Mototest Suzuki GSX-8S: V rytmu dvou hrnků
1
/
37
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki GSX-8S: V rytmu dvou hrnků
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zcela nový dvouválec suzuki má výkon 61 kW. Svižnější svezení zvládne, ale konkurence je většinou silnější.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Koncovka výfuku pod rámem dodává GSX-8S agresivnější výraz
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm. Dávkování i účinnost brzd jsou výborné.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde