Mototest CFMoto 800MT Sport: Čínské levné a pohodlné cestování?
1
/
28
Prohlédnout znovu
Mototest CFMoto 800MT Sport: Čínské levné a pohodlné cestování?
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný i na přímém slunci. Také grafika i jemnost jsou na vysoké úrovni.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za celou sadu kufrů se nyní připlácí 27 750 Kč. Je o něco dražší než u testovaného kusu, protože kufry jsou jiné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Španělské brzdy J.Juan mají vpředu dvojité kotouče s průměrem 320 mm a čtyřpístkové třmeny
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový kapalinou chlazený dvouválec je dílem rakouské značky KTM. V CFMotu dosahuje výkonu 67 kW a točivého momentu 75 Nm. Má rád vyšší otáčky, i když slušně táhne i v nízkých.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zásuvka na 12 V i konektory USB umožňují nabíjet více mobilních zařízení najednou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zásuvka na 12 V i konektory USB umožňují nabíjet více mobilních zařízení najednou
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na pohodlném sedle není problém zvládnout stovky kilometrů za den
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava