Polokabriolet? Jezevčik? Speciální verze užitkových Škodovek jsou dnes sběratelské rarity!
1
/
90
Prohlédnout znovu
Polokabriolet? Jezevčik? Speciální verze užitkových Škodovek jsou dnes sběratelské rarity!
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Při srovnání přídí na stejnou startovní čáru vynikne vzadu délkový rozdíl, dosahující výrazných 60 centimetrů
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Křiklavý fun hlásá do světa, že byl zrozen výhradně pro zábavu, z obou lauret naopak sálá pracovní poslání
|
Eliška Hlavičková
Ozdobné středové poklice kol byly v případě laurety stejně jako u felicie základní výbavou, liší se však opět logo výrobce
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Hravost Felicie Fun podtrhuje žlutá barva v interiéru: na dveřních výplních, věnci volantu, řadicí páce i manžetě, rukojeti ruční brzdy a přístrojovém štítu. Pod modrými potahy se navíc ukrývají žlutě čalouněná sedadla.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Poprvé od dob kupé Rapid se do škodovek s modelem Felicia Fun po sedmi letech vrátila kupředu sklopná přední opěradla z důvodu umožnění přístupu na zadní sedadla.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Na korbu se s ohledem na instalaci mezi kolové podběhy podařilo vtěsnat pouze dvoumístnou lavici. Nechybí zde ani ochranný rám jako u klasických německých kabrioletů.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Hlavní motiv funu představuje žába s korunkou na hlavě. Najdete ji na zadních sloupcích kabiny a její hlavní ozdoba se opakuje i na dveřních výplních.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Verzi Fun poháněl nejsilnější motor určený pro felicii: zážehová šestnáctistovka koncernu Volkswagen
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Škoda
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
Příslušnost ke škodovkám zatajuje i veškerá literatura dodaná k vozu, současný majitel dokonce vlastní i původní papírovou převozní značku
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
Škoda Favorit Fun
|
Škoda
Škoda Favorit Fun
|
Škoda
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší