Sunbeam Tiger (1964–1967): Evropský roadster s motorem Ford V8
2
/
18
Prohlédnout znovu
Sunbeam Tiger (1964–1967): Evropský roadster s motorem Ford V8
Roadsterů Sunbeam Tiger Mark II s motorem Ford V8 o objemu 4 743 cm3 a rozvodem OHV bylo v roce 1967 vyrobeno 633 kusů.
|
Wheelsage.org
Roadster Sunbeam Tiger měl karoserii a podvozek modelu Alpine, do kterého byl namontován americký motor Ford V8.
|
Wheelsage.org
Sunbeam Tiger je výkonnější verzí čtyřválcového roadsteru Sunbeam Alpine. Navrhl jej americký automobilový konstruktér a závodní jezdec Carroll Shelby.
|
Wheelsage.org
Nízká přední maska byla rozdělena vodorovnou lištou se znakem Sunbeamu uprostřed. Svislé členy na nárazníku měly gumové dorazy.
|
Wheelsage.org
Sunbeam Tiger s nataženou plátěnou střechou.
|
Wikipedia
Vzadu měl Tiger vodorovně uložené náhradní kolo a v obou zadních blatnících benzinové nádrže.
|
Auta5P.eu
Dva prototypy kupé Sunbeam Tiger Mark I s karoserií od firmy Lister se v roce 1964 zúčastnily 24hodinového závodu v Le Mans, ale závod nedokončily.
|
Fiskens.com
Sunbeam Tiger Mark I s odnímatelnou pevnou střechou.
|
Wheelsage.org
Kupé Sunbeam Tiger Mark I měl velké zadní okno a trojúhelníková boční okna.
|
Wheelsage.org
Jako správný anglický sportovní vůz měl Tiger dřevěný věnec volantu a palubní desku potaženou dřevěnou dýhou.
|
Wheelsage.org
Verzi Tiger Mark I poháněl vidlicový osmiválec Ford s objemem 4 261 cm3, rozvodem OHV, nejvyšším výkonem 166 koní.
|
Wheelsage.org
Některé vozy Tiger měly na nárazníku přídavné světlomety.
|
Flickr
Na začátku šedesátých let postavila karosárna Thomas Harrington z Hove několik kupé se splývavou zádí pro Sunbeam Alpine. Jednu z nich dostal i Sunbeam Tiger.
|
Radical-mag.com
Kupé s karoserií Harrington mělo výklopné zadní okno usnadňující přístup do zavazadlového prostoru.
|
Radical-mag.com
Sunbeam Tiger Mark II měl masku chladiče s čtvercovým mřížováním.
|
Wheelsage.org
Druhá série Tigeru se snadno rozpoznala podle bílých a černých pruhů na bocích.
|
Wheelsage.org
Také Tiger Mark II se dal pořídit s odnímatelnou pevnou střechou.
|
Wheelsage.org
Interiér verze Mark II se moc nelišil od verze Mark I. Zůstalo měkké obložení hran palubní desky i dřevěný volant.
|
Wheelsage.org
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice