Pomohlo by vědět, co to bylo Argo... byla to loď, plachetnice, na které překonali cestu za zlatým rounem...
A to slovo znamená rýchlá... a byla tak lehká, že ji námořníci místama dokázali přenést na ramenou, a přitom dost velká pro asi 50 námořníků... nebo kolik.
A plavci na Argu (záměrně nepíší námořníci jelikož tato loď byla tak výjimečná že označení námořníci by Argo dehonestovalo) si říkali Argonaute. To by byla hezká přezdívka pro majitelé tohoto vozu.
a zaroven az moc dobre na to aby v europe chybalo... tak pevne verim ze k nam casom pride :yes:
z isteho uhla pohladu mi predne svetlomety arga pripominaju tie na vacsom ceede ale to nie je kritika ... celkove hranate tvary auta a ostre linky len chvalim ... posobi to moderne ... stylovo... a vo vysledku aj mladicky a sportovo aj ked pri druhom pozornejsom pohlade mam pocit ze ziadny drobec to uz nebude... ta kasna vyzera ozaj masivne ( vysoka siroka .. a aj spatne zrkadla vyzeraju byt obrovske ).. v podstate ma hned napadlo ze sa pozeram na nejake sandero stepway ( asi za to mozu aj tie plastove lemy blatnikov ) so svetlami zo ceedu ked som ju videl.. tak ale pockajme si na rozmery kasne... je jasne ze dnesne male vozy uz moc male nie su ale toto vyzera vazne pekne a ako celok podarene uz na tychto prvych foto .. paci sa mi to ... a tak na prvy pohlad popravde aj viac ako inak sympaticke a vacsie tipo... s nejakym motorom z MiTa by to v eu bola pecka ( ale zaroven kludne by som pre eu nadalej ponechal meno punto ) :yes:;-)
PS: v brazilii to vidim prave na velkeho konkurenta pre renault sandero/sandero RS [odkaz]
že by Fokt začal brát nějaké nové drogy? Včera divné kecy u Lodgy a dneska vidí Freemonta? Já spíš v předku vidím návaznost na aktuální Tipo...
Kdyby tohle byl nástupce Punta... no proč vlastně ne? Ta lehkost stávajícího Punta tam sice trošku chybí, ale designově je to velmi povedené, byť maličko crossnuté.
Designovo paráda, len sa trošku obávam o motorovú ponuku vzhľadom k tomu s čím Fiat momentálne v európe disponuje. Vrchol 1,4 T-JET v poriadku, ale pod tým? 0,8 z 500?
mno a to je v podstate plus mínus ponuka ktorú dávajú do Tipa. Rozdiel medzi Tipom a Argom by potom bola len konfekčná veľkosť a mierne iný design. Ale v zásade nič proti. :yes:
ja sa síce divím, že neurobili punto v 500 dizajne, ale toto je celkom vydarené, krosnuté, ako sa tu už píše, ale tak chlapácky. Dobré je, že nič nepokazili, žiadne poprehýbané svetlomety, žiadne megasvetlomety, žiadne vlny a la mikra, nič tam nevadí. Ako zvyknem písať, nový rodinný sen.
verím, že potom ako nasáčkovali ten dizajn aj do vorvaňa, tak majú ľudia dosť, ale 500 štýl na B fiate by bol úžasný, tam ho mali dať hneď po základnej 500 a išiel by jak teplé rožky. Mnohým sa to znechutilo po nevydarenom vane, ale to bola strategická chyba.
Myslím, že ho můžeme časem očekávat i u nás. Hůře než Punto se prodávat nebude a adaptace pro EU je nepřijde draho. Vypadá pěkně, i když je trochu cítit, že konkurent pro Fiestu či Polo to nebude. Ale za 230-240 tisíc v základu může být zajímavý.
Jasné, ak patria do rovnakej triedy, logicky sú veľkostnými konkurentmi. Ale technicky, tým, čo ponúkajú a akú vrstvu kupujúcich oslovujú, si nebudú moc konkurovať, možno tak v prípade základných verzií Pola, ktoré však pokračuje oveľa ďalej, ako výpredajové staručké Punto, aj ako tento lowcost juhoamerický model.
Porovnanie s Fiestou je hrubo mimo. Fiesta je plnohodnotný mainstream a plnoformátový model, ktorý v aktuálnej generácii má ambíciu ísť ešte vyššie. Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie. Tomu má konkurovať lowcost Fiat určený pre nenáročné juhoamerické trhy s dvomi atmosférickými benzínmi starej školy? Ako môžeš byť fanúšik Talianov, ale zase trošku reálneho videnia sveta by nezaškodilo. ;-)
" plnohodnotný mainstream a plnoformátový model, ktorý v aktuálnej generácii má ambíciu ísť ešte vyššie."
Týhle větě vůbec nerozumím. Jsou tam nějak pospojovaná slova bez jakéhokoli významu.
"Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie."
A jak víte, že Argo nebude mít "Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie"? Zvláště s ohledem na fakt, že taková nabídka je pro jihoamerický trh u Fiatu celkem běžná, stačí se zeptat strýčka Google. A co se týká prodejů, vsadím se, že na jednu prodanou Fiestu připadnou v zemích Latinské Ameriky 2 prodaná Arga.
Víte, on svět není jen Slovensko.
Vaše "reálné vidění světa" mi přijde dost nereálné...
Nevypada zle, ale soucasny Punto povazuji i po tech letech na trhu za stale jedno z nejhezcich aut. Kdyho ho Fiat nedoprodaval jen s orezanou nabidkou motoru a vybavy, tak byl atraktivni i dnes. Takovy Punto 1,4 MultiAir na 17" s prosklenou strechou vypada famozne porad. :yes: Jen skoda, ze vetsina Punt na trhu jsou socialky 1,2 v holote...
punto sa dnes kupuje podľa mňa kvôli cene, tak ako sa kupovala sx4 alebo fjúžn aj keď vyzerá stále dobre, málokto si ho kúpi vo vyššej výbave/cene, je to výbehový model, drahšie modely by sa nepredávali.
...sa to tvári trošku drsne. Uhladiť tie tvary by neuškodilo. Inak tvarovo v tom z jedného uhla spoznávam Rio, z iného mi pripomína malý Peugeot...
Celkovo je to fajn, ak príde niečo podobné aj do Európy, určite sa nestratí. Že by Fiat konečne trochu ožil?
Tak přiznejme si, že taková designové bomba jako ve své době bylo Punto III to není, ale i tak se mi Argo velmi velmi zamlouvá. Nejvyšší čas, aby ho Fiat začal vyrábět a prodávat i v Evropě! :-):yes::yes::yes:
Malé auta to je to co ve Fiatu umí. Pokud se nebudou pouštět do experimentů ala Fiat Croma a podobně, budou prostě prodávat to co jim jde nejlépe - malé a mini vozy. Pak bude spokojen klient i výrobce. Tohle nové Punto by se mohlo prodávat i v Evropě....takže za mě palec nahoru....
Croma II bol experiment, ale čo bolo experimentálne Crome I ? Mirafiori ti príde ako malé auto? Tradícia by bola, ide len o to ako na ňu úspešne nadviazať.
Ačkoli mi designem sedí spíše současné Punto, Argo vypadá celkově povedeně. Až na ta přední světla jak z Ceedu :-( Nebýt tam ty protažení do blatníků, auto by mělo dnes jedinečný agresivní pohled.
No co, nic není dokonalé. Budu doufat, že Punta budou vyprodávat za hubičku, až tohle přijde >:-[]
Vidím, že tu vládne pomerne značné nadšenie z nového Fiatu. A samému sa mi dizajnovo táto topverzia celkom páči. Ale dizajn je jedna vec a technika druhá. Určenie len pre juhoamerický trh naznačuje skôr lowost riešenia. To podporujú aj avizované motorizácie, s ktorými by v EU zaujali iba v prípade nízkej ceny. A k tomu HGT: pamätníci vedia, že HGT bolo označenie pre hotheč verziu Punta druhej generácie, toto už takmer dve dekády dozadu malo motor 1,8 a nejakých cca. 100 kW. Spraviť z označenia pre hotheč iba výbavovú líniu, keď najsilnejší motor je 1,3 atmo, to je ďalšie priznanie úpadku Fiatu.
HGT bolo aj prvé Bravo tuším s dvojlitrom. Ako výbavová verzia nič proti, na športovanie majú Abarth. :-) Niekde v zahraničí som čítal, že HGT by malo mať práve 1.8 E.torQ EVO.
možno je to skôr stratégia (možno zlá). Na jednej strane sa im megavydarila eu 500 a na druhej strane rozvíjajú turecko brazílsku cestu rozvojových trhov. Niekedy je lepšie priznať si slabiny a nebúšiť do zatvorených dverí, ale ako som už písal za mňa bola streategická chyba, že neurobili 500Punto.
Mne se naopak ten smer, ktery ukazalo Tipo a asi v nem bude porkracovat Argo/Punto, libi. Mohlo by jit o jednodussi solidni auta, zjednodusene rekneme neco mezi Dacii a Renaultem. A pokud tomu bude odpovidat i cenova politika, mel by byt Fiat s touto koncepci uspesny. Myslim, ze lidi, co nepotrebuji technologiemi narvane auto, je i v Evrope stale dost.
tá filozofia je mi sympatická tiež a tiež patrím medzi tých, ktorým cingrlátka, konektivity, senzory a ja neviem čo, skôr vadia a som rád ak sú aj normálne jednoduché verzie, výbavou aj motorom. Ja som vyššie argo pochválil, nič proti nemu, ale v tomto prípade je podstatná čitateľná sympy cenová politika. Pri novom tipe som bol trochu dopletený, najprv sympy cena pri sedane, potom navýšenie pri heči a kombi, startil som prehľad a možno aj potenciálny záujem. Nemali by motať medzi tureckými a eu verziami, lebo všetko sa dá zabiť, ak to domotáš a zneprehľadníš.
Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion idiotských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, poctivá mechanická ručka, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! :-):yes::yes::yes:
Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion idiotských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! :-):yes::yes::yes: