Německá snaha o propagace syntetických e-paliv pohořela, získala jen pár podpisů
1
/
14
Prohlédnout znovu
Německá snaha o propagace syntetických e-paliv pohořela, získala jen pár podpisů
Ilustrační foto
|
efuel-today.com
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
|
Porsche
Z jednoho „kubíku“ dřevní štěpky dokážou v laboratořích Unipetrolu vyrobit 40 litrů průzračné syntetické nafty.
|
Svět motorů
Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.
|
Svět motorů
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku