Peugeot 401 (1934–1935): Kupé-kabrio se střechou v kufru už v třicátých letech
1
/
17
Prohlédnout znovu
Peugeot 401 (1934–1935): Kupé-kabrio se střechou v kufru už v třicátých letech
Plechová střecha Eclipse se dala elektromotorem sklopit do velkého zavazadlového prostoru na zádi.
|
Peugeot
Peugeot 201 (1929–1937) zahájil dodnes trvající éru číslování automobilů Peugeot třemi číslicemi s nulou uprostřed.
|
Peugeot
O něco větší byl typ 301, vyráběný v letech 1932 až 1936 a poháněný 1,5litrovým čtyřválcem.
|
Peugeot
První prototyp kupé-kabrioletu Eclipse postavil Pourtout v roce 1932 na podvozku Peugeot 301 D.
|
Peugeot
Sedan Peugeot 401 v provedení se šesti bočními okny. Přední i zadní dveře měly závěsy ve sloupcích B.
|
Peugeot
Sedan Peugeot 401 se čtyřmi bočními okny měl mimořádně široké střešní C sloupky.
|
Peugeot
Kapota motoru měla na obou bocích tři uzavíratelná větrací dvířka. Světlomety byly posazeny do prohlubní mezi předními blatníky a kapotou.
|
Peugeot
U verze se čtyřmi bočními okny bylo náhradní kolo umístěno zevnitř ve víku kufru, přičemž zvenku byl naznačen plechový tvar kola.
|
Peugeot
Peugeot 401 měl svislou masku chladiče. Ve středu masky byl umístěn velký trojúhelníkový znak s nápisem Peugeot 401, přičemž číslice měly barvy francouzské vlajky.
|
Peugeot
Poblíž středu palubní desky byl umístěn sdružený přístroj s rychloměrem a několika dalšími přístroji.
|
Peugeot
Peugeot spolu s karosárnou Pourtout vyvinul na podvozku Peugeot 401 D kupé-kabriolet Peugeot 401 D Eclipse.
|
Peugeot
4,7 metru dlouhý Peugeot 401 Eclipse měl elegantní karoserii s dlouhým víkem kufru, na kterém bylo zvenku umístěno náhradní kolo.
|
Peugeot
Prostorné pětimístné Peugeoty 401 využívali často francouzští taxikáři.
|
Peugeot
Dvoudveřový kabriolet Peugeot 401 s plátěnou stahovací střechou.
|
Peugeot
Sportovnímu vzhledu tohoto kabrioletu Peugeot 401 napomohla kola s drátovým výpletem a odstranění prahů pod dveřmi.
|
Peugeot
Těchto pohledných kupé Peugeot 401 D Coach vyrobila karosárna Meulemeester 70 kusů.
|
Peugeot
Roadster Peugeot 401 D z roku 1935 s karoserií Crouzier.
|
Peugeot
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava