Ojetá Alfa Romeo Stelvio: Takto vypadá po ujetí 200.000 km!
1
/
68
Prohlédnout znovu
Ojetá Alfa Romeo Stelvio: Takto vypadá po ujetí 200.000 km!
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
|
Svět motorů
Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
|
Svět motorů
Olejový filtr u motoru 2.0 Turbo je jednou z mála servisně dobře přístupných věcí. U dieselu si naopak myslíte, že si z vás konstruktér dělá srandu.
|
Svět motorů
Interiér verze Veloce z roku 2020 s audiosystémem Harman Kardon. Nabízelo se několik různých vnitřních variant.
|
Svět motorů
Motor 2.0 Turbo MultiAir
|
Svět motorů
Motor 2.9 V6 QV
|
Svět motorů
Motor 2.2 JTDm
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Stelvio může sloužit i jako rodinný vůz. Jeho zavazadelník má slušných 525 l a sedačky lze sklopit téměř do roviny
|
Svět motorů
Toto pevné uspořádání pádel pod volantem vyhovuje sportovním jezdcům, běžní řidiči by spíš uvítali umístění přímo na volantu
|
Svět motorů
Výhradní volbou je automatická převodovka. Vedle ní volič jízdních režimů, níže ovladač audiosystému. Potěší též samostatné a dobře nahmatatelné ovládání hlasitosti po vzoru tehdejších vozů Audi.
|
Svět motorů
Vzorně zakrytovaný spodek, vpředu lichoběžníková náprava, vzadu víceprvek Alfa Link. Hnací řetězec samozřejmě podélně. To je Alfa Romeo Stelvio.
|
Svět motorů
Zevnitř sjeté pneumatiky neznamenají špatnou geometrii, ale přílišné využívání plného rejdu
|
Svět motorů
Platforma Giorgio je velmi draze zkonstruovaná i vyrobená. Zde krásný pohled na masivní podmotorový hliníkový rám po sundání krytu.
|
Svět motorů
I běžné servisní úkony zde mohou být velmi náročné. Takto vypadá po 60 000 km výměna plochého řemene na vrcholné variantě QV. Celá příď musí dolů a potřebujete speciální přípravek.
|
Svět motorů
Pro rok 2020 přibyly atraktivní výbavy Veloce a Ti
|
Svět motorů
Klíčem k dlouhodobému přežití vozu je pravidelný servis. Z důvodu hydraulického ovládání ventilů není možné přejít na odolnější typ oleje než předepsaný 0W-30.
|
Svět motorů
Velmi dobře najetým kilometrům odolaly i kožené potahy sedaček. Dokonce ani boční výplně nebyly zborcené.
|
Svět motorů
Takto vypadá interiér zaváděcí verze First Edition, dostupné právě jen v ročníku 2017
|
Svět motorů
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
|
Svět motorů
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
|
Svět motorů
U dieselové verze jsou pravidlem bezproblémové nájezdy i přes 300 000 km. Benzinový motor je podstatně choulostivější.
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Saleen se nedrží zkrátka. Nový Mustang naladil na 800 koní a nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!