Známé americké muzeum se zbavuje několika klasických českých aut. Za kolik?
1
/
39
Prohlédnout znovu
Známé americké muzeum se zbavuje několika klasických českých aut. Za kolik?
Ilustrační foto
|
auto.cz
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Aero 30 (1936)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T75 (1934)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T613 (1976)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
Tatra T805 (1955)
|
Lane Motor Museum
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri: Oslava V12 o 830 koních stojí 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet