Znáte Excalibur? Americká neoklasika se dala koupit i v Česku, navíc za rozumnou cenu
1
/
23
Prohlédnout znovu
Znáte Excalibur? Americká neoklasika se dala koupit i v Česku, navíc za rozumnou cenu
Excalibur čtvrté série, vyráběný v letech 1981 až 1985 byl podstatně větší než předchůdce. Rozvor náprav vzrostl na 3 175 mm.
|
Wheelsage.org
Mercedes-Benz SSK z roku 1928 inspiroval designera Brookse Stevense ke stavbě konceptu Excalibur.
|
Wheelsage.org
Dvoumístný roadster Excalibur první série měl malé blatníky oddělené od karoserie a výřezy na bocích nahrazující dveře.
|
Wheelsage.org
Trojice hadic výfukového potrubí byla vyvedena po obou stranách.
|
Wheelsage.org
Excalibur SS Roadster měl světlomety umístěné na vodorovné tyči před chladičem.
|
Wheelsage.org
Čtyřmístný Excalibur SS Phaeton druhé série dostal v roce 1970 zcela nový žebřinový podvozek.
|
thestar.com
Excalibury druhé série měly přední blatníky prodloužené až k prahům a na obou stranách měl dveře bez klik.
|
gullwingmotorcars.com
Roadster Excalibur série 2 měl náhradní kola umístěná po stranách u předních blatníků.
|
Wheelsage.org
Komfortnější třetí série (Series III) se vyráběla v letech 1976 až 1980 opět v provedení dvoumístný Roadster a čtyřmístný Phaeton (na obrázku).
|
Wheelsage.org
Třetí série měla přední blatníky s boky lépe chránícími před ostřikem od předních kol.
|
Wheelsage.org
Nezbytnou součástí Excaliburů byla čtveřice houkaček před chladičem.
|
Wikipedia
Excalibur Series III měl velké koncové svítilny, velké blinkry na předních blatnících a kryty náhradních kol.
|
Wheelsage.org
Čtyřmístný Excalibur Phaeton 4. série měl vzadu zavazadelník s víkem otevíraným nahoru.
|
Wheelsage.org
Vzorně udržovaný Excalibur Roadster byl k vidění na výstavě veteránů Legendy 2016 v pražských Bohnicích.
|
Karel Haas
Excalibury 4. série měly dělené přední okno a po stranách hledáčkové světlomety.
|
Karel Haas
Zajímavě tvarovaná záď měla nahoru zvednutou odtokovou hranu.
|
Karel Haas
Čtvrtá série Excaliburu měla dvě výfukové hadice po obou stranách motorového prostoru.
|
Wheelsage.org
Excalibur Phaeton 5. série převzal od předchůdce masivní členité nárazníky.
|
Wheelsage.org
Novinkou páté série byl čtyřdveřový sedan s jednodílným předním oknem a pevnou střechou.
|
historics.co.uk
Modelů Excalibur Touring Sedan páté série bylo vyrobeno jen 47 kusů.
|
Wheelsage.org
Poslední šestá série z let 1992 až 1997 se už vyráběla pod novým majitelem, neboť bratři Stevensové museli svou firmu prodat.
|
Wheelsage.org
6. série Excaliburu se poznala podle široké chromované lišty na bocích v úrovni klik dveří.
|
Wheelsage.org
Luxusní interiér s měkce obloženými hranami zval k zážitkovému svezení.
|
Wheelsage.org
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu