Austin 8 byl malý bojovník proti fašismu. Dobré uplatnění však našel i po válce
1
/
16
Prohlédnout znovu
Austin 8 byl malý bojovník proti fašismu. Dobré uplatnění však našel i po válce
Po válce byla výroba Austinů 8 obnovena a do roku 1948 bylo vyrobeno dalších více než 50 tisíc vozů.
|
Karel Haas
Austin Big 7 byl předchůdcem Austinu 8. Oba poháněl čtyřválec s objemem 0,9 litru.
|
vintagepetrolpumpgarage.co.uk
Austin 8ARA, dvoudveřový tudor se čtyřmi bočními okny
|
handh.co.uk
Čtyřdveřový sedan Austin 8 se šesti bočními okny měl rozvor náprav 2 250 mm.
|
Wikipedia
Otevřený dvoudveřový čtyřmístný tourer Austin 8AP ročník 1939.
|
Wikipedia
Austin 8AP Military Tourer z roku 1939 ve službách britské královské armády. Bylo jich vyrobeno zhruba 9 tisíc.
|
car-from-uk.com
Dvoudveřový vojenský Austin 8ARA vystavený v londýnském muzeu Kew Bridge Steam.
|
Wikipedia
Austin 8AP Tourer ve službách britské armády v roce 1940 ve Francii.
|
Wikipedia
Čtyřdveřový sedan se šesti bočními okny Austin 8 AS1 z roku 1946.
|
Wheelsage.org
Poválečné Austiny 8 měly svislé chromované členy na náraznících a další drobné změny.
|
swva.co.uk
Austin 8 z roku 1946 měl vzadu odlišné madlo kufru a nosič poznávací značky na víku kufru.
|
swva.co.uk
Čtyřdveřový Austin 8 z roku 1946 měl vnější rozměry 3 780 x 1 420 x 1 600 mm (délka x šířka x výška).
|
swva.co.uk
Vzadu měla „osmička“ malý zavazadlový prostor přístupný víkem se závěsy dole. Náhradní kolo bylo umístěno pod podlahou kufru.
|
swva.co.uk
Na jednoduché palubní desce byly všechny přístroje soustředěny před tříramenným volantem.
|
Flickr
Třídveřová dodávka Austin 8AV měla dělené zadní dveře otevírané do stran a rezervu pod podlahou.
|
YouTube
Nástupcem Austinu 8 se stal v roce 1951 Austin A30 s moderní samonosnou karoserií a pohonem zadních kol čtyřválcem 0,8 litru.
|
Wheelsage.org
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů