekl ten Okamura??? 😁 😁 😁
Což právě NAOPAK JE důvod, proč vůbec není nutné aby to komentovali!!! 😁 😁 😁
Opozice ať si to komentuje jak chce, protože nic jiného nedokáže, ale aby to komentovala koalice, no tak proč by vzájemně měli komentovat každé uprdnutí???
A co vlastně řekl ten Okamura??? 😁 😁 😁
@Hendly
A proč by k tomu měli cokoliv říkat??? Co??? To mají povinnost komentovat každé uprdnutí Okamury??? 😁 😁 😁 A co vlastně řekl ten Okamura??? 😁 😁 😁
A proč by k tomu měli cokoliv říkat??? Co??? To mají povinnost komentovat každé uprdnutí Okamury??? 😁 😁 😁 A co vlastně řekl ten Okamura??? 😁 😁 😁
@Vratislav Ludvík
Moc nevím s čím nesouhlasíš.
Každopádně EU má vývoj. Nás přijali, aby si rozšířili své západní trhy a zároveńa by získali naši levnou pracovní sílu. přijali nás ne pro hezké modré oči, ale pro svůj prospěch.
Velké země si přitom neustále prosazují vlastní zájmy. Německo, Francie, Itálie, Španělsko nejedná v náš prospěch. Oni jednají VE SVŮJ PROSPĚCH.
Jen bohužel vláda Fialy tohle nikdy nepochopila... Proto nutně potřebujeme V4. Protože jinak nás EU zničí svými nesmyslnými ideologickými cíly.
Moc nevím s čím nesouhlasíš.
Každopádně EU má vývoj. Nás přijali, aby si rozšířili své západní trhy a zároveńa by získali naši levnou pracovní sílu. přijali nás ne pro hezké modré oči, ale pro svůj prospěch.
Velké země si přitom neustále prosazují vlastní zájmy. Německo, Francie, Itálie, Španělsko nejedná v náš prospěch. Oni jednají VE SVŮJ PROSPĚCH.
Jen bohužel vláda Fialy tohle nikdy nepochopila... Proto nutně potřebujeme V4. Protože jinak nás EU zničí svými nesmyslnými ideologickými cíly.
@rohYpnol
Média bývalé vlády pořád nezkousla porážku ve volbách a víceméně pořád jedou předvolební propagandu.
Média bývalé vlády pořád nezkousla porážku ve volbách a víceméně pořád jedou předvolební propagandu.
@Hendly
Ty nálepkuješ každého, kdo se jen trošičku ochýlí od tvých názorů, jako proruského. I mě.
S nadászkou řečeno ... Když jedni pošukové říkají, že Macinka je moc proruský, a druzí pošukové, že je moc proukrajinský, je to pro mě důkaz, že to dělá správně.
Ty nálepkuješ každého, kdo se jen trošičku ochýlí od tvých názorů, jako proruského. I mě.
S nadászkou řečeno ... Když jedni pošukové říkají, že Macinka je moc proruský, a druzí pošukové, že je moc proukrajinský, je to pro mě důkaz, že to dělá správně.
@Placza
Prootže jedno znamená třeba 40 kč/km, zato to druhé 80 kč/km... Taky budeš zakazovat lidem topit dřevem?? Je to nepochybně méně (lokálně) čisté než elektřina z OZE... Takže nařídíš lidem, aby v zimě topili jen když někde svítí slunce a fouká vítr???
Prootže jedno znamená třeba 40 kč/km, zato to druhé 80 kč/km... Taky budeš zakazovat lidem topit dřevem?? Je to nepochybně méně (lokálně) čisté než elektřina z OZE... Takže nařídíš lidem, aby v zimě topili jen když někde svítí slunce a fouká vítr???
@ericn
Turek v porcelánu, no.
Jinak pusť si to celé, on to vytržené z kontextu vyznívá trochu jinak. Byl to hodně cynický popis reality. Samozřejmě, je nesmysl to takhle říkat na oficiální návštěvě Ukrajiny.
Turek v porcelánu, no.
Jinak pusť si to celé, on to vytržené z kontextu vyznívá trochu jinak. Byl to hodně cynický popis reality. Samozřejmě, je nesmysl to takhle říkat na oficiální návštěvě Ukrajiny.
Pro Piráty jednu technickou: elektřina je výrobek; výsledek transformace jiné primární energie. Pokud je v ČR proud vyráběn z jádra, uhlí, vody a zemního plynu (OZE počítati nelze, neboť musí mít duplicitní výkonové jištění ve standardních primárích palivech), potom budou VŽDY vznikat energetické odpady (popel, vyhořelé jaderné palivo, emise všeho druhu atd.). Růst spotřeby elektřiny = růst energetického odpadu. Mnohem čistší je kupříkladu použití stlačeného zemního plynu (CNG), kdy jsou emise významně nižší nežli v případě, že se z plynu vyrobí proud, se ztrátami se přenáší, transformuje a distribuuje a nakonec uloží a spotřebuje v autobaterii. Elektromobilita je stejný směr myšlení, jakým byl kdysi rozvoj CZT, založený na uhlí. Pro vytápění se s jistotou spotřebovalo v porovnání se spotřebou tepla daleko více uhlí (vznikalo tak mnohem více emisí) , které byly "e😜ortovány" vysokými komíny a hubily přírodu pár destítek kilometrů vzdálenou. No - a ve městě bylo celkem čisto. Myslet se má konsekventně, byť by to bylo myšlení pirátské. Nepřihlížeje k tomu, že nadšení pro elektromobilitu - zdá se - ve světě opadá. Ekonomie je ekonomie.
@Hendly
Ano, však se taky už 10 let ozývám, aby EU začala řešit aféru Dieselgate (auta překračující emisní emisní limity desetináosbně dodnes mohou v EU jezdit, evropští politici a úředníci hrají už 10 let mrtvého brouka). Taky už dlouho navrhuju zrušení norem Euro a nahrazení přísnějšími americkými normami, teď by to byla EPA Tier 4.
Ano, však se taky už 10 let ozývám, aby EU začala řešit aféru Dieselgate (auta překračující emisní emisní limity desetináosbně dodnes mohou v EU jezdit, evropští politici a úředníci hrají už 10 let mrtvého brouka). Taky už dlouho navrhuju zrušení norem Euro a nahrazení přísnějšími americkými normami, teď by to byla EPA Tier 4.
Koho zajímají nějaké TAXI? Vždyť jimi skoro nikdo nejezdí a BOLT a podobné takhle šikanovat nebudou moct, protože pak se to přeorientuje a rozjede formou "spolujízdy".
Piráti ať už zalezou někam do jeskyně a přestanou škodit.
Piráti ať už zalezou někam do jeskyně a přestanou škodit.
@CRASH BOOM BANG
Nikomu nestraním, jen jsem popsal situaci.
Čistě podle svého. Žádnej mluvčí, žádná “predkozka”.
Nikomu nestraním, jen jsem popsal situaci.
Čistě podle svého. Žádnej mluvčí, žádná “predkozka”.
@Man Ký v Praze jezdí normální rozvoz elektrem a delší trasy CNG. Uź ani nepamatuji, kdy přijelo Doblo nebo Caddy CNG, vídám je kolem Prahy a většinou tankují na Evropské u MCD, kde je plnička...
@Hendly
Ne, Dopadá to všude obdobně. To, že u nás dopadne něco ještě více blbě, na věci vůbec nic nemění.
Mimochodem, to byl jeden z důvodů, proč bába odmítl ručit za stát za výkupní ceny JETE, že... 😁 Zcela správný a racionální postoj. Smolík, že 😁 😁 😁
Ne, Dopadá to všude obdobně. To, že u nás dopadne něco ještě více blbě, na věci vůbec nic nemění.
Mimochodem, to byl jeden z důvodů, proč bába odmítl ručit za stát za výkupní ceny JETE, že... 😁 Zcela správný a racionální postoj. Smolík, že 😁 😁 😁
@Hendly
Ne, nevadí. Protože opět jen lžeš a demagogicky vytváříš iluzi něčeho, co není. Opět jen strašíš stejně jako ruské tanky, že. Takže znovu, kde jsou??? Co???
Nemůže mi vadit něco, co reálně neexistuje. Jsi opět jen lhářem a demagogem.
Ne, nevadí. Protože opět jen lžeš a demagogicky vytváříš iluzi něčeho, co není. Opět jen strašíš stejně jako ruské tanky, že. Takže znovu, kde jsou??? Co???
Nemůže mi vadit něco, co reálně neexistuje. Jsi opět jen lhářem a demagogem.
@Hendly
Ne, opět jen tvoje demagogie. Do dotační politiky a ideologie nás tlačí EU. Takže za to může jednoznačně právě EU. To, že ČR ten nesmysl někdy povýší na kvadrát, je už jen druhým krokem. Prvním krokem je nesmysl v podobě požadavku EU na nějaký nesmyslný ideologický cíl.
Ne, opět jen tvoje demagogie. Do dotační politiky a ideologie nás tlačí EU. Takže za to může jednoznačně právě EU. To, že ČR ten nesmysl někdy povýší na kvadrát, je už jen druhým krokem. Prvním krokem je nesmysl v podobě požadavku EU na nějaký nesmyslný ideologický cíl.
@Man Ký mrkni na rohlík, ty už tak v Praze jezdí dávno a budeš se divit, já jsem pro. Tohle smysl má, ale je to rozhodnutí managementu firmy a ne autorit 😉👌
@Mikesus aha to si nepsal. No v lete zase potrebujes klimu a na co chcipat furt motor, kdyz to nic nezere? Taky to delam. Nemam zadny kourici a rachotici vrak, takze to nikomu nevadi. Rozhodne se nebojim zadny varici vody. STK projdu i pres tvou nevoli 😁
Auto mam v poradku. Ze neprojde legalne STK je vec jina. Resi se tam banality, kteryma se neminim stresovat a k bezpecnemu provozovani auta nejsou nutny.
Auto mam v poradku. Ze neprojde legalne STK je vec jina. Resi se tam banality, kteryma se neminim stresovat a k bezpecnemu provozovani auta nejsou nutny.
@Mikesus
NOx ano. Doprava je významný zdroj. Ale jak jsem psal, z mého pohledu spíše než plošný zákaz spalovacích taxíků by bylo účinnější eliminovat auta s nadměrnými emisemi. Auta z aféry dieselgate emitují cca stonásobně více NOx než ekologičtější auta.
BaP vzniká převážně spalováním tuhých paliv v domácnostech. Auta jsou zanedbatelným zdrojem.
NOx ano. Doprava je významný zdroj. Ale jak jsem psal, z mého pohledu spíše než plošný zákaz spalovacích taxíků by bylo účinnější eliminovat auta s nadměrnými emisemi. Auta z aféry dieselgate emitují cca stonásobně více NOx než ekologičtější auta.
BaP vzniká převážně spalováním tuhých paliv v domácnostech. Auta jsou zanedbatelným zdrojem.
@Mikesus a to maji v tom aute jako v zime zmrznout? Jisteze stoji nastartovani a bude to stejne i za 5 let. Mas smulu. Svet se furt nejak netoci podle tebe 😁
No vidíš? Mohls odpovědět sám hned ze začátku, místo toho jsi to musel rozjet pod vlivem Rohypnola.
Podívej, nechci tě urazit, ale statistika a fyzika nejsou žádný výmysl ani pirátský trik. Taxíky tvoří jen malá část aut v Praze, ale právě u nich můžeme zaměřeně snížit lokální emise. Ty auta stojí v ulicích, jezdí po krátkých trasách a dělají tam, kde lidé dýchají, hotovou černou zónu. To, že ostatní auta, rozvozy nebo kamiony vyprodukují víc celkově, neznamená, že můžeme ignorovat to, co lidé dýchají každý den.
Přeměna taxíků na EV není „omezování pro omezení“. Je to logický krok pro zdraví Pražanů. Několik tisíc vozidel elektrických = méně PM2,5, NOx a karcinogenních částic přímo tam, kde to vadí. Ano, taxikáři ztrácí komfort ICE aut, ano, infrastruktura stojí peníze. Ale chceš, aby Pražané dál vdechovali výfukový jed, nebo aby jejich plíce přežily další dekádu?
Tak místo moralizování o „omezení“ a „pirátech“ zvedni zadek, podívej se na čísla a zeptej se sám sebe: chceš další generaci dýchající smog, nebo aby několik tisíc aut přestalo být lokálním zdrojem rakoviny plic? To není ideologie, to je toxikologie a zdravý rozum. A pokud máš na to koule, tak to diskutuj na základě faktů, ne jen pocitů.