Proč D1 ani po opravách není v pořádku? Proč stále drncá?
1
/
12
Prohlédnout znovu
Proč D1 ani po opravách není v pořádku? Proč stále drncá?
V místech, kde stavebníci finální povrch obrušovali, jsou hrany betonových plátů pod koly znát už dva roky od předání
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Problematická místa na D1
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
I když most u Velké Bíteše vypadá shora velmi dobře, z boku už do spár místy zasunete i celou dlaň. Voda z nich stále vyplavuje kaménky a drť z degradovaného betonu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na nejdéle sloužících úsecích opravované dálnice se okraje betonových desek u dilatačních spár odvádějících vodu už začínají odlamovat. Zatím se opravují v záruce.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tam, kdy byla použita technologie úpravy povrchu vymetání, se jede hladce
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přestože se s rekonstrukcí a rozšířením mostu Šmejkalka počítalo už v roce 2011, dodnes se tak nestalo. Práce by měly začít příští rok.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava