Cadillac 1961: Doba křídel s hardtopy a kabriolety dlouhými přes 5,5 metru
18
/
22
Prohlédnout znovu
Cadillac 1961: Doba křídel s hardtopy a kabriolety dlouhými přes 5,5 metru
Čtyřdveřový Cadillac 62 Hardtop Sedan se šesti bočními okny. To nejvíce vzadu bylo trojúhelníkové.
|
Cadillac
Cadillac 1961 převzal některé prvky designu z experimentálního konceptu Cadillac Cyclone z roku 1959, například dlouhé šikmé ploutvičky za předními a nad zadními koly.
|
GM
Ročník 1961 navazoval na modelový rok 1960. Kupé a sedan Cadillac 1960 byly vystaveny na pražské Autoshow 2007.
|
Karel Haas
Samostatnou sérii tvořil čtyřdveřový hardtop Cadillac Sixty Special Fleetwood s větracími okénky u oken všech dveří.
|
Vintage Car Collector
Kabriolet Cadillac 62 z roku 1961 měl do nově tvarované přední masky zabudované dvojité světlomety.
|
Karel Haas
Efektní zadní ploutve dvoudveřového kabrioletu byly zakončeny úzkými svislými koncovými světly.
|
Cadillac
Palubní desce vévodil rychloměr s vodorovnou stupnicí. Páka ovládání automatické převodovky byla na sloupku řízení.
|
Cadillac
Všechny modely Cadillc 1961 poháněl motor V8 s objemem 6384 cm3, ventilovým rozvodem OHV a výkonem 325 koní.
|
Cadillac
Zachovalý kabriolet Cadillac 62 z roku 1961 byl k vidění na srazu veteránů Legendy 2015.
|
Karel Haas
Přední okno modelů 1961 bylo méně panoramatické a sloupky A byly zahnuté dole místo nahoře.
|
Cadillac
Detaily světel na přídi a na zádi u kabrioletu Cadillac 62 z roku 1961.
|
Karel Haas
Na dvoudveřový hardtop Cadillac 62 Coupe de Ville si zákazník musel připravit nejméně 5 250 dolarů.
|
Cadillac
Hardtop Coupe mělo velké zadní okno a tenké zadní sloupky.
|
Cadillac
Kruhová zadní světla byla umístěna vodorovně v masivních chromovaných rámečcích a připomínala výtokovou trubici proudových letadel.
|
Cadillac
Cadillac 62 Sedan de Ville se čtyřmi bočními okny a panoramatickým zadním oknem.
|
Cadillac
Cadillac 62 Sedan de Ville se šesti bočními okny. Za příplatek se dalo pořídit elektrické ovládání oken dveří a nastavení předních sedadel.
|
Cadillac
Devítimístný sedan Cadillac Fleetwood Seventy-Five měl rozvor náprav prodloužený na 3805 mm.
|
FavCars
Cadillac Fleetwood 75 Imperial Sedan byl dlouhý 6154 mm a jeho cena začínala na 9 750 dolarů.
|
Cadillac
Limuzína Cadillac Fleetwood 75 měla přední sedadla oddělená přepážkou. Před zadní lavicí bylo tolik místa, že se tam vešla přídavná sklápěcí sedadla.
|
Cadillac
V modelovém roce 1962 se maska chladiče zploštila a středová vodorovná lišta se zúžila. Parkovací světla pod nárazníkem změnila tvar na obdélníkový.
|
Cadillac
Cadillac měl v roce 1963 stejný rozvor 3289 mm, ale délka narostla na 5664 mm a zadní ploutve byly nižší
|
Cadillac
Cadillac Coupe de Ville z roku 1964 měl šípovitou přední masku ve vodorovném i svislém směru.
|
Cadillac
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid