Vzpomínáme na Peugeot 205 Turbo 16: GTI na třetí s ohromnou konkurencí
1
/
47
Prohlédnout znovu
Vzpomínáme na Peugeot 205 Turbo 16: GTI na třetí s ohromnou konkurencí
S motorem uloženým napříč před zadní poháněnou nápravou má tenhle vůz s výchozí 205 společné jen málo
|
Auto Bild Klassik
Rychloměr cejchovaný do 260 km/h vypadá efektně, auto ale jede maximálně 210 km/h
|
Auto Bild Klassik
Dvouramenný kožený volant je stejný jako v původní 205 GTI. Pedál plynu je uchycený dole podobně jako třeba u BMW. Ovladače ventilace a topení jsou stejné jako u první verze palubní desky standardní 205.
|
Auto Bild Klassik
Peugeot 205 Turbo 16
|
Auto Bild Klassik
Přední sedadla jsou umístěna na boxech, v nichž jsou ukryty dvě palivové nádrže. I proto se sedí dost vysoko.
|
Auto Bild Klassik
Čelní pohled odhalí, o kolik je širší verze Turbo 16 v porovnání se standardní 205, včetně verze GTI
|
Auto Bild Klassik
Záď se vyklápí spolu se zadními bočnicemi. Umožňuje velmi dobrý přístup k pohonu vozidla.
|
Auto Bild Klassik
Motor uložený před zadní nápravou přináší také velmi malý moment setrvačnosti neboli polární moment. Auto se tak v zatáčkách chová neutrálně, což ale může být zrádné.
|
Auto Bild Klassik
V přídi se neukrývá zavazadelník, jak by se mohlo zdát, ale prostor pro uložení rezervního kola. A také hydrauliky brzd. Všimněte se příčné výztuhy předních podběhů.
|
Auto Bild Klassik
Přeplňovaná osmnáctistovka z řady XU s hliníkovým blokem je zcela ojedinělou verzí motorů této řady. Nikde jinde nefigurovala.
|
Auto Bild Klassik
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
Remi Dargegen/RM Sothebys
Peugeot 205 Turbo 16
|
acz
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
Peugeot
Peugeot 205 Turbo 16
|
acz
Peugeot 205 Turbo 16
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava