Ideální řešení zadní nápravy! Rozhoduje však tuhost uložení, úhel osy kývání a přídavné táhlo
1
/
10
Prohlédnout znovu
Ideální řešení zadní nápravy! Rozhoduje však tuhost uložení, úhel osy kývání a přídavné táhlo
BMW řady 7 E32 se vyrábělo v letech 1986 až 1994 a využívalo asi nejpokrokovější kyvadlovou úhlovou nápravu
|
Archiv autora
Opel Omega dostal kyvadlovou úhlovou zadní nápravu i ve druhé generaci (Omega B). Na snímku ale zavěšení původního áčka.
|
Archiv autora
BMW E32 a E34: Detail pokročilé kyvadlové úhlové zadní nápravy. Klíčovým zlepšením je krátké táhlo (pozice 6), omezující rozbíhavost kola při ubrání plynu.
|
Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava
|
Archiv autora
Zavěšení zadních kol Porsche 944 mělo trojúhelníková ramena z hliníkové slitiny. Odpružení zajišťovaly dvě příčné torzní tyče.
|
Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava
|
Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava
|
Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava
|
Archiv autora
Zavěšení Opelu Omega A: Původní omega vyjela v roce 1986 a nabídla velmi pokrokový podvozek DSA. Kyvadlová úhlová zadní náprava využívala prostorově úsporné vinuté pružiny soudečkového tvaru znamá jako miniblock
|
Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava
|
Archiv autora
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena