Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes CLK 63 AMG Black Series: detaily motoru

Automobil téměř shodný s vozem Safety Car formule 1 se může pochlubit motorem, jehož provedení je v mnoha směrech vyvedeno do nejmenších detailů.
Zpět na článek
9. 5. 2007 11:33
neregistrovaný "simson"
9. 5. 2007 11:45
neregistrovaný "Zd3nda"
9. 5. 2007 13:44
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
9. 5. 2007 12:33
neregistrovaný "tomin"
9. 5. 2007 13:12
neregistrovaný "MrBob"
9. 5. 2007 13:20
neregistrovaný "Panchez"
9. 5. 2007 13:45
neregistrovaný "tomin"
9. 5. 2007 13:35
neregistrovaný "jelito"
9. 5. 2007 14:47
neregistrovaný ".Hroch"
9. 5. 2007 17:51
neregistrovaný "ross"
9. 5. 2007 19:39
neregistrovaný "miki"
9. 5. 2007 19:48
neregistrovaný "CLSir"
10. 5. 2007 00:26
anonym
10. 5. 2007 13:29
neregistrovaný "Drsoň"
10. 5. 2007 15:20
anonym
9. 5. 2007 14:46
neregistrovaný "dfdfdfdfdfdfdfdf"
10. 5. 2007 00:18
neregistrovaný "simson"
9. 5. 2007 11:33
chyba
objem motoru V8 63 AMG je 6,2 litru
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Zd3nda"
9. 5. 2007 11:45
Re: chyba
přesně jak říkáš a ještě je vrátili poblitý velebnosti >:-[]
Ale dva litry se u takovyho auta ztratí :-D
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
9. 5. 2007 13:44
Re: chyba
děkujeme, šotek opraven
neregistrovaný "tomin"
9. 5. 2007 12:33
trochu DTM
:-!Dost dobře si pomatuji na seriovku CLK DTM AMG byla to tenkát
ostrá kára.Maximálka byla omezená na 320km/h a tachometr končil
číslicí 360.A tak doufám,že tachometr nebude omezený na 250km/h, tak jak je u M-B zvykem.Klasická karosírie doplněná o nějaký prvky jako vypoklé blatníky,karbonové průchody vzduchu,decentní spoiler...všechny tyhle změny jsou sice jen kosmetické,ale dost viditelné-vypadaj skvěle,ale důležitý je to co je pod kapotou.Co se týče motoru 373 plnokrevníků,to je nádhera.Interiér nemá naprosto žádnou chybu(z hlediska optického kontaktu,ty chyby by přišly na povrch při dlouhodobém užívání)Ten karbon tam sedí jako ulitej a vipadá skutečně skvostně.Nádhera,nemá chybu. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MrBob"
9. 5. 2007 13:12
Re: trochu DTM
Má to obmedzovač. Na 300 km/hod ;-)
neregistrovaný "Panchez"
9. 5. 2007 13:20
Re: trochu DTM
jo takhle si představuji supersport. Decentní styling se 100% účinností a 911 ke snídani cestou do práce. Nechci být hnidopich, ale přece jen bych opravil že těch koní není (pouhých) 373, ale 500!! >:-[] Těch 373 je to kW
neregistrovaný "tomin"
9. 5. 2007 13:45
Re: trochu DTM
Máš pravdu omlouvám se. :yes:
neregistrovaný "jelito"
9. 5. 2007 13:35
Mercedes CLK 63 AMG Black Edition - konec mýtu
Opět po delší době jsem měl možnost usednout za volant něčeho jiného než je moje raketa. Josefína – vnučka potomka habsburků mi po jedné vášnivé noci ( mí praprapředci Štaufové se musí obracet v hrobě) zapůjčila své nákupní vozítko jménem Mercedes CLK 63 AMG. Samozřejmě byl jsem si vědom obrovské marketingové manipulace kterou nás mercedes častuje a jal jsem se prozkoumávat vůz pohledem experta. Já na pozlátka nejsem. Pravda AMG je (ač skomírající) vcelku schopná firma (její AMG kit na své oktavii si nemůžu vynachválit), tak jsem byl vcelku v očekávání jaký žážitek mi tento vůz poskytne. Bohužel, ani tento předražený medvěd nedosahuje ani z poloviny kvalit VW. Pominu-li nudný a již desítky let stejný design této značky, tak musím konstatovat žalostnou kvalitu zpracování vozu. Již jen uchopení kliky dá za pravdu (málem mi zůstala v ruce, ale za to bych přičítal spíše Total-Gym), klika s laciným kliknutím otevře dveře, aby se vám naskytl hrůzný pohled na žalostný interiér. Kombinace laciného semiše na sedadlech ( připomíná tapecírunk z rodinného vanu škoda 1203) a imitace karbonu, (která navozuje pocit umakartového jádra panelového domu pro low-class) mě upřímě řečeno vyděsila. A to jsem měl za to že po hrůze z BMW 550i snesu všechno….
Jakoby nestačilo že je přítomná sociální semiš a odporná imitace karbonu, palubka je navíc celá utvořena z velmi laciného plastu nízké ušlechtilosti. To nemluvím o středovém tunelu který připomíná futuristickou mikrovlnku. Budíky přístrojů designově odpovídají tak maximálně babiččiným kukačkám. Otřes. Po usazení do velmi těsných a škrábajicích sedaček (měl jsem tílko Kenvelo Sport) jsem se jal startovat tento beztvarý, předražený paskvil. Startuje se tlačítkem(jak je u aut co si hrajou na “něco víc“ zvykem). Ovšem tlačítko má předimenzovanou citlivost, po klasickém dvoukliku, motor naběhl a pak se zase vypnul. Po druhém restartu již konečně naskočil. Vše se rozblikalo jak na maloměstské diskotéce. Ergonomie vozu, je krom použitých nekvalitních materiálů velmi ubohá. Tlačítka malá, nejsou v dosahu a většinou stejně nevíte na co jsou (klimatizaci se mi standartně nepodařilo rozběhnout, hlásila error. No ještě že jsem si vzal to tílko). Kaplička přístrojů je snad domrvená nejvíce. Poskytuje vám přemíru blikajících údajů, které však akorát matou a odvádí pozornost od vozovky. Muziku jsem si (jak je v těchto vozech zvykem) opět nepustil, neboť pro obsluhu rádoby hi-tech přístrojů je potřeba pilně nastudovat několikasetstránkový návod a na to já nemám nervy, ani čas. Time is money!

Tenhle hrůzovůz byl vybaven automatickou převodovkou – aby to josefína měla jednodušší (ona má sice hezká prsa, ale je sama dost jednodušší ), když jede do lídlu nakoupit suroviny na nějaký ten aristokratický raut. Pořádně jsem protůroval motor, aby se zahřál a opět zrada – pokud není motor v červeném poli, nad 6000 otáček, vůbec není slyšet zpětná vazba od něj k vám. Takže ani nevíte že jedete, jak moc točit, jak nastavit plynový pedál, kdy co zařadit. A tohle si chce hrát na konkurenta Fabii RS ? Trapné, nedodělané, předražené! Nuže vyrazil jsem. Vůz je velice nejistý a nechce se mu jet. Na klasické dvojité sešlápnutí plynu reaguje automat zmateně, nejprve podřadí a poté hodí neutrál. Vůbec celá dynamika vozu je na štíru, vzhledem k přítomnosti automatu nerozhodujete o tom zda a jak rychle pojedete nerozhodujete vy, ale CPU.
Musím dodat že CPU rozhoduje blbě. Přestože papírově máte pod kapotou 500koní a zrychlení z 0-100km/h za 4,2 vteřiny. Prakticky toho snad ani nelze dosáhnout – na světlech si mne dávaly Transity úplně v pohodě. Ovšem být poražen dieselem s obrovským krouťákem ještě není tak hrozné. Když mě ale při 7000 otáčkách a kvílícím motoru (automat se opět rozhodl pro neutrál) v obci předjížděl daewoo matiz, dostal jsem záchvat vzteku!
Deaktivoval jsem automat a hýbal řadící pákou ručně. V tu chvíli jsem zrychloval vcelku slušně. Místy se to blížilo Octavii RS (hlavně pružné zrychlení 30-70km/h), ovšem ke konci tomu docházel dech. Přeci jen se tento vůz snaží více sportovněji tvářit, než jezdit. Tachometr do 320km/h to má zcela zbytečně. Když zhruba po minutě a půl ostré jízdy dosáhnete 200km/h začne být vůz nestabilní, vibrovat a vůbec vám dávat najevo že rychleji jen na vlastní nebezpečí. Proto jsem maximálku nezkoušel – nechtěl jsem se zabít. Pochopím že vůz nemůže být v takové rychlosti stabilní, nemá podvozek takové kvality jako moje Octavie, ale o něco víc se snad inženýři ve Stuttgartu pokusit mohli.Zato spotřeba překonává všechny rekordy (ty negativní) při konstantních 6000 otáčkách motor žral 35l/100km. A to nemluvím o výši pojistky na 6.2litrový motor. A velikost kufru ? Golfové hole a plato Zottů je vše co pojme. Shrnuto a podtrženo, je to předražený, designově nudný, ergonomicky nepřítulný, jízdně nestabilní krám se kterým je o strach jezdit. Do města, pro ženu OK. Ovšem žena musí nakupovat maximálně šperky. Víc než 2 lidi nepojme. Kdy už se konstruktéři od mercedesu naučí dělat motory? Asi jim pošlu výkresy motoru 2.0TDi s průběhem jeho krouťáku, ať vidí jak se dělá motor. Co se ergonomie týče, felicie na tom byla (je) lépe a funkcí má skoro stejně!

Zodpovědně můžu prohlásit že Mercedes CLK 63 AMG je nafouknutá marketingová bublina a nebýt jeho vystupování v F1 tak po něm neštěkne ani pes!
Rozbalit vlákno
11
9. 5. 2007 13:47
Re: Mercedes CLK 63 AMG Black Edition - konec mýtu
ROFL
neregistrovaný ".Hroch"
9. 5. 2007 14:47
Re: Mercedes CLK 63 AMG Black Edition - konec mýtu
Tykrávo... ty si mooc kámo.. Jestli je to tak jak říkáš... tak už to nechci k těm narozeninám :-( >:-[]
9. 5. 2007 15:08
Re: Mercedes CLK 63 AMG Black Edition - konec mýtu
Na tyhle výplody je dost prostoru v blogu.
anonym
9. 5. 2007 17:50
Re: Mercedes CLK 63 AMG Black Edition - konec mýtu
Ty tlučhubo, ty máš opravdu dost!!! Koho tu krmíš těmi nesmysly??? Ty jsi kolem toho auta ani nešel, tak si ty bláboly nech na doma! R.
neregistrovaný "ross"
9. 5. 2007 17:51
Re: Mercedes CLK 63 AMG Black Edition - konec mýtu
Ty tlučhubo, ty máš opravdu dost!!! Koho tu krmíš těmi nesmysly??? Ty jsi kolem toho auta ani nešel, tak si ty bláboly nech na doma! R.
neregistrovaný "miki"
9. 5. 2007 19:39
Re: Mercedes CLK 63 AMG Black Edition - konec mýtu
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "CLSir"
9. 5. 2007 19:48
Re: WOLE už to nehul
Pravda AMG je (ač skomírající) >:-[] >:-[]
9. 5. 2007 20:53
Re: WOLE už to nehul
Umenie viest pero a chytat ryby. >:D :yes:
anonym
10. 5. 2007 00:26
Re: WOLE už to nehul
už to nehul!!!!!!
neregistrovaný "Drsoň"
10. 5. 2007 13:29
Re: WOLE už to nehul
>:-[] >:-[] >:-[] objektivní to není ani trochu... ale s mnoha náznaky se dá jen souhlasit... >:D :yes:
anonym
10. 5. 2007 15:20
Re: WOLE už to nehul
Skoda prave som si ho objednal, ale mam aj Enzo, ale to neni moc dobre. Minule ma 1203 dala na svetlach divne to Enzo, no a na snehu, hroza ked som s nim isiel na lyzovacku, to bolo strasne... >:D >:D >:D Vies co si chudak, ked si takto vymyslas, vacsie pitchoviny som nepocul >:D, nevadi na 12te narodky mozno uvidis aj lepsie auto ako 120cinu tvojho tatka >:D
neregistrovaný "dfdfdfdfdfdfdfdf"
9. 5. 2007 14:46
dfdfdfdfdfdfdfdfdf
ty * zamrdanej skurvenej chcipni na mor
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2007 00:18
tažné ???
Ahoj všichni,

já jsem se po přečtení celé diskuze - mnohdy byla dost ostrá - zamyslel a říkal jsem si, co tomu tady ještě chybí... a tak mám dotaz:

Má tohle brmbítko tažné? Já totiž jezdím do lesa na dříví (po domluvě s hajným) a tak je tažné docela nutnost - kvůli vozíku ;-)

Aneb všem, co se ještě nerozhodli, přeju dobrou noc či hezký den!
Marty
Rozbalit vlákno
0