Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia: Do roku 2009 ztrojnásobíme prodej Loganu

Dobře se prodávající vůz Dacia Logan má evidentně podle posledního prohlášení ředitele rumunské automobilky ještě velké rezervy. Do tří let by se totiž měly prodeje modelu Logan více než ztrojnásobit.
Zpět na článek
3. 5. 2007 00:41
neregistrovaný "RS6"
3. 5. 2007 04:59
3. 5. 2007 07:29
3. 5. 2007 08:04
neregistrovaný "Xerxon"
3. 5. 2007 08:34
neregistrovaný "aliks"
3. 5. 2007 09:42
3. 5. 2007 10:09
neregistrovaný "eRRor"
3. 5. 2007 10:16
neregistrovaný "IT"
4. 5. 2007 06:37
4. 5. 2007 07:04
neregistrovaný "IT"
3. 5. 2007 10:56
anonym
3. 5. 2007 11:27
neregistrovaný "IT"
3. 5. 2007 22:08
neregistrovaný "miki"
4. 7. 2007 15:30
neregistrovaný "viki"
4. 7. 2007 15:31
neregistrovaný "viki"
4. 7. 2007 15:31
neregistrovaný "viki"
4. 5. 2007 08:13
anonym
12. 5. 2007 23:08
neregistrovaný "stanyto"
16. 12. 2007 18:32
anonym
16. 12. 2007 18:34
neregistrovaný "Antoš"
27. 1. 2008 13:44
anonym
neregistrovaný "RS6"
3. 5. 2007 00:41
Renault
Spíš by měli postavit zpátky na nohy Renault...
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2007 04:59
Ceny
Tak pokial maju vsade taku cenovu politiku jak na Slovensku, tak to na velmi zvysene predaje nevidim. V zaklade holoauto a´la Skoda v dobach minulych, priplaca sa majland za kazdu blbost a pritom ani zoznam priplatkovej vybavy nie je nic moc. Vybaveny Logan MCV v diesli so slusnou vybavou vyjde uz okolo 500.000,-Sk, a tomu sa uz neda povedat lacne auto, aj ked je trochu vacsie ako ine.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Blue Sun
3. 5. 2007 07:29
Re: Ceny
Klaudie, jaké jiné, podobně velké auto, seženete za půl milionu? Ani Ceed kombi, až přijde, se na tuhle cenu nedovede dostat, byť bude mít nesporně lepší výbavu.
neregistrovaný "Xerxon"
3. 5. 2007 08:04
Re: Ceny
No ale vetsina lidi (tedka nemluvim o remeslnicich) nepotrebuje auto velikosti Logan MCV. Staci jim obycejne kombi s rozumnym kufrem a ne obrovska nevzhledna dodavka.
neregistrovaný "aliks"
3. 5. 2007 08:34
Re: Ceny
Jenomže jakékoliv jiné auto nám zase vydrží déle, tohle je za 5 let zralé do šrotu, to nemá ani pozinkovanou karoserii a v Česku musíme počítat s tím, že lidé nejsou schopni si každých 5 let kupovat nové auto, ale musí jim vydržet tak 15 až 20. To auto, na to co to je, je velmi předražené...
3. 5. 2007 09:42
Re: Ceny
Preco mam priplacat za priestor, ktory musim vozit so sebou, aj ked ho nepotrebujem? Mozu si za to sami, ze sedan spravili totalne neprakticky s pevnymi zadnymi operadlami a nic len trochu dlhsie donho napriek 500 litrovemu objemu nedam. Argument, ze mysleli predovsetkymna zivnostnikov je pekny (potom ma napada otazka, na co tych 7 sedadiel), ovsem pre mna uplne bezpredmetny. Kombikov za dobru cenu u nas vela nie je, pokial ale netrvam na diesli, tak okolo 500 tisic uz mozem dostat Focus alebo aj Megane v kombi prevedeni, takisto Lacetti a mozno aj dalsie. Ze su to akcie, to je jedno, su to realne predajne ceny, Dacia skoro ziadne akcie nerobi. Ak chcem diesel, tak je tu napriklad Hyundai Accent, sice sedan, ale ma aspon vzadu sklopne operadla, pod kapotou 110 koni a vybavu o akej sa Dacii ani nesnivalo...za 420 tisic Sk vratane metalizy. 500 tisic za plechovu, zvnutra trochu oplastovanu krabicu so starym nevykonnym motorom je proste prilis. Aj ked je vacsia ako ini.
neregistrovaný "eRRor"
3. 5. 2007 10:09
Re: null
Prosim ta, Meganu II sa vyhni oblukom. Viem co hovorim, uz som sa na nom popalil.
neregistrovaný "IT"
3. 5. 2007 10:16
Re: null
Mno,pokud bude jejich servis tak skvělý a hlavně zodpovědný,jak některé servisy Renaultu dokáží být,pak je lepší se jim vyhnout.Píši to z vlastní zkušenosti,protože nevyměnit součástku při svolávačce považuji za fatální pochybení.Nešla mi vypnout spojka,neb se propadl pedál a spojka byla seplá(výrobce to psal v dopise,že tohle hrozí a naléhal k rychlé výměně).Docela sranda,ale štěstí stálo na mé straně....Sice nemám důvod Lagunu dát pryč,funguje,vše v pohodě,ale pro jistotu si další auto koupím jinde.Jen tak uvažuji,jak se budou chvat k někomu, kdo jim tam nechal 300 tis, když se chovají naprosto nekorektně za 750 tis.Jiný zákazník tam nechal za 2 auta 1,7 mil,neb chtěl na léto i kabrio,arogance naprosto neskutečná.Může si za to sám,že se sjíždí gumy na zadní nápravě.Také míří jinam. :no:
4. 5. 2007 06:37
Re: null
Megane v kombicku mi je velmi sympaticky, proste nadherne auto jak zvonka, tak zvnutra. Ovsem do penazenky by som kvoli nemu nesiahol, odradilo ma presne to, co opisujes Ty, poznam viac podobnych pripadov, aj u nas na Slovensku je to podobne. Tu som ho proste spomenul ako priklad. Auto do konca roka bude, ovsem nemozem si dovolit investovat privela, takze bud to bude Fusion 1.4 benzin v slusnej akciovej vybave za 430 tis. Sk, alebo Accent 1.5 CRDi v najvyssej vybave za cennikovych 420 tisic Sk. Ale skor asi to druhe. Poznam uz par majitelov tychto aut a zatial si nemyslim, ze by to bola zla volba.
neregistrovaný "IT"
4. 5. 2007 07:04
Re: null
Tak "fávo" konečně půjde z domu? :yes: Těžko řict,které je lepší,nelíbí se mi ani jedno.U Accenta záleží na barvě.Koupil si jej v rodině primář,neb pro něj je auto vyloženě spotřební záležitost.Má zajímavou hnědo-béžovou barvu,interiér ve světlém provedení,stejný 1,5CRDi motor,je spokojen.Spotřeba kolem 5 l.Nevypadalo to špatně,motor tichý.I s litými koly,metalízou,všechny vaky, verze Elegance asi 330 tis,což je dost dobré.
anonym
3. 5. 2007 10:56
Logan MCV
Nejdrive to vypadalo jako vyhodna nabidka. Velke a levne auto. Prvni morova rana - neni pozinkovano, bude to rezivet jako stare Feldy, nebo i hure. Druha morova rana - slaby motor, dynamika nic moc. Treti morova rana - nosnost 445 kilogramu. Nikoho v Rumunsku nenapadlo zvazit 7 lidi ??? Podle meho jeden clovek s idealni vahou + batozina na dovolenou bude vazit asi 100 kilogramu. 7 lidi - 700 kilo. Kde se vzalo tech 445 kilogramu??? Pokud nekdo nedokaze zvazit 7 lidi, kdo mi zaruci, ze tam nebudou dalsi kostlivci ve skrini. Jake dalsi morove rany nas s Loganem cekaji???? :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "IT"
3. 5. 2007 11:27
Re: Logan MCV
Rumuni nejsou tak vyžraní,takže v poho,ne? >:D :yes: Osobně si nemyslím,že zrovna Dacia bude válcovat svět.U spojení Hyundai-Kia,to bude zcela jiná liga a tam to vidím optimisticky.Ale bát se Dacie? No tak... :-!
neregistrovaný "miki"
3. 5. 2007 22:08
Re: Logan MCV
Tieto 7 miestne autá sú predsa robené tak že posledné 2 miesta sú núdzové a určnené max. pre deti. Pokiaľ cestuje 7 ludí tak tažko budú mať toľko batožiny ako ked cestujú 5, jednoducho už pre nu niet miesta, ale to sa týka všetkých pseudo 7 miestnych áut. Tak radšej najprv pomysli a tak rátaj a nakoniec tláchaj....
3. 5. 2007 22:46
Re: Logan MCV
Suhlasim, az na to, ze Logan MCV ma 7 plnohodnotnych miest a nie 5+2, ako to byva zvykom. Takze: Nie deti, ale 7 dospelych. Ak je to 445, tak 445/7=63 az 64 kg. A to je teda fakt malo.
neregistrovaný "viki"
4. 7. 2007 15:30
Re: Logan MCV
niekto tu pustí 445 a vy tomu veríte. samozrejme, že je to 590 kg. Ale pozorujem tu samích odborníkov odborníkov... renault s Daciou neplanoval dobiť hatchbackovú európu, ale postavil nadkontinentálne auto. Hatchback je populárny len v Európe, všade inde sú to sedany. Nehovorím, že to je najlepšie, ale je to tradícia (Amerika, Azia). Ináč pre Európu je určená len 1/5 predaja.
neregistrovaný "viki"
4. 7. 2007 15:31
Re: Logan MCV
niekto tu pustí 445 a vy tomu veríte. samozrejme, že je to 590 kg. Ale pozorujem tu samích odborníkov odborníkov... renault s Daciou neplanoval dobiť hatchbackovú európu, ale postavil nadkontinentálne auto. Hatchback je populárny len v Európe, všade inde sú to sedany. Nehovorím, že to je najlepšie, ale je to tradícia (Amerika, Azia). Ináč pre Európu je určená len 1/5 predaja.
neregistrovaný "viki"
4. 7. 2007 15:31
Re: Logan MCV
niekto tu pustí 445 a vy tomu veríte. samozrejme, že je to 590 kg. Ale pozorujem tu samích odborníkov odborníkov... renault s Daciou neplanoval dobiť hatchbackovú európu, ale postavil nadkontinentálne auto. Hatchback je populárny len v Európe, všade inde sú to sedany. Nehovorím, že to je najlepšie, ale je to tradícia (Amerika, Azia). Ináč pre Európu je určená len 1/5 predaja. ;-\
4. 5. 2007 06:41
Re: Logan MCV
Odkial mas cifru 445 kg? Ja registrujem nosnost 590 kg, teda ak sa nemylim. Motory su fakt slabe, ved su to vybehove starinky, s tou koroziou by som to az tak cierne nevidel. Kasna sice pozinkovana nie je, ale 6-rocnu zaruku na prehrdzavenie mas rovnako ako u Hyundai, kde je karoseria pozinkovana v spodnej casti, asi do urovne okien.
anonym
4. 5. 2007 08:13
Re: Logan MCV
Vychazel jsem z udaju jednoho motoristickeho casopisu. Podle udaju vyrobce, ted jsem se na to podival: Maximalni povolena 1810, pohotovostni 1255, provozni 1330, pri plne vybave to vychazi na 555 v prvnim a 480 kilogramu ve druhem pripade. Provozni zahrnuje asi i 75 kg ridice. To je o neco lepsi udaj. Bez vybavy je to jeste o 60 kilo vic. Nevim jak to pocitaji v redakci. :-!
neregistrovaný "stanyto"
12. 5. 2007 23:08
dacia
;-) myslim si,ze dacia je automobil pre najnizsiu vrstvu.ktora dnesna slovenska rodina si moze kupit len tak nove auto?je cenovo pristupna,vybavou postacujuca,v tomto pripade ide o auto pre beznu rodinu,ktora nedokaze kupit len tak napr.peugeot 307.s autom mas osobne skusenosti,kufor super,jazne vlastnosti fajn,dizajn uz podla vkusu.skratka dobre auto za este lepsiu cenu. :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
16. 12. 2007 18:32
Re: dacia
To bych řekl, že je to slušné auto za slušnou cenu. Už to mám skoro dva roky a jsem spokojen!
neregistrovaný "Antoš"
16. 12. 2007 18:34
Re: dacia
To bych řekl, že je to slušné auto za slušnou cenu. Už to mám skoro dva roky a jsem spokojen!
anonym
27. 1. 2008 13:44
Re: dacia
suhlasim. ja mam uz diez logana skoro 2 roky a uplne bez problemov! pouzili osvedcene materialy ako podvozok z nissana micra a stary ale dobry 8 ventilovy motor 1,4. za tie peniaze bezkonkurencne