Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!
1
/
11
Prohlédnout znovu
Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!
Dodnes dech beroucí limuzína Aston Martin Lagonda poprvé uvedla elektronickou přístrojovou desku
|
Aston Martin
Aston Martin Lagonda
|
Aston Martin
Audi Quattro dostalo elektronickou přístrojovou desku v modelovém roce 1983. Původně se zeleným podsvícením (obrázek je z auta z roku 1985), u modelů z konce 80. let s červeným.
|
Audi
VW Golf GTI mohl mít hned dvě verze elektronického štítu, který na přání nahrazoval konvenční
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTI
|
Volkswagen
Dva pohledy na elektronické „budíky“ Renaultu 11 TSE Electronic s různým rozsahem rychloměru
|
Renault
CRT
|
Auto Tip Klassik
Cadillac Allanté
|
Cadillac
Fiat Tipo
|
Fiat
Chevrolet Corvette Sport Coupe
|
Chevrolet
Opel Kadett GSi
|
Opel
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky