Fenix je zajímavě upravené klasické Camaro. Má V8 s kompresorem a přes 1100 koní
1
/
30
Prohlédnout znovu
Fenix je zajímavě upravené klasické Camaro. Má V8 s kompresorem a přes 1100 koní
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů