Ojetá Alfa Romeo Stelvio ve videu Martina Vaculíka: Jak zvládla 200.000 km?
1
/
69
Prohlédnout znovu
Ojetá Alfa Romeo Stelvio ve videu Martina Vaculíka: Jak zvládla 200.000 km?
Video se připravuje ...
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
|
Svět motorů
Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
|
Svět motorů
Olejový filtr u motoru 2.0 Turbo je jednou z mála servisně dobře přístupných věcí. U dieselu si naopak myslíte, že si z vás konstruktér dělá srandu.
|
Svět motorů
Interiér verze Veloce z roku 2020 s audiosystémem Harman Kardon. Nabízelo se několik různých vnitřních variant.
|
Svět motorů
Motor 2.0 Turbo MultiAir
|
Svět motorů
Motor 2.9 V6 QV
|
Svět motorů
Motor 2.2 JTDm
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Stelvio může sloužit i jako rodinný vůz. Jeho zavazadelník má slušných 525 l a sedačky lze sklopit téměř do roviny
|
Svět motorů
Toto pevné uspořádání pádel pod volantem vyhovuje sportovním jezdcům, běžní řidiči by spíš uvítali umístění přímo na volantu
|
Svět motorů
Výhradní volbou je automatická převodovka. Vedle ní volič jízdních režimů, níže ovladač audiosystému. Potěší též samostatné a dobře nahmatatelné ovládání hlasitosti po vzoru tehdejších vozů Audi.
|
Svět motorů
Vzorně zakrytovaný spodek, vpředu lichoběžníková náprava, vzadu víceprvek Alfa Link. Hnací řetězec samozřejmě podélně. To je Alfa Romeo Stelvio.
|
Svět motorů
Zevnitř sjeté pneumatiky neznamenají špatnou geometrii, ale přílišné využívání plného rejdu
|
Svět motorů
Platforma Giorgio je velmi draze zkonstruovaná i vyrobená. Zde krásný pohled na masivní podmotorový hliníkový rám po sundání krytu.
|
Svět motorů
I běžné servisní úkony zde mohou být velmi náročné. Takto vypadá po 60 000 km výměna plochého řemene na vrcholné variantě QV. Celá příď musí dolů a potřebujete speciální přípravek.
|
Svět motorů
Pro rok 2020 přibyly atraktivní výbavy Veloce a Ti
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Klíčem k dlouhodobému přežití vozu je pravidelný servis. Z důvodu hydraulického ovládání ventilů není možné přejít na odolnější typ oleje než předepsaný 0W-30.
|
Svět motorů
Velmi dobře najetým kilometrům odolaly i kožené potahy sedaček. Dokonce ani boční výplně nebyly zborcené.
|
Svět motorů
Takto vypadá interiér zaváděcí verze First Edition, dostupné právě jen v ročníku 2017
|
Svět motorů
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
|
Svět motorů
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
|
Svět motorů
U dieselové verze jsou pravidlem bezproblémové nájezdy i přes 300 000 km. Benzinový motor je podstatně choulostivější.
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio
|
Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
|
Svět motorů/Marek Pirner
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů