Mototest Aprilia Tuono V4 1100: Dračice utržená z řetězu
1
/
25
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuono V4 1100: Dračice utržená z řetězu
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Loni při modernizaci dostalo tuono i větší barevný displej. Rozsah elektronických jízdních pomocníků je maximální a jezdec může zvolit ze dvou přednastavených módů nebo vybrat individuální přístup.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při delších cestách oceníte i tempomat
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřpísková přední bremba snad ani nelze unavit
|
Svět motorů/Petr Homolka
V pěti tisících otáček se otevře klapka ve výfuku a potom začne to pravé rodeo
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový čtyřválec disponuje výkonem 129 kW a rozhodně s ním nebudete trpět méněcenností
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
|
Svět motorů/Petr Homolka
Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil