Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS a Fabia Combi RS s motorem 1,4 TSI (132 kW, 250 Nm) a převodovkou DSG

7 let od představení první Fabie RS s naftovým motorem 1,9 TDI se v Ženevě představila 2. generace s benzinovým motorem 1,4 TSI. Novinkou pro Fabii je sedmistupňová převodovka DSG. Novinkou pro segment „rychlých malých“ je karosářská verze kombi.
Zpět na článek
7. 3. 2010 14:18
neregistrovaný "Ferrari F430"
7. 3. 2010 14:43
neregistrovaný "Allexx"
24. 4. 2010 22:01
neregistrovaný "Dufinos"
24. 4. 2010 22:58
neregistrovaný "Dufinos"
7. 3. 2010 12:09
7. 3. 2010 12:12
7. 3. 2010 14:55
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 16:06
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 16:59
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:17
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:40
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 18:25
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 18:32
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 22:04
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 12:18
neregistrovaný "Apikkk"
7. 3. 2010 12:42
7. 3. 2010 12:58
7. 3. 2010 13:05
7. 3. 2010 13:12
7. 3. 2010 14:35
7. 3. 2010 14:48
7. 3. 2010 15:36
7. 3. 2010 15:52
7. 3. 2010 21:44
7. 3. 2010 15:53
7. 3. 2010 15:57
7. 3. 2010 21:41
7. 3. 2010 22:42
7. 3. 2010 22:54
8. 3. 2010 00:43
8. 3. 2010 08:30
8. 3. 2010 22:23
7. 3. 2010 19:45
7. 3. 2010 21:49
7. 3. 2010 23:38
7. 3. 2010 23:55
8. 3. 2010 15:41
8. 3. 2010 22:27
8. 3. 2010 22:31
7. 3. 2010 23:42
8. 3. 2010 00:09
8. 3. 2010 08:59
8. 3. 2010 11:11
8. 3. 2010 10:57
8. 3. 2010 22:29
7. 3. 2010 22:16
7. 3. 2010 14:51
7. 3. 2010 19:46
7. 3. 2010 13:14
7. 3. 2010 13:19
7. 3. 2010 13:22
7. 3. 2010 13:46
7. 3. 2010 16:39
7. 3. 2010 20:10
7. 3. 2010 21:10
8. 3. 2010 11:47
7. 3. 2010 14:04
7. 3. 2010 14:55
7. 3. 2010 15:44
7. 3. 2010 15:56
7. 3. 2010 18:32
7. 3. 2010 21:32
7. 3. 2010 21:14
7. 3. 2010 21:38
7. 3. 2010 13:35
7. 3. 2010 13:56
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2010 14:06
7. 3. 2010 17:24
7. 3. 2010 14:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 3. 2010 14:22
7. 3. 2010 16:57
8. 3. 2010 09:55
7. 3. 2010 14:48
7. 3. 2010 16:58
7. 3. 2010 15:01
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 16:51
7. 3. 2010 17:07
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:16
7. 3. 2010 17:28
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:38
7. 3. 2010 17:47
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:52
7. 3. 2010 18:01
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 14:17
8. 3. 2010 14:36
8. 3. 2010 14:42
8. 3. 2010 14:46
8. 3. 2010 15:26
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 15:43
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 15:47
8. 3. 2010 15:57
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 16:31
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 16:45
7. 3. 2010 21:30
7. 3. 2010 22:08
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 07:15
8. 3. 2010 15:31
neregistrovaný "ZibiK2"
9. 3. 2010 12:11
7. 3. 2010 17:42
7. 3. 2010 14:15
7. 3. 2010 14:50
neregistrovaný "Allexx"
7. 3. 2010 14:47
neregistrovaný "MINI"
7. 3. 2010 15:10
7. 3. 2010 16:24
neregistrovaný "MINI"
7. 3. 2010 14:59
7. 3. 2010 15:06
8. 3. 2010 08:21
7. 3. 2010 15:08
7. 3. 2010 18:20
7. 3. 2010 15:11
7. 3. 2010 18:11
7. 3. 2010 15:13
7. 3. 2010 15:20
7. 3. 2010 15:47
7. 3. 2010 16:14
7. 3. 2010 17:45
7. 3. 2010 19:02
neregistrovaný "Mangusta"
8. 3. 2010 12:21
neregistrovaný "Mangusta"
8. 3. 2010 11:56
neregistrovaný "FR34K"
8. 3. 2010 14:57
8. 3. 2010 15:12
8. 3. 2010 15:18
8. 3. 2010 15:27
8. 3. 2010 20:05
8. 3. 2010 22:15
8. 3. 2010 22:24
8. 3. 2010 22:59
8. 3. 2010 23:04
8. 3. 2010 23:07
8. 3. 2010 23:13
8. 3. 2010 23:16
8. 3. 2010 23:22
8. 3. 2010 23:25
8. 3. 2010 23:28
8. 3. 2010 20:35
8. 3. 2010 22:15
8. 3. 2010 15:51
8. 3. 2010 15:58
8. 3. 2010 16:05
8. 3. 2010 20:33
14. 3. 2010 18:00
neregistrovaný "Mangusta"
7. 3. 2010 11:47
Manuální převodovka?
Nechci samozřejmě zpochybňovat kvality DSG, ale már rád manuální řazení, resp. "plnou kontrolu" nad zařazenou rychlostí. Zatím jsem se nedočetl, jestli pro RS Škoda počítá i s klasickou převodovkou...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - ryman
7. 3. 2010 12:08
Re: Manuální převodovka?
proc by ses to taky mel docitat.. polo gti ma dsg, fabia rs ma dsg, ze vseho je jasne patrne ze manual nebude. pouze automaty :-!
Avatar - T613
7. 3. 2010 12:12
Re: Manuální převodovka?
není DSG poloautomat?
Avatar - ryman
7. 3. 2010 12:14
Re: Manuální převodovka?
o tom nic nevim.. je?

upd:
wiki rika tohle: "...is an electronically controlled dual clutch multiple-shaft manual gearbox, in a transaxle design - without a conventional clutch pedal and with full automatic or semi-manual control."

takze poloautomat mas recht :-)
7. 3. 2010 22:50
Re: Manuální převodovka?
Takže FII RS, nebo POLO GTi budou mít pod volantem manuální řazení stejně jako CUPRA?
7. 3. 2010 14:13
Re: Manuální převodovka?
Údajně se tam manuál nevejde, protože je prý větší(?!) než DSG. Fabia doplatila na to že je postavená na platformě Fabie I.
neregistrovaný "Ferrari F430"
7. 3. 2010 14:18
Re: Manuální převodovka?
Přesně tak....je to zdůvodu zástavby, kdy se tam nevejde...dokonce tu byl článek přímo na Auto CZ....osobně po zkušenosti s DSG by mi to ani nevadilo :-) ale chápu, že někdo ten pocit manuálku nevymění ;-)
neregistrovaný "Allexx"
7. 3. 2010 14:43
Re: Manuální převodovka?
Kdo chce manuál musí počkat jestli bude verze s naftou ... viz Ibiza FR s naftou, ve která manuál je :-) Nicméně v benzínu má stejně jako škoda opět automat :-( Jeenom jsem ještě zvědav jestli seat, po vzoru škodovka udělá FR i pro tu novou delší ibizu IBZ ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
8. 3. 2010 19:14
Re: Manuální převodovka?
Každopádně je to škoda. Já bych "sportovní" auto s automatem nechtěl. Vlastně bych automat nechtěl vůbec. Ale chápu, že když má někdo manželku co neumí řadit je pro něj automat záchrana.
8. 3. 2010 22:10
Re: Manuální převodovka?
A který opravdu sportovní auto ještě dneska dělá kvedlačku? Co by si ty s kvedlačkou dělal u Fabie? Mačkal brzdu s plynem a spojkou dohromady a lítal po okreskách smykem? Dneska je to spíš tak, že kdo u těhle šotků dělá jenom kvedlačku, tak proto, že nic jinýho neumí, nebo nemá. A ty o tom víš naprostý prd.
9. 3. 2010 07:39
Re: Manuální převodovka?
Reakcia zhýčkaného aristokrata lenivého spraviť pár pohybov rukou navyše a nohou mačkať spojku, poprípade sa vôbec naučiť radiť rýchlosti... >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
9. 3. 2010 11:04
Re: Manuální převodovka?
Zatím neznám nikoho, kdo by se po delší zkušenosti s moderním! "automatem" vrátil k manuálu, aspoň pokud to není vyloženě auto na víkendové "mimozimní" ježdění, něco jako "motorka na čtyřech kolech"... ;-) :-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
9. 3. 2010 23:30
Re: Manuální převodovka?
já sem se jako mladý řidič po 3/4 roce za volantem pouhých automatů o5 rád posadil do manuálu ;-)
Avatar - white label
9. 3. 2010 23:46
Re: Manuální převodovka?
Čus, tak ty jsi ještě mladý-nevybouřený, to beru... :-)
Ale pokud vím, i u tebe to byly klasické "komfortní" automaty s hydrodynamickým měničem, tedy žádná dvouspojka, sekvence a jiné "robotizované manuály"... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
9. 3. 2010 23:57
Re: Manuální převodovka?
jojo, nebyla to dvouspojka, ale X6 s pádly pod volantem už má taky pekelně rychlé reakce. Ale i tak, když se člověk chce vyřádit a udělá chybu, tak to bude z převodovky...nebo spojky, prostě něco kolem řazení.

Ja vím že jsem mlavý a nevybouřený, ovšem se obávám, že zrovna Fábie RS, by měla oslovit mladé lidi.
Můj názor je, už jsem ho psal níž, že pokud to šlo tak tu manualni možnost udělat měli, pokud ne tak prostě ne >:D Ale v tom případě se nad sebou měli zamyslet co to postavili >:D
Avatar - white label
10. 3. 2010 00:05
Re: Manuální převodovka?
To už jsem psal na začátku, že nejlepší by byla možnost volby ze dvou převodovek o tom nemá cenu polemizovat, ale stejně tak nesouhlasím, že by dnes mnohem raději a bohatě stačil jen klasický manuál... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
9. 3. 2010 23:28
Re: Manuální převodovka?
s radostí budu oponovat moji srdeční záležitostí, BMW M3 ;-)
Avatar - white label
9. 3. 2010 23:59
Re: Manuální převodovka?
Nic proti manuálu, rozhodně netvrdím, že se ke sportovnímu autu nehodí. Tady jde o to, že tu někteří "chytráci" tvrdí, že bez klasického manuálu nemůže být žádné auto nikdy opravdu "sportovní".
Ty oponuješ M3, ale i k té se přece dnes nabízí také dvouspojka, podobně jako k druhému nejsilnějšímu benzinu u 335ci... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
10. 3. 2010 00:07
Re: Manuální převodovka?
Tak samozřejmě že nabízí, zákazníci mají každý jiné chutě a musíme pokrýt většínu, proto si myslím, že ten manuál byt měl. Já oponoval s M3 hlavně na to, že je to pro mně sportovní auto kam se dá zvolit ještě manuální převodovka. Já nemam nic proti automatum a pro lidi kteří chtějí rychlé auto, ale neděla jím řízení takovou radost jako mně a je jich asi dost, je automat, dvojspojka ideální řešení.

Některé reakce těch chytráku jsem četl, jsou to prostě chytráci, musí uznat že automaty nejsou PRND 234 jako kdysi a neřadí v časech okolo půl sekundy, ale zase z druhé strany musí ostatní uznat že sebelepši mnohospojkovější robotizovaná převodovka není a nebude manuál :-)
Avatar - white label
10. 3. 2010 00:22
Re: Manuální převodovka?
Vemu tě za slovo, píšeš: "nedělá jim řízení! takovou radost..."
Ano, řízení vozu, to je oč tu běží především. Ovšem řízení sportovního (viz motosport) vozu dnes neznamená automaticky i kasické řazení (s manuálně ovládaným spojkovým pedálem a "2H" kulisou řadící páky), to je proti samotnému "řízení" auta až "podružná" činnost, která může! naopak od řízení někoho zdržovat, rušit a podobně. Navíc si můžeš sám řadit (ještě rychleji a pod plynem) i u té dvouspojky...
Věř mi, že i jako hodně dobrý řidič, budeš mít při jízdě na hraně (na techničtější pasáži cesty/trati) plně vytížené "končetiny" i s tím rychlým řazením pod volantem a taková jízda ti rozhodně nespotrovní připadat nebude... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
10. 3. 2010 00:35
Re: Manuální převodovka?
Ale ja to beru. V tom máš určitě pravdu a beru že sportovní je určitě možná i s DSG a podobnými převodovkami, ale to vzrušení, um ovládnou to auto a dokonale to synchronizovat. Já neříkám že DSG není rychlé a není sportovní, i když možná jsem to řekl >:D Ale je to komunikativnější a pracnější. O to větší radost z toho mám. Určitě věřím, že řidič s 2 neustále uchycenými body na volantu se bude lépe koncentrovat a lépe soustředit na projížděnou zatáčku. Ale už za něj počítač, i když řízený pokyny řidiče, bude ovládat část vozu a zjednodušovat mu tu jízdu. Určitě je to v pořádku, je to i sportovní a je to i rychlejší. Ale nemá to své osobní kouzlo a pro mně je spojka něco co mně z části spojuje s autem. Každopádně DSG na okruhu příjde vhod, ale na okresce kde ráno prosvítá slunce, nikdo nikde a ja před zatáčkou sešlápnu spojku a podřadím na tu trojku, cítím jak prochází páká neutrálem až dosedá na své místo....prostě to je pro mně zatím souhra okolností, které mně čini štastným. Jsou ale auta, rychlá auta ve kterých bych vždycky volil automat DSG, PDK nebo SMG...nebo se tam ani jiné převodovky nemontují

edit: Prostě si myslím, že Fábie bude vozidlo pro mladé řidiče a pokud si mám představit že bych ji měl řídit, což si představit umím tak bych byl za manuál rád. Nic víc nic míň, bavím se zejména o tomhle voze. Jinak je DSG vs Manuál subjektivní.
Avatar - white label
10. 3. 2010 01:00
Re: Manuální převodovka?
Tohle taky nikomu neberu, jen si je třeba přiznat jednu věc. A tou je neustálý a nezadržitelný technický pokrok.
Jel si někdy (nebo dokonce řídíl) hooodně starým autem-veteránem?
Víš co ten "pan řidič" kdysi dávno všechno musel znát, vědět, dělat a "umět" za jízdy?!? Ten by ti mohl argumnetovat podobně jako ty, ale nejen jednou s "manuálem", ale "stokrát". Jemu by mohlo "chybět" řízení a brždění bez posilovače a ABS, jen pár stupňová "nesynchronizovaná" převodovka, manuální - sytič, volnoběh, předstih, blinkry stěrače, neklimatizace atd. atd. atd.
Vše co se postupně stalo na autě "uživatelsky přívětivější" mohlo někomu ve "své" době "nostalgicky" chybět... a v principu to postupně nebude jiné ani u manuální převodovky u které není už dlouhodobějí moc co vylepšovat. Jakým vývojem prošel v poslední době manuál a jakým moderní "automaty", které ho mají z velké části ještě stále před sebou? Budoucnost je jasná už dnes, nostalgie manuálu bude ještě dlouho "krásná", ale nakonec to dopadne podobně jako se vším "technicky překonaným"...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
10. 3. 2010 01:10
Re: Manuální převodovka?
no určitě na tom něco pravdy bude. ;-) Ale s těmi veterány už je to trošku extrém. Já se těm automatům nevyhýbám, ale jsem rád, že jsem schopný řídit i manuál a zatím mně to i baví a mám z toho pohybu rukou dobrý pocit. Ovšem rád si taky pocvakám pod volantem pádly. Automaty mají hodně dlouhou budoucnost oproti manuálním převodovkám, ale já žiji teď, v téhle době a bavím se o dnešní Fábii RS, respektive už moc ne, že mně jako mladého a pro škodovku teoreticky potenciálního řidiče, by mně přítomnost manuálu potěšila... Nebudu ti oponovat v tom že manuál ještě má nějaké výhody technické. Je to pouze o pocitu a osobní volbě.

Každopádně jak jsi psal na začátku, pokrok tady je, byl a bude. My se mu nemůžeme bránit a ani to nemá smysl. :-) Stejně jednou bude auto číst myšlenky, mačkat spojku a ja si tam tu rychlost pravou rukou cvaknu a pak ho třebas přepnu >:D
Avatar - white label
10. 3. 2010 01:19
Re: Manuální převodovka?
Extrém je to halvně z pohledu dnešní doby, ale podobně se může jednou někdo dívat i na ten dnešní manuál, ostatně třeba v USA už se na něj podobně dívají docela dlouho...
V éře někdejších pomalých 4st. automatů, by mě ani ve snu nenapadlo, že už za nějakých 20-25 let budu zrovna já (jako jejich docela zásadní a dlouhodbý odpůrce, podobně jako u dieselů) jezdit s "automatem", který bude ve zrychlení (řazení "pod plynem"), rychlosti řazení, počtem přev. stupňů, spotřebou stejně dobrý (natož lepší), jako manuál.
Ale vývoj/rozvoj moderních "automatů" ještě není zdaleka u konce a už tu máme osmistupňové automaty v sériové výrobě a další vychytávky...
10. 3. 2010 16:24
Re: Manuální převodovka?
Je to zvláštní, ale motor 1.4 TSI je tak velkej, že se tam manuál nevejde. Že je benzínová 1.4, byť s turbem, kompresorem a mezichladičem, větší, nežli turbodiesel 1.9, to je záhada. Ale, že je robotizovaná dvouspojka MENŠÍ nežli jednospojkový manuál, to už mi hlava vůbec nebere. Dyť je tam, sakra, o hřídel, spojku a toho robota víc, né? Nemáte někdo nějaké detailnější info? Asi to ale nebude nějakou VW politikou, když je stejně osazené i Polo GTI a Ibiza Cupra
Avatar - white label
10. 3. 2010 16:40
Re: Manuální převodovka?
Ještě žes to opravil, ta 1.2 mi k tomu kompresoru vůbec neseděla...
;-)
neregistrovaný "Dufinos"
24. 4. 2010 22:01
Re: Manuální převodovka?
Tak můžu zamachrovat, jelikož mám za sebou cca. 30km (docela ostrých ;-) ) s novým RSem... Převodovka je naprosto super, i když jsem neměl možnost se svézt s modelem s pádly pod volantem. Jediná věc, která mě štvala... Při dosažení omezovače (v 7000 ot/min) totiž i v manuálním režimu sama odřadí nahoru. Jinak svezení naprosto super. XDS funguje také dobře, pružnost je naprosto úchvatná, podvozek super (ale v jedničce RSku se mi zdál vyváženější)... Co je každopádně nejlepší ze všeho... ZVUK MOTORU... Bože.... Od 5000 - 7000 ot/min. je to skoro nirvána.... Tohleto bych od "rodinného kombíku" opravdu nečekal. S tímhle autem bude těžké jezdit pod 15l/100km, když právě v nejvyšších otáčkách je taková sluchová nirvána ;)
Avatar - white label
24. 4. 2010 22:51
Re: Manuální převodovka?
A k čemu teda potřebuješ držet déle motor zrovna v těch 7 tis. otáčkách, když max. výkon se odehrává o celých 800 ot./min níž?
Motoru tohle logické odřazení jedině pomůže a pokud máš dojem, že by na průjezdy zatáček bylo zrovna těch 7tis. otáček ideálních, není to problém převodovky...
Omezovač otáček zasahuje i u manuálu, rozdíl je v tom, že ve sportovním režimu DSG zasahuje omezovač tak, že odřadí...
neregistrovaný "Dufinos"
24. 4. 2010 22:58
Re: Manuální převodovka?
Jsou situace, kdy prostě i na tom omezovači potřebuješ auto pro lepší průjezd pár vteřinek podržet. Max. výkon může být níže. Ale i bez páru koníků ve výkonu "toho máš na kolech více" na trojce než v max. výkonu na čtverce ;) . Jenže když ti auto automaticky např. v zatáčce, projížděné na limitu, přeřadí, tak ztratíš rychlost
7. 3. 2010 12:09
fobia
ja si nemozem pomoct______to auto vyzera vazne zle :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
7. 3. 2010 12:12
to pojede!
pekelne rychle.. jen mi pripada, ze ty siroka kola nejak moc vystupuji z karoserie.. [odkaz] to dostanou prahy asi pekne nazrat... ;-\
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2010 12:16
Fábii RS chýba manuál a dizajn ...
Od športového auta sa vyžaduje dobrý vzhľad, dobrá technika, silný motor a manuálna prevodovka ...

Fábii RS chýba ten vzhľad a tá manuálna prevodovka ...

Oproti takej športovo vyzerajúcej Ibize bude Fábia vždy len nezvhľadným rodinným autíčkom bez ohľadu na to čím ju "nadupú" konštruktéri z vnútra ...
Rozbalit vlákno
44
7. 3. 2010 12:18
Re: Fábii RS chýba manuál a dizajn ...
:yes:
Avatar - white label
7. 3. 2010 13:14
Re: Fábii RS chýba manuál a dizajn ...
Subkompaktní HH přece není žádný ryzí sporťák, a že si takové auto přímo vyžaduje manuál je dnes už trochu "zastaralý předsudek" (samozřejmě možnost volby ze dvou variant převodovky je ideální).
Navíc DSG je "robotizovaný manuál", ne klasický automat s hydrodynamickým měničem.
Stačí se podívat třeba k Porsche (ale vlastně i k Ferrari) jak se podobná řešení ve stále větší míře prosazují i u opravdu "sportovních" aut...
7. 3. 2010 13:31
Re: Fábii RS chýba manuál a dizajn ...
Od sportoveho auta vyzaduji manual jen kecalci na netu (a klidne si to vem osobne). Snad krome BMW - a i to koketuje s automatem v podobe SMG - nabizeji jiz vsichni vyrobci SPORTOVNICH aut (a Fabia RS sportovni spis nebude nez bude, o tom dale) automaticke prevodovky, ktere umoznuji rucni razeni. Chapu, ze ty si jiste koupis P911turbo jedine s manualem, ale vetsina kupujicich chce automat s moznosti razeni padly pod volantem a vysledkem jsou F1 (Ferrari), PDK (Porsche), SMG (BMW), DSG (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Bugatti...). Samozrejme si muzes objednat jiny stejne velky kombik se stejnym vykonem a manualem....tedy...nebo ze by ne? ;-) A srovnani Fabie, ktera ma byt silnejsim autem pro vsedni den a motokaroveho Clia RS? No to je snad vtip, ze? Kdo s tim vubec prisel :-O Jen cekam, kdo vytahne do srovnani Imprezu... Design je jaky je, kdo cekal auto rozplacle jako S2000, byl od zacatku mimo - Skoda ma vyrabet auta pro kazdy den, ne lezaky do garaze. Takze ve vysledku: Motor roku, vynikajici DSG, vybava na urovni, moznost kombi a ktomu tradicne skvele zpracovani = jasna volba. :yes:
7. 3. 2010 14:46
Re: Fábii RS chýba manuál a dizajn ...
Prodejce ???
7. 3. 2010 14:55
Re: Však si ju kúp ...
Hlavne tá možnosť kombi je neuveriteľná ...

To sa už nechytá ani Ferrari >:D
7. 3. 2010 20:22
Re: Však si ju kúp ...
Poznamka o Ferrari je stupidni.
Moznost kombi je bezkonkurencni.
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 14:55
Re: Však si ju kúp ...
Tak frajere, asertivita Ti teda nechybí, jen co je pravda. Dám Ti hádanku: Je to málé, má to téměř 200 koní a je to relativně levné. Co je to? HOT HATCH! A tam automat či poloautomat prostě nemá co dělat. Kecy o Porsche a spol. jsou legrační. A že se tam nevejde? Tak to raději nic.
A k té jasné volbě, zuří nám tu krize a přesto se daleko víc prodává větší a dražší Octavia.
Pořád píšeš s čím neporovnávat, tak napiš s čím porovnávat.
Avatar - MeSiL
7. 3. 2010 15:45
Re: Však si ju kúp ...
Dost možná je zbytečné reagovat na tvůj příspěvek, ale učiním tak.
Fabie RS není HH. To je velmi důležité. Škodovka to tak nejen neprezentuje, ale ani tak Fabii nepostavila. Je to rychlé auto pro každý den s chutí tu a tam si zasportovat. To tady padlo několikrát a pokud toto stále budeš ignorovat, není ti pomoci.
K tvému dotazu ohledně (ne)porovnávání – opravu musí mít každé auto přímou konkurenci? Dle mého názoru ne a to nám nabízí možnost volit mezi opravdovými HH jako je Clio RS, přes kultivovanější Pola GTI a Ibizu Cupra až po Fabii.
A na tvůj názoru, teď cituji „A že se tam nevejde? Tak to raději nic.“ doopravdy nemá cenu reagovat. Kdo chce psa bíti, ten si klacek vždycky najde.

Pro mě je nová Fabia RS milé překvapení. Krásné barvy, kola, klasicky černý interiér(kéž by byl všude!) , 132kW, combi,... Pokud by bylo auto o pár cm širší, neměl bych co dodat. Jsem zvědavý na nastavení podvozku a především cenu. 9/10b (bez hodnocení jízdních vlastností, samozřejmě)
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 16:06
Re: Však si ju kúp ...
Neber to prosím útočně, ale co tedy je auto velikosti Fábie které má 180 koní? Po mém soudu všechny ty řeči, že to není hot hatch jsou jen alibismus. Jaká může být cílová skupina obdobného auta? Rodiče s dětmi? Starší lidé bez dětí? Mladí? Osobně si myslím, že platí třetí varianta. A na to, aby Fábii RS kupovali mladí by musela být buď cool a nebo silná s dobrým podvozkem. A tady je problém. Můžem se hádat jestli je hezká či škaredá, ale (i GTI snad uzná) cool není. A nejsportovnější malé auto to zřejmě taky asi nebude.
P.S.: Aby nedošlo k mýlce, mé auto je Swift Sport takže cool věci mě nezájímají jak je doufám zřejmé.
Avatar - MeSiL
7. 3. 2010 16:44
Re: Však si ju kúp ...
Předem díky za konstruktivní reakci :-)

Při úvaze jak správně pojmenovat Fabii RS je velmi podstatné zamyslet se, co že to vlastně HH je. Dle mého názoru HH je zmiňované Clio RS či Fiesta ST. O kategorii výše je to Focus RS, Megane RS. Ostatní auta bych tak nenazýval.

Jak jsem řekl - Fabii beru jako sportovnější auto pro každý den. Je pro lidi, co nepotřebují přesnost (tvrdost) Clia RS apod. Fabia RS bude mít určitě komfortnější (spíše méně sportovní) podvozek, nabídne větší kufr (o variantě combi ani nemluvě) a bude cenově přijatelnější.

Jinak pro mě je ve vyobrazené zelené metle, s 17" ráfky a černou střechou vcelku cool. (Ale opět co je Cool? Cool je jen mini nebo?) :-)
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 16:59
Re: Však si ju kúp ...
OK. Proti gustu žádný dišputát.
Podle mě jsou hlahvní chyby fabie RS tyto:
1.) Je hnusná, ne nehezká či nepěkná ale hnusná
2.) Absence manuálu - u auta toho to typu je to dle mého soudu neomluvitelné.
3.) Motor - ale za to Škoda nemůže, všeobecně nemám rád ten systém malý motor + turbo a k tomu nefér údaje o spotřebě.
4.) Značka - nemám Škodovku rád za její alibismus, za její přístup k zákazníkovi.
Tož tak, nemusíš souhlasit, ale já to tak vidím. Mimochodem (nelžu) neznám ani jednoho člověka mimo internetová fóra kterému by se nová Fábie líbila. Může to být náhoda nicméně prodeje mluví obdobně.
Avatar - MeSiL
7. 3. 2010 17:04
Re: Však si ju kúp ...
1) je to subjektivní. Mě se upřímně krom své hubené stavby líbí. Z RSa jsem nadšen!
2) souhlas, ale DSG je velmi dobrý systém
3)opět subjektivní. Já jsem překvapen, že FAbie dostala stejný motor, který má Polo GTI a Cupra
4)opět sujektivní

Jinak si myslím, že prodeje nejsou vůbec špatné (myslím si, neznám čísla)
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:17
Re: Však si ju kúp ...
Tak jsme se shodli, že se neshodnem, ale nemusíme se nutně nenávidět. Super.
Beru Tvůj názor, ale ... Zkus si se mnou zahrát hru. Předpokládejme, že Fabie RS bude stát kolem 500.000,- kč jak se spekuluje. Kolik bude stát doopravdy nevím ani já ani Ty. Ale kdyby.
Otázka zní jaké auto by jsi si koupil za 0,5 milionu? Byla by to Fabia RS.
A pravdu! :-)
Avatar - MeSiL
7. 3. 2010 17:33
Re: Však si ju kúp ...
Nebyla (ačkoliv se mi líbí), ale nedokážu ti v tuto chvíli říct, po čem bych šáhnul.

Dost možná by to byla za tuto cenu slušně vybavená Octavie, u které bych využil větší prostor. Nepotřebuji 180koní na vyblbnutí. Na to mám motorku :-)

Ale jsou lidé, kteří nepotřebují větší auto. Ale chtějí právě něco ve stylu Fabie RS. Věřím, že si své majitele najde :yes:
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:40
Re: Však si ju kúp ...
Dík za upřímnost.
Souhlasím, že jsou lidé co nepotřebují větší auto, sám jsem toho důkazem. Jenže lidí co dá půl milionu za malé auto není moc. A jsme zase na začátku, buď chci zábavu a nebo image. A věř že většina se rozhodne jako Ty. Větší auto.
Na léto a na motorku se už moc těším.
7. 3. 2010 20:55
Re: Však si ju kúp ...
Fabia RS kombi ;-)

Vazne, ja proste nepozaduju motokaru s 3 dvermi a jecivym dvoulitrem.

Mimochodem mne prave kombinace maleho motoru a turba vyhovuje. Ted mam vetsi motor a ten zere porad kolem 10 litru. Maly s turbem by mohl pri susne jizde brat podstatne mene a pri plnem plynu by daval podobny vykon (v tu chvili uz na spotrebe nesejde).

Ja to proste vidim takto.
7. 3. 2010 17:26
Re: Však si ju kúp ...
Amen :yes:
7. 3. 2010 18:17
Re: Však si ju kúp ...
Jak je to myšleno s tím nefér údajem o spotřebě?
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 18:25
Re: Však si ju kúp ...
Tak že obecně tyto malé motory s turbem a velkým výkonem mají tabulkově lepší spotřebu než auto o podobném výkonu ale větším objemu motoru a lepší emise. OK. To platí pokud jede taťka s mamkou či defensivní řidič. Jenže problém je že takový řidiči si RS nebudou kupovat. Ti budou šlapat na plyn a spotřeba bude astronomicky stoupat. Prostě tento systém je velmi závislý na způsobu jízdy.
7. 3. 2010 18:28
Re: Však si ju kúp ...
Ale systém je přece pro všechny stejný. Jak by to teda mělo být fér?
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 18:32
Re: Však si ju kúp ...
Ano, níže jsem zkopíroval co jsem napsal. Ano mám obecně problém s tímto typem motorů. Nic víc, nic míň.
Motor - ale za to Škoda nemůže, všeobecně nemám rád ten systém malý motor + turbo a k tomu nefér údaje o spotřebě
7. 3. 2010 20:59
Re: Však si ju kúp ...
Muzu taky?

1) Mne se libi. (hahaha...ja vim >:D )
2) Nesouhlasim, viz vyse. Ja DSG beru :yes:
3) Mne se libi, viz nize ;-) Navic s motorem 2,0 treba by to nikdo nekoupil, velky objem to je v EU problem...
4) No tak to je tema - ja taky nemam rad sponzorovani hokejistu a pristup autorizovanych servisu a prodejcu k zakaznikovi je opravdu dost mizerny.
7. 3. 2010 20:29
Re: Však si ju kúp ...
Podivej, pokud si pod terminem HH predstavujes Clio RS, tak Fabia RS HH neni. A ani vyrobce ji tam necpe. Je to auto pro lidi, kterym vyhovuje Fabia, ale chteji vic vykonu. A vykonu je prizpusoben i podvozek a trochu vzhled.
Tot vse, nic vic a nic min.
Takze co to je: Ma to skoro 200 koni, je to male a docela levne?
ZZR 1400 ;-)
7. 3. 2010 15:21
Re: Však si ju kúp ...
Krasna pruprava do potreb sportovneji zalozenych ridicu, je videt ze tomu opravdu rozumis ;-) >:D

Ohanis se automaty v supersportech, tam maji jasny smysl v tom ze jsou za a) rychlejsi b) bezpecnejsi pro ridice majetne, ale bez dovednosti c) snazsi na ovladani (stejny duvod jako b) ). Proto i velka cast dobrych ridicu kteri by pred par lety jasne brali maual koupi fantasticky automaty ktery dnes existuji, proste vice komfortu a relativne maly zazitkovy ustupek.

A ted k malym HH. Ty si kupuji mladi bejcci kterym jde predevsim o rychlost na okresce, v zatackach, pripadne jednou mesicne na okruhu typu Sosnova a lehce vetsi. Proto kupuji prave Clio RS/Cup nebo Fiestu ST, protoze to auto nejen vypada, ale taky skutecne na pomery beznych lidi rychle je. A hlavne je zabavne. A k zabave u takto "slabych" auta jednoznacne patri maual ty troubko :-)

Prvni Fabie RS byla pro tyto lidi k smichu, co se vyklube z nove jeste nevim. Benzinova motorizace napovi ze by to snad nemuselo byt tak tragicky, ovsem fabiovej zaklad je tak "spatnej" ze by cena RS nezacinala kolem pul milionu jak se spekuluje, ale nekde kolem 700 tis., coz si proste nemyslim.

Takze shrnuto, nova Fabia RS bude podobne rychla, podobne vybavena, podstatne mensi a o neco exkluzivnejsi nez auto o tridu vetsi, to vse za cca stejny prachy. Z toho ti vyjde ze si ji koupi jen nekdo kdo moc jezdit neumi, zato slysi na znacky na kapote a je mu jedno ze ma maly auto. Takovych lidi je u nas urcite mnohem vic nez tech co jezdit umi, ty jsi toho dukazem.
Avatar - MeSiL
7. 3. 2010 15:55
Re: Však si ju kúp ...
Rád bych viděl tebou popsané "auto o tridu vetsi", které toto splňuje.

Jinak myslet si, že Fabii RS si koupí pouze "neumělové" je směšné. Ne každý potřebuje tuhý podvozek (pro okresky a Sosnovou) nebo "auto o tridu vetsi". Fabia RS je rychlejší auto pro každodenní potřeby ;-)
7. 3. 2010 21:29
Re: Však si ju kúp ...
Tak urcite mi das za pravdu ze RS fabia diky ne zcela rychlymu podvozku a rizeni neni na okresce realne o moc rychlejsi nez treba vetsi sestra oktavka 1.8 TSI 118kW (at se drzim podobnych cenovych hladin). Zacina na 530 tis se slusnou vybavou.

A tim si zaroven odpovidas na druhou otazku - kdyz nechci sportovnejsi (nerovna se 100% tuzsi) podvozek kvuli rychlosti na okreskach, proc kupovat fabii kdyz realne podobne rychly auto koupim o tridu vetsi (a pohodlnejsi).

Proto smysl v koupi Fabie RS moc nevidim, aspon pokud bude stat tolik kolik tipuju ;-)
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 22:04
Re: Však si ju kúp ...
Konečně někdo, kdo to vidí stejně. 100% souhlas.
Pro sportovce to není, pro rodiče taky ne a pro imageboys už vůbec ne.
Cílová skupina je .... ?
7. 3. 2010 22:49
Re: Však si ju kúp ...
Pro ty co daji vic na pekny plasty (z venku) nez dobry rizeni a z nejakyho duvodu se jim libi Fabie. Popravde, moc jich asi u nas nebude :-)
7. 3. 2010 20:49
Re: Však si ju kúp ...
Jak umim ridit nevis.
Automat DSG je pri razeni rychlejsi nez clovek, pripadne - pokud jde o supermana ze Sosnove - aspon stejne tak rychly. Pritom nedela chyby, nepocita zuby, nepretaci ani nepodtaci motor, spolupracuje s elektronikou ESP, ABS... A pritom vsem muze mit ridic ruce stale na volantu. Ja taky rad radim a automaty mi pripadaji mdle i pri normalni jizde, ale DSG je jiny pripad. Je to TA prevodovka, ktera pohled na automaty zmeni.
HH si kupuji ti, co jim jde o rychlost na okresce a sem tam na okruhu, F RS si koupi ti, co jim jde pri beznem jezdeni o nejaky vykon navic. Misto hlidani casu na oblibene ceste se radeji dostanou proste driv z prace domu a chteji mensi auto.
Co se tyka ceny - no pokud bude stat 700 (coz si nemyslim) tak si asi moc zakazniku nenajde, to je fakt.
7. 3. 2010 21:32
Re: Však si ju kúp ...
tak rychlosti řazení DSG se nedá ani přiblížit to je jasný. Akorát to co píšeš, že řidič dělá chyby, počítá zuby, přetáčí motor, podtáčí motor - to je právě proč tam všichni jsou. To přináší tu zábavu. Každý umí jet třeba s GT-Rkem, ale jenom se vezeš, kurevsky rychle, ale jenom se vezeš.
Druhý aspekt je, že při "střelbě" všechno trpí - tzn. chceš všechno co nejjednodušší ale nesmrtelný, potom se to dá nějak zaplatit. Podle mě většina lidí vylepí šede za DSG, a pak si koupí Matadory gumy, olej Mogul a destičky Ferodo.
7. 3. 2010 21:39
Re: Však si ju kúp ...
psali jsme to zaroven, evidentne stejna krevni skupina ;-)
7. 3. 2010 21:46
Re: Však si ju kúp ...
:-) to jsem rád!
7. 3. 2010 21:37
Re: Však si ju kúp ...
"Pritom nedela chyby, nepocita zuby, nepretaci ani nepodtaci motor, spolupracuje s elektronikou ESP, ABS..." - promin ale prave kdyz tohle vsechno budu moct delat já, tak to znamena ze ridim, coz je to proc to delam, co me bavi a v cem se chci zlepsovat.

Mimochodem DSG znam, vyborna prevodovka, v 90% pripadu uzitecna vec.
8. 3. 2010 07:00
Re: Však si ju kúp ...
Hezky jsi to napsal - ja totiz chci auto pro tech 90% pripadu, majitel Clia RS jen pro tech 10% i kdyz mozna intenzivneji prozitych. Proc bych mel riskovat v raftu na divoke vode, kdyz mam za barakem aquapark? ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
8. 3. 2010 19:18
Re: Však si ju kúp ...
Od sportovního auta vyžadují manuál opravdový sportovní řidiči. Bohužel sportovní auta jsou na nedostupná, že si je kupují staří pánové, kterým už bohužel tolik hlava nesloží a také jsou pohodlní a tudíž chtějí automat.

Jinak pokud má auto automat není to sporťák :no:
Avatar - white label
8. 3. 2010 20:50
Re: Však si ju kúp ...
To jsou především (pomalu ale jistě) přežité předsudky...
Není automat jako automat, DSG jsou vlastně 2 robotizované manuály v jedné "skříni"...
Tuším, kolik si toho s nějakou "dvouspojkou" najezdil...
8. 3. 2010 21:57
Re: Však si ju kúp ...
Nevíš, co je to radost z kvedlání, když nic jinýho neznáš! >:D

PS: pamatuješ snad dobu, když si nikdo nekupoval klimu s blábolama, že jí nepotřebuje, protože je u nás vedro jen 3 dny v roce? Však taky stála, jako DSG a v momentě, když byla "zadarmo", tak si všichni čvachtali. ;-)
8. 3. 2010 22:14
Re: Však si ju kúp ...
Čvachtali. :-) :yes:
Avatar - white label
8. 3. 2010 22:32
Re: Však si ju kúp ...
Jj, na tom něco bude..., vše na co nemáme je vlastně zbytečné a pokud se nám navíc podaří tomu "uvěřit", můžem být "šťastní" i jako bezdomovci... :-O 8-s ;-) >:-[]
8. 3. 2010 22:35
Re: Však si ju kúp ...
O tom se nejlíp kecá s Emelem >:-[] >:D :yes:
8. 3. 2010 22:39
Re: Však si ju kúp ...
Krom toho... v 92 si ty zloději v Mitsubishi v Praze u Kotvy účtovali za manuální klimu do Pajera 160 litrů. Jo, to by se dneska někomu v 7letym světě záruk zježily i chlupy na zádech, ale bylo to tak.
Avatar - white label
8. 3. 2010 22:43
Re: Však si ju kúp ...
V r. 92 byla manuální klima ještě na točení klikou, ne...? :-O 8-s
>:-[]
8. 3. 2010 22:56
Re: Však si ju kúp ...
To ne, třeba, jako v minulý fábii, co si pamatuju. Ale tu fakturu ti klidně naskenuju. Neuvěřitelný, za co se tenkrát platilo. Taky BMW mělo třeba zastoupení v Opletalce v činžáku a pro káru sis musel jet do Mnichova. Hele to byl tenkrát chaos neuvěřitelnej. Helbig, na to nezapomenu... ten ti tu prodal akorát žárovku a jak si potřeboval vyměnit destičky, tak tě naložil na odtahovku a frčel si do Waidenu. Ještě si k účtu naložil tak 30%, protože mu bylo jasný, že si zrestituoval Hradčany, jinak si nemohl mít MB.
9. 3. 2010 17:04
Re: Však si ju kúp ...
Takze Ferari neni podle tebe sportak. A taky Porsche 911 turbo neni sportak. Tedy pokud ma PDK, pokud ma klacek, je to sportak jak malovany. A Mercedes SLR? To uz vuuuuubec neni sportak!
Hovadina...
Mimochodem takto detinsky napsany blabol, jaky jsi napsal jsem opravdu uz dlouho necetl :yes:
neregistrovaný "Apikkk"
7. 3. 2010 12:18
převodovka
Už kdysi jsem četl, že manuální převodovka nebude, prý se tam nevejde, proto jen DSG. Vzhled mi připadne skoro beze změn! Zlátá předchozí verze Fabie RS.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
7. 3. 2010 12:32
Ani svěcená...
voda ji nepomůže.... :no:
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2010 21:29
Re: Ani svěcená...
Ešte možno keby rozšírili tú akciu, že ju môžeš mať len za polovicu - s dodatkom, že tú druhú polovicu nemusíš platiť vôbec. To by som tú Fabku aj bral... >:D ;-)
7. 3. 2010 12:42
motor
zaujalo mě srovnání s ibizou a polem.. totožnej motor.. i výkonově atd.. kde potom fabia tolik ztrácí, když má o dost pomalejší zrychlení a o dost vyšší spotřebu?? (i tak to jsou zajímavá čísla, ale mohlo být líp,))
napadá mě jen aerodynamika škatule.. je to škoda (ne Škoda), jinak auto nevypadá zle..
očividná snaha auto opticky snížit a rozšířit se sice povedla, ale právě jen opticky a to je málo:(
Rozbalit vlákno
32
7. 3. 2010 12:58
Re: motor
Ta čísla mě taky překvapila. Čekal bych rozdíly jedné nebo dvou desetin, ale ne 10%. Otázka zrychlení nebude krabicoidním tvarem, to by byly i větší rozdíly v maximálce. Mohla by to být jinak odstupňovaná převodovka? To by mohlo mít vliv i na spotřebu.
7. 3. 2010 13:05
Re: motor
Taky nad tim dumam, duvod je celkem jasnej - politika koncernu, nej Polo, pak "sportovni" Seat, pak "paprdovska" Skodovka..

Jak toho ale dosahli pri udajne stejne technice mi jasny neni, asi to muze byt vazne jen jinym, a u Skodovky tedy blbym, zprevodovanim.
7. 3. 2010 13:12
Re: motor
Škodovka má nejstarší podvozek, ten tam taky něco udělá. Technika dle mého stejná. Programy v řídící jednotce na motor a DSG budou kapku jiné.
7. 3. 2010 14:35
Re: motor
Automobilky bežne udávajú čísla, ktoré sú mimo realitu. Krásny príklad bola kedysi Corola TS (1,8 192k), ktorá mala na papieri výrazne horšiu akceleráciu ako Celica s rovnakým motorom, len aby si nekonkurovali. V realite bol rozdiel samozrejme minimálny...
Okrem toho koncern s tými číslami 0-100 všeobecne nejak čaruje, takže za smerodajné by som to vôbec nebral ;-)
7. 3. 2010 14:48
Re: motor
Asi spíš půjde jen o psychologickou hru. Nějak bych se nebál, že by tyto koncernové vozy byly nějak rozdílné.
Volit HH v této kategorii, vzal bych určitě Polo GTI. Nejvíc se mi líbí.
7. 3. 2010 15:36
Re: motor
HH neni o líbení, proboha Pepo... :no:
7. 3. 2010 15:52
Re: motor
Očividně mám jiné životní priority než ty. :-!

Tvůj názor, na mou volbu, mne nezajímá.
7. 3. 2010 21:44
Re: motor
Vim uz davno ze patris mezi ridice co ve 250kW aute jedou po prvni tride s levym loktem na okynku 80 km/h a boji se, ze jim to v zatacce uleti ;-)

Hlavne ze to vypada, to je dulezity!
7. 3. 2010 15:53
Re: motor
A ty by sis koupi auto (HH), který se ti nelíbí? ;-)
7. 3. 2010 21:41
Re: motor
Libivost HH je pro me tak na tretim az patym miste. Ano, ja kupuju HH kvuli tomu jak jezdi. To je darda co >:D
7. 3. 2010 22:42
Re: motor
Pro tebe to jistě darda je.. :-)
7. 3. 2010 22:54
Re: motor
Nesnaz se to prevracet, ty ses ten co se tu divi ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2010 00:43
Re: motor
Že je pro tebe vlastní design HH až na pátým místě je jedna věc a nikdo ti to nebere, jen se to tu proboha nesnaž vydávat za nějaké obecné pravidlo, je totiž sposta lidí, pro které má "vzhled", právě i při koupi HH, naopak velmi zásadní "význam", třeba hned "těsně vedle" toho, jak "jezdí"... ;-) :-)

P.S. ...nevím proč se tu (v této souvislosti) stále oháníš Cliem RS, dyť to je momentálně jeden z designově nejpovedenějších Renaultů vůbec, zvlášť ve výroční edici..., tak proč tady zrovna z něj děláš nějaké "ošklivé káčátko"...?
To jak vypadá CRS je jedna z nezpochybnitelných příčin jeho úspěchu na evropském trhu...
8. 3. 2010 08:30
Re: motor
Karlitto bude nějakej exhibionista, ten by jezdil snad i na trakaři, hlavně že s ním bude moct strouhat zatáčky :-)

Většina lidí má vzhled, jizdní vlastnosti a motor auta na prvních místech.
8. 3. 2010 22:23
Re: motor
Mas castecne pravdu, za mlada sem takovej byl >:-[] Ted uz mam "rozum" a vyblbnavam se relativne bezpecne :-) >:D
7. 3. 2010 19:45
Re: motor
Jasne, že je. Okrem jazdy si vyberáš podľa výzoru. Resp. väčšina ľudí vyberá takéto auta hlavne podľa výzoru. :-( Snáď nechceš tvrdiť, že tu ide o praktickosť >:-[]
7. 3. 2010 21:49
Re: motor
Hosi vy mi dneska davate >:D HH patri do kategorie kde je na prvnim miste jizda a az pak image. Nanestesti tomu spousta lidi nerozumi a misto aby lepily náádherny modely 1:10, tuní svoje Fabie 1.2 HTP a Golfy IV 1.6i do podob minimalne Fabie WRC, cimz dosahnou pouze masivni neprakticnosti pri jakymkoliv beznym pouziti, ktere ovsem ani neni vyvazeno jakymkoliv ridicskym pozitkem. Takze tak ;-)
7. 3. 2010 23:38
Re: motor
Skôr ty si to dávaš. Keby to bolo tak ako kecáš, tak každý kupuje Clio Rs Cup a nikto tie Fabie, Pola a podobné auta, čo sa ako hh tvária miesto toho, aby ako hh jazdili. :-!
7. 3. 2010 23:55
Re: motor
Tak si sezen cisla porovnavajici idelane celoevropsky prodeje Pola GTI oproti treba Cliu RS nebo Fieste ST.

A kdo si koupi maly auto co jako HH vypada, stoji, ale nejede je nejspis zena, to snad pochopis. Nebo k nim patris? ;-)
8. 3. 2010 15:41
Re: motor
No predaje GTI/ RS (Sport) mutácií som nenašiel, takže to porovnať neviem, ale neočakávam, že by Clio RS Cup malo nad 50% podiel na trhu hh, takže asi bude platiť že ľudia, ktorí kupujú iné auta, preferujú niečo iné ako najlepšie jazdné vlastnosti medzi hh...

Ak máš link, hoď ho sem, som zvedavý.
PS. Je jasné, že staré Polo GTI sa extra nepredávalo, lebo nestálo za reč ;)
8. 3. 2010 22:27
Re: motor
Hele vcera sem to mozna moc hrotil, samozrejme ze vzhled je dulezitej, a asi pro vetsinu, ale taky nemala cast lidi voli dobrou jizdu...a do toho mi fabka RS nezapada protoze neni ani moc pekna ani moc zabavna..
8. 3. 2010 22:31
Re: motor
Karle, jak víš, že tahle fabie není zábavná? Třeba je.
7. 3. 2010 23:42
Re: motor
Kategória kde ide o jazdu na 1. mieste je jedine, tak tá kde patria autá ako Lotus Exige, Ultima GTR, Ferrari Enzo FXX, Masserati MC12 a podobne. Ak si niekto kúpi iné auto, asi sú mu iné vlastnosti prednejšie ako jazda ;)
8. 3. 2010 00:09
Re: motor
Az si vydelas rekneme 700 tis. na auto, prakticnost pro tebe nebude priorita, zato opravdu rad rekneme nadstandartne ridis a umis to, tezko to vrazis do vicemene jen oplastovany a omalovany Fabie s trochu rychlejsim motorem, nebo treba do Pola GTI ktery je stejne tak o nicem. Pujdes a koupis Clio RS protoze proste jezdi nejlip, na to co si mysli nevedouci clovek pred obchodem se_res.

Kdyz bych to prehnal a posunul nekam o cca milion vys, je to asi tak jako koupit A6 allroad nebo 535i s M-kovym podvozkem.

Stejne nejspis nechapes co ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2010 11:11
Re: motor
Musím bohužel souhlasit... 8-s ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2010 10:57
Re: motor
Nechápeš to stále především ty...
Proč srovnáváš hrušky s veverkama.
Když pominu fakt, že se u končící 5kové řady motor 35i ani nenabízel, pak pro nadcházející 535i bude (ještě asi tak rok) přímý konkurent A6 3,0 TFSI. Proč do toho taháš současný allroad (crossover) nechápu, to co umí allroad (sériově na vzduchu), neumí 535i a logicky to platí i naopak...
Polo GTI a Clio RS jsou (na rozdíl od "srovnání", které uvádíš) stejná "kategorie", tedy subkompaktní hh, ať se to ti to líbí, nebo ne, a to že je jeden o něco "ultimativnější" a druhý zase uživatelsky přívětivější (podobně jako např. GolfR a Focus RS) tento fakt nemůže změnit...
Avatar - miromen
7. 3. 2010 22:16
Re: motor
Ja bych vzal Ibizu. Jinak souhlas HH se musi libit a kdo řika že ne tak lže. Vzhledove ustupky snad u rodinnych povozu.
7. 3. 2010 14:51
Re: motor
To by být mohlo. To otevírá prostor pro redakci, aby postavila tyto vozy na čáru - nejlépe najednou - a měřila a měřila. Rozdílná práce s řadičkou evidentně problém nebude. Současně bychom si mohli udělat obrázek, jak moc se realita liší od marketingového směřování jednotlivých značek/modelů.
7. 3. 2010 19:46
Re: motor
Jasne, to by bolo ideálne. A ak by ich zobrali na okruh, napr. do Mostu mohli by porovnať o koľko je lepšia aj novšia platforma v Ibize a Pole. Len to by asi škoda niesla ťažko. :-)
7. 3. 2010 13:14
RASANT
Trefa do černého :yes: Auto na úřadujícím nejlepším motoru na světě, nejlepší světová dvojspojka, a pokud tohle vyjede vmontované do kraťasa, má člověk v rukách vedle pola GTI další eso třídy, které každému ukáže v dlouhém táhlém jen výfuk.

Škodu chvalme nejen za technickou konfiguraci, chvalme i vizuální podtržení toho, co je pod kapotou, koneckonců... v zelené to eresku sluší jako málokterému malému autu. Dojem samozřejmě umocňuje horní barva, která auto opticky přilepuje k silnici, a která k vozidlu této konfigurace vysloveně sedí. Škoda tímto bicolorem dokonale zužitkovala barevné provedení A sloupku. Známe i z jiných tříd obdobná barevná řešení střech, která ovšem dopadla právě naopak...

Velmi elegantní sportovní markanty, vrcholně vyspělí asistenti jízdy, no, RS se stane zejména v Česku velmi respektovaným autem.

Projevím kritiku - mutace RS přichází trochu pozdě. Podle mého by sportovní model měl přicházet tradičně nejpozději na konci prvního roku výroby. Vždyť právě a zejména existence těchto "třešniček" přispívá k prodejnosti modelu jako celku.

Tedy technicky, barevně, vizuálně není Fabii RS co vytknout, lze jen jásat, případně (pohybuješ-li se ve světě subkompaktů) navštívit svojí garáž a tam si o sobě ve vztahu k překrásné Fabii nechat něco říct. Z vočí do vočí... Vsadím zimní sadu, že ti to Fabia RS nandá kdy se jí zachce a kde se jí zachce.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
54
7. 3. 2010 13:19
Re: RASANT
Asi je vcelku jasné, proč Fabia RS přišla až teď... Protože Polo. Čekalo se na nový model a ten hned dostal GTI variantu, proto škodovka musela čekat. Ta je totiž v koncernu až v poslední řadě. ;-\
7. 3. 2010 13:22
Re: RASANT
Jo,jo, tohle zamrzí.
7. 3. 2010 13:46
Re: RASANT
Ani ne. VW do Skody uz investoval dost a vytahl ji dost vysoko. Vzpomen si, ze kdyz byla Skoda na prodej, mel zajem treba i Renault. Mohli jsme vyrabet treba Logany, ze? Umis si to predstavit? Automobilovy prumysl je do znacne miry nejen tahounem ekonomiky, ale jakymsi ukazatelem technologicke urovne materske zeme a Skoda ukazuje ze CR je v tomto ohledu skutecne na vysi.
Avatar - chlapecx
7. 3. 2010 16:39
Re: RASANT
as já bych se těch loganů zas tak nebál :-)ono pořád by to byly jiný logany než ty rumunský :-) A fabie musí jak jde její cena dolů tak šla ve FII dpolů§ i s kvalitou, logický, ještě 50 000 a už je to takový český sandéro :-)
jinak ale souhlasím, VW už do škodovky investoval dost a nyní to není potřeba, teďka je na řadě vlastní POLo a halvně Seat, jmenovitě Ibiza , proto ona dostala novej podvozek a na fabii se trochu šetřilo...
7. 3. 2010 20:10
Re: RASANT
Už je to asi podesátý. Běžná generační výměna. Až dostane Fabia nový podvozek a jiné novinky, tak zase po dobu jedné "generace" ostrouhá Polo a Ibiza.
7. 3. 2010 21:10
Re: RASANT
Ja spis myslim, ze Ibiza se uz prakticky neprodavala ani doma a tak drasticka zmena uz prijit musela. Navic otestovala reakce na novou platformu pred prichodem Pola. Fabia se prodava stale dost dobre, tudiz neni ke zmene duvod.
Avatar - chlapecx
8. 3. 2010 11:47
Re: RASANT
šak přesně to píšu:-) proto v technice a podvozku tentokrát nedostala (pevně si musí vydělat an to rozšíření tý linky v Bolce:-D apropos dělá se v MB ještě něco jinýho než fabie? připadá mi to, že momentálně ne, takže by se pak dala během nějaký tý odstávky zmodenrnizovat (rozuměj rozšířit) linka...

ale v něčem je na tom je líp, TSIčko sice už dostaly všechny auta který jsou stejný jak fabie o chlup dřív, ale Fabie (nadávalo se hodně na ty nemožný motory kerý měla) tak jako první má komplet překopanou a modernizovanou motorovou paletu:-)
Fabii v benzínu vyjma RS neseženeš v jiným objemu než 1.2, 1.4 a 1.6 šly do kytek:-)
7. 3. 2010 14:04
Re: RASANT
no nevím, když jsem koukal na Monte Carlo žádný Polo ani Ibizu jsem neviděl, zato Škodovky v týhle greenfire si tam vedly skvěle. Tyhle plačky jak se Škodovce křivdí neberu. Je to jednoduše špatný marketing, když nedokáží prodat miliony nacpané do rally. Kdyby na to dělali rozšiřující bodykit, který na jiných autech vypadá pro smích, šel by jak housky na krámě, a současně by se zbavili vzhledu krabice na stojato.
7. 3. 2010 14:55
Re: RASANT
Ber nebo neber si co chceš. Pravda je taková, že koncern Škodovku dost velmi limituje jak v nasazování technologií, tak ve vlastním vývoji.
O marketing tu vůbec nejde. Jde o to, dostat svolení z Vlkokradu. A to není vůbec jednoduché.
7. 3. 2010 15:44
Re: RASANT
hmm, to musí být pro vývojáře dost ponižující, až se divím, že nejdou jinam
7. 3. 2010 15:56
Re: RASANT
To máš naprostou pravdu. Asi by ses divil, pod jakým dohledem jsou konstruktéři. Musí dělat pouze to, co jim je dovoleno. Dřív ještě pracovali i na svých ryze českých projektech, ale ty se Němci snažili úplně odstranit. Takže z toho už moc nezbylo.
7. 3. 2010 18:32
Re: RASANT
hmm, to spolehlivě zabije každého kreativce :no:
7. 3. 2010 21:32
Re: RASANT
Ja už som kdesi písal, že Škode by samostatnosť prospela, že by vyrábala trochu onakvejšie vozy. Ak by ale existovala, samozrejme. Niečo výmenou za existenciu padnúť muselo.
7. 3. 2010 21:14
Re: RASANT
Stejne jako se prodaal bodykit na Peugeot 306, ze? Sahli ho z trhu po nejakych 5 mesicich, nikdo ho nechtel... Dokonce ani zavodnici ne. A to P306 vypadal rozsireny dost dobre! Ono to rozsireni asi neni jen v bodykitu, ze? ;-)
7. 3. 2010 21:38
Re: RASANT
no P306 byl placatý dost, Fábce by ta širší základna slušela moc.
7. 3. 2010 13:35
Re: RASANT
Tak tak... Pekne shrnuto. :yes:
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2010 13:56
Re: RASANT
Lancii Delta čierna strecha nesedí, ale Fabii už áno? No dobre, Fabia sa proporciami podobá na Mini, ktoré mu to tiež sedí. Ale mám skôr pocit, že keby bola Fabia Talianska... :-O No mám iné povedať, keď si sa kvôli čiernej streche toľko hádal a pritom aj Mini, aj Delte, aj Fabii čierna sadne. A úprimne, práve Fabii čierna sedí najmenej, platí o nej to, čo si hovoril o Delte. Opticky to nesedí. "Tak černá střecha... no, tak tohle zatím staví na hlavu jakoukoliv estetickou představu o harmonii. Dole byla zatím vždy pohledově těžší barva. Dokonale to vykoumali u Škody s Fabií (vím, po nich to převzal nedávno i MINI,nebo to bylo naopak, no to je jedno) - dole cokoliv, nahoře lehoučká bílá...". Tak ako? "Tak černá střecha... no, tak tohle zatím staví na hlavu jakoukoliv estetickou představu o harmonii. Dole byla zatím vždy pohledově těžší barva. Dokonale to vykoumali u Škody s Fabií (vím, po nich to převzal nedávno i MINI,nebo to bylo naopak, no to je jedno) - dole cokoliv, nahoře lehoučká bílá..." Nič by som nehovoril, ale práve Fabii to škodí, lebo ťažká farba Fabii to škodí.
7. 3. 2010 14:06
Re: RASANT
aspoň že mají soudnost a nefrkli tam jůniondžeka z Miníka
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 3. 2010 14:16
Re: RASANT
Fabia se nepodobá Mini proporcemi. Jsou to dva naprosto rozdílné automobily. Dle všeho tak soudíš na základě řešení sloupků a střechy.

Mini je přímo ukázkově vyvážené a esteticky dotažené. A to nejen díky tomu, že nevazuje na ikonucký design svého předchůdce. Kdežto karosérie Fabie je stavěna na základech, které si vyžadují užší stavbu vozu, což neladí s výškou a před modernizací ani s přídí z Roomsteru.

A co se týká černého zbarvení střechy, nevidím v něm osobně problém. Je mi sympatičtější a méně rušivé, než její bílé a ne zcela originální provedení.
7. 3. 2010 14:22
Re: RASANT
Mám u tebe zimní sadu
7. 3. 2010 16:57
Re: RASANT
A chceš sněhule nebo rovnou sáně? ;-)
7. 3. 2010 14:48
Re: RASANT
mne tiez....225/45 R17 :-) a len yokohamy :-)
7. 3. 2010 16:58
Re: RASANT
Kterýpak subkompakt jezdí na této šíři?
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 15:01
Re: RASANT
Omlouvám se, ale to je legrace nebo je to myšleno vážně?
7. 3. 2010 16:51
Re: RASANT
No, mrkni se do té garáže... ;-) Tam nalezneš odpověď.
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:07
Re: RASANT
Jestli myslíš do mé, tak jsem stále spokojen. Auta si kupuji podle toho nač je potřebuji a své auto miluji. Má super podvozek, nemá ho kde kdo a je s ním legrace. Žádný krasavec to sice není, ale naštěstí ani taková škareďačka jako Fábie.
Nicméně, GTI Ty jsi takový mág písmenek :-) , zkus mi popsat prosím typově kdo je ten pravý kupec pro Fabii RS a to včetně Tebou předpokládané ceny neb jak oba víme to je velmi důležitá okolnost. Fakt to chci znát Tvůj názor. Dík
7. 3. 2010 17:16
Re: RASANT
Reagoval jsem na tvá slova, zda jsem to nahoře myslel vážně, proto jsem odpověděl, aby ses podíval do své garáže, že si na to pak dokážeš odpovědět sám. A jak je vidět, pěkně se ošíváš >:D ;-)

Pojem pravý kupec neznám, znám jen lidi, kteří si kupují auta. A pro některé z nich je určena Fabia RS. O prodeje nemusíš mít starost, na RS se tu velmi silně čeká. Cenu neznám, brzy se ji budeme znát všichni. Nepředpokládám, že by Fabia RS stála více než POLO GTI.

P.S. Velmi tě chválím za to, že máš ke svému autu hluboký vztah :yes:
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:28
Re: RASANT
Rozumíme oba stejně slovu ošívat? já ho v tomto významu chápu jako být si nejistý svými slovy či je úmyslně trochu kašírovat. Můžu Tě ubezpečit, že v mé odpovědi nic takového není.
Odstavec 2 je, promiň mi ten vulgarismus, o *. Ptal jsem se na tvůj názor, ne na pravdu. Zde nejsi u soudu, zde se bavíme, spekulujem a zabíjíme čas. Tvá odpověď nerozpoutá válku. Budu-li chtít slyšet podobné odpovědi zapnu si diskuzní pořad s politiky. A to nechci. Tak hrej tu hru se mnou a napiš: Já si myslím že typický kupec Fabie RS má ??? let, ??? práci, ??? peněz a co já vím. Díky
7. 3. 2010 17:38
Re: RASANT
Jenže tady nejde napsat, že Fabii bude kupovat ten, co má 33 let, 1 dítě, průměrnou práci a na kontě k dispozici 800 tis.
Tak to prostě nefunguje.

Třeba znám člověka, který má stejné auto jako ty, ale je mu dvaaosmdesát. Co můžete mít asi společného?
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 17:47
Re: RASANT
Bůh suď :-). Z mé strany nejde o provokaci,jen si opravdu nedokážu představit, kdo by si koupil za předpokládanou cenu okolo 500. tisíc Fabii RS. A tak mě zajímá názor zastánců tohoto auta kdo by to tak mohl být.
P.S.: To fakt má Sporta ve 82 letech?
7. 3. 2010 17:52
Re: RASANT
Stará Fabie stála taky půl milionu a zákazníky si našla i přes svůj dieslový motor, na který se snášela kritika (především díky jeho projevu).

PS: Ano má. Težko pochopitelné, že člověk, který už nemá páteř jako mladý jinoch si vybere takto tvrdé auto. Chtěl malé rychlé auto - má ho. Spokojen.
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 18:01
Re: RASANT
OK. Jistě se mnou budeš souhlasit, že většina lidí se rozhoduje podle estetiky.
A většině se prostě nová Fábie nelíbí.
Chápu, že to že mi vadí DSG většina buď řešit nebude a nebo bude dokonce ráda, 1,4l s turbem a 180 koni také asi uvítají (jaké bude jejich překvapení že obecně u těchto motorů strašně záleží na stylu jízdy a následná spotřeba bude hódně veliká). A o tom se tu můžem dohadovat. Ale většině se to auto fakt nelíbí.
Ne že bych staré RS chtěl, ale alespoň mi esteticky nevadilo. A Octavia stála taky jinak. Teď se cenově nebezpečně blíží.
8. 3. 2010 14:17
Re: RASANT
Líbí nelíbí. Ta většina trhu je pořád ochotna volit právě tu Fabii, ať už jsou důvody jakékoliv a jestli je univerzální pravdou, že je ošklivá, tak volba auta nebude "jen" o vzhledu.
8. 3. 2010 14:36
Re: RASANT
Já teď někde narazil na prodejní statistiky Fabií a co mne překvapilo, je, že za min rok se nových fábií prodalo téměř tolik (rozdíl ve stovkách kusů), co Fabia 1 udělala jako rekord za celý svůj život.
8. 3. 2010 14:42
Re: RASANT
Zajímavé. Proti Fabii I bych čekal vyrovnáná čísla a nepřekvapil by mne ani mírný pokles. Něco asi bude "špatně". "Všem" se nelíbí, ale "všichni" ji kupují.
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 15:26
Re: RASANT
Milá figurko, opravdu ve svém okolí neznám ani jednoho člověka kterému se líbí. Na internetu spoustu, ale živého ani jednoho. A mimochodem statistiky velmi, ale opravdu velmi ovlivnilo šrotovné v Německu.
Polopravda je horší než lež. Demagogie - tak se tomu taky říká. A ty uvozovky si můžete také rozmilá figurko ...
Avatar - white label
8. 3. 2010 15:32
Re: RASANT
Jen se z toho nepo... :*) >:-[]
Profláklé zaklínadlo "šrotovné v Německu", ono snad jinde nebylo?
A na "škaredé" auta byla větší sleva, nebo se šrotovné vztahovalo jen Škodovky...? 8-s >:D
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 15:43
Re: RASANT
Neboj.
Jen odmítám souhlasit s tím, že Fabia II je s estetického hlediska přijímaná stejně pozitivně
ne-li lépe než
Fabia I.
Avatar - white label
8. 3. 2010 15:54
Re: RASANT
...ale znáš nějaké lepší/objektivnější měřítko (FI vs FII), než dlouhodobé, celkové prodeje...?
8. 3. 2010 15:47
Re: RASANT
Jak dlouho se prodává FII ? Jak dlouho "fungovalo" šrotovné ? Jestli máš problém se zkreslením roku 2009 šrotovným, vezmi čísla za 2008.
Já jen říkám, že buď není volba auta jen o vzhledu a nebo se Fabia II líbí více lidem než jseš schopen/ochoten si připustit.
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 15:57
Re: RASANT
OK. Mám auto, mám ho rád a vím, že je škaredé. To moc lidí asi neřekne, že jo? Ano není to jen o vzhledu, ale pro normální lidi je jedním z velmi důležitých hledisek, spolu s cenou a praktičností.
Fakt nikoho neznám, je mi líto.
Jdu na Spořku, platit a platit ...
Avatar - white label
8. 3. 2010 16:11
Re: RASANT
Problém bude hlavně v tom, že si neumíš vůbec představit, že by se FII mohla někomu líbit. Já bych si FII sice nekoupil, ale její design mi nijka zvlášť nevadí a představa, že se může někomu (v této třídě) líbit, mně nedělá problém.
Mně se zase třeba (v této třídě) moc nelíbí současná Fiesta, ale prodejní čísla říkají jasně, že jsem v tom relativně "sám", nikdy bych si ji nekoupil, ale přesto ji (po této stránce) "respektuju"...
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 16:31
Re: RASANT
Stran normální Fábie s Tebou souhlasím. Ale u Fabie RS prostě ne. Mám Swifta Sport, mě stál 0,5 mil., teď stojí jenom 0,385 mil. a přesto jsem ve Zlíně jediný. Nikdo si ho nekoupil a mimo jiné proto že to není žádný krasavec. To že má super podvozek a je sním velká zábava evidentně nikoho nezajímá. U Fabie RS to je podle mě tak, že je ještě škaredší a zábava s ním zas taková (dle mého soudu) nebude. tož tak.
8. 3. 2010 16:45
Re: RASANT
Tak zde ti naopak řeknu, že Swift Sport se mi velmi, ale velmi líbí.
Jak naznačuje White label.... i když neznáš nikoho, komu se FII líbí, nic to neznamená (pro Fabii).
Avatar - white label
8. 3. 2010 16:56
Re: RASANT
Mně vůbec nevadí ani design Swifta (spíš naopak), natož verze Sport, vlastně v něčem i trochu taková třídveřová F2RS (A sloupky apod.).... ;-)
Když se někomu může líbit F2, proč by se někomu nemohla líbit i F2RS...?
7. 3. 2010 21:30
Re: RASANT
Odpoved je napro100 jednoducha: Fabii RS si koupi clovek, ktery si chce koupit - Fabii RS!
Prekvapen?
Ano, jsou i lide, kteri si kupuji auta ktera chteji a ne ktera musi (at uz z financnich, rodinnych, rozumovych ci jinych duvodu).
neregistrovaný "ZibiK2"
7. 3. 2010 22:08
Re: RASANT
No tak. Pokud něco nedostanu zadarmo, tak vždycky musím mít důvod. Třeba blbý, pro jiné nepochopitelný, ale musím.
8. 3. 2010 07:15
Re: RASANT
Ano, ale tim duvodem neni fakt, ze je mi XX let, nebo ze patrim do nejake socialni vrstvy. Duvody proc ja bych F RS bral uz jsem tu nekde vypsal...
neregistrovaný "ZibiK2"
8. 3. 2010 15:31
Re: RASANT
To jistě ne, ale malé a drahé auto musí být buď sport a nebo image do města. Proč jinak bych dával 0,5 mil. za malý vůz, když za to mám slušnou Octavii II? Fabia RS není ani jedno.
Až Ti doslouží Tvé stavající auto koupíš si ji?
9. 3. 2010 12:11
Re: RASANT
Ano, uz si na kombi brousim zuby ;-) Bude ta Oktavka II za pul mega delat stovku za 7,3? Bude mit 180 koni a spotrebu kolem 7 l ? Asi ne, ze? ;-)
Avatar - Andromeda
7. 3. 2010 17:42
Re: RASANT
Chlape,kouknul jsem dovnitř(kupodivu žádný Santa ani Pepa z Honkongu mi překvápko ve formě nového plecháče nepřipravil ;-) )a jsem rád,že tam je co tam je(můj blesk slouží dobře a drží si fajn vizáš) a "jiný vesmír" tomu nepodsouvej.Tolik k tomu pohledu.Nicméně k autu -> DISPROPORCE v rodném listu,barevná kombinace - no,fajn,každý má jiný cit-pro mne ajajaj :-((( ,použitá technika - ok.Dobře je "domácí",ale díky za snahu o "prozření" -> ne...
7. 3. 2010 14:04
JAK JE TO S TÍM ZRYCHLENÍM Z 0-100 KM/H
Všude se píše 7.3s a teď je tady najednou psáno 7.6s.
I když na tom až tolik nezáleží , aby tady za chvíly nebylo třeba 7.9s. ;-\
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2010 14:15
:o(
tak toto trošku moc prehnali, načo tam dali ten motor čo do Cupri, mali tam dať pekne dieslačik ten 105 kW aby to bolo porovnateľné s FR a nie ešte lepšie, teraz ešte bude otázne aj to či si niekto bude chcieť kúpiť RS octaviu alebo toto ... keď už chce mať niekto rýchlu škodu, no našťastie aspoň nezrýchľujú rovnako tie tri vozy. pekne tomu narástol výkon, teraz to má toľko kW koľko predtým PS ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
7. 3. 2010 14:39
chybaju emocie
ak si mam vybrat medzi surodencami z VW Group, beriem asi Seat Ibiza Cupra.
Tiez to nie je to prave orechove, ale z troch surodencov mi pride najdynamickejsi.
To, ze vsetky tri vozy maju rovnake motory a podobnu techniku len svedci, ze je jedno ako vyzera karoseria.
Nastupca Fabie 2 (na trh pride 2013) bude uz na novom podvozku. Z tych mala informacii je iste, ze bude aj ako 3 dv. verzia. Konecne!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Allexx"
7. 3. 2010 14:50
Re: chybaju emocie
hmm souhlas, i když mi seat vždy přišel tak nějak moc "bachratý" tak pořád lepší než fábie. Předchozí varinata fabie byla ještě OK, ale tá nové i po faceliftu mě vůbec nebere :-(
7. 3. 2010 14:57
Re: Ibiza je iný level ...
Čo sa týka dizajnu určite ...

Nemusím nejako koncernové autá, ale Ibiza je jednoducho krása, pokým Fábia II je hnus ...
neregistrovaný "MINI"
7. 3. 2010 14:47
Šířka
tak tahle fotka mluví za všechno [odkaz] fabia sama o sobě je hnus a tenhle zelenej tuzing to dovedl k dokonalosti. Myslim že kdejakej Franta by to vytuzil mnohem líp.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
7. 3. 2010 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2010 15:42
Re: Šířka
no comment...pochybuju ze ti jde o neco jinyho nez o znak na kapote....
neregistrovaný "MINI"
7. 3. 2010 16:24
Re: Šířka
omyl znak mě nezajímá....fabia II se mi prostě nelíbí a RS to ještě umocnilo. Proti škodě nic nemam...třeba Superb II Combi a Octavii I považuju vzhledově za velmi povedený auta.
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2010 16:36
Re: Šířka
ze fabia II ma ke krase daleko je znamy fakt, ale stejne myslim ze FII RS v te zeleno-cerne nevypada vubec zle ;-)
7. 3. 2010 14:59
GTI
gti prosim__uz neber tie drogy__pises ako zmyslov zbaveny...
otvor svoje oci a mysel__su aj krajsie, technicky vyspelejsie zalezitosti ako vw... >:D
Rozbalit vlákno
4
7. 3. 2010 15:06
Re: GTI
Ty se především nauč psát. :-!
Avatar - theolli
8. 3. 2010 08:21
Re: GTI
aaaaaa,GTI-ho "kuřka! se ozvala >:D
Avatar - Mira328i
7. 3. 2010 15:08
Re: GTI
:-), ta fobie je hnus..., nešlo by ve škodovce udělat taky hezčí auto??..od felicie a octavie 1 po fl sem pěknou škodovku neviděl.
Každopádně proč kupovat tohle RS když všechni konkurenti sou lepší, i co se týče koncernu-VW,SEAT.
Dyť tohle auto je absolutní hnus, vyšší než širší, design o ničem...posez za volantem děs-tratar pro Pepíky z vesnice.
Avatar - pelikoš
7. 3. 2010 18:20
Re: GTI
...je hnusná,ale stačilo napsat,že se nalíbí... >:-[]
Avatar - Mira328i
7. 3. 2010 15:11
GTI
:-), ta fobie je hnus..., nešlo by ve škodovce udělat taky hezčí auto??..od felicie a octavie 1 po fl sem pěknou škodovku neviděl.
Každopádně proč kupovat tohle RS když všechni konkurenti sou lepší, i co se týče koncernu-VW,SEAT.
Dyť tohle auto je absolutní hnus, vyšší než širší, design o ničem...posez za volantem děs-tratar pro Pepíky z vesnice.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pelikoš
7. 3. 2010 18:11
Re: GTI
tobě se nelíbí?ani v té zelené "vodníkovo semeno"?divné ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
8. 3. 2010 19:20
Re: GTI
Ještě to sem zkopíruj několikrát. ;-)
Avatar - Shr3k
7. 3. 2010 15:13
Pěknej offroad
Motor OK, DSG převodovka - proč ne, aspoň se člověk může soustředit na řízení (a třeba i obsluhu páčky směrovek - mnoho řidičů s tím má stále větší problém), ale vizuálně mi to spíš přijde jak Yeti nebo nějaká Scout verze. Sportovní model má prostě sedět přiměřeně nízko... ;-)

Kola "vyvinutá speciálně pro RS" vypadají jak konfekční bláto od Borbetu, Ronalu a podobných OEM dodavatelů. ;-\
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2010 16:43
Re: Pěknej offroad
ohledně kol... čteš mě myšlenky >:D
8. 3. 2010 16:35
Re: Pěknej offroad
Náhodou ty koal jsou moc pěkný,podobný mám na zahradním kolečku na trávu. >:D
7. 3. 2010 15:20
Combi RS
Uniká mi smysl Fabie Combi RS. Teda pokud nebyl cílem Škody udělat historicky nejošklivější auto s označením RS... to se jim povedlo :-)

Jinak co se týče krátký Fabie, z ní prostě díky její proporci hezký "sportovní" auto udělat nelze.
Rozbalit vlákno
13
7. 3. 2010 15:30
Re: Combi RS
Combi smysl určitě má. Protože když tu byla Fabia I RS, tak spousta lidí se ozývala, proč se nedělá i praktičtější kombík.
Osobně si myslím, že Fabia tímto modelem aspoň trošku probudí zájem zákazníků, protože Ibiza ST FR se v kombíku zatím nechystá a kdyby byla, tak škodovka by asi neprodala ani kus.
7. 3. 2010 15:46
Re: Combi RS
Ozývat se mohli, jde o to, jestli by si vůbec koupili. Za tu cenu už auto v této kategorii musí aspoň trochu vypadat...
7. 3. 2010 16:00
Re: Combi RS
Já v tom žádný problém nevidím. Fabia nikdy nebyla žádné ultimativní sportovní auto, jako je Clio apod.
Avatar - Andromeda
7. 3. 2010 17:45
Re: Combi RS
Clio ani ve verzi RS není "ultimativní sportovní auto",to opravdu ne ;-) ...
7. 3. 2010 17:55
Re: Combi RS
Oproti Fabii je to tvrdá, nepohodlná, žravá potvora.
8. 3. 2010 12:49
Re: Combi RS
Jo, dneska tu opět střílíš do vlastní brány. :-!
7. 3. 2010 15:47
Re: Ale musia v Combi pripaliť i výstrahu ...
"Pri naloženom kufri nejazdite športovo".

Lebo nie každému rodinne založenému "športovcovi" v takom "športovom" aute musí dôjsť, že pri naloženom aute sa totálne menia jazdné vlastnosti ...
7. 3. 2010 15:58
Re: Ale musia v Combi pripaliť i výstrahu ...
Budu se opakovat, ale Škodovka nikdy neudělala sportovní auto. Žádné RS co nabízí/nabízela, nebylo sportovní auto, bylo to pouze rychlejší rodinné auto.
A v tomto světle, proč by nemohl být rychlejší i kombík?
7. 3. 2010 17:04
Re: No, veď to je ten problém : ).
Pri takom výkone na to nejaký "šťastný" majiteľ príde až keď bude na streche ... : ).
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2010 15:44
Re: No, veď to je ten problém : ).
hmm...jaky myslis ze ma smysl OII RS combi? 70% prodeju, pokud vim ;-)
7. 3. 2010 15:51
Re: No, veď to je ten problém : ).
Smysl OII RS je jasný, rychlý kombík s velkým kufrem s nímž nečiní problém dělat dlouhý trasy. Ale podívej se, kdo jezdí ve Fabii Combi? A myslíš, že mladým se tenhle kombík bude líbit, když cena zdaleka nespadne pod 500 tis. (tipuji 550) a za 600 tis. máš HH v nižší střední?
7. 3. 2010 15:59
Re: No, veď to je ten problém : ).
Kombík je dražší tuším o 5 tis? A proč neudělat rychlou Fabii s větším kufrem?
Avatar - Hitachi
7. 3. 2010 15:42
4 roky za volantem Fabie RS
Mám tu čest a potěšení jezdít s minulou generací RS a musím poznamenat, že je to velmi povedené a univerzální auto. Není to sporťák ani brzda provozu, má slušnou výbavu, výborné zpracování, živý a úsporný motor a pokud nejedete přímo tankodromem, tak je jízda velmi příjemná, podvozek je jistý, prostě nádhera. Pod kapotou nafta. Někdo ji nesnáší, jiný na ni nedá dopustit. Mně osobně tenhle motor velice vyhovuje.
Nofá Fabie RS určitě najde své příznivce. Pod kapotou moderní downsizingový přeplňovaný motor, bohatá výbava, kvalita zase kousek dál. Ale to je asi tak všechno. Design mi hodně leží v žaludku. Auto je zbytečně vysoké a úzké. A nějaké optické úpravy mu v tomto určitě nepomohou. Určitě zůstanu věrný své naftové milence, která sice netrhá asfalt stylu Ibizy Cupry nebo Corsy OPC, ale nevysaje moji peněženku, je pružná, dobře udělaná a HLAVNĚ se mi líbí! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
7. 3. 2010 16:36
Re: 4 roky za volantem Fabie RS
:yes:
7. 3. 2010 23:43
Re: 4 roky za volantem Fabie RS
dulezita je spokojenost, za to mas ode me taky :yes:
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2010 15:47
dobry
rikejte si co chcete, ale podle me vypada RS dost dobre, a ta barva (v kombinaci s cernou) je skvela!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Meridiano
7. 3. 2010 16:14
Dobrý ťah
Fabia RS sa so svojou technikou, výbavou a aj konkurenčnou cenou stane vážnou alternatívou pre podobne orientované autá v triede malých automobilov. RS nikdy nebude HH to je snáď každému jasné a nikdy nebude trhať predaje v SR a ČR. Jej trh bude DE( dlhodobo popredné predaje na trhu), UK a hlavne!!! netreba zabúdať na Indiu, Izrael a podobné podobné destinácie kde je Škoda Fabia väčší pojem ako koncernový Seat Ibiza, Renault Clio, Ford ST.To je prioritná cesta Škody Fabie RS. Bravo Škoda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
7. 3. 2010 16:38
Re: Dobrý ťah
Voe dobrá zpráva pro cool Indy, už stojí pořadník na Fobii RS... :-)
Avatar - Meridiano
7. 3. 2010 16:44
Re: Dobrý ťah
A ešte lepšia pre Škodu ;-) majú pre koho vyrábať :-!
7. 3. 2010 17:45
Fabia
NO, tak vsichni jsou tu odvareni z te kratke zelene a ja musim rict, ze me za srdce vzala spis ta cervena combi... a to myslim vazne.Fabia je hrozna "uzofka" ale TSI mi neda spat a silne zvazuji, co vubec letos vyberu jako nastupce sve soucasne ryze... chvili uz byl zarezervovan novy Ceed SW, ale diky chybe/zameru prodejce z toho seslo... tak je zase prostor pro premysleni.Kazdopadne RS to nejspis nebude... ale 1.2TSI taky postaci :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - strýček BOB
7. 3. 2010 18:44
Re: Fabia
1.2 TSI ti doporučuji, nebudeš zklamán. Velmi příjemný motor na běžné ježdění.
Avatar - rohYpnol
7. 3. 2010 18:29
Líp už to asi nešlo
Opravdu krásné oživení auta. Snad jen jediná připomínka směřuje k zadní atrapě difuzoru. Vypadá opravdu až příliš uměle.
RS Combi jednoznačně :yes: :yes: :yes:
V podstatě není co dodat - nejhezčí a nejrychlejší Fabia všech dob. A ta zelená tomu fakt sekne :yes:
Vidím opět jednoznačně - zatímco design Škody zraje jako víno a vůz místo toho, aby ztrácel, tak lahodí oku čím dál víc. Na rozdíl od Seatu, kde je to přesně naopak. Ibiza ST vypadala na promo fotkách úchvatně. V reálu už to ale dře a překomplikované linie stárnou a zajídají se velmi rychle.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
7. 3. 2010 18:42
Kdo chce čokla bít...
Ještě si pamatuji ty plamenné diskuze nad FI RS - "nafta v RS naprosto nemožné, to nikdo nekoupí, blbost..." U nové FII RS se diskuze opakuje, motoru nelze nic vytknout...tak se kritizuje převodovka a to napříč všemi diskuzemi. Chlapci, řeknu to takhle, kdo má už něco odkvedláno, tak nic jiného, než automat, nechce.

FII RS nemám co vytknout, snad jenom, moc se mi nelíbí ten volant a ty pidi brzdové kotoučky na zadní nápravě.

Za tu zelenou metalízu :yes: ta barva je k sežrání.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mangusta"
7. 3. 2010 19:02
Silná ruka VW nezklamala.
Přesně toto se dalo očekávat, "facelift" kterej by zvládlo i 6-ti leté děcko a RS tomu dala pověstnou korunu! Nojo pánům z VW se nelíbilo že se asi daří víc než má...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - chlapecx
8. 3. 2010 11:54
Re: Silná ruka VW nezklamala.
a jak sis ten facelift představoval ty? jeslti tak, že by vyměnili celý auto tak to tě možná překvapím,a le to není facelift, takže buď napiš, JAK bys TY udělal facelift a nebo radši pomlč:-)
jeslti mi napíšeš vyměnit celé auto tak nemusíš NIC psát:-)
neregistrovaný "Mangusta"
8. 3. 2010 12:21
Re: Silná ruka VW nezklamala.
Chlapečku, byl jsem jedním z lidí co návrhy na facelift Fabky hodnotily a tento "skoro nezměněný" hodnotil každý z nás nejhůře ale stejnak jsme věděli že vyhraje... Tak nepoučuj a radši nic nepiš...
8. 3. 2010 12:32
Re: Silná ruka VW nezklamala.
tak jste ho měli vyhodnotit jako nejlepší a šel by ze stolu, když jsou u VW takové kun.. >:D
8. 3. 2010 12:47
Re: Silná ruka VW nezklamala.
Ale ale, tady něco smrdí. ;-)
8. 3. 2010 14:23
Re: Silná ruka VW nezklamala.
Solidní kariéra a nebo tam kecá "každej do všeho".
Avatar - Johny.Rico
7. 3. 2010 19:03
Krásné auto, výborný motor
... super automat, ale nemožnost manuálu je zoufalá. Jinak bez výhrad :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igor77
7. 3. 2010 20:05
zelená mentolka :-)
mńam mńam :-)
páni, jak dlouho jsme se natohle načekali...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - igor77
7. 3. 2010 20:08
Re: zelená mentolka :-)
prosim jen manualni sestivalt a 16" kola - danke :-)
Avatar - theolli
7. 3. 2010 20:51
no jsem zvědav
na životnost agtegátu Turbo-Kompresor.jestli bude spolehlivost jako u "G-ček" tak se máte na co těšit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR34K"
8. 3. 2010 11:56
To se mi snad jenom zdá.
Dělat z auta s proporcemi telefonní budky "sporťák". 8-s
Rozbalit vlákno
32
8. 3. 2010 12:10
Re: To se mi snad jenom zdá.
Ten "sporťák" z toho děláte jen vy, nechápající diskutéři. Nikdo jiný jej tak neprezentuje. ;-)
Jde o rychlé rodinné auto.
8. 3. 2010 12:34
Re: To se mi snad jenom zdá.
pardon co znamená to RS teda? asi Rodinný Sluha ne? :-!
8. 3. 2010 12:37
Re: To se mi snad jenom zdá.
Neříkej, že nevíš, co je to marketing? ;-)
Zrovna ty, co se jím dost často oháníš, to nedovedeš pochopit v podání škodovky? ;-)
8. 3. 2010 13:33
Re: To se mi snad jenom zdá.
RS je odjakživa označenie športového modelu - na čo je potom to turbo a enormné stádo koní, k čomu nízkoprofilové gumy na 17" diskoch, športové sedadlá a volant? To sú všetko typické prvky rodinného auta, ktoré je "len" trochu rýchlejšie?
Neser si do huby, kámo...
8. 3. 2010 13:54
Re: To se mi snad jenom zdá.
Jestli to, co jsi vyjmenoval, je zárukou sportovního auta, tak si do té huby nevidíš především ty.

Nikde škoda neprezentovala modely RS jako vyloženě něco sportovního, ono to totiž ani nejde. ;-)
Sportovní svým charakterem nebyla nikdy ani O1, F 1, OII...

Škoda jen využívá (marketingově) označení RS, ve kterém má nějakou tradici. Nikoli proto, aby tak označovala ultimativní sportovní vozy, které nikdy nedělala a nikdy asi ani dělat nebude. Škoda plní v rámci koncernu jasnou roli, ale rozhodně to není ta sportovní. ;-)
8. 3. 2010 16:05
Re: To se mi snad jenom zdá.
A kto tu píše o ultimatívnom športovom náradí? To už píšeš trochu z cesty, nie? Fabia RS je športové auto, s tým nič nenarobíš, ani keď sa rozkrájaš. Ešte napíš, že Golf GTI nie je športové auto, len výplod marketingu a smiechu sa nezdržím...
8. 3. 2010 17:09
Re: To se mi snad jenom zdá.
Pro tebe je Fabia RS sportovní auto a pro mne ne. ;-)
Já si sportovní auto představuju jinak. ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2010 17:27
Re: To se mi snad jenom zdá.
S tím "sportovní" je to jen slovíčkaření. Dneska se slovem
"sport(ovní)" označují i růžové kalhotky "vřele doporučené" na aerobik... 8-s
8. 3. 2010 17:39
Re: To se mi snad jenom zdá.
V podstatě máš pravdu.

Pro mne není sportovní třeba Octavia RS, protože nemá ten (pro mne) ryzí sportovní charakter. Ale určitě ji považuji za velmi rychlé a schopné auto.
9. 3. 2010 07:41
Re: To se mi snad jenom zdá.
Povedzme, že škodovky RS sú voči svojim základom športové. Voči Ferrari nie. ;-)
8. 3. 2010 22:25
Re: To se mi snad jenom zdá.
Neměl by si zájem o nějaké fitness oblečení? ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2010 22:33
Re: To se mi snad jenom zdá.
8-s >:-[]
8. 3. 2010 22:41
Re: To se mi snad jenom zdá.
A boty na bowling taky ne? Raketu na squash taky ne? >:D
Avatar - white label
8. 3. 2010 22:46
Re: To se mi snad jenom zdá.
Copak, dostal jsi na vánoce předplacenou kartu do sportcentra a nemáš tam s kým chodit...? :*) >:-[]
8. 3. 2010 22:57
Re: To se mi snad jenom zdá.
Ne, dostal jsem sportcentrum ;-) >:D
8. 3. 2010 14:07
Re: To se mi snad jenom zdá.
Treba Kia Rio RS?
Kia Pregio RS? >:D

[odkaz]

Ma to 3 dvere, dvapulku motor a neni to ani moc drahe - je to HH?!

RS jsou proste dve pismenka za sebou, nic vic.
Takze kdyby se to auto jmenovalo Fabia 1,4 TSI DSG, tak by bylo docela fajn, ze?
Ale RS - no to je jina kava... To uz si dovolili moc! Hromy a blesky na ty nactiutrhace!!
.
.
.
Jojo, presudky, predsudky... :no:
8. 3. 2010 14:23
Re: To se mi snad jenom zdá.
jacípak nactiutrhači, ale přijde mi dost divný udělat sportovní verzi a pak říct že sportovní není, ani tak nebyla myšlená, že to je rodinné auto - trochu urážka těch co si to koupili ne?
Ke koloritu tohodle fóra patří, že kdyby to napsal - já nevím - Wolff nebo Deadlift, že to NEní sportovní, tak k němu domů hbitě vyráží trestní komando :-!
8. 3. 2010 14:37
Re: To se mi snad jenom zdá.
Je to rodinne auto se sportovnim akcentem. Takze RS = Rodina a Sport ;-)
Avatar - peter_ko
8. 3. 2010 15:09
Re: To se mi snad jenom zdá.
A odkedy je fabia rodinne auto???? Za rodinne ho povazuju len ti, co na "skutocne" rodinne auto nemaju. A taki si urcite nebudu moct dovolit fabiu RS...
8. 3. 2010 15:16
Re: To se mi snad jenom zdá.
Doby, kdy u nás plnily funkci rodinných aut škodovky 120 a 105 nejsou tak vzáleny. Spousta lidí kupovalo Fabii jako rodinné auto. 5 dvěří, normální motory, praktičnost. Pro některé a není jich málo, je fabia rodinným vozem pořád. A že není pro tebe? A co jako? :-!
Avatar - peter_ko
8. 3. 2010 18:44
Re: To se mi snad jenom zdá.
Ja nic, len ze sa mnohi ohanate tym ake to bude rychle rodinne auto, a pritom ti ktori si fabiu kupuju ako rodinne auto si ju kupuju s 1,2 HTP, lebo viac nepotrebuju, respektive na viac nemaju... takze podla tejto vasej logiky to nejak nesedi...
8. 3. 2010 19:22
Re: To se mi snad jenom zdá.
Fabia RS bude i jako kombík. ;-)
8. 3. 2010 14:16
Re: To se mi snad jenom zdá.
vím co je marketing, proto budu rodinný auto prodávat promováním Isofixu a deseti airbagů.
Sportovní verzi budu promovat "RS"kem a barvou závodních speciálů.

Jinak samozřejmě nedělal bych z toho nějakýho chudáčka, silná 1.9ka TDIčko s 1. Fábkou cvičilo strašně. A tohle má o 30% víc výkonu >:D To je dobrý pro rodinu když chceš aby se děti poblily :-!
8. 3. 2010 14:29
Re: To se mi snad jenom zdá.
Já prostě škodovácký RSka nepovažuju za nic portovního. Ano, mají trošku sportovnější look, mají výkonný motor a označení RS, ale ve srovnání s typickými HH mi žádná škodovka jako přímý konkurent nevypadla.
Je to sportovní auto v podání škody. Tedy ono profláknuté Simply Clever, za málo pěněz hodně muziky, hlavně neurazit a nenadchnout... charakterem to PRO MNE sporotní auto tedy rozhodně není. ;-)
8. 3. 2010 14:39
Re: To se mi snad jenom zdá.
podle mě si Škodovka tímhle strašně škodí (a né vinou VW) 5km ode mě sídlí Kopecký Motorsport (ano TEN Kopecký) a rallye se tady jezdí, no a Škodovka tam ukazuje Yetiho. Oni jednoduše nedokážou vybudovat skupinu fanoušků, nebo ji nedokážou rozšiřovat. Přitom v českých poměrech z toho RS něco vytěžit by nemuselo být těžký.....
8. 3. 2010 14:43
Re: To se mi snad jenom zdá.
Ale škodovka nemá v koncernu sportovní ambice. Ty má Seat, Audi, Lambo atd.

Škoda staví na jiném marketingovém modelu a VW ji to tak plánuje. Nechce, aby škodovka lezla do zelí Seatu.
8. 3. 2010 14:46
Re: To se mi snad jenom zdá.
to myslíš opravdu vážně?
8. 3. 2010 14:48
Re: To se mi snad jenom zdá.
Co si myslím já, není podstatné. Takto si to myslí vedení VW.
9. 3. 2010 07:43
Re: To se mi snad jenom zdá.
Skrátka koncern má už príliš veľa značiek, aspoň jedna je tam navyše.
8. 3. 2010 14:47
Re: To se mi snad jenom zdá.
Tady s tebou částečně souhlasím. Nastává zde ale také otázka, zdali by "více" upravené RSo dovedli uživit jen tito nadšenci a fandové. A když se porozhlédnu i jinde, tak hardcore sportovní zaměření postupně ustupuje i u větších ikon rallye (STi,Evo). Doba je zlá (a bude hůř).
8. 3. 2010 14:29
Re: To se mi snad jenom zdá.
Já to označení (RS) beru jako značku pro nejsilnější verzi daného modelu s velmi lehkým úkrokem do sportovna. Řekněme TOP verzi.
Čistě hypoteticky.... Kdyby Škodovka v historii vyráběla např. R RS s motorem místo zadních sedaček a s V6, nebo V8, tak bych tuto Fábii bral jako špatný vtip. Vzhledem k tomu, že ale s označením RS u Škodovky žádný supersport spojen nebyl, nemám s tím žádný problém.
8. 3. 2010 14:10
Re: To se mi snad jenom zdá.
Rychla Skoda ;-)
8. 3. 2010 14:57
Proč?
Někdo umí z motoru dostat 200 kobyl bez turba a kompresoru a někdo to bohužel neumí.Honda,BMW,Renault atd.To není jen příklad to je realita.Jinak je dle mého tohle auto naprosto zbytečný,stejně jako celá Fabia.Porovnávat jí s daleko vyspělejší technikou je snad velký omyl(Polo,Seat,Clio.Fabia Rychlá *** opravdu je,ale co dál?Má lepší brzdy jako např. Clio?Ta spotřeba je trochu malá a určitě neodpovídá rychlosti větší než 110km.Kolik bude třeba peněz na její kup?Moc né od 550kolíků + příplatky.Škodovky typu RS jsou rychlí,ale to je i stará E34 a co bych si asi vybral je jasný-BMW. :-!
Rozbalit vlákno
23
8. 3. 2010 15:12
Re: Proč?
Protože si Škodovka myslí, že RSo může být v jejich portfoliu užitečné ?
Troufnu si tvrdit, že 100HP na 1 litr objemu umí udělat "každý". Jen to každý nenabízí, protože to je "zbytečné"/neodpovídá to zaměření automobilky. A v žádném případě nepovažuji za zbytečné jakékoliv auto, které automobilce generuje zisk. A nebo to, které je ztrátové, ale definuje zásadním způsobem automobilku a její zaměření a je dotováno z těch "zbytečných" modelů.
Avatar - white label
8. 3. 2010 15:24
Re: Proč?
Tak to jsme se teda "něco" dozvěděli..., hodně štěsí v "bazaru",
u "veteránů" typu E34 ho budeš určitě potřebovat... :-O :*) >:-[]

P.S. Proč vůbec vzpomínáš u subkompaktu prémiovou vyšší střední?!? 8-s
8. 3. 2010 15:27
Re: Proč?
Protože bazarový subkompakty nemaj 180 koní. :-!
8. 3. 2010 20:05
Re: Proč?
Ale umí tak vypadat >:D
8. 3. 2010 22:15
Re: Proč?
Poprskal jsem si monitor... To si zodpovíš! >:-[]
8. 3. 2010 22:24
Re: Proč?
Doufám, že si zrovna polykal jitrnici ;-)
8. 3. 2010 22:59
Re: Proč?
Takto pozdě si už dávám maximálně bůček. ;-)
8. 3. 2010 23:04
Re: Proč?
Já právě zporcoval uzený koleno... taky nemám rád ty mletý masa po 22 hodině. ;-)
8. 3. 2010 23:07
Re: Proč?
Koleno... bóže, no dal bych si... jedenáct nejedenáct, hlad je sviňa. >:-[] :yes:

Nebo co hlad, chuť!
8. 3. 2010 23:13
Re: Proč?
Uzený koleno pečený v marinádě z piva, medu s bobkovým listem, čerstvý jemně strouhaný křen, hrubozrnná francouzká hořčice, domácí chléb, okurka... ;-) ;-)
8. 3. 2010 23:16
Re: Proč?
To snad děláš naschvál! >:D
8. 3. 2010 23:22
Re: Proč?
To je manuál na DSG >:D
8. 3. 2010 23:25
Re: Proč?
>:D :yes:

Jdu zalehnout, zejtra je taky den. ;-)
8. 3. 2010 20:35
Re: Proč?
poriadne spojlery, zopar modrych neoniek, velka rura na vyfuk a kraval bude vacsi ako 180 koni ;-) ;-)
8. 3. 2010 15:51
Re: Proč?
Protože za ty prachy co za Fabii budou chtít si koupím E34 skoro ve zlatě a časem bude mít jeho cenu.
8. 3. 2010 15:58
Re: Proč?
Leda cenu šrotu. Už teď se pohybují E34 na hranici bazarové prodejnosti. :-!
Avatar - white label
8. 3. 2010 15:59
Re: Proč?
Tak pokud u průměrného, bazarového E34, nahradíš vše vadné a zkorodované "zlatem", tak máš vlastně skoro pravdu... :*) >:-[]
8. 3. 2010 16:05
Re: Proč?
JO TROCHU NADSÁZKY MUSÍ BÝT.FABIA RS A OKTAVIA RS MĚ CELKEM ROZESMĚJOU I KDYŽ SI SVÝHO KUPCE NAJDOU.A TAK TO MÁ BÝT,VŠE MÁ SVÝHO KUPCE. :-!
8. 3. 2010 20:33
Re: Proč?
pri tom porovnani bmw vs. fabia som v rozpakoch. Skus porovnat porovnatelne a nie vytahovat x rocne konzervy z vrakoviska
8. 3. 2010 19:13
Nemastné, neslané
Pro mě je FabieRs takový nezařaditelný produkt, který neví na koho by se rád zacílil. Designem obyč fábie útočí na takový střední proud řidičů-auto mám jako dopravní prostředek a nepotřebuju 220koní pod kapotou. Tomu je i přizpůsobená technika. TSI motory nejsou špatné, mají slušný zátah, ale při razantnější jízdě opravdu žerou víc, jak mnohem větší bratříčci. A teď do toho příjde RS nasměrovaný na mladší a asi sportovnější uživatele... s cenou kolem 450tis. Asi bych se vykašlal na fabiiRs a zkusil Mitsubishi lancer sportback 1,8, kde člověk dostane víc od všeho.
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2010 19:24
Re: Nemastné, neslané
Myšák nevím nevím. Hlavně jeho interiér vypadá po roce jako deset let starý auto z bazaru. S 1.5 dokonce ani nejede. Ta jednaosmička, kterou vzpomínáš, je asi první slušná varianta.
8. 3. 2010 20:43
Nemastné, neslané
Věřím, že 1,5 nebude asi sportovec, ale 1,8 je podle mě slušný motor. S tím interiérem máš pravdu, ale když pořád vedle sebe postavím fabii a sportback... Tak bych asi 450 papírů radši dal za mitsu, než za fabii. Nemůžu si prostě pomoct. Třeba nás pak překvapí ASX svou cenou...
Rozbalit vlákno
9
8. 3. 2010 22:17
Re: Nemastné, neslané
Já třeba sportbacka od myší viděl naživo snad jen jednou. Sedan hodnotím na 1. Exteriér opravdu velmi povedený, ale ten zbytek, to je bída s nouzí, iteriérem počínaje a motory konče. ;-\
8. 3. 2010 22:47
Re: Nemastné, neslané
Je pravda, že colt (je ošklivý i z venku) má opravdu hnusný interiér působící laciněji, jak v ladě. Můj fiat je na tom líp, to je pravda. Až pojedu okolo nejbližšího Mitsu, tak to auto pořádně prolezu. Jsem rád za tyhle podněty, chceme v budoucnu koupit káru a Mitsu v 1,8 je taky na seznamu.
8. 3. 2010 23:00
Re: Nemastné, neslané
Určitě Myšáka zkus, ale za mě musím napsat, že jak moc mě nadchnul exteriér, tak moc mě zklamal interiér.
8. 3. 2010 23:08
Re: Nemastné, neslané
Nojo, ale řešíte jen vzhled... poud je spíš rozhodnutí, že chci "japona", tak bych prošel i Hondu a Toyotu. Mě se Mitsu líbí jen X, ale to spíš výkonem a pokud jde o běžný auto, tak bych si ho asi nekoupil.
8. 3. 2010 23:15
Re: Nemastné, neslané
No Myšák má opravdu jen ten vzhled, všchno ostatní je tragické. Ale ať si to každý vyzkouší sám na vlastní kůži, pak asi nebude mít problém pochopit, proč jich tu jezdí tak málo.
8. 3. 2010 23:26
Re: Nemastné, neslané
Málo servisu, dealerů, málo reklamy. Žijou ze starý slávy Pajera, který bylo hnusnější a hnusnější a od doby, co ten "mistr" přestal jezdit WRC se o tom nic neví. Jěště to VW do toho... no nevím, píšu o svých pocitech, ale dneska bych se po Mitsu ani nekouknul.
Avatar - Andromeda
8. 3. 2010 23:54
Re: Nemastné, neslané
Tak konkrétně Sportback 1,8 měl chuť do zatáček,vodil se překvapivě dobře.Interier - tak nějak jsem si nic "nesliboval"(znalost ze sedanu).To auti i na 18-kách litinách nebylo kupodivu tvrdý a podvozek vykouzlil úsměv.Motor na deklarovaný výkon působil mdle a rád bumbá - pokud chceš trochu "života"(vzhledem k názvu),musíš točit,dost točit a pak ti v klidu při ne příliš ostré jízdě klíďo polkne 12-13/100 8-s .Nebudu hodnotit interier příliš příkře vzhledem k očekávání(jo,zapracovat na materiálech by kucí měli-cítiš,že nesedíš v evropským kousku,viz převodovka),naopak kritizuji motorizace(podvozek má vzhledem k typ.řadě na jinačího junáka pod kapotou) oturbení umějí,např.1,5 v Coltu)jen je nepochopitelně nenacpou právě do Sportbacku-opakuji,podvozkově fajn,i řízení a řazení šlo(6.stupeň by bodnul - jenže Myšák nebyl a i nyní není až tak finančně v kondici),prostě jinak "bavil"...
9. 3. 2010 00:06
Re: Nemastné, neslané
To je tolik kompromisů, že v tom nevidim nic jinýho, než jít ke konkurenci, pokud ovšem to Mitsu doslova nemiluješ. Ale důvody mi unikaj...
Avatar - Andromeda
9. 3. 2010 08:03
Re: Nemastné, neslané
Ale jo,ber to jenom jako můj dojem z Myšáka(už je to taky delší doba)pro Jonna ;-),nebylo to na "totál sestřel",ale na "nějaké fanfáry" taky ne.Beru ho jako pokus o "návrat" po letech.Ať zkusí a uvidí sám.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
9. 3. 2010 18:36
Nechápu!!!!
Opravdu mi nejdou na hlavu parametry trojčat Ibiza, Polo, Fabia. Naprosto stejné motory, převodovky, otáčky jsou stejné, podobná aerodynamika, ale zrychlení F 7.6 a Polo 6,9, spotřeba taky rozdíl půl litru. To mi nejde na hlavu :D. Ze srandy kdyby to někdo změřil všechyn tři auta v reálu >:D Ale asi to bude pouze a jen marketing.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vampix(Diesel Power)
9. 3. 2010 23:51
Co znamená RS?
Rize Sportovní? Rychle a Sportovní? Rodinné Sportovní? Rodinné Spěšné?

Neznám přesnou definici zkratky RS, ale moc si z toho nedělám. Když první Fábie byla 1.9TDI PD, tak horší už to být nemohlo. Ovšem lepší to být mohlo a to hodně. Ať je DSG jakkoliv dobrá a osvědčená a rychlá, prostě jsou lidi kteří si rádi zařadí a tak to je a tečka. Mohli se o to postarat (nebo taky ne pokud na to není místo). Jsem "šťastný" že mi možná už i řidič fábie RS uletí, vždyť má vrchol, má RS tak ať mu to sakra jede za ty prachy, ale mohli udělat víc, mohli.
Přece jen, pokud bude stát 500, koupil bych zajetý dvoulitr v Bmw řady 1, než novou robotizovanou, přefoukanou Fábii se stejnou spotřebou.
Rozbalit vlákno
9
10. 3. 2010 00:12
Re: Co znamená RS?
RS=rally sport, takže motor s obsahem nižším než 1,6 by v autě s tímto označením neměl co dělat ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
10. 3. 2010 00:14
Re: Co znamená RS?
Pokud to ví i ve Škodovce že RS znamená tohle, tak to si zvolili špatné dva písmena pro své vozy >:D
10. 3. 2010 00:26
Re: Co znamená RS?
Já myslím, že to neví. Ale dle některých majitelů Škod s vozy RS bych spíš řekl, že to označení chápou jako Rychle a Sběsile >:-[]
Avatar - white label
10. 3. 2010 00:35
Re: Co znamená RS?
Tak se dívám, že jsi mě předběhl s tím "Rychle a Sběsile", docela zajímavá shoda myšlenek..., tos mě dostal, ale je fakt, že se to samo hodně nabízí... ;-)
10. 3. 2010 07:54
Re: Co znamená RS?
Jen nepovídej, beztak jsi to ode mě opsal >:D
Avatar - white label
10. 3. 2010 11:04
Re: Co znamená RS?
Tos nemohl napsat přes SZ... :*)
Avatar - white label
10. 3. 2010 00:32
Re: Co znamená RS?
Rally Sport, Racing Sport, Renn Sport....,
nebo, možná taky "R"ychle a "S"běsile... >:D

Jsou to jen dvě písmenka vyjadřující určitý akcent...
Něco jiného od nich čekáš za typem od PORSCHE, nebo Audi, něco jiného za FORDEM a něco jiného za Škodou příp. Dacií...
Asi by Škodovce stačilo písmeno S, aby se od těchto modelů nečekalo příliš... :-)
10. 3. 2010 07:55
Re: Co znamená RS?
Dacie má RS??? Že by utajenej Logan? >:D
Avatar - white label
10. 3. 2010 11:07
Re: Co znamená RS?
Je to zatím jen projekt, ale vypadá to velmi nadějně!
RS-Romania Sport a RRS Romania Renault Sport... :yes: >:-[]
Avatar - chlapecx
13. 3. 2010 21:22
Co znamená RS?
hm, tak asi právě proto, že jsi tak arogantní tak ti ho nezvali... a ono fakt na tu ouzkou bednu (ve větší šířce by to tak zlé nebylo) ¨se dalo udělat něco, co by z toho udělalo fakt pěkný široký auto? tak nás pouč.... jak by to šlo udělat... a ani nemuséíš konkrétně, qbys věřejně neprozradil nějaký interní materiály... :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mangusta"
14. 3. 2010 18:00
Re: Co znamená RS?
Bylo tam pár docela hezkých návrhů... Ze začátku dokonce i skoro body kit ale to bylo jen na zkoušku. Jinak se vybíralo i z "širších" verzí. Ale to je škoda mluvit...