Dlouhodobý test Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60 – Fešák se hlásí do služby!
1
/
95
Prohlédnout znovu
Dlouhodobý test Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60 – Fešák se hlásí do služby!
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault nazývá současný mégane autem pro řidiče. Odpovídá tomu třeba palubní infotainment nakloněný k šoférovi. Shluk páček pod šišatým volantem nám ale není po chuti.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítkem na volantu lze přepínat jízdní režimy. Krátce po startu bývá systém zpomalený, nebo zcela nefunkční. Má tak smysl mačkat ho až po pár kilometrech jízdy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu je místa ještě dostatek a také široká nabídka odkládacích prostor.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zato vzadu je těsno a málo místa nad hlavou. Potěší ale zcela rovná podlaha díky baterii pod ní.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vnitřní zpětné zrcátko lze přepnout do digitální podoby s využitím zadní kamery, která ale nesedí každému. V noci oslňuje, kromě toho značně přibližuje předměty za vozem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Slibovanou nabíjecí rychlost 130 kWh se daří držet jen na pár minut a pak rychle opadá. Skvělá je ovšem aplikace do mobilu, která ohlásí i konec nabíjení.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vysoko posazená linka dveří a gigantická kola dělají současný mégane větším, než ve skutečnosti je. Vždyť i první fabii přerůstá jen o 24 cm na délku a 54 mm na výšku.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr má vysokou nakládací hranu a místo ještě ubírají kabely smotané v přihrádce pod podlážkou. Po sklopení opěradel vznikne citelný zub.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault používá jako jeden z mála synchronní elektromotor s vnějším buzením. Akumulátor je chlazený vodou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zatímco zadní klika je sice zapuštěná, zato pořád konvenční, přední se automaticky vysune při odemčení vozu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kdo si rád hraje se světýlky, přijde si v mégane na své – kromě loga vedle dveří lze nakonfi gurovat různé styly podsvícení interiéru nebo pozadí infotainmentu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Proti konkurentům má mégane výhodu v možnosti nabíjení střídavým proudem až 22 kW z domácí zásuvky. Kdo na to má silné jističe, dobije ho za tři hodiny.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní