Talbot-Lago T150C: Art Deco na čtyřech kolech
1
/
20
Prohlédnout znovu
Talbot-Lago T150C: Art Deco na čtyřech kolech
Světlomety byly zapuštěné mezi elipsovitou maskou chladiče a předními blatníky těsně nad úzkým předním nárazníkem.
|
WheelsAge.org
Kromě fascinujícího kupé Teardrop postavil Figoni and Falaschi i několik dvoumístných roadsterů s plátěnou střechou.
|
WheelsAge.org
Boky kabrioletu zdobily neobvykle tvarované ozdobné lišty.
|
WheelsAge.org
Kabriolet Talbot-Lago T150C měl vpředu nezapuštěné kapkovité světlomety a pod nimi menší mlhovky.
|
WheelsAge.org
Před čtyřramenným volantem měl kabriolet dva velké ručkové přístroje (otáčkoměr a rychloměr) a tři menší.
|
WheelsAge.org
Kabriolet Talbot-Lago T150 Speciale s rozvorem prodlouženým na 2950 mm byl navržen přímo v továrně Talbot, kde vyrobili 63 kusů.
|
Artebellum
Kabriolet Talbot-Lago T150 Spéciale z roku 1938 s tovární karoserií.
|
Favcars
Nejznámějším a nejobdivovanějším výtvorem karosárny Figoni and Falaschi bylo aerodynamické kupé Talbot-Lago T150C SS Teardrop z roku 1938.
|
WheelsAge.org
Při pohledu zboku upoutávaly pozornost kapkovité blatníky a splývavá záď.
|
WheelsAge.org
Tento Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi měl podobně jako kabriolet nezapuštěné světlomety a ozdobné lišty na bocích.
|
WheelsAge.org
Teardrop měl v luxusním interiéru čtyřramenný volant s dřevěným věncem a dřevěné rámy oken.
|
WheelsAge.org
Talbot-Lago T150C SS měl čtyřstupňovou převodovku Wilson s předvolbou a řadicí pákou pod volantem.
|
WheelsAge.org
Ve splývavé zádi byla pod oknem umístěna malá chromovaná ploutvička, chromované byly i lišty v dolní části blatníků.
|
WheelsAge.org
Typickými stylistickými prvky Teardropu byla vejcovitá okna dveří a dělené přední okno posazené vysoko nad kapotou.
|
Favcars
Talbot-Lago T150C SS Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi zve k usednutí na lavicové sedadlo a volant na pravé straně.
|
Drivemag
Teardrop poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV, objemem válců 4 litry a nejvyšším výkonem 140 koní.
|
Car and Driver
Dobrou aerodynamiku měly i závodní roadstery s malými blatníky nad koly.
|
Classicdriver
Kupé Talbot-Lago T150C s tovární dvoudveřovou karoserií a pevnou střechou.
|
WheelsAge.org
Kupé s karoserií Pourtout na podvozku T150C SS se kapkovitými tvary podobaly kupé Teardrop od Figoni and Falaschi, chybělo jim ale něco z jeho elegance.
|
WheelsAge.org
Přední blatníky kupé Pourtout nebyly protažené až k zadním, okna dveří měla rovnější dolní hranu a zadní okno bylo dělené.
|
Ultimatecarpage
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...