Mototest CFMOTO 700CL-X Adventure: Tam, kde končí asfalt
1
/
41
Prohlédnout znovu
Mototest CFMOTO 700CL-X Adventure: Tam, kde končí asfalt
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
K retromotocyklu se hodí minimalistické pojetí přístrojů, ale překvapivě podávají veškeré informace, co jsou zapotřebí
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vysoká řídítka a hrubší pneumatiky dávají tušit, že adventure se terénu nelekne
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ačkoliv už možná dvouválcová sedmistovka nepatří k výkřikům techniky, výkonem ani projevy ostudu neudělá
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo je vyšší než u dvojčat ze stejné stáje, a byť vychází z modelu Heritage, nejsou záměnná
|
Svět motorů/Michal Kollert
Gumové nášlapy stupaček lze demontovat, zbudou zoubky do terénu
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedlem se skrývá nabíječka USB na mobil, ale marně budete hledat nějaký větší úložný prostor
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dvojice brašen o objemu 17 litrů z nabídky příslušenství vyjde na sympatických 5990 Kč, nosiče má adventure už z výroby
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 700CL-X Adventure
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1